[Anime de Temporada] Kuzu no Honkai

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Puuuufff… massa fort tot pel meu body, i mira que al capítol quasi no va passar gaire cosa, però bé, anem per parts perquè va ser intens i la temptació d’anar directament ja a parlar de la darrera puta frase del capítol és massa fort...

Bé, la cosa és que al capítol i va haver molt poca Ecchan!! >o< Jo volia més rollo bollo, quina decepció... Però bé, el següent que tenim és el Mugi que, realment whats is wrong with you? És a dir, el molt imbècil està a casa i diu “és dissabte, tinc el dia lliure, vaig a pegar un polvete” o com va la cosa? Joder, vaja un tio estrany... I el més grassiosu és que no sé, en comptes de trucar la Hanabi, el pavo va i truca la senpai que a saber el temps que fa que no la veia!! I res, queden i la tia directa al gra, a follar-se’l només perquè se sentia culpable d’haver-se’l fet quan era jove o què? Que m’encanta perquè el Mugi pensa “fes alguna cosa amb la meva adolescència” i és en pla que pareix que vol ser com molt madur i em sembla el més imbècil de tots xDDD

I bé, evidentment, ja que parlem del tontu del Mugi, alguna cosa li passa al cerebru perquè no és normal que tingui super calada a la profe i tot i així li encanti. És a dir, la veu i diu “es posa així perquè sap que està més mona” i després s’acota a agafar el llapis i li mostra les tetassas malignes i el tio sap que ho fa completament a propòsit per sentir-se desitjada per ell i tot i així hi cau de quatre grapes!! No es pot ser més tontu XDDD

Però bé, de totes maneres, pareix que el tio està bastant pendent de la Hanabi també i de seguida se n’adona que la pava se n’ha fet una altra! I bé, ell també i realment no els uneix res, així que perfecte però després va la Hanabi i amb el “kimochiii” se’l vol fer!! Nooooo Hanabi, tu t’has de fer l’Ecchan altra vegada! Deixa’t del Mugi que és un retorssidu!! M’encanta el moment que la Hanabi diu “aaah, no ho podem fer” i quan s’aixeca del llit porta les bragues posades i és del pal “a veure... jo entenc que és per censura i tal, però no sé, poseu-li els llençols al davant o jo què sé...” I m’encanta quan ell li diu “eh, sortim junts, ets verge no?” i la pava “a veure, que no t’he dit fa 5 minuts de capítol que m’havia fet algú??” En fin xDD

I bé, passem a la meva part preferida, la de la Bitch Sensei. Jo entenc bastant bé el seu plantejament, la vida és putament avorrida i monòtona, però no sé tia, vés-te’n a un karaoke o algu en sortir de la feina, boja! Està putament pertorbada!!! És a dir, està en pla “el pavo aquest és un puto avorrit però me’l vull fer només perquè sé que li agrada a una alumna. Hola? Però què tens al cervell?? No ho acabo d’entendre, però ok...

I res, que se l’enduu de festa, la tia acaba super borratxa i està en pla “mira, sudo del subormal aquest” i després ell li diu “Hana-chan” i la tia es posa SUPER CATXONDA!! Diooooos, molt fort! No entenc res però em pareix molt heavy i, evidentment, se’l fa... i se’l fa de manera super rastrera, en pla “aaah, és que estic super gelosaaa” i tot per què? Perquè ni tan sols li agrada, ho fa per posar la Hana-chan gelosa i poder-li dir “me l’he follat tete”... Desquiciadíssima!! Per a mi, aquesta frase ha estat el millor del capítol perquè si, han passat coses però aquesta ha estat la que m'ha impactat més i amb diferència xDDD

PD: Mireno water ha pagat alguna cosa, no em foteu, que surt la puta botelleta a tots els capítols!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

M'ha decebut un poc el capítol la veritat... L'anterior em va impactar molt més. Per començar tenim l'Ecchan que aquest capítol ha començat la seva transformació. Era tan mona fins ara, massa mona, massa perfecta! Però eh, tot i que ella vulgui seguir fent seva la Hanabi i ara li fiqui merda al cap al Mugi, jo l'estimo igual i segueixo defensant el rollo bollo. Però vaja, que està lleig Echhan xDDD Quan li fica ma a la biblioteca ha esta en pla "WTF? tio, que per molt que siguis dissimulada, si tens la mà al toto de la teva companya es nota!!

I després tenim això, el Mugi... a la fi decideixen sortir junts de veritat però pareix que cap dels dos s'ho ha pres massa de veritat. Ell, a qui l'Ecchan ha sembrar la llavor del dubte (ole, que bonic m'ha quedat), al final li diu a la loli que tinguin una cita xDDD És a dir, no Mugi, NO! jo et puc perdonar que et tiris la senpai o que et vulguis tirar la Bitch Sensei però NO, la loli no, per favor!! Tant de bo se la faci i la loli deixi de viure en un món de yupi i deixi de donar per cul.

Finalment... Hanabi, que estàs fent?? És a dir, et roba l'Onii-san i ara tu li robes el seu (un dels seus) xurri? No sé, no vull que t'acabis convertint en una manipuladora i una pertorbada com la Bitch Sensei! Recapacita Hanabi i vés i fes-te l'Onii-chan! I recordem que en algun moment la Bitch Sensei li haurà de rompre el cor a l'Onii-chan i dir-li que suda d'ell perquè és un avorrit de merda... A veure, jo vull que la Hanabi, com a mínim, es declari al sensei, no? És que sinó tanta tonteria per res xDDD

No sé jo com anirà el pròxim però vull que el Mugi li pegui pallissa emocional a la loli, a veure si desapareix d'una vegada per totes!!! :banana:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Comencem amb na Hanabi decidint conscientment fer el mateix que fa n'Akane. Suposo que s'en penedirà més tard... I li proposa al Mugi d'anar en sèrio? Què fas tia!? I llavors li diu a n'Ecchan que no poden seguir veient-se... Bé, això sí que té més lògica...

Però n'Ecchan no vol renunciar a ella! Ben fet! Hahahaha. Després de l'escena de la biblioteca, na Hanabi ho accepta com un càstig (aquesta tia té el cervell mig desconnectat), i més tard n'Ecchan li diu que oculti els seus vertaders sentiments... Estarà fent el mateix n'Ecchan amb na Hanabi!? Sembla que no, però...

En quant al ligue de n'Akane, que ara es lliga na Hanabi... Sembla que ella se n'adona que a ella no li va aquest rollo; no sé si seguirà amb el seu pla de fotre-li els ligues a n'Akane o no... Però sembla que no li agrada; que no està preparada per fer això (per ser tan guarra, com sí que és n'Akane).

I finalment n'Ecchan li diu a en Mugi que na Hanabi es veu amb altres homes (després de que na Hanabi els hi digués que ara anirien en sèrio!?!?), i ell ho soluciona concedint-li una cita a la loli...

Bé... poca emoció en aquest capítol, sí... però les coses s'han enrevessat molt, eh... Quan s'hagin de desenrevessar (i qui ho faci bon desenrevessador serà) serà divertit... :huhuhu:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Sé que probablement serà una opinió poc popular però... segons el meu punt de vista trobo que s'ha entrat en un cercle viciós important; cap dels presents sap com acceptar el rebuig per seguir avançant i es queden estancats autolamentant-se en el seu dolor de manera que només els queda fer-lo desaparèixer a estones amb plaer, el qual normalment es basa en el tema sexual. En el petit moment en què la Hanabi intenta donar un peu en la direcció de fer el correcte, que sembla que s'ha decidit, després resulta que no i que donin pel cul a qui sigui... aquí m'he quedat una mica wtf? Almenys m'han sabut transmetre perfectament la confusió del personatge; però quan decideixes "x" no pots fer el contrari en el mateix moment xDD Aquí realment es veu la poca autodeterminació i el molt que es deixa influenciar pels altres (però els altres tres quarts del mateix).

Simplement no veig més que això, un panorama (que pel que es veu ningú pot correspondre mai a ningú) on tothom se segueix enganxant a la persona inadequada que dóna com a resultat una cadena de patiment pel qual arrossegaran a tots els personatges. Realment ningú té la suficient maduresa com per deixar anar una relació que no va enlloc? Totes les relacions mostrades són malaltisses i no porten més que llàgrimes. No puc dir que no entengui aquest comportament, però tots els personatges han d'actuar de la mateixa manera? Ningú té la suficient autoestima com per dir "no" davant l'opció de ser utilitzat? No sé... tots tenen certa edat, de debò que no poden parlar les coses clarament i acceptar la realitat? Doncs no, sempre és més divertit autodestruir-se. I el fet és que en aquest procés poden consumir també a la persona que suposadament tant els importa i els és igual... llavors potser és que no importa tant, eh? M'encanta com justifiquen qualsevol acció i es deixen com els amants tràgics que tot ho accepten.

Em semblaria bé si un dels personatges fos d'aquesta manera, però és que estic fent repàs i tots fan alguna cosa similar. Entenc que doni joc, però potser em cal una mica de varietat. És que sembla que no hi hagi més opció que ser un cabró/cabrona xDD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #5 i #6

La veritat és que aquests dos últims capítols m'han deixat una mica tocada, els personatges cada cop es comporten d'una manera que no entenc i se'm fa difícil veure que volen aconseguir. Estic dacord amb la @Skuld en que cap dels personatges es comporta d'una manera madura i en comptes d'intentar afrontar o superar la situació només busquen fer mal, venjança, o aprofitar-se per treure benefici de la situació (Ecchan). També és cert que si tots es comportessin com a adults no hi hauria ni història ni anime ni res, però està degenerant tot molt. La única a la que mínimament li segueixo el fil és a la Bitch Sensei, ella segueix emperrada en fer mal a la Hanabi i fer-la sentir malament (ja em diràs que hi treu una persona adulta de fer estar gelosa a una mocosa, Freud ayudame), i después el pobre Onii-chan tonto que no s'entera de res del que passa al seu voltant, un aplauso para él, en la cara, con una silla.
La Hanabi em segueix enamorant, és cert que està prenent una direcció on acabarà com la Bitch Sensei, però segueix sent massa adorable com per odiar-la. Jo entenc que vol donar-li a la Bitch Sensei probar de la seva pròpia medicina, però la veritat amb l'harem que té montat no crec ni que li importi perdre un o dos tontos, mentre ella a la Hanabi si que li pot fer mal de veritat ja que la Hanabi segueix enamorada de l'Onii-chan. Però veient com és, o com sembla ser la Hanabi, no crec que pugui arribar a ser com la Bitch Sensei. Desgraciadament no veig factible que la Hanabi s'enamori de l'Ecchan, així que la única esperança és que en Mugi es torni útil i intel·ligent i se n'adoni que la Hanabi és lo millor que li pot passar i comencin a tindre una relació normal. En l'últim capítol decideixen sortir "de veritat" però els dos s'ho passen pel forro dels collons i al final en Mugi invita a una cita a la maleïda loli, com pot ser tant idiota? A cada capítol sembla que la Hanabi i en Mugi vulguin fer un pas endevant en la seva relació, però al final sempre acaben fent dos passes enrere. Els hi fa por estar junts? Estimar-se? Que és el que eviten? Qui els entengui que els compri. Si la Hanabi el que no vol és estar sola jo crec que companyia no li faltaria (Ecchan o en Mugi) així que no entenc a que ve aquesta creuada per convertir-se en la Bitch Sensei més enllà d ela venjança puta pura i dura.
La que em fa més pena de tots és la pobre Ecchan que lo únic que fa és mendigar una mica de carinyo tot i que si, s'aprofita una mica del carinyo que li té la Hanabi i això està feo, però millor ella que en Mugi. Que el rollobollo triunfi! :anims:

P.D.: La Hanabi modo casual està per menjar-se-la!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Capitol #6 i #7

Estic d'acord amb la @Skuld i la @Nafi sobre que són tots una panda d'immadurs, l'odi només genera més odi, i tots els personatges d'aquesta serie "s'odien" entre si: aquest aspecte és lo suficientment interessant com per reflexionar sobre quina relació tenen els personatges entre ells, perquè potser la relació més sincera i el vincle més fort de la serie ara mateix és Mugi-Hanabi, i tot i això cap dels dos té clar el que està fent ni el que vol fer amb la seva vida i com més passa el temps més complicacions estúpides es munten.

La Hanabi s'intenta convertir en una "profe-puta". Mal assumpte Hanabi... De tots els camins que has agafat durant la serie, aquest és el pitjor. No veig a la Hanabi trencant cors per diversió, penso que s'està intentant venjar de la profe d'una forma artificial, si hi ha alguna cosa pitjor que la venjança, és una venjança inútil que no et presenti cap benefici. Esperem que se n'adoni abans que sigui massa tard. (A banda que cal deixar clar que "robant-li" a la profe aquell estaquirot tan odiós no li farà ni una mica de mal a la profe)

La loli i en Mugi es fan un "no ho hauria d'haver fet". Bé... abans de tot he de reconèixer que la loli (tot i que odiosa) era suficientment kawai com per haver esperat amb candeletes la seva escena picant (ja hagués sigut amb en mugi o amb qualsevol altre). Dit això, en mugi s'enfonsa més dins dels seus problemes i la loli reconeix que és una mica puta.
M'agrada molt la reflexió que fa la loli quan diu que "Si una història d'amor no ha de tenir un final feliç més val que desaparegui". Si tots els personatges de la serie respectessin aquesta reflexió, no hi hauria cap problema, però vaja que també és veritat que com ha dit la @Nafi, si fos així no hi hauria ni anime ni manga ni res.

Dit tot això, amb molt de hype pel #8, esperem que ens aclari com han quedat les coses amb la loli. :uki:
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #7

Massa loli en un sol capítol, però m'ha agradat al final, al menys jo he entés que la loli suda d'en Mugi i que no vol tindre la relació si no ha de ser amb final feliç (massa Disney suposo). No se ben bé que ha passat quan estaven al llit, la loli volia guarrades però en Mugi no ha pogut fer-ho, per què? Perquè la veu massa pura? Entenc que a la loli això li sembla una cacota i diu fuck this shit i'm out, m'ha semblat la reacció més madura de tot l'anime per ara.
I la Hanabi per fi s'ha adonat que ella no és capaç de ser com la Bitch Sensei, i per fi deixa correr el puterio que intentava fer. Espero que deixi de veure l'imbècil aquell que només se la vol tirar, això és per la Bitch Sensei, la Hanabi és massa perfecte per aquell tio idiota. Corre als braços de l'Ecchan! :ilu:
Sembla que per fi tornarà a haver-hi acció, molt de hype pel capítol de demà!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #8


LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Puto Mugi folladooooor!! Que se la fa, que es fa la Bitch Sensei!! Que gran, quin tio! I el molt idiota dient "sé que no ho hauria de fer, però me l'estic tirant" xDD I la pava aquesta de què va? Li agrada tirar-se nens o de què va la cosa? Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, trauma sever...

En canvi, la Hanabi m'ha fet llastimeta. Pobreta, plorant als braços del seu onii-chan i després pensant, mira ja està bé, que tinc el Mugi i aquell mentre follant-se la puta professora... Ara com aniran les coses? Per què la Hanabi va intentar transitar la senda oscura, es va adonar que no anava bé i ho va deixar estar, però és que el Mugi, el Mugi n'és resident VIP!! Joder, s'hi fica a qualsevol forat aquest...

I per acabar, woooooooooooaaaaaaaaaaaaah amb el cosí juguetón! Mira que hi ha ties al món, però no, ell s'ha de fer la cosina, que mola més xD De totes maneres, no crec que l'Ecchan cedeixi per molt que el noi insisteixi perquè està ben colada per la Hanabi, de la mateixa manera que ell està coladíssima per ella tot i que és la seva cosina (ara em demano si al Japó això deu ser legal XDDD)

Per acabar, només dir que espero que la loli deixi de ser loli i maduri d'una puta vegada o algo (és massa demanar, Kami-sama?) i, sinó, que no torni a sortir, que estic del rollo de la princesita fins els nassos ja! xD
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Estic molt indignada amb el capítol d'avui i el que li fan a la pobre Hanabi que es podria considerar com a mínim tortura. La pobre Hanabi que no hi ha manera humana d'entendre com cony pot estar enamorada del tonto de l'Onii-chan, per què ploraven els dos? Per què l'Onii-chan no li diu algo útil a la pobre Hanabi? Que cony significa "Hana-chan, arigatou?" Li dona les gràcies perquè sap que es masturba pensant en ell? No ho entenc, que fotin a fora ja a l'Onii-chan perquè és massa de relleno.

En segon lloc la confessió d'amor d'en Mugi, la confessió més random de l'anime: "M'agrades, se que ets una mala-pècora però m'agrades" i mentre la despulla "se que no pots estimar perquè ets una narcisiste sense sentiments però m'agrades i vull intentar canviar-te (i ja que estem doncs que caigui algun polvillo que tampoc sóc tonto)". A aquest tio que li passa? En aquest capítol ja està bastant clar que en Mugi i la Hanabi senten algo entre ells doncs per què no passen pàgina i ja està? Però clar, la Hanabi es mereix algo més que el tonto d'en Mugi, potser és bo i tot que el tio tingui al cervell entre les cames (que raro) i així la Hanabi acabi entenent que ella només pot ser feliç amb l'Ecchan que és la única que l'estima de veritat <3

Finalment, molt random el cosí de l'Ecchan, entenc que estigui enamorat d'ella, és perfecte <3 però tio, t'ha dit que no li van els maromos, supera-ho. Tots segueixen comportant-se com a nens/adolescents com comentava fa un posts la @Skuld i suposo que per això tot és tant intens/dramàtic/sensesentit a l'hora. Però la Hanabi es mereix ser feliç.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
4channer
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 27
Membre des de: 03 nov. 2016, 10:55
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 53 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

#7
He de dir que m'alegro que la loli dels nassos accepti d'una vegada que no té futur amb el Mugi perquè ell la veu com una especie de noia intocable. Tot i així, al principi del capítol, quan ella està en plan princeseta i apareix el pare, em fa molta ràbia el poc respecte que li té només perqué no té la imatge que ella vol donar. De què coi va? Qui es creu que li paga tots els capritxets de merda?
Per altra banda d'aquest capítol m'alegra que finalment la Hanabi se n'adoni que imitar la profe no la portarà en lloc i només la farà més infeliç.

#8
Vale, la Hanabi i el Mugi decideixen confessar-se practicament a la vegada sabent el resultat més probable per poder passar pàgina. Sincerament em sembla la millor decisió que podien fer, només que el Mugi sembla ser que no té en compte lo puta que és la profe i que sabent que està "sortint" amb la Hanabi fingirà que realment vol estar amb ell només per fotre-la (de veritat Mugi, ets inbècil). El pitjor és que tot i saber com és la profe, se la tira i intenta convencer-se que potser pot aconseguir canviar-la i fer que s'enamori d'ell, cosa que em fa pensar si realment és així d'estupid o és que realment no és una obsessió el que té amb la profe i realment està super pilladíssim per ella.
I el final amb la Hanabi pensant en potser començar una relació realment amb el Mugi i ell tirant-se a la profe m'ha fet mal. La qüestió ara és que passarà, el Mugi seguirà tirant-se a la profe i donant-li esperances a la Hanabi? Li dirà de dret el que ha passat amb la profe? Veient fins ara la personalitat que té, veig més probable que s'ho calli tot perquè és un cobard de merda...
Per altra banda el cosí de la Ecchan és com molt kawaii, però no entenc com té moments en que és tan directe i altres en els que és infinitament tímid...
Respon