Pàgina 1 de 3
[Anime de Temporada] Shingeki no Kyojin, Segona Temporada
Publicat: 03 abr. 2017, 10:41
Autor: UkiHana
[Anime Primavera 2017]
Shingeki no Kyojin, Segona Temporada
Atenció: Tots els posts contindran spoilers dels capítols de l'anime actualment en emissió
Argument: Al món els titans són un gourmets que gaudeixen cruspint-se pintxitos d'humà, que són molt nutritius per la seva dieta. En canvi, els humans no estan massa d'acord amb aquesta moguda i decideixen que ja està bé, que els titants, que són uns putos gordos, s'han de posar a dieta ja. Per això, crearan un exèrcit, per reconquerir el món amb l'ajuda d'un protagonista que sempre plora.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Capítol #1
LLEGÓ LA HATEEEEEEEEEEEER! Confesso que no recordo l'ordre de les murades xDD Primer estava la Maria, que va ser la que es van carregar a la primera temporada, així que m'imagino que la Rose serà la segona murada. Si no vaig equivocada, encara queda una tercera, no? Però a veure que jo m'enteri, l'Eren titànic no va posar una pedra a la Wall Maria perquè els Kyojin no entressin més??
Ah, he de dir que no em llegeixo el manga i que no penso fer-ho, així que a mi m'ha sorprès que el nostre amic peludo comencés a parlar XDDD Puufff, que sensuals que són els putos titans, m'encanten. #TeamKyojin!!
I bé, així en general el capítol bé, ens han recordat (a mi no massa, eh xD) de què anava tot aquest bodrio i ha hagut sang relativa (sempre pot haver-hi més sang). L'Eren ha sortit poc, així que el capítol s'ha salvat i l'aparició de la Hanji

ha salvat el dia. Que mona que és, quasi matant el sacerdot aquell, so nice... I bé, només per veure el Levi ja ha valgut completament la pena!!
Per cert, sóc com molt fan del titan del visillo, molt stalker tot...

Re: [Anime de Temporada] Shingeki no Kyojin, Segona Temporada
Publicat: 03 abr. 2017, 11:05
Autor: Nafi
Hola juapos~
Els titans eròtics han tornat~
BIEEEEEEEEEN! Ja han tornat els titans sensualosos

Pensava que com a primer episodi no tindria gaire chicha però toma castalla, en fico ja el tità pelut i que a més parla, chapeau pels del guió que ja ens han donat chicha des de el primer capítol. Jo aquesta part ja l'he llegit al manga, però amb el sida que dona el dibuix és com redescobrir l'història completament DIFERENCIANT ELS PUTOS PERSONATGES I TOT

m'emosiono.
Coincideixo completament amb la Hanako, sort que no ha sortit l'Eren casi, això ha pujat la qualitat del capítol, i pel segon que ha sortit ha quedat clar que l'Armin segueix sent una DRAMA QUEEN.
Jo ja m'havia oblidat dels noms de les maleïdes muralles, així que va tocar buscar chuleta: de fora a dins son Maria - Rose - Sina. Però en un moment del capítol algu random diu HAN ENTRAT A LA MURALLA ERWIN (o algo així?) hi han més muralles? O m'estic fent la putxa un lio per culpa dels putos subtítols panchitos?
Una menció al final del capítol, amb una escena
gore completament gratuïta
Re: [Anime de Temporada] Shingeki no Kyojin, Segona Temporada
Publicat: 03 abr. 2017, 11:22
Autor: Morte-Diem
Responent a la
@UkiHana... -L'Eren tapa el forat de la segona muralla. Vaig a fer un esquema amb paint perquè s'entengui millor i perquè m'avorreixo...
En resum, el mur maria està en la mierda. I el mur que peten en aquest primer capitol (o se suposa que el peten) és el Rose.
#1
El capítol en general ha estat bé, ha suplert les nostres demandes de sang i, ha fins tot matat un dels meus personatges preferits, en Mike... :c [...] Esperem a veure com evoluciona, perquè portem 26 capítols de sèrie i encara ningú sap res dels titans... Si l'Eren fos suficientment intel·ligent com per anar a veure el soterrani de casa seva d'una vegada per totes tot seria més fàcil.
Dit això, i vist el panorama de que arribaran més morts de personatges importants. Deixo dit que a mi m'està bé el final de la sèrie si els únics supervivents són la Sasha (noia patata), la Mikasa i en Levi. La resta es pot morir.
Re: [Anime de Temporada] Shingeki no Kyojin, Segona Temporada
Publicat: 03 abr. 2017, 16:36
Autor: Shancks
Jo llegeixo el manga al dia, aixi que aixo m'ho se pero intentare no fer spoiler ^^
Capitol #1
En general igual al manga, realment el capitol no abarca mes d'un capitol i mig del manga. Si continuen a aquest ritme, cap al final quasibe atraparan al manga.
En quant al contingut, tambe m'esperaba mes recap pero que va, a donar-li canya desde el minut 2. I el titan Bestia s'el han currat moltisim, es clavat al manga.
Nomes per lectors del manga al dia:
Text amagat.
Quina rabia veure a Reiner i Bertolt al capitol i com s'ofereixen a "acompanyar" a Connie, putus titans. Tan de bo l'anime arribi al moment en que mor Bertolt.
Re: [Anime de Temporada] Shingeki no Kyojin, Segona Temporada
Publicat: 09 abr. 2017, 20:36
Autor: UkiHana
Shingeki no Kyojin, Segona Temporada #2
LLEGÓ LA HATEEEEEEER! En general capítol centrat en la Sasha i un poc el seu passat que ens la sudava, però gràcies igualment per mostrar-nos-ho. Però bé, realment el que més m'ha agradat del capítol han estat els 5 primers minuts, amb el Levi ensenyant a la gent qui és que comana, que encara que es tapi amb una jaqueteta com una vella per no passar fred, ell està OP i transpua sensualité, digues tu que si. I la Hanji que, joder, és un puto amor i sembla que ha descobert alguna cosa guai (ja us vaig dir que sudava de llegir aquella atrocitat de manga) i que ja ens contaran si eso.
El tema de què estan fetes les murades i d'on provenen els titans també m'interessa, a veure si ens ho expliquen aquesta temporada o si això ja la que ve... De totes maneres, on va l'equip del Levi? A la casa de l'Eren? Hi aniran en algun moment o seguiran fent el gilipolles? I el Sacerdot aquell parlarà algun dia o un Kyojin se'l cruspirà abans?
Ja us he dit que la Sasha m'importava una patata (o menys) però també dir que quins collons la puta nena psicòpata que veu com es mengen la família com si fossin un pintxo moruno i la nena ni es mou. Què es pensa que són els titans, t-rex, que si no es mou no veuen que està allà? Aquella nena ja està traumada de per vida... És que ho he flipat perquè ni tan sols movia els ulls, s'ho mirava i ja...
I bé, la situació del Connie m'intriga més, com ha arribat a parar allà el titan coix... És molt bo perquè és com manco de la hòstia i el veus allà intentant moure les cames com una cucaratxa, molt patètic xDD
Res, ja veurem si al pròxim capítol els titans fan algun ballet sensual, que avui han ballat poc i això és motiu de tristesa...
Re: [Anime de Temporada] Shingeki no Kyojin, Segona Temporada
Publicat: 10 abr. 2017, 13:09
Autor: Nafi
No crec que hi hagi massa a dir sobre el capítol, una mica d'història irrellevant sobre la Sasha, que bàsicament és una cateta de pueblo que no sap parlar. No se sap perquè es fa soldat, més ben dit no ho sap ni ella, poh mu bien. Ja tinc ganes que s'arribi al suquet de tot!
La nena amb la cara perturbant mirant com el tità es menjava sa mare m'ha deixat to' crazy, la mare no podia correr i ningú l'ha ajudat, però no podien emportar-se al menys a la nena? Començo a pensar que aquesta gent es mereix que se la mengin els titans.
I per fi arribem al poble d'en Connie, que no recordo exactament l'ordre del que passa però buff, MOLT DE HYPE AMB TOT. Esperem que al següent capítol el tità cucaracha ens deleiti amb algun ball sensual com a mínim.
L'equip d'en Levi crec que van a ajudar als que estan a fora avisant que es retirin els pobles,
vamoh a matar titanes. El que no entenc és per què s'emporten el sacerdot, si està clar que les amenaces no serveixen amb ell, se'l porten de passeig en plan gosset?
Per acabar recordem lo adorables que són la OTP
Re: [Anime de Temporada] Shingeki no Kyojin, Segona Temporada
Publicat: 17 abr. 2017, 10:26
Autor: UkiHana
Shingeki no Kyojin, temporada 2, capítol 3
Buuufff... el tità cucaratxa ha parlat! Ho he flipat com moltíssim quan l'he sentit dir "okaeri". Oh my dog, massa fort... aleshores el tità cucaratxa és la mare del Connie de veritat? L'han convertit en tità a ella i a tots els del poble? (sempre us recordo que no segueixo el manga, per si de cas, si dic alguna cosa molt loca no m'ho tingueu en compte). De fet, veig que la història va avançant de manera molt ràpida, el manga també va tan a saco?
I a part d'això, si la primera motivació per mirar aquest anime són els titans sensuals, l'altra motivació és el Levi. Mira que, quan va començar la primera temporada només em queia bé perquè li fotia pallissa gitana a l'Eren, però ara és que m'encanta, és com massa sensualós pel món.
I res, ara s'aniran a cercar a la rossa aquesta (si és que no se la mengen abans) però dubto molt que ella els pugui dir gran cosa... A la fi l'Eren, que pateix retrasso màxim se'n recorda de la puta clau! A la fi xDD Ja veurem cap a on tira tot això, però està molt emocionant realment! Tinc ja ganes del quart capítol!
Re: [Anime de Temporada] Shingeki no Kyojin, Segona Temporada
Publicat: 26 abr. 2017, 13:24
Autor: Nafi
Capítol #3
El manga va a saco i ja tinc ganes de veure-ho tot en animació perquè veig vindre que perdré les calces de l'emoció. No se si voleu que aclari els dubtes o preferiu viure en la ignorància, només diré que si, el tità cucarachilla és la mare d'en Connie (no hi ha un'altra manera que hagi arribat allà sense poder caminar) i a més li diu "okaeri", més clar l'aigua.
En el tercer capítol no passa gaire res a part de que comencen amb el pla de reconstruir la muralla amb els poders de l'Eren, i el moment d'en Levi mirant l'Eren
"no la tornis a cagar puto retrassat". Si no fos pel puto poder de tità l'Eren ja estaria mort i enterrat.
Capítol #4
En el quart capítol per fi arriba una mica de chicha, en Reiner i l'Ymir surten per fi de l'armari
GAAAAAAAAAYS! Però el paraís homosensual es veu interromput pels titans sensualosos que també volen unir-se a la festa de les salchiches. Com sempre es carrega els personatges de relleno, intentant que ens facin peneta però ja som a prova de melodrames (al menys jo). I per fi una mica de
surprise madafaca Ymir salva el moment convertint-se en Titá! Quina promesa es deuen haver fet a la neu la Christa i l'Ymir? Promesa de yuri
Tinc molt de hype pel següent capítol, espero que ens expliquin tota l'història de la Christa i que comenci per fi la CHICHA! No entenc com podeu aguantar sense llegir el manga, aquesta història és droga dura.
Aquest home és massa perfecte per a l'humanitat
Re: [Anime de Temporada] Shingeki no Kyojin, Segona Temporada
Publicat: 30 abr. 2017, 11:38
Autor: UkiHana
Com que sóc tope de subnormal, la setmana passada no vaig veure el capítol perquè volia veure aquesta setmana dos seguits i es veu que al final el nou capítol surt el diumenge i sóc tonta i em pensava que sortia dissabte xDDD
Bé, dir que el capítol en si no em va agradar massa perquè ho vaig estar patint tota l'estona i va ser dolent pels feelings. Passava molta pena que un tità no ens fotés el susto, allà amagat dintre del rebost tot cucament mentre es menja un humanet kawaii.
Però bé, a part d'això, de veritat, va ser bastant bo, angoixant però bo. Ja quan la Ymir llegeix codis raros vaig començar a pillar rollos però el final... hòstia puta el final joder! Puuuuff, em va deixar en pla "però no hi ha més? quan surt el següent?"
Dir també que el Reiner tenia pinta de ser un puto soso, però intentant llençar el tità que li mossegava el braç cap a baix amb ell va fer que s'hagi guanyat un lloc al meu kokoro. Però bé, tornem al puto final hòstiaaaaa! Ara m'encanta perquè segur que moltíssima gent es començarà a convertir en tità i l'Eren es posarà emo del pal "ja no sóc l'únic..." I, per cert, quin tità més lleig que és la Ymir xDD
Tampoc no entenc com no se n'adonen que els titans aquells són la gent del poble del Connie, que està com super clar i ja coneixen el cas de l'Eren, per tant no entenc per què els hauria de ser tan difícil lligar-ho tot... sobretot després del que ha dit el tità cucaratxa xDD
En fi, suposo que avui, si això, sortirà el nou capítol i ens resoldran els dubtes del rollo bollo!
Re: [Anime de Temporada] Shingeki no Kyojin, Segona Temporada
Publicat: 30 abr. 2017, 14:30
Autor: Oriol
@UkiHana, com? El nou capítol ja ha sortit xD. Va sortir ahir per la tarda com sempre.
Comentant el capítol #5, Historia, és molt interessant la conversa que té la Ymir amb la Christa "tu el que vols no es salvar al Daz, tu el que vols es morir" i la cara que se li queda de bru m'has pillat.
També tenia ganes de veure el titan de la Ymir en acció. Lleig de collons, però molt àgil tot i que em sembla molt dèbil ja que com, es veu, que no té cap poder "extra" com els altres titans. En una situació de 1vs1 contra tots els altres titans canviants que hem vist òbviament perdria, però en determinats escenaris pot tenir potencial. El capítol acaba amb l'Ymir molt ferida, però suposo que poderes de regenarasion titan i aqui no ha pasado nada.
El pròxim episodi se viene Eren i si li doneu al coco (per la preview i tot el hype) sabeu qui més ve. Ja tinc ganes que sigui la setmana que ve per veure'l encara que no tinc clar si lo gordo passarà en el següent episodi o d'aqui dos. Posaria la mà al foc que és d'aqui dos, però que en el pròxim ens faràn com quan la Ymir es va transformar en titán i ho tallaràn.