Violet Evergarden

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Doncs jo no la vaig veure al seu moment (si us plau, no em feu spoiler), i ara que Catsub l'està subtitulant, aniré comentant una mica :pervertmoon:

Capítol 1:
Text amagat.
Dooooncs vaja, pobre Violet :( Sempre l'han fet servir com a arma i ara que s'ha acabat la guerra només recorda en Gilbert (em fa la impressió que va morir, oi? :depre:) i no entén els sentiments :cry:

Puc dir que l'apartat visual és una joia? Que fàcil és entrar en l'ambient! Els colors i efectes de tot estan súuuuper currats (crec que per això a tanta gent li agrada, oi?).
El carter aquell ros, està molt a l'edat del pavo (quin penques) :roll:

I m'he quedat flipant que la Violet sigui menor d'edat!!! Quants anys deu tenir? *busca al wiki...* 14????? :what:
Que vaaaa, si sembla adulta ja!! Au home, feu-la una mica més petita de disseny. Així, em sembla que en Gilbert *torna a buscar l'edat al wiki...* 29 anys ehhh, doncs quan li va dir que l'estimava, potser no era en plan romàntic (i per la Violet sí?). No sé, però m'ha commogut :plorar:

En fi, ara la Violet s'embarca a l'aventura de descobrir què vol dir "t'estimo!". Let's gooooo!

Un parell de coses vistes al capítol:

Imatge

Quin rellotge més raro xD

Imatge

La Violet amb aquest pentinat em recorda al Link de Breath of the Wild! La cua, els colors de cabells i ulls, i a més el fet que a Breath of the Wild en Link (segons els flashbacks) té una actitud més distant amb els altres i de compliment amb el seu deure, i a més és silenciós (crec que com a resultat de la duresa de la guerra/combat?). Seh, m'ha donat molts vibes d'en Link.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Em sembla que sóc l'única que la va seguint per Catsub?
He de dir que m'està agradant molt més del que m'esperava! Cada final de capítol em deixa amb calidesa al cor i amb un somriure :))
M'ha agradat molt el capítol 3
Text amagat.
han sigut breus les paraules de la Violet, però de vegades en la senzillesa s'expressa tota la força. És com una història (la dels germans), trista, realista però amb el que sembla un final més feliç. I la Violet ja pot escriure millor! :cheers:
i el capítol 4
Text amagat.
veient la reacció de la companya de feina amb el seu desengany amorós, és molt realista... però bé, amb la carta que li ha escrit als pares, esperem que tot vagi millor per ella :hug: I m'agrada aquest capítol (no només pels paisatges encisadors) perquè entre la Violet i l'altra noia hi ha aquella relació que no ens agrada gens (de dues persones que es cauen malament o no s'avenen perquè tenen caràcters molt diferents), i tot i així, es veu com després d'assincerar-se, s'arriben a entendre millor (especialment la noia envers la Violet)
M'està agradant, m'està agradant! No entenc gaire quins són els orígens de la Violet, per què li costa tant empatitzar i entendre els sentiments (potser ha tingut una infància xunguíssima i s'ha guardat tots els sentiments per a sobreviure), però ja veurem com avança tot!
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 5, dedicat especialment a Catsub ;)
Text amagat.
Yolanda Semprejardí fora de context:

Imatge

"Age is just a number, jail is just a room"


Imatge

Violet: war flashbacks


Fora dels mems, ha estat bé aquest capítol (la Violet ha somrigut!!! :D)
Això sí, ens han ben enganyat amb la princesa i el matrimoni:

Minut 3...

Princesa: I si no hi ha amor?

5 minuts després...

Princesa: Em vull casar amb el príncep!

"They got us on the first half, not gonna lie"
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 6, només dir:
Text amagat.
que en Leo és molt kawaii i ben plantat :pervertmoon: HE TINGUT UNS FAKIR VIBES MOLT FORTS AMB EN LEO!!!!! (Qui hagi vist Princesa Tutú ja m'entendrà), per un moment m'he pensat que tenien el mateix actor de doblatge (no ho són). Però els dos són uns tsunderes perduts :elmo:
I ja els estava començant a shippejar, però al final he vist que la Violet està més enamorada (de moment, sembla? potser no, potser és només una figura paternal per ella) del comandant, i que l'altre el tracta més com una amiga al final, algú que l'ha inspirat a tirar endavant :)
M'HA ENCANTAT el cel estrellat, quan en Leo li ha demanat a la Violet d'anar a veure el cometa (la intensitat amb què li demana i com la Violet també accepta intensament xD) i com s'ha quedat en blanc en Leo quan la Violet s'ha presentat (jo també m'hi quedaria, la Violet és massa maca) :blush:
Ara que... la Violet diu que "preferiria morir-se a perdre el comandant"... com s'ho farà, si resulta que és mort...? :(
Capítol 7: :(
Que maco el llac, tio...
Pobre Violet :( :(
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 8, 9 i 10:

Imatge

Violet, vine aquí :consol: :plorar:

M'agrada la personalitat de la Violet, és molt original, perquè sempre és inexpressiva facialment, però aconsegueix ser empàtica amb els altres sense que li canvii el caràcter. És una manera de ser de personatge poc freqüent!
Avatar de l’usuari
hitsujigumo
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 15
Membre des de: 12 set. 2020, 16:59
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 4 cops
Gràcies rebudes: 11 cops

He intentat fugir dels possibles espòilers d'aquest fil. De moment vaig per l'episodi 3 i m'està intrigant molt. Aviam com avança tot (ja m'han adelantat que l'episodi 10 és desgarrador).
Respon