Digimon Tri

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Bé, un altre tema per nostàlgics. Jo sóc dels que Digimon li va calar fondo, i en tinc un gran record, sobretot de Digimon Adventure, com més o menys tothom. Quan vaig sentir que hi hauria seqüela va ser una gran notícia. Ara m'he posat al dia i m'agradaria comentar-la si hi ha més fans en actiu.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Oh no havia vist aquest post XD
Jo també sóc un gran fan de Digimon i vaig estar estupidament hypejat per Tri, lo qual va portar a una decepció ja que tal i com ho van publicitar esperava que fos molt més èpic però bueno encara així és millor que la de appli monsters
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Jo també la segueixo, pero com en @BlackStar estic profundament decebut amb el plantejament de la serie. No només perqué ha estat una demostració més de que uns personatges reben un excesiu tracte de preferencia enfront d'uns altres, sino que a més, la inclusió de nous no només no ha aportat res, sinó que m'avinc a dir que l'han empitjorat. I si, definitivament, els pitjors personatge de llarg després de l'última part se'ls emporten la Mei en Matt.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Respon