[Animesong Contest] Sisena Edició!

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Oh vaja... ja se'm va desmuntant el meu top 5 :( -- Encara han de sortir els meus 15 i 14, però vaja.

Umineko i Terra-e, que ha sortit abans, m'han parescut dos animes amb molt bons openings, però... que llavors l'anime en sí pot ser no és tan :top: . Pel que hem parlat en el xat, sembla que és així.

I voldria destacar el de Baccano que, tot i que la música no és res de l'altre món (pel meu gust) (i a més, una altra vegada "jazz"), el que és el l'opening en sí, presentant els personatges... vaig trobar que tenia la seva gràcia!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

I finalment, SISENA RONDA!! Ja anem avançant cap als llocs més importants. Feu les vostres apostes que ja s'acaba!!!

Imatge

I servidora va enviar aquest opening que té al cotxe i que fa que atropelli velles a més velocitat! No està malament, I'm happy! Gràcies a tots els que sou un bons mags i heu votat pel vostre guild amb el poder de l'amor i de Fairy Tail!!

7 - Fairy Tail Zero, enviat per Ukihana amb 178 punts (5,29% del total)

Ashita o Orase, per Kavka Shishido.



I el Rantaro és un ninja molt atrevit i mireu que alt ha pujat!! Però tot i així, l'hem enxampat i s'ha quedat sisè! Un aplaudiment per a ell, datebayo (és un xist) xDD

6 - Rantaro, enviat per Kharu amb 186 punts (5,53% del total)

Ninja Boy, per .



I finalment aquesta cançó tan sentimental s'ha guanyat els vostres cors i s'ha quedat cinquena, a les portes del paradís!!

5 - Kokoro ga sakebitagatterunda, enviat per Kobato amb 190 punts (5,65% del total)

Watashi no Koe, per Minase Inori.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Que què? Kokoro ga sakebitagatterunda cinquena?? Definitivament, heu perdut l'enteniment... Si era la que més molava de totes! :plorar:

Ara, a part de molar, també feia servir hacks... que les normes deien que les cançons havien de fer aproximadament 1:30 i aquesta en fa 2:39 :roll:

Almenys de camí ha caigut Rantaro, que no m'agradava gaire :D *noto el hate al mentre escric això*
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hm... coincidesc amb tu amb Rantaro. Per molt que digueu que vos recorda la infància o el que sigui... no puc veure què té de bona aquesta cançó. Dieu que és animesong i s'ha de votar la cançó i no el vídeo de l'opening, però llavors valorau (desproporcionadament?) el valor sentimental que li posau als records? No sé, no sé...

I això continua amb Watashi no koe. La cançó és :top: . MOLT. Però el vídeo... :roll_eyes: És una llàstima, perquè la cançó és molt, molt bona.

Que per cert, em sona a una del Final Fantasy X. A veure si la trob.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Bé, aqui ha mort el meu top3. Amb Kokoro ga sakebitagatterunda, molt bona canço, em va agradar desde el primer moment, i posats a fer, també mereix una gran menció Rantaro, anime bonissim, millor opening.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

TOP 4!! SENYORES I SENYORS, AIXÒ S'ACABA! Ha estat un plaer organitzar aquest Animesong TAN ERÒTIC i sensual!! Gràcies a tots per participar! I sense més preàmbuls...

Imatge


Vaja vaja, què tenim per aquí?? UN ALTRE EMPAT! Oh, l'amor torna a visitar-nos en aquesta edició TAN SEXY! I així com de l'Ereza i el Minatoni ens ho esperàvem... @Morte-Diem i @Victor Kudo, teniu res a dir-nos?? :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon:

4 - Kuzu no Honkai, enviat per Morte-Diem amb 195 punts (5,8% del total)

Heikousen, per Saruyi.


3 - Nanatsu no Taizai, enviat per Victor Kudo amb 195 punts (5,8% del total)

The Seven Deadly Sins, per Man with a mision.



I finalment el segon lloc que és per a Samurai Champloo! Us ho esperàveu? Estava al vostre top 3??

2 - Samurai Champloo, enviat per Akami amb 201 punts (5,98% del total)

Shiki no Uta, per Nujabes & MINMI.




Imatge

I aquest punch salvatge ha fet Boku no Hero Academia amb la resta de les cançons!

1 - Boku no Hero Academia, enviat per Ichi amb 209 punts (6,22% del total)

Peace sign, per Kenshi Yonezu.


Enhorabona Richi! Ara et toca regalar-nos un pernil i convidar (com quan et toca un premi, que convides a canya a la gent, doncs el mateix) i ale, el marró d'organitzar-ne el següent, que espero que li posis temàtica i sigui també sexyyyyyy!

Gràcies a tots!
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

TOOOOOOONGOOOOOOO!! "¡QUIERO MI DINERO!" :roll:

Boku no Hero crec que no es mereix quedar primera, i probablement hagi guanyat només perquè és la sèrie de moda. Personalment m'agraden més les cançons de la primera temporada... Però bé, el poble ha parlat, i la democràcia és això, que els altres votin i tu t'indignis! :stuck_out_tongue:

Enhorabona al guanyador i a tots els participants!!! I per suposat, gràcies a la @UkiHana per l'organització!
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Bé, molt bona edició, em considero satisfet d'haver arribat al top4.Imatge

He de dir, però, que m'esperava que guanyés Samurai Champloo. Però vaja, enhorabona a tots, en especial al guanyador @Ichi4 que espero que faci una edició tan bona com aquesta.
Avatar de l’usuari
Ichi4
Porco Rosso
Porco Rosso
Estava de parranda
Entrades: 135
Membre des de: 02 nov. 2015, 22:33
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 46 cops
Gràcies rebudes: 22 cops

Agraeixo a tots els fans de BnH que em van votar, i h8 gonna 8. Que us podeu posar tot lo haters que volgueu, pero el TOP es meu bitches! Agrair tambe al sr @Victor Kudo i a la srta @Elia Periwinkle que tot i que no hi son presents, m'han donat suport moral. NINJAS RULE!
Moltes gracies @UkiHana per la currada de l'edicio, espero estar a l'alçada a la propera!

Pd: A dalt de la muntanya un Ichi, un Ichiiii....POLE!
Ichi4 l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 jul. 2017, 23:21, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hmmmm...

Vaig trobar que Kuzu era molt bona. Tant l'opening com l'ending em van semblar top en el seu moment, tot i que pot ser em va agradar més l'opening, no?

Una cosa semblant em passa amb Nanatsu... vaig trobar que el primer opening era bastant més bo que el segon... Pot ser per això li vaig tenir un poc de tírria... Però he de dir que després d'escoltar-lo m'hi he acostumat.

I amb Boku no Hero... veig que hi ha debat :p Jo... he de dir que he trobat la cançó un poc com... el pop comercial, no sé... No m'ha acabat de fer el pes. Sí, és bona, però... se la veu... comercial. I l'animació de l'opening (ja sé que a vosaltres no vos importa, però a mi sí)... no l'ajuda. Meh. Com a mínim no ha guanyat Rantaro xD. Enhorabona Richi.

PD: no t'ofenguis Kharu eh xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon