[Anime de Temporada] Kuzu no Honkai

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'alegro que us hagueu enganxat tots a aquest meravellós anime :uki: encara que sigui un genere que no a tothom li agrada aquest anime per ara ha aconseguit enganxar a gent de gustos molt diferents, jo mateixa no sóc gens fan dels shojos. A mi el primer que em va cridar la atenció va ser el disseny que personalment crec que és orgasmic, em quedo hipnotitzada mirant el cabell de la Hanabi.
Segons el que diu en Minato em fa por que intentin avançar paral·lelament al manga i l'acabin liant, per ara la història l'estan portant molt bé així que espero que segueixin fidels al manga i no vulguin estirar l'èxit més del necessari, que com tots sabem sempre acaba provocant desastres. Prefereixo mil vegades un anime curt però ben portat i fidel al manga. Segons MyAnimeList el manga acabarà el 25 de març d'aquest any, si tenim sort seran capaços d'enganxar el ritme del manga i acabar junts, per a mi seria lo millor que podrien fer, estil Boku Dake ga Inai Machi on la van clavar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Totalment d'acord, @Nafi.

Bé, ja he vist el tercer. De moment em sembla bé. M'imaginava que la història es desenvoluparia més al voltant dels joves, i que els dos més grans quedarien bastant estàtics, però veig que no. Està bé, perquè m'imagino que el que hem vist en aquest capítol acabarà petant i farà que na Hanabi aprofiti l'ocasió. Tot i que estic bastant segur que a la llarga els vells acabaran plegats.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #4

Per fi ha sortit el capítol, si no l'heu vist esteu tardant! Estava clar que la profe aquella no era normal, era massa santurrona i perfecte per ser real, però flipo bastant amb lo tarada que està, només està amb els homes perquè li agrada que la desitgin però només quan hi ha un'altra dona que els desitgi a ells per poder fer-li mal a la noia (ho he entés bé? és com putament retorçat). Però al final resulta que si, que l'Onii-chan és simplement tonto i no s'entera de res, es vol tirar a la profe perquè li recorda a sa mare (Hola Freud, que tal?) i no s'empana de res de lo que passa al seu voltant (que la Hanabi està enamorat d'ell, que la profe és una sociòpata), vaya hostia té l'Onii-chan.

M'he quedat flipant perquè la Hanabi ha calat perfectament a la profe i s'ha adonat que només es comporta així amb l'Onii-chan per fer-li mal a ella, i m'encanta que la Hanabi sigui tant llesta i la vegi venir, que llesta és :hug: està clar que aquest no és un shojo normal i corrent, els protagonistes pensen! I està anant tot tant ràpid que no m'imagino per on pot anar a parar tot, la Hanabi ha decidit canviar per poder competir amb la psycho-profe però això que vol dir? Es tornarà també ella una cabrona sense sentiments que s'aprofita dels homes? Es ficarà més pit? Em perturba molt això... per mi ja és perfecte tal i com és la Hanabi no vull que canvii...

I finalment el moment BOLLO :hurra: ha sigut tant maco la Hanabi deixan-se estimar per l'Ecchan, tot i que no l'estima però li ha agradat estar amb ella perquè ara sap que és que l'estimin i això ni amb en Mugi ni amb l'Onii-chan ho tindrà. La psycho-profe per fer mal li diu a la Hanabi que els dos homes l'estimen a ella però bitch please a la Hanabi l'estima la millor tia de tot l'anime i això ella no ho podrà compensar mai. Hanabi surt amb l'Ecchan i olvida't de tota aquella pandilla d'imbècils que no entenen lo perfecte que ets... :consol:

Per sort en aquest capítol en Mugi no ha sortit, però en el següent segur que no ens en lliurem i es liarà quan s'enteri que la psycho-profe surt amb l'Onii-chan, espero que no ho pagui amb la pobre Hanabi no em fio un pel de limbècil aquest. Espero que sigui el capítol on finalment poguem sapiguer que passa a dins del cap vuit d'aquest tio.

He de dir que m'ha agradat molt com han montat el capítol, com l'han portat pel fil conductor a través dels pensaments dels diferents personatges per anar explicant les diferents històries (psycho-profe/Hanabi/Onii-chan/Ecchan), m'ha agradat molt conèixer també els altres personatges així que espero amb ganes que ens fiquin per fi al cap d'en Mugi i descobrim que cony li passa a aquest tio i perquè és tant tonto.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
4channer
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 27
Membre des de: 03 nov. 2016, 10:55
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 53 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

Jo vaig començar aquest anime bastant excèptica de si m'agradaria o no...però m'està enganxant moltíssim! Tinc unes ganes que el Mugi obri els ulls i vegi la mena de persona que és la profe de veritat (tot i que jo diria pel que es va veure al capítol 3 que ell d'alguna forma ja ho ha vist)... Per altra banda, després del capítol 4 ho han deixat molt com que la Hanabi intentarà tornar-se com la profe, cosa que espero que no passi perquè ella en si és un personatge molt fort i molt ben trobat crec jo.
Quines ganes que arribi dijous que ve!!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Estic completament d'acord amb tu @Nafi, gràcies per aquest resum!

Molt, molt, molt guarra la sensei. I per primera vegada ens mostren un poc de prop l'onii-san, que sembla que és l'estereotip d'home normal i corrent: idiota i innocent. M'imagino que la Hanabi intentarà alguna cosa rara, i que n'Onii-san veurà com és realment de guarra la sensei; però... estic quasi segur de que tots els personatges canviaran, d'una manera o d'altra. Així que estic convençut, que en el final, deixarà de ser (tan) guarra. (Per què m'agrada intentar preveure què passarà?).

I sí, és una llàstima, perquè l'única que s'estima na Hanabi és una dona, i ella no s'hi sent atreta... La veritat és que m'agraden bastant tots els personatges, tots tenen la seva cosa (excepte, de moment, la loli), però sobretot na Hanabi és una protagonista interessant, i per altra banda, n'Ecchan és molt quèguay. Sí, jo també shipejo el rollobollo.

@4channer: sí, no sé què voldrà fer na Hanabi a partir d'ara... espero que no es torni una guarra ara... Tampoc crec que es posi a jugar amb els sentiments de n'Ecchan (ai, pobrissona :( ). Bé, ja ho veurem.

Per cert, veig que hi ha un poc de confusió: no és un shojo, sinó un seinen (ref). Què vol dir això? Doncs que no està adreçat a nenes, sinó a nois joves (ref). Canvia això com hem de veure la sèrie? No, per res. Però no us espereu romanços, sinó una cosa possiblement més real, amb tot lo que implica. Na @UkiHana em va comentar que era josei, però sembla que no, que es publica a una revista seinen.

Bé, ja ho veurem :p
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Crec que no hem vist el mateix capítol. Com podeu seguir-les shippejant, quan l'Ecchan ha fet el que ha fet? "No em pots dir que no perquè no em vols perdre, per tant, me n'aprofitaré. [...] Si mai seràs capaç d'enamorar-te de mi, llavors agafaré el que pugui, encara que només sigui la teva escalfor." Això no és violació? S'ha aprofitat de la debilitat de la Hanabi per fer el que ella volia, encara que l'altra no hi estigués d'acord. No m'ha agradat gens aquesta actitud de l'Ecchan.

A part d'això, com dieu, que la professora no fos tan maca com aparentava era esperable. Ara, com la Hanabi es converteixi en una persona així és per penjar-la!

Apa, ara a esperar el següent... :p
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ereza ha escrit:Crec que no hem vist el mateix capítol. Com podeu seguir-les shippejant, quan l'Ecchan ha fet el que ha fet? "No em pots dir que no perquè no em vols perdre, per tant, me n'aprofitaré. [...] Si mai seràs capaç d'enamorar-te de mi, llavors agafaré el que pugui, encara que només sigui la teva escalfor." Això no és violació? S'ha aprofitat de la debilitat de la Hanabi per fer el que ella volia, encara que l'altra no hi estigués d'acord. No m'ha agradat gens aquesta actitud de l'Ecchan.
Jo he entés molt diferent l'escena de l'Ecchan i la Hanabi sincerament, per això les segueixo shippejant. La Hanabi ha anat a buscar a l'Ecchan perquè si que vol estar amb ella, i quan estan al llit ella [Hanabi] li diu que li agrada el seu tacte o algo per l'estil. En cap moment he interpretat que l'Ecchan fagi algo que la Hanabi no vulgui (potser no ho he entés jo).

La Hanabi fa servir a l'Ecchan, perquè sap que l'estima, i necesita carinyo, per això va a buscar-la. Això no és utilitzar-la a l'Ecchan? La Hanabi s'aprofita del que sent per ella per sentir-se menys malament però en cap moment es planteja sentir per l'Ecchan el que ella sent per la Hanabi, això no és utilitzar-la? Per altra banda l'Ecchan és conscient que la Hanabi està amb ella per això però en comptes de negar-s'hi doncs diu, com probablement no podré estar mai amb tu perquè mai t'agradaré ni t'enamoraràs de mi doncs aprofitaré que em necessites per poder estar amb tu. Sincerament crec que per part de les dos s'estan utilitzant cada una pel que li interessa a ella mateixa així que, que hi podem dir?
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Ereza ha escrit:Crec que no hem vist el mateix capítol. Com podeu seguir-les shippejant, quan l'Ecchan ha fet el que ha fet? "No em pots dir que no perquè no em vols perdre, per tant, me n'aprofitaré. [...] Si mai seràs capaç d'enamorar-te de mi, llavors agafaré el que pugui, encara que només sigui la teva escalfor." Això no és violació? S'ha aprofitat de la debilitat de la Hanabi per fer el que ella volia, encara que l'altra no hi estigués d'acord. No m'ha agradat gens aquesta actitud de l'Ecchan.

A part d'això, com dieu, que la professora no fos tan maca com aparentava era esperable. Ara, com la Hanabi es converteixi en una persona així és per penjar-la!

Apa, ara a esperar el següent... :p
Nafi ha escrit: La Hanabi fa servir a l'Ecchan, perquè sap que l'estima, i necesita carinyo, per això va a buscar-la. Això no és utilitzar-la a l'Ecchan? La Hanabi s'aprofita del que sent per ella per sentir-se menys malament però en cap moment es planteja sentir per l'Ecchan el que ella sent per la Hanabi, això no és utilitzar-la? Per altra banda l'Ecchan és conscient que la Hanabi està amb ella per això però en comptes de negar-s'hi doncs diu, com probablement no podré estar mai amb tu perquè mai t'agradaré ni t'enamoraràs de mi doncs aprofitaré que em necessites per poder estar amb tu. Sincerament crec que per part de les dos s'estan utilitzant cada una pel que li interessa a ella mateixa així que, que hi podem dir?
Vista la controvèrsia sobre la relació yuri d'aquest capítol, jo també donaré la meva opinió: Jo penso que efectivament com diu la Nafi, s'estan utilitzant mútuament, i les dues ho saben i en són conscients, i tot i "l'esforç" per evitar que arribessin en aquest extrem, de poc serveix quan tants sentiments i tanta passió s'ajunten... Jo crec que la Ecchan, tot i els seus pensaments clarament intencionats a manipular la Hanabi, no ha actuat amb mala fe, el cap i a la fi la Ecchan estima la Hanabi i a la Hanabi li agrada la Ecchan (i se li nota) però no l'estima. La Hanabi en aquell moment estava mentalment destrossada, hauria sigut capaç de fer qualsevol altre bestiesa, i tot i això ella pensa fins l'ultim moment en la seva amistat amb l'Ecchan. I l'Ecchan no en té cap culpa de la seva explosió de sentiments i de passió, ningú, absolutament ningú és capaç de resistir-se als encants de la persona que t'estimes si les circumstàncies són favorables, independentment d'altres factors, com en aquest cas (l'amistat). Trobo que és molt normal que la Ecchan hagi posat en risc l'amistat amb la Hanabi en aquella situació la qual només hi podia haver un desenllaç possible. Ara faltarà veure si les dues són conseqüents amb les seves accions, és a dir, que hauran de moure fitxa, replantejar-se la seva amistat i la seva relació.

I per acabar de comentar la resta del capitol, deixo aquí la meva opinió general versió extesa:
-Que puta!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bueno buenuuuuuu, pareix que ho estem petant amb aquest anime i m'encanta xDDD Sento la droga del hype per les venes i això és massa sensuaaaal

Ja heu comentat tots que la profe és una gorrina i si, ho és i em va costar mil d'entendre com podia ser tan asquerosament retorçada la molt porca. Quan està al llit amb l'alumne aquell i ell li diu que ha deixat la novia, la tia va i perd tot l'interès de cop del pal "ah, si follant-me'l ja no li faig mal a ningú suda". És d'estar molt boja, però el més trist és segur que a la vida real existeix gent així. El que em pregunto és... ara què farà? Començarà a sortir amb l'Onii-chan per fotre la Hanabi? I quan sàpiga que ella surt amb el Mugi què farà, es liarà amb el Mugi o què? Del pal "eh Onii-chan, sudo de tu perquè ara em posa l'adolescent que fa anys que està colat de mi"

I bé, ja que el Minato ha estat endevinant el futur, jo crec que el que ara farà la Hanabi serà confessar-se a l'Onii-chan xDDDD Sí, és com molt tontu però crec que és el que farà perquè una vegada li hagi dit serà lliure d'aquest sentiment i així podrà estimar qui vulgui sense càrrega.

Pel que fa al tema de l'Ecchan jo també l'he entès com la Nafi, que és més aviat la Hanabi que s'aprofita d'ella perquè necessita carinyo i ha anat a buscar-lo de la persona que sap que l'estima. Espero que després d'això la relació entre les dues no es converteixi en una merda del pal que s'estan evitant tota l'estona o alguna cosa així.

Heu dit ja moltes coses i no em queda massa més per comentar! Esperem que el pròxim capítol sigui igual de bo (i, per favor, que la puta loli quedi en un etern segon pla).
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Capítol 5: una profe molt guarra i un nòvio molt idiota


Bé, així anem, desperta't al costat de la teva estimada Ecchan (bé, ella t'estima a tu, ja és alguna cosa).
Llavors, en Mugi segons com és idiota perdut, però ara ens mostra com ja sabia tot el rollo de la guarra profe (que, per cert, és molt guarra).
I en Mugi es tira la senpai només per desinflar-se les pilotes. Bieen ¬¬.
Llavors na Hana i en Mugi sembla que es comencen a agradar. Això estava cantat des del primer capítol.
I ara comencem amb lo bo. La guarra profe! La guarra profe li tira la canya nivell extrem al profe. Molt loca amb lo de que s'avorreix. Què s'esperava!? És un buenazo! Ha de ser un avorrit!! I se'l vol tirar! Hala!! I li amolla lo de la Hana molt gratuïtament... Vaja guarra. Bé, sense strike, vaja guarra (i en negreta).
Llavors, en Mugi, que ens havia demostrat una maduresa insospitada en el començament del capítol, ens demostra que és un idiota rematat amb la Hanabi, que cada vegada està com a un poc més desquiciada (no vull estar sola, no vull dormir sola)... Res, ves amb l'Ecchan, que et dóna amor del bo.
I per acabar... m'he tirat el teu profe. Èpicament guarríssim.

:crispetes:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon