Parelles Manganime LGTBI

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge



Per commemorar el dia de l’Orgull he pensat que podríem parlar de les parelles LGTBI del món del MangAnime que més ens agradin!


Quines són les vostres preferides? Quina us ha impactat més? Quina no us esperàveu? Que comenci el debat!!


Imatge



La veritat és que les parelles que més m’agraden són les que vaig veure de petita que varen ser les que em varen impactar més. Així, la Haruka i la Michiru de Sailor Moon i també el Yukiyo i el Toya de Card Captor Sakura.


Després d’aquestes dues parelles n’he vist moltes altres, però com que varen ser les primeres, varen ser les que recordo amb més carinyo! Aquestes i els transvestits del Shin-chan!


Digueu-nos les vostres!
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'encanta aquest post! :unicorn:
La veritat és que com tu les que més m'han marcat són les que vaig veure de petita, tot i que tampoc m'enterava de gaire res per lo que per exemple quan veia Sakura ni m'imaginava que en Yukiyo i en Toya tinguessin una relació. En els animes que nosaltres veiem de petits era tot molt sutil i censurat encara per desgràcia. Però tot i així si que hi han parelles LGTB que van aconseguir fer acte de presència.

La meva preferida és l'Utena amb l'Anthy perquè era una de les poques que era clarament una parella tot i que en aquell anime tot són metáfores i anades d'olla això quedava clar.


Imatge



També la Haruka i la Michiru tenen un lloc especial en el meu kokoro ja que resaltaven molt en tot l'anime de Sailor Moon, tot i que m'hagués agradat que fos una mica més explicita la seva relació, amb 10 anys no m'enterava de res...

En els animes més actuals tinc molts ships yuris però tot i que sembla que hem avançat en la nostra mentalitat respecte al colectiu LGTB encara hi han molt poques parelles a l'anime que siguin canon. Suposo que la que més m'agrada actualment en part també perquè és canon són l'Ymir i l'Historia de Shingeki no Kyojin. La veritat és que el tio ho ha petat arriscant-se a posat una parella LGTB i espero que conforme avanci l'història ens en doni alguna més de canon.


Imatge

Imatge



Finalment un'altra de les meves parelles yuri preferides, tot i que no és canon, més bé està només al meu cap... la Maki i l'Umi de Love Live, en aquest anime no hi ha res canon però el 90% de la gent que el segueix shippeja NicoMaki, però jo prefereixo mil cops UmiMaki i no em fa vergonya dir-ho!


Imatge



Finalment m'agradaria fer una obscura confessió i és que fa poc, per culpa de WeHeartIt, vaig descobrir un ship que no és gens canon però em va agradar més del que voldria admetre: Hinata i Sakura de Naruto.


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Bé doncs... entre totes les que ja heu dit... jo hi trobo a faltar unes parelles força recents. I no em puc referir a ningú més que als meus nois adorables de YOI!! La primera és cànon total i la segona m'encantaria que ho fos, a veure si en una segona temporada acaba de quadrar tot ^^

Yuri x Victor

El que m'encanta de YOI és que s'allunya del BL prototípic i deixa veure com un anime no té perquè entrar en aquesta categoria (yaoi, shonen ai) per representar una relació entre dos personatges del mateix sexe. No pot ser que sigui tan díficil d'entendre que hi ha relacions de tot tipus i a l'anime es quedin sempre amb allò més "tradicional".

Imatge

Yuri x Otabek

OTP! No hi ha res més a dir. En Yuri era el meu personatge preferit i sembla que els dos es complementen a la perfecció, o sigui que quan va aparèixer l'Otabek va ser ship instantàniament.

Imatge

A més... podem apreciar un moment el seu "Welcome to the Madness"? Just woah... òbviament tenia ganes de patinar amb Eros xDD
Text amagat.


Imatge Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Es una ràbia que les relacions entre personatges LGTB només puguin ser canon si porten l'etiqueta de ''Shonen Ai/Shojo ai" Com si una relació així no pogués tenir més història que la pròpia relació. :(

Dit això, poso les meves opcions que encara que no siguin CANON per culpa de la censura en les històries interessants , SON CANON EN EL MEU COR Y EL DE TOTHOM QUE LES HAGI VIST. :pervertmoon: Pos-ho les que ara amb venen al cap. De manga no en posaré perque N'HI HA MASES XDDD En el manga per sort no hi ha tanta censura.
.
.
.
Primer les noietes:

AMANCHU!! - PIKARI x TEKO.

Text amagat.

Les meva preciosa parelleta de submarinistes!! S'estimen tant! L' anime es de fa relativament poc (dos temporades pasades crec) i es un tipu d'anime(i manga) escolar basat en un club de submarinisme. (L'opening es PRECIÓS.)

AOI HANA - Yasuko Sugimoto x Kyōko Ikumi.
Text amagat.

Imatge

Si, ho se, el veritable personatje LGTB aqui es la prota, la Fumi. PEEERÒ, la relació entre la yasuko y la kyoko emb va tocar molt de prop , per aixo les poso.
Text amagat.
(Y no vull fer spoilers, pero si us agraden elles mai llegiu el manga perque....uff. No em va agradar gens)

.
.
.
Y ara els noiets:

ROMEO AOI NO SORA - ROMEO x ALFREDO.
Text amagat.
Imatge

Un dels meus animes antics favorits. Se que existeixen amistats fortes, però aquets dos s'estiman massa.
Text amagat.
I si l'heu vist, es nota molt que el romeo es casa amb la bianca perque es l'únic que li queda de l'Alfredo ) :


GANKUTSUOU - CONDE DE MONTECRISTO x ALBERT.(x franz)
Text amagat.
Imatge

Ahh... gankutsuou gankutsuou. Aqui només puc dir que mes que amor es una obsesió platónica de l'Albert (provocada expresament per en edmond).
Text amagat.
El franz es el personantje LGTB en aquet anime. Es CANON, de veritat.


N.6 - Nezumi x Shion
Text amagat.

Qui no ha vist aquest anime ja ? XDD Son canon y tots ho sabem.
Text amagat.
Llástima que la autora ens va fotre a tots amb el final.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

APPARE I KOSAME de APPARE RANMAN

Si, ho se, hi haura que em digui que no es canon i que son amics i bla bla bla BLAAAAAAAH!!!!! Però tot i no estar confirmat no podeu negar com la seva companyia cada cop es torna mes propera fins que al final basicament NO PODEN VIURE L'UN SENSE LALTRE???? ES AMOR, I M'ÉS IGUAL EL TIPUS D'AMOR QUE SIGUI, L'AMOR ES L'AMOR. m'ha agradat moltissim com sha desenvolupat la seva relació (la de ells i la de ells amb tots els altres, doncs tots els personatjes son un puto amor) i com l'autista de l'appare ha anat guanyant mes cor a mida que es relacionava amb la gent... i el final mha deixat mes que tendreta. ;//////; !!!! Ojala tinguem alguna mena d'ova mes de ells sent husbandos i vivint mes aventures amb tots els altres EN EL CEL!!!!!! AAAH!!! no demano una altra temporada perque seria massa i no hi ha res mes que explicar, pero una pelicula o una ova si! Necessito mes contingut d'ells, mha sapigut molt poc, molt intents pero massa poc!!!!

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
AIXOO ;___;
Imatge

QUI NO VULGUI SPOILERS QUE NO MIRI EL VIDEO (DIOS ESTA TAN PASSAT PER GOOGLE QUE TRIST)
Text amagat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon