Serial Experiments Lain

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Eliel
Sense cara
Sense cara
I will be there
Entrades: 8
Membre des de: 14 ago. 2019, 19:49
0
1
Pronom: Femení
Gràcies rebudes: 6 cops

L'últim anime que he vist ha sigut

Serial Experiments Lain


Imatge


Argument

Suposo que molts ja l'haureu vist. Aquest anime va sobre una noia, Lain, i com va canviant a mesura que es va endinsant a la xarxa. Realment passen moltes més coses, però això ho heu de veure vosaltres mateixos.


Opinió personal

Doncs vaig començar a veure aquest anime perquè vaig escoltar que tenia molta fama, que era considerat un anime de culte. I... per on començar, bufff, no m'esperava que fos així la veritat. Estic escrivint això desprès d'haver-me vist vídeos a Youtube explicant la sèrie perquè no vaig entendre res en el seu moment. Això també és degut a que quan la veia no tenia ganes de pensar i llavors no m'esforçava en entendre-la (cosa que no s'ha de fer).
Però igualment m'ha agradat molt, és un anime completament diferent als que he vist fins ara i que utilitza molt bé els recursos de què disposa. Perquè estem parlant d'un anime del 98, però les limitacions que tenia en aquesta època les ha utilitzat molt bé a favor seu per crear una ambientació, una música i una animació úniques que t'ajuden a ficar-te de ple en la història. Aquest no és el típic anime que t'explica tot el que està passant a la pantalla, en canvi, t'estimula per anar més enllà. Perquè pensis què està passant i, el més important, quin significat té, perquè tot el que vegis està allà per una raó.
Es podria parlar de moltíssims temes i subtemes d'aquesta obra, però el principal seria com Lain canvia a l'entrar a la xarxa. Com va adoptant una doble personalitat, la de la vida real i la virtual. I això és el que em sembla interessantíssim, perquè es pot aplicar perfectament a l'actualitat. Serial Experiments Lain va predir el futur 20 anys abans, quan no hi havia ni internet a les cases. Per això em sembla una obra mestra i crec que té el reconeixement que es mereix o inclús menys.


Anime totalment recomanat, 10/10.
Respon