Violet Evergarden

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja ha sortit el primer capitol :uki: :uki: :uki:

Episodi #1
Text amagat.
Precios en tots els sentits, el que mes temia tothom (jo inclos) es que no tingues guio/historia i fos nomes bso+animacio bona pero no, en te i es de moment molt bonica i carregada de sentiments.

Molt bon capitol introductori a com es converteix d'una combatent a una "postman", espero que vagi avançant el seu descobriment del "amor" juntament amb el seu dia dia al empresa.

L'altre memory doll sembla ser mes oberta/humana i sera divertit veure la relacio de la sempre seriosa Violet amb ella.

PD: als trailer surt amb l'esmeralda al coll, molara veure el capitol en que la trobi o que el Comandant li regali una igual.
Imatge
Avatar de l’usuari
Katniss
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 26 nov. 2017, 19:00
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Molt satisfeta. Acabo de veure el 1r capítol i només dir que l'animació, els fons, la banda sonora i la paleta de colors són brutals; gràcies KyoAni per aquesta bellesa.

Per altra banda la història promet i el personatge de la Violet em crida molt, és molt misteriosa i seriosa. La relació que té amb el Mayor Gilbert m'ha semblat molt tendra. A veure com avança la trama, pinta molt bé!
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

guau... simplement GUAU. LA BANDA SONORA ME HA DEJAO PATIDIFUSA. Inconmensurable. I l'ambientació..chavaal.

Era de les persones que no deixaven d despotricar sobre l'anime dient que només tindria bona animació, així que veure que no a sigut així ha estat una gran patada en les costelles. Mha recordat a les tipiques pelicules de época que fan per la tele (però molt, es podria fer amb persones perfectament).
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Esperava una altra cosa d'aquest anime. Hi ha alguna cosa no que no m'ha acabat de convèncer del primer capítol i no sé pas que deu ser. Sens dubte, no es l'animació ni la OST, que per ara es el més destacable. Kyoani sempre se'm fa difícil, i hi ha quelcom que no m'acaba d'agradar.
Veurem com avança la cosa.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Katniss
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 26 nov. 2017, 19:00
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

manolini ha escrit: 11 gen. 2018, 18:25guau... simplement GUAU. LA BANDA SONORA ME HA DEJAO PATIDIFUSA. Inconmensurable. I l'ambientació..chavaal.

Era de les persones que no deixaven d despotricar sobre l'anime dient que només tindria bona animació, així que veure que no a sigut així ha estat una gran patada en les costelles. Mha recordat a les tipiques pelicules de época que fan per la tele (però molt, es podria fer amb persones perfectament).


Jo també era de les que despotricava de l'anime i m'ha sorprès gratament! I m'alegro molt d'equivocar-me en aquest cas jajajaja
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

CAPITOL 2 SENSE SPOILERS: L'OST fa d'aquest anime una experiència màgica i FEELS.
Penso que tindria que ser una pel·lícula, s'hem fa estrany veure una història tan peliculera en anime. LA VULL VIURE TOTA DE COP!! (A més, si fos peli l'animació seria encara millor de la currada que shan montat aqui)
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Vist el segon capítol, segueixo amb la mateixa opinió. Ni l'animació ni l'OST son un problema, això queda clar. A més, hi ha personatges més que interessants. Però la trama no m'acaba de convèncer.
Li donaré un capítol o un parell més a veure si acaba d'engegar d'una vegada. (Potser sí que la veig més en format películ·la)
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Simplement m'encanta, no puc expresar-ho d'un altre manera. No se si l'historia acabara d'arrancar amb mes accio o es quedara en un slice of life mostrant el seu dia a dia, pero per a mi les dues opcions ja em valen. Simplement precios.

Aquest video resumeix molt be i estic d'acord amb l'analisis:
Text amagat.

(Violet es una humana amb protesis metaliques, no un robot, s'ha equivocat)

#Capitols 2
Text amagat.
Molt guai que ella sigui tant directe i vaig riure molt amb la carta que li fan a la dona que sembla superficial pero en realitat no ho es, demostrant la complexitat humana que Violet al estar desde petita al exercit, etc. no ha apres.
Imatge
Avatar de l’usuari
Sora
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 27
Membre des de: 04 gen. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 16 cops
Gràcies rebudes: 11 cops

Shancks ha escrit: 20 gen. 2018, 18:06 Simplement m'encanta, no puc expresar-ho d'un altre manera. No se si l'historia acabara d'arrancar amb mes accio o es quedara en un slice of life mostrant el seu dia a dia, pero per a mi les dues opcions ja em valen. Simplement precios.

Aquest video resumeix molt be i estic d'acord amb l'analisis:
Text amagat.

(Violet es una humana amb protesis metaliques, no un robot, s'ha equivocat)

#Capitols 2
Text amagat.
Molt guai que ella sigui tant directe i vaig riure molt amb la carta que li fan a la dona que sembla superficial pero en realitat no ho es, demostrant la complexitat humana que Violet al estar desde petita al exercit, etc. no ha apres.
Portava unes setmanes una mica desanimat buscant i mirant animes que no m'acabaven de fer el pes, per fi he trobat l'anime que estava buscant! 100% recomanat. El vídeo que ha compartit el @Shancks el trobo molt interessant, té una part tècnica q jo no en tinc ni pajolera idea i he après 4 coses noves :banana: x altra banda tb comparteixo molt el q diu sobre l'argument. Tbé penso que lo + important d'aquest anime no serà l'argument (ja q el romanticisme x mi sempre fa q perdi) però els petits detalls els trobo genials, x exemple quan parla del significat de les paraules en el (2n capítol crec) ho trobo :uki: :uki: :ilu: En fi molt content d'haver començat a mirar aquest anime i animo a tothom a fer-ho!!! Val la pena ^^
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon