Quin és el darrer anime que has vist?

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Skuld ha escrit:
M'encanta Trigun, la primera vegada que m'hi vaig posar no em va acabar d'enganxar, però fa un temps li vaig donar una altra oportunitat i em va agradar moltíssim!! En Vash és un gran protagonista!! És súper badass, el tio <3 L'anime l'he vist en català i la peli en japonès, o sigui que comparant trobo que el doblatge està força bé ^^ L'actor que fa de Vash tant en japonès com en català ho clava :ok: I el seu opening... és massa... aquesta guitarra!! Por dios!! No hi ha paraules jajaja

OPENING TRIGUN
Text amagat.


Tot i això em veig obligada a dir que si us agrada Trigun doneu una oportunitat al manga (Trigun i Trigun Maximum) perquè us asseguro que no us decebrà gens!! La història és la mateixa, ja que tracta d'en Knives i de dur a terme el seu pla etc. però de totes maneres hi ha un punt en què es desenvolupa molt més la història i els personatges i hi ha escenes súper èpiques!! Recordaré sempre el volum 10 de Trigun Maximum per contenir una de les escenes més èpiques que recordo, és absurdament èpic!! D'aquells moments que et deixen sense paraules!! I tot i que el final sigui més o menys similar, el que passa en Vash per arribar-hi i com es resol és força diferent. Ara mateix no recordo exactament com ho feien anar a l'anime, però el manga és espectacular, un dels meus preferits sens dubte!! No tenia intenció de fer un pedazo de comentari, però és que és parlar-ne i m'emociono sola xDD L'hauré de tornar a llegir :urahara:
L'opening és brutal!! Tu si que saps :fumar:

El manga crec que va arribar a Espanya, aveure si algun dia el trobo sencer, que segur que mola encara més.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Avui al mig dia he acabat de veure Himouto! Umaru-chan. Anime recomanat per en Bank i que jo també recomano a tothom que es vulgui fer unes rialles.

El personatge principal que te fins 3 personalitats és simplement genial :lloa: i el seu germà tres quarts del mateix. Tots els personatges secundaris complementen molt bé amb la Umaru i en Taihei i això dona lloc a divertides escenes. Algo a destacar molt del anime es que esta ple de referències en plan Hatsune Miku=Migu, la marca de televisors Sharp=Charp.

És un anime bastant curt que en 4 hores o així l'has vist i és força bo.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo ahir vaig acabar un anime que li vaig posar un 10 a MAL. Simplement, se'l mereix!

Imatge

Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu



La història tracta del passat del Kikuhiro Yurakutei, un artista de Rakugo que tot just acaba d'acceptar el seu primer aprenent, tot i ser ja bastant major. Fruit d'acceptar el Yotaro, el Kiku ens conta la seva història, des de que era ben petit i com va començar a estudiar per ser un gran mestre de l'art del Rakugo, juntament amb el seu amic/rival Sukeroku en una època en la que els teatres comencen a estar buits de gent i l'art del Rakugo entra en decadència.


Us la recomano perquè em pareix una obra d'art perfecta en tots els sentits. Tant la història m'ha semblat molt ben contada, com els personatges m'han encantat, com l'animació que és una passada i no ha reparat ni en el més mínim detall i, sobretot, pel treball excel·lent que fan els seiyuus. En si aquest anime és excel·lent i us el recomano al 100%.

Potser pensareu que això del Rakugo ha de ser avorrit (jo també ho vaig pensar abans de posar-m'hi) però realment les històries tenen molta chicha i enganxen moltíssim i t'acaba encantant! Doneu-li una oportunitat! El primer capítol dura 48 minuts però els altres són de 23 minuts i et deixen sempre amb ganes de més.

Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Shokugeki no Soma



Dades tècniques
Títol en japonès: Shokugeki no Soma (Food Wars)
Autor: Yuto Tsukuda
Basat en: Manga publicat setmanal a la Shonen Jump
Gènere: Comèdia, humor, ecchi.
Estudi: J.C. Staff
Capítols: 24 + OVA
Any: 2015

Argument
Shokugeki no Soma ens explica la història del Yukihira Soma que somnia en convertir-se en un xef de temps complet al restaurant del seu pare. Però quan el Soma es gradua de l'escola secundària, el seu pare, Joichirou Yukihira, aconsegueix un nova nova feina que l'obliga a viatjar per tot el món i tanca el seu restaurant i el Soma és enviat a Totsuki, una escola culinària d'elit en la qual només el 10% dels estudiants aconsegueixen graduar-se. Allà el Soma coneixerà molts amics nous i la seva actitud també li farà guanyar-se molts enemics i rivals.

Opinió personal
Com que m'agrada cuinar vaig pensar que si em mirava aquest anime aprendria molt sobre la cuina japonesa. Realment no ha estat així perquè fan plats de tot el món, però m'ho he passat molt, molt bé mirant-lo. Està molt ben construït de manera que podeu pensar "un anime sobre cuina pot ser emocionant?" i sí, realment sí que aconsegueixen que et quedis parat davant la pantalla amb els nervis de punta i molt emocionant mentre que mires més i més capítols.

La competitivitat de l'escola fa que el ritme de l'anime sigui molt frenètic, que hagi enfrontaments i desafiaments cada dos per tres i tot junt amb l'humor i la manera de ser del Soma fan que l'anime sigui emocionant i a la vegada fresc i divertit. Jo el recomanaria molt per passar una estona divertida i per fer-vos venir la gana!

Nota: 8 Ara faran la segona temporada, animeu-vos i mireu la primera durant aquest mes!!
PD: Alerta perquè conté tsunderes, molt de fanservice i orgasmes culinaris (literalment)
Avatar de l’usuari
Esthor
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 28
Membre des de: 02 nov. 2015, 00:07
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 1 cop

SHIKI
Imatge

Us vinc a presentar l'ultim anime que he vist i que m'ha enganxat moltíssim, Shiki!
(si us interessa no busqueu imatges ni res perquè es facilíssim fer-se spoiler)

Argument
És un anime de misteri el qual explica una historia d'un poble, anomenat Sotobe, en el que comencen a morir els seus habitants misteriosament. Tot això comença a passar amb l'arribada dels Kirishiki, uns extrangers que viuen a una part del poble (Kanemasa) en un castell europeu. La gent no sap de què és, alguns intenten investigar què passa ja que s'escampa ràpidament i cada vegada augmenta més la mortalitat, d'altres només ho comenten i xerren amb els del poble. El doctor de Sotobe comença a pensar que podria ser una epidemia, quan veu que tots moren del mateix: comencen a estar molt cansats i pateixen una mena d'anemia fins morir; però, qui sap que serà...

Sé que l'argument es una mica pobre però intento no fer masses spoilers, així que no puc explicar massa.

Opinió personal
Shiki m'ha encantat! És d'aquells animes que quan veus un capitol vols veure el següent, i el següent i no parar. Cal dir que els primers 5 o 6 capitols avancen bastant lentament... però igualment vols saber què passa i qui morirà després. També s'ha de dir que el tipus de dibuix no es dels meus preferits, però aquest estil està molt ben adequat pel que fa al tipus d'anime. Personalment el recomano molt, ja que no és dels més coneguts i penso que és bastant bo.

Aquí us deixo l'opening per a què pogueu veure una mica l'estil: :happy:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Black★Rock Shooter


Imatge


Estudi: FUNimation
Any: 2012
Episodis: 08 capítols + OVA
Gènere: Accio, Drama, Escolar, Slice of Life
Basat: Original


Sinopsis:
Text amagat.
En el primer dia de l'escola secundària, Mato Kuroi passa a executar en Yomi Takanashi, una noia tímida, retreta qui immediatament pren un interès en. Mato fa el seu millor esforç per fer conversa amb Yomi, amb ganes de fer amistat amb ella. Al principi, ella s'evita, però el gel es trenca quan Yomi passa a notar un ocell blau decoratiu unit al telèfon del Mato, que és del llibre "Aus de Li'l en el joc." Amb el descobriment de que tenen un interès comú, les dos formen una forta amistat.

En un univers alternatiu, hi ha les noies joves com a éssers paral·leles, Mato com Black★Rock Shooter, i Yomi com Dead Master. D'alguna manera, el que succeeix en un món sembla tenir un efecte sobre l'altra, i sense donar-se compte d'aquest fet, les noies, sense saber-ho, s'enreden en els fils del desti.

Valoració personal:
El vaig acabar ahir i no esta malament, no es res del altre mon pero per ser un anime de 8 capitols ni esta molt comprimit ni pasa tot molt freneticament. Al principi costa agafar el fil conductor pero a partir del 3-4 guai.
Recomano primer veure l'ova que va sortir com a mostra al 2010 i despres l'anime.

Opening:
Text amagat.

(la part en que diu el titol del anime, la tinc grabada i no paro de dir-la XDD)

Puntuació: 6,5/10

PD: De nou recomano la versio de BackBeard Fansub, la tipologia de lletra i colors esta molt ben escollida.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Deadman Wonderland


Imatge


Estudi: Manglobe
Any: 2011
Episodis: 12 capítols + OVA
Gènere: Accio, Horror, Ciencia Ficcio
Basat: Manga


Sinopsis:
Text amagat.
Després d'un fort terratrèmol va destruir gairebé totes Tòquio, una presó coneguda com Deadman Wonderland va augmentar del que quedava de la ciutat. De gestió privada, a través de l'aparença i funcions d'un parc temàtic, Deadman Wonderland presa de presoners de tot Japó, usant-los com atraccions per als turistes. Poc fer el coneixement públic sobre el veritable propòsit d'aquest "parc temàtic" i els horrors que tenen lloc al seu interior.

Introdueixi Ganta Igarashi, un estudiant de secundària que ha viscut una vida normal des que es va produir el gran terratrèmol. Tot això canvia quan un misteriós assassí emmascarat anomenat l'home vermell apareix i mata a tota la seva classe, deixant-ho inconscient que per tant ho va deixar com l'únic supervivent. Quan es desperta, és condemnat falsament com l'autor de la massacre, el aterratge d'un lloc a Deadman Wonderland. Què serà d'aquest nou intern la vida depèn dels "jocs" estranyes que sosté aquesta presó? I què no Shiro, suposada amiga de la infància de Ganta que espera la seva arribada, sap sobre l'home vermell?

Valoració personal:
En general be i es nota que te molt per explicar pero l'anime es queda al llinda de la porta, nomes explica de que va i si vols mes ja si aixo et mires el manga, no te res d'historia l'anime i es fa una mica pesat de veure tenint en compte que son 12 capitols sense historia (almenys a sigut aquesta la mea sensacio).
Tot i aixi molt xula l'animacio de les morts i les diferents proves molt ben pensades.
Com el manga es curt, potser algun dia el llegeixo.

Opening:
Text amagat.
(El millor del anime, m'ha passat igual que amb Rock Shooter, que porti el nom de la serie al estribillo m'ha enganxat xDD)

Puntuació: 6/10
Imatge
Mainuuz
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 3
Membre des de: 30 jul. 2016, 18:26
0
1
Gràcies rebudes: 1 cop

Ayee!!!

El meu darrer anime que m'he vist ha sigut Fairy Tail (la primera temporada). Justament ha sigut avui quan l'he acabada. Aquest anime m'ha interesat moltissim ja que em vaig llegir la meitat d'un dels tomos del manga, i em va fascinar. Vaig decidir que em veuria tot l'anime abans de continuar amb el manga (Pregunta: Que hagues estar millor? Llegir primer el manga o primer veure l'anime o no te res a veure.)

Aquest anime m'ha tret alguna llagrima, m'ha fet treure un somriure, m'ha alegrat dies que no estaba molt be d'humor. En fi. Primera raó de perqué aquest anime m'ha encantat.

1- Em sembla que és un anime molt bó de lluita. Natsu sempre amb el seu esperit de lluita, que saps 100% que ell mai és rendeix.
2- Hi han capitols molt divertits perqué no es faigi molt repetitiu el tema de la lluita.
3- És una série que et posa els péls de punta en molta moments.
4- Fan Service :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon:
5- Una història increible. El pare de Lucy i el seu secret amb la clau dels rellotges, els dracs de Wendy, Gajeel i Natsu, el pasat de Gray...etc.
6- Parlant de Wendy... :kawaii: :kawaii:

Aquest anime el recomano molt i sobretot has de tenir molta paciència, és veritat que els primera capítols no son prou bons. La tens que veure amb ganes si no millor no ho faiguis perqué pots estar veient un altre anime que t'agradi.

Ara seguiré amb la segona temporada espero que no em decepcioni. Si algú ja l'ha vist, em pot dir si li ha agradat i com li ha sembla?

Graciès Tadaima ^^
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Mainuuz ha escrit:Pregunta: Que hagues estar millor? Llegir primer el manga o primer veure l'anime o no te res a veure.
SEMPRE el manga, ja que es la obra original (menys en el cas de que l'obra original sigui una novela o videojoc).

En el cas de Fairy Tail, 100% el manga per la rao que l'anime te bastant relleno inecessari (no tant com Naruto pero per un estil) i algunes parts adaptades "un pel" diferents. Jo vaig deixar de llegir el manga de Fairy Tail al final del anime (no en soc molt fan de la serie) pero segur que Meina que si la segueix al dia et dira el mateix.
Imatge
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

FT actualment (últimament) i majorment, és fanservice per ambdues parts.
Clar que hi han sagues que son boníssimes... però com que es perden massa pel tema del fanservice (aquesta va ser la principal raó per la qual la vaig pausar)

Jo encara l'he de retornar a agafar
Respon