BLACK FOX

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

BLACK FOX

Imatge
Imatge
Pelicula (1h30m)
Sinopsi: Rikka Isurugi has spent her life training in the way of the ninja with her grandfather Hyoe while following in the footsteps of her father, the esteemed researcher Allen. His work has culminated in a set of cutting- edge drones equipped with artificial intelligence and incredible technical capabilities; although Allen plans to develop these drones for civilian use, there are others who have more sinister ideas in mind.

On Rikka's 16th birthday, things are forever changed when a paramilitary group raids the Isurugi house in search of the drone technology, killing Allen and Hyoe while Rikka manages to escape with the drones. Months pass, and Rikka is now an ordinary girl working as a private detective while sharing an apartment with another girl, Melissa. But when night falls, she dons her grandfather's fox mask and mercilessly hunts down those responsible for the attack. With the anger she felt that day driving her forward, Rikka will not rest until her family's killers receive the justice that they deserve.

Opinio personal:
La majoria de reviews D'aquesta pelicula son dolentes, i ho entenc ja que es un cliche constant. PERO QUE VOLEU QUE US DIGUI, ES UN CLICHE QUE SEMPRE ENTRA I personalment a mi M'HA ENCANTAT. Tenia ganes de veure aquest tipu de animes i mha sorprés molt. Magrada MOLTISSIM la animació, m'agraden moltissim els personatjes, no te fanservice ni romanç (hetero, al menys :pervertmoon: !! ) i no m'ha avorrit en cap moment, al contrari. Jo la recomano al 100/10 NECESSITO QUE LES PROTAGONISTES ES CASIN JODER!!!!!!!!!
Odio les pelis marvel i diria que aixo es el mes semblant a una peli marvel, al menys al final, ESPERO AMB MOLTES ANSIES QUE FACIN UNA MALEIDA SEGONA PELI O ANIME PERQUE NECESSITO VEURE COM ACABA TOT AIXO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
:love:
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon