Quin és el darrer anime que has vist?

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Charlotte


Imatge


Tot i que ja unes dues setmanes que la vaig acabar, avui us porto les meves impressions sobre Charlotte. A nivell personal, a estat una més que agradable sorpresa. Era un anime que portava molt de temps a la meva llista de pendents tot i que em va cridar molt al seu moment (Kyokai no Kanata). Agraeixo especialment per no complicar la historia que només sigui de 13 capítols + 1 OVA, tot i que crec que es podia haver donat una mica més de si. Tot i això, penso que la podem catalogar de petita obra mestre.

A nivell argumental es un anime que té dos parts molt clarament marcades. La primera es tranquil·la i agradable (menys el primer episodi, però te la seva raó de ser), però no es fins l’episodi 7/8 que l’argument fa un gir de 180 graus. A partir d’aquell moment, l’anime entra en una nova dimensió que la fa pujar diversos nivells a un ritme frenètic. Un altre punt a favor seu es que es un anime que tot i gravitar entorn al tema dels superpoders, no exclou altres tan o més importants per entendre la història (la identitat, el narcisisme i les relaciones socials i familiars). Tampoc puc ometre que les dosis de romanticisme es van subministrant amb comptagotes, casi sense ser apreciables.

L’animació es també un dels seus punts forts, tot i ser del 2015, l’estudi P.A (Clannad, Angel Beats!) va fer un gran treball, sobretot en el disseny dels personatges y dels ulls (meravellosos). Si he de parlar de BSO també li posaria molt bona nota, sabent gestionar molt bé cada moment (alternant melodies tristes, agradables i èpiques segons la situació). L’ending tot i ja saber-lo dels nostres concursos també té el seu punt un cop t’acostumes a escoltar-lo.

En general es un anime que conté bones dosis d’acció, molta emotivitat i una historia atrapant i molt supressiva. Precisament aquest últim punt es el que segons el meu parer, la fan entrar en el meu selecte grup d’animes que recomanaria.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Imatge

L'OVA de Asagao to Kase-san.
És cuqui. Molt cuqui. Ultra cuqui.

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Fa temps que ho hauria d'haver posat, però aprofito ara...

Fractale


Imatge

Em va agradar molt. M'estranya que no sigui més coneguda. Ja en deixaré una review amb detall al post corresponent.

Imatge
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Doncs acabo de mirar...

Violet Evergarden


Imatge

Molt recomanable. He deixat l'opinió al post, però 10/10.
manolini ha escrit: 20 juny 2018, 23:44L'OVA de Asagao to Kase-san.
És cuqui. Molt cuqui. Ultra cuqui.
L'he vista aquesta setmana i sí, és molt cuqui, però no deixa de ser la típica història d'amor d'estudiants. Val la pena veure-la, per això, és molt innocent. Li posaria un 8/10.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Tales of Zestiria the X


Imatge


Argument
Text amagat.
En Tals of Zestiria the X el protagonista és un Pastor que té el somni que humans i serafins visquin en harmonia. També posseeix una important missió: esborrar totes les calamitats de la faç de la terra. Ell adquireix aquest compromís després de llevar d'una pedra una llegendària espasa. El grup d'aventures de Sorey està compost per un serafí anomenat Mikleo, una princesa de nom Alisha, una guerrera anomenada Rose, entre altres personatges que es destaquen en el videojoc.

Opinió
M'ha agradat força en tots els sentits, es entretinguda, l'historia es bona i l'animacio mes que correcte. No vull donar cap spoiler aixi que si voleu mes informacio, hi ha un post explicatiu aqui .

Nota 9/10

PD: Recomano la versio de Happiness Team, es Blu-ray 720p i els subs estan molt be.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Aquesta tarda he mirat...

Shikioriori


Imatge

L'he mirada perquè vaig veure que l'animava CoMix Wave, el mateix estudi que la majoria de films d'en Makoto Shinkai.

He de dir que esperava trobar-hi una animació molt bona, i excepte en algunes escenes (quan remouen el ramen al primer curt, és animació orgàsmica!), he de dir que no ha estat a l'alçada de les expectatives.

I pel que fa a història... meh. Són tres curts de mitja hora cadascun, sense gaire relació entre si. El primer, regular, el segon, soporífer, i el tercer és el que m'ha agradat (la imatge de dalt és d'aquest tercer).

Com a nota general, potser li posaria un 6.5/10. No és un film que recomanaria, la veritat.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Un que fa temps que tenia pendent d'acabar...

Miss Monochrome: The Animation


Imatge

La Monochrome és una androide que vol esdevenir una idol japonesa al més alt nivell. Amb companyia de la seva mascota Ruu (una Room** de les de netejar el terra), i l'ajuda del mànager d'una botiga de conveniència (que li fa de mànager, justament), mirarà d'aconseguir-ho.

És una sèrie de 13 capítols, i cadascun dura 4 minuts (dels quals un minut és d'ending, i 10 segons d'opening xD). Té alguns tocs d'humor però evidentment no hi ha cap història profunda perquè en 3 minuts és impossible desenvolupar gairebé res.

Li poso un 8/10, tenint en compte la durada dels capítols. Es mira en 45 minuts, així que és susceptible de ser recomanada per a algun moment d'avorriment. A més a més, està en català gràcies a la gent de Ronin Fansub :stuck_out_tongue:
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Em sembla que vaig al revés de tothom jo. Ja no veig animes en emissió perquè no m'agrada esperar cada setmana, quan ho feia així no gaudia tant com veient-los de cop així que vaig decidir veure mentrestant animes antics que em quedessin pendents.

L'últim ha sigut Darker than Black. Lo dolent és que no puc comentar al moment les coses que passen. :roll:
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Acabo d'acabar...

Kimagure Orange Road


Imatge

Feia molts i molts anys que la tenia pendent, d'ençà que es va emetre al 3xl.net, i al final, en poc més d'una setmana me l'he empassat sencera (amb OVAs i films inclosos). Estava convençut que per la temàtica m'agradaria, i efectivament, així ha estat.

L'argument potser no és gaire original, el típic triangle amorós d'institut, però està ben portat. La Madoka, una noia força adulta però amb un punt de gamberra i busca-raons; la Hikaru, una noia més aviat infantil però molt encantadora; i en Kyosuke, que és estúpid i no sap triar entre les dues, quan des del primer capítol se sap que la "best girl" és la Madoka.

El dibuix i animació dels 80 són encantadors al 100%, els openings i endings, enganxosos a més no poder ("Porta'm al teu costat, a la riba de l'estiu" i "Oh, digues, nena, digues si sents res per mi"... :musica:), i la veritat és que, com deia, l'argument es porta bé i va avançant (potser una mica massa lentament, ja que costa que passin coses). Em temia un final decebedor però m'ha satisfet.

M'ha agradat molt, la recomanaria. I la Madoka ha passat a ser la meva top waifu :pervertmoon:

10/10.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

En el meu cas, les meves últimes sèries que m'agradaria mencionar i/o recomanar són Megalo Box i Black Bullet (aquesta última no ha estat completament adaptada). Totes dues serien considerades Seinen, tot i que tenen molt més de Shonnen del que potser m'hagués agradat. Les dues també tracten amb bastant profunditat diversos temes de realitat social, especialment Black Bullet. Així doncs, no allargo més i faig els reviews!
Megalo Box

Imatge

Nascut com un reboot/homenatge de la mítica Ashita No Joe, anime y manga de culte dels anys 70 y 80. Megalo Box ens explica la vida d'en J-Dog, un lluitador de gears dels baixos fons i els seus companys en una societat futurista i amb greus desigualtats socials.

Personalment el que més m'ha agradat de la sèrie és la seva banda sonora, si us agradava l'estil de Samurai Champloo aquesta us encantarà (si us agrada el rap o la música electrònica es imperdible). Pel que fa a l'animació i argument s'apropa bastant a l'excel·lència partint que segueix un estil retro com a homenatge a la citada Ashita no Joe. No és un anime completament de lluites amb gears (una espècie de boxa amb elements mecànics) tractant diversos temes socials que tot i no ser evidents si ho són de manera implícita.

En l'àmbit de personatges tots tenen el seu punt atractiu i la seva evolució en pos de les seves motivacions. Potser la que deixa una mica fred és la Yukino Shirato (que segurament per motius de guió no es desenvolupa per un futur si, els que coneixeu Ashita entendreu el perquè). En general aquest és un anime que fa patent que encara es poden fer series sense que elements externs o fanservice excessiu perverteixin fins al punt de canviar la història (hola Darling).
La meva nota es 8,5/10

Black Bullet

Imatge

Amb aquesta sèrie em vaig llançar a la piscina, perquè recordava que en @Shancks me la va recomanar (gràcies, ha estat worth it). L'esquema argumental de l'anime és tan simple com de sobres conegut, la humanitat amenaçada i tancada en fortaleses per una amenaça exterior (digues-li titans, kabanes, vampirs...). La part bona de la sèrie, es que no es centren tant en aquesta amenaça, sinó que ens mostren que els autèntics perills som els mateixos humans (no es novetat). En aquesta tessitura veiem una societat decadent, corrupta i profundament racista cap a tot el que vincula amb els Gastrea (els enemics visibles).

Són 13 episodis, que sincerament vaig devorar amb dos dies perquè em va enganxar, però ai las! Aquest anime no té continuació des del 2014 perquè no tenen prou material perquè l'autor va deixar d'escriure sense una explicació clara (i mira que ho deixa en dos moments claus en l'anime i en les NL). El final de l'anime és un plotwist que et deixa molt desencaixa't, especialment per qui és el protagonista i et fa pensar que alguna cosa no va a l'hora.

Amb tot, és una sèrie que crec que val la pena veure sense cap mena de dubte. La meva nota, 7,5.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Respon