Dragon Ball Super [SPOILERS!]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

surreak ha escrit:Però d'altra banda, no sé què tenen aquestes imatges de l'animació antiga, que em desperten algo a dintre.
Això és el sentiment de nostàlgia de la que parla en Minatoni justament, jo també prefereixo que en els flashback s'utilitzin les animación de la sèrie antiga, doncs em transmeten aquest sentiment i a més a més ajuda que vegis DBSuper com l'auténtica continuitat de la sèrie.

Per un altre costat, si volen fer un flashback d'alguna cosa que mai s'ha vist obviament hauran de crear una animació nova, sobta després de veure altres amb l'animació antiga però tampoc tenen una altra opció.
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Capítol 88 vist,

Sembla que en Son Gohan mostrarà una mica més del que ens ha mostrat fins ara, per fi es comença a despertar... Pel que fa a la resta del capítol doncs hem vist a la Sayan de l'Univers 6 tot i que ja ho havia vist anunciat a la Shonen la setmana passada.

En Yamsha es consolida com el còmic de la sèrie fins al punt de ser massa babau, absurd i humiliat com per a dir que és en Yamsha que vam conèixer vivint en el desert ara fa 30 anys... Està ridiculitzat a nivells extrems al personatge.

Per la resta, com últimament, el capítol no aporta gaire informació i ens acostem al final de la sèrie sense que hagi començat encara el Battle Royale entre universos, poca lluita veurem...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Havia vingut a aquest post només per comentar lo d'en Yamsha... Vaja un pardillo.

A veure com s'entrenaran en Son Gohan i en Cor Petit... Diuen de fusionar-se... pot ser molt molt estrany xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Minatoni ha escrit:A veure com s'entrenaran en Son Gohan i en Cor Petit... Diuen de fusionar-se... pot ser molt molt estrany xD
Unes de les possibles estratègies que havia pensat era que es fusionessin tots. En Goku amb en Vegeta, els germans androides, Krilin amb Ten Shin Han i Son Gohan amb Piccolo; a en Buu no li fa falta fusionar-se amb ningú del grup perquè es pot anar menjar a diferents participants.

Em va fer gràcia veure que en aquest darrer capítol en Gohan i en Piccolo ho comenten, com si hagués endevinat part del pla que tenen al cap...
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Voleu dir que van parlar de fusionar-se explícitament? Jo vaig entendre més aviat que volien dissenyar una estratègia tots junts, però no recordo que es referissin directament a la fusió...
I lo del Yamsha, jo estic segur que l'autor o els autors han vist tot el caxondeo que hi ha per internet sobre aquest personatge i han aprofitat per explotar el mite. Té la fama de perdedor, i crec que s'han proposat treure'n profit (com quan al partit de beisbol queda estirat a terra en la mateixa posició que quan el maten les coliflors aquelles d'en Vegeta i en Nappa).
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ashler
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 5
Membre des de: 01 març 2017, 07:49
0
1
Gràcies rebudes: 3 cops

L'aparició d'en Frizer, m'ha pujat el hipe de la sèrie mil.

Algú ha descobert si hi ha més de 100 episodis?
Tot just comença el torneig en el següent episodi, el 96, i segons l'avançament , sembla que encara es veura un combat entre dos déus de la destrucció.
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Doncs a mi, que hagin tornaaaat a repescar en Freezer em sobra una miqueta. Ja era una patillada ressuscitar-lo i donar-li el mateix nivell de poder que en goku blue, només amb una transformació més i 6 mesos per aconseguir-la. I ara, tornem-hi. Que no estava prou bé, en Bu? I té molt més sentit que sigui en Bu, que sobre el paper és molt més fort que en Freezer. I d'altra banda, s'han oblidat completament d'en Goten i en Trunks, tot i que tinc entès que a Super no fan sortir gaire en Goten perquè la seva dobladora (que també fa les veus d'en Goku i en Son Gohan) ho va demanar, perquè ha de forçar massa la veu.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Vaig pel capítol 112, i estic força emprenyat. El torneig és una presa de pèl. El que representa que són els guerrers més forts de tot un puto univers són ridículs, els combats fan pena i no hi ha nivells de poder. Tenia moltes esperances posades en aquesta saga, perquè d'un torneig amb els lluitadors més forts de 12 universos en podia haver sortit una saga èpica, però es veu que prefereixen no explotar bé una bona idea i engegar-ho tot a pastar fang...
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Vaja, doncs des de la preparació del torneig que no ho veig. Crec que l'últim va ser quan anàven a veure n'A-17 perquè s'hi unís...

Com ha avançat la història des d'aquell moment? Pel que veig no massa bé. Estàs parlant del mateix torneig, encara?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Sí, és el mateix torneig. No és que no avanci bé, és que es nota que la trama l'han tret en un pim pam i ni tan sols s'han assegut a pensar una mica. Tot és molt random, ràpid, insuls i sense rerefons.
Imatge Imatge Imatge
Respon