[Anime de Temporada] Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu: Sukeroku Futatabi-hen

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Rakugo Shinjuu, Sukeroku Futatabi-hen #6


Puuuufff... un poc decepció. El darrer capítol em va deixar tan boja que ara aquest l'he trobat com avorrit i tot... no ha passat res!! Simplement tot el que ha passat és que el mestre no l'ha palmat i que volen refer el teatre? Ja està? Bé, hi han hagut altres coses, evidentment, com que el Yotaro ha fet una interpretació de la hòstia amb el seu particular Inokori i ha trobat el seu propi rakugo (que és important, evidentment) però... ja està xD A més com sempre se m'ha passat volant, vaja una decepció.

Només m'he emocionat davant la possibilitat de tornar a escoltar al Sukeroku!! :ilu: És a dir, al proper capítol un poquet d'emoció amb Rakugo del buenooooo i amb el vell recuperat!! :festa:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Rakugo Shinjuu, Sukeroku Futatabi-hen #7

Ei, ja no la segueix ningú? No m'ho puc creure, si està super interessant!! Vinga va, animeu-vos a comentar-la!!


Doncs jo després d'haver vist aquest capítol he hagut d'anar, obligatòriament, al capítol 12 de la primera temporada per recordar com era exactament la història. De fet, sempre ho havia dit, que jo no recordava exactament que hagués estat el Kukihiko el que hagués matat el Sukeroku i la Miyoputi (xD) però sempre em vaig pensar que ell deia que els havia matat ell perquè no els va poder pujar (cauen des del balcó) i ell agafa la mà del Sukeroku, però el Sukeroku li fa amollar-se. Vaig entendre que era per això que ell se'n sentia culpable i que la Konatsu li donava la culpa.

I bé, després de veure aquest capítol les coses canvien completament! Mare meva, quina bogeria!! És a dir, que la Miyoputi havia apunyalat el Sukeroku?? Podem saber per què?? Suposo que perquè en veure'l es va posar com una boja o alguna cosa així, però estaria bé que ens contessin perquè se li va anar tant l'olla a la geisha. I bé, la Konatsu es torna putament boja i com una nena té tanta força com per empènyer sa mare?? No ho entenc xDDD

Però bé, la culpa és 100% de la punyetera nena que a més s'ha passat la puta vida culpant el Kukihiko! Puuufff... ara li tinc (més) mania a la Kontasu i mira que darrerament em queia bé, eh? Però bé, suposo que algun dia li diran, perquè seria just que li diguessin, i que aleshores, encara que potser sigui tard, la relació entre els dos podria canviar...

Finalment, espero que el Kikuhiko no deixi de fer Rakugo, per favooor! Puuuff, seria massa dur. I tornant a la Yurie, m'encanta quan li diu al jove escriptor que surt amb el Kikuhiko... això no va passar mai, no? Només recordo que ell li donava llargues i que ella li corria sempre al darrere, però sortir en pla parella no recordo que passés... Si es que es muntava cada història la pava aquesta...
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Una llàstima que al final hagueu abandonat aquest anime! Si no l'heu acabat, de veritat, val molt la pena i us animo a fer-ho i que el comentem una vegada acabat, perquè deixa la història ben acabada!! Animeu-vos a acabar-la!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

SPOILERS FINAL RAKUGO SHINJUU

Dels darrers capítols dir que el capítol de la mort del Kikuhiko em va semblar SUBLIM! Realment una passada, l'ambientació, com els tres es tornen a trobar tant de temps després... I com arreglen, a la fi, les diferències i el Kiku se'n pot anar amb la consciència neta.

D'altra banda, una llàstima que es morís quan a la fi havia fet les paus amb la Konatsu. I això, al final, em porta al darrer episodi. Em vaig quedar flipant i encara no m'ho crec quan van dir que el Shinnosuke era fill del Kiku. És a dir, de veritat? Però el Kiku i la Konatsu no s'odiaven moltíssim? Però era una relació d'amor, odi i sexe esporàdic? Puuufff... no negaré que em va deixar un poc traumada, la veritat. I aleshores, per què li varen donar "la culpa" al mafiós? No entenc res xDDD

Però bé, com dèiem, era evident que, al final, el nen seria un mestre cicladíssim del Rakugo, fos qui fos el seu pare. I m'ha fet mal al kokoro veure que malament que envelleix el Yotaro! Està horrorós xD I la Konatsu igual, amb aquelles ulleres horteres. Però deixant de banda l'estètica del final capítol, pel meu gust va faltar-li alguna cosa. Vull dir, que per fer un final super feliç. ja ho podrien haver deixat amb la mort del vell i punt. Per a mi, va ser com un final afegit, li va treure un poc el bon regust que li havia deixat el final amb la mort del Kikuhiko...

Però bé, la història ja ha acabat, la veritat és que en general m'ha agradat moltíssim, no tant com la primera temporada, però puc dir que és un dels millors animes que he vist i que estic molt contenta d'haver-li donat l'oportunitat! Una joia, de veritat, tant a nivell d'art (vaig trobar que a la primera temporada es curraven molt més la part estètica, la segona temporada no l'he vist tan lluent, ni amb tants colors) i a nivell argumental, és un dels millors animes del món que es guardarà sempre un raconet al meu cor. Especialment el personatge del Sukeroku em va encantar i he cridat d'emoció cada vegada que ha sortit aquesta temporada!!

Però bé, la segona temporada al final, com ja m'esperava, ha estat molt més fluixa que la primera. Ha hagut moments avorrits, li faltava un poc de dinamisme, un poc d'intriga... L'única intriga que havia era saber quan la palmaria el Kiku i les seves paranoies constants mentre feia Rakugo se'm van fer pesades, la veritat. Però bé, tot per donar-li un final que em va deixar bastant satisfeta! El darrer Rakugo del Kikuhiko va ser de 10!

I res, ja em direu si l'heu acabat i què us ha semblat! Jo li poso un 9, un punt menys que a la primera temporada per tot el que he dit, però en general, una obra mestra.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs entre ahir i avui m'he ventilat la primera temporada Showa Genroku Rakugo Shinju i la veritat és que m'ha agradat. És curiós com fan servir la història d'en Kikuhiko (amb tot el drama associat) per contar-nos la història d'en Yotaro.

M'ha agradat conèixer el món aquest del Rakugo, és interessant, i si l'idioma no fos una barrera, m'agradaria provar d'anar a veure'n una funció.

És una obra de personatges i les seves relacions (sorpresa!), hi ha personatges que evolucionen, n'hi ha que no. Els drames personals de tots compliquen molt la trama: que si en Yakumo VII va estudiar amb en Sukeroku I i va conspirar per heretar el seu nom, l'abandonament dels tres personatges principals: Sukeroku, Kikuhuko i Miyokichi, com es van traïnt entre ells... Buf.

He de dir que... no sentia gaire empatia per cap dels tres protagonistes... en Sukeroku és un pendej, en Kikuhiko és massa fred (tot i que en el fons es preocupa per tots) i na Miyokichi em fa bastanta ràbia... Crec que la darrera actuació d'en Sukeroku volia dir que a partir d'ara es posaria a fer feina seriosament i tal, i era una esperança per reunir la família, però tot ha acabat pels aires.

No m'esperava que acabés així la temporada, amb en Yotaro ascendint a Shin'uchi i na Konatsu (waifu!) embarassada. M'ha agradat, però, el detall que en comptes de voler heretar el nom de Yakumo vulgui el de Sukeroku. És com la justícia kàrmica over 9000.

Bé, bé... ara supòs que ja s'ha acabat la història del passat i ens contaran el drama del present. A veure de què va.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

I ara he acabat la segona temporada.

M'ha agradat veure com en Yotaro ha complert la promesa i també veure com evoluciona el món del rakugo. La relació amb na Konatsu també és molt interessant, i el que ens expliquen de Shikoku... molt interessant... Tot fa clic.

Ara bé, no m'han acabat de convèncer els mafiosos, el professor amb les obres noves o l'origen d'en Shinnosuke. És un poc massa. Pareix que només ha estat així pel bé del rakugo. Wtf.

El darrer capítol ha estat bé, però el penúltim l'he trobat un poc massa fanservice. Que no em queix que no ens expliquin els detalls de com en Yakumo arriba allà, però... tampoc ens interessa gaire aquesta vida.

En definitiva, continuen els esdeveniments de la primera temporada, amb un poc de nostàlgia per la primera. Un final digne per una bona sèrie.

En global, 8/10. Mirau-la.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon