[Anime de Temporada] Ao no Exorcist, Kyoto Fujouou-hen

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

[Anime Hivern 2017]

Ao no Exorcist, Kyoto Fujiouou-hen




Atenció: Tots els posts contindran spoilers dels capítols de l'anime actualment en emissió

Argument: Ao no Exorcist segueix la història del Rin Okumura, que sembla ser un adolescent normal, potser una mica problemàtic, fins que un dia és emboscat pels dimonis. El seu món es capgira quan descobreix que ell és el fill de Satanàs, i que el seu pare dimoni desitja que torni perquè puguin conquerir Assiah junts. Sense voler unir-se al rei de l'infern, el Rin decideix començar a entrenar per esdevenir un exorcista al costat del seu germà Yukio.

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Capítol #1

El primer capítol m'ha estat suficient com per recordar per què la primera temporada no em va acabar de fer gaire: el Rin és com irritant i odiós a la vegada, el pitjor protagonista que he vist mai juntament amb el Naruto. Em cauen bé tots els altres personatges, fins i tot la celluda que a la primera temporada recordo que també em queia malament per tsundere de merda, a aquest capítol l'he trobat bastant bona de dur.

Si us sóc sincera, els personatges que m'agraden més són el Yukio i la Shiemi, així que em miraré la temporada per donar-los el meu suport de fangirl incondicional. Comentant el capítol en si, doncs m'ha agradat molt més del que em pensava, amb el misteri dels dos ulls i, per què enganyar-nos, el fet que se'n vagin a Kyoto ja m'emociona, potser perquè inconscientment vull que sigui un com la saga de Kyoto de Nurarihyon no Mago.

Però bé, en general molt bon començament, amb un poc d'acció, amb una trama que quan ens l'expliquin bé pareix que molarà bastant i a més s'agraeix molt que hagin anat fent flashbacks de la primera temporada, que havia moltes coses que no recordava.

Espero que hagi molts que seguiu aquest anime i que el puguem anar comentant cada setmana!!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo com a lector del manga, nomes dire que han sigut moooolt fidels i han començat just on va acabar la primera com si no haguesin pasat 5 ays xDD, es quasibe exacte al manga (que abarca cap 2 del manga nomes).

Esperaba una mica mes de protagonisme per Mephisto i el seu tipic Eins Zwei Drie pero be, si segueixen adaptant be el manga, ho podre veure igualment xDD

Pobre Yukio, la llavor del dubte es massa poderosa.

Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Jo en canvi no sabria dir si m'ha agradat aquesta enorme fidelitat. Tios, ningu recorda on ho vau deixar fa 5 anys, i per si fos poc vau inventar-vos un final alternatiu pel poc anime que tenieu, fent que els pocs que recorden com va acabar hagin de tornar-se a mirar la primera temporada nomes fins a x capitol (que ningu recorda quin es) i que a sobre deixava la trama en un punt tan clau com aquest. No costava res fer com a FMA de fer un resum rapid dels primers capitols, que si ho feien be serien uns 3 o 4. Per tot lo altre aquest es dels animes que estava esperant feia temps, aixi que endavant.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

La veritat és que després de la primera temporada m'he endut una grata sorpresa, tal com diu en Shancks fidelíssim al manga i m'ha encantat com ho han portat (de moment, creuem els dits xD). Certament si no estàs pendent del manga se't pot escapar alguna cosa pel tema de fer barreges rares a mitja primera temporada, però a banda d'això m'ha semblat que m'han deixat amb unes bones expectatives ^^

Pel que es comenta per aquí... totalment el contrari que tu, Ukihana xD Adoro en Rin, la Kamiki i en Shima (sobretot després de la saga dels Illuminati); per altra banda, en Yukio no em podria desesperar més, a ell si el que el trobo irritant, odiós i avorrit fins a la mort XDD Em va a començar a molar la Kamiki des d'aquesta saga perquè realment és la única que hi posa un parell de nassos i no jutja en Rin per voler protegir els seus amics o per una cosa que no té res a veure amb ell com poden ser les víctimes de la Nit Blava; que jo ho sento per en Suguro i companyia, però en Rin no en té la culpa. Entenc que puguin estar preocupats per si es descontrola, però no em sembla motiu per tractar-lo com ho fan; i si es posen així perquè els ha mentit.... veient la resposta que estant donant em sembla més que obvi el motiu de fer-ho, a més que no tenia altra opció.

El gran Kamiya Hiroshi en el paper de Mephisto altra vegada, què més es podria demanar <3 M'encanta aquest personatge :) A veure si segueixen per aquest camí i adapten bé la resta de la saga, que pot quedar molt bé ^^
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Fa temps vaig veure la primera temporada feat la peli i fins fa poc no sabia que la segona part de la primera temporada era inventada total, per això amb aquesta temporada aniré amb peus de plom però pel que veig sembla que ara si que ho estant fent de fidel al manga, espero que continuï així tota la temporada ja que he vist el primer capítol i m'ha agradat molt.
Skuld ha escrit:
Pel que es comenta per aquí... totalment el contrari que tu, Ukihana xD Adoro en Rin, la Kamiki i en Shima (sobretot després de la saga dels Illuminati); per altra banda, en Yukio no em podria desesperar més, a ell si el que el trobo irritant, odiós i avorrit fins a la mort XDD Em va a començar a molar la Kamiki des d'aquesta saga perquè realment és la única que hi posa un parell de nassos i no jutja en Rin per voler protegir els seus amics o per una cosa que no té res a veure amb ell com poden ser les víctimes de la Nit Blava; que jo ho sento per en Suguro i companyia, però en Rin no en té la culpa. Entenc que puguin estar preocupats per si es descontrola, però no em sembla motiu per tractar-lo com ho fan; i si es posen així perquè els ha mentit.... veient la resposta que estant donant em sembla més que obvi el motiu de fer-ho, a més que no tenia altra opció.
Personalment m'agrada tant el Rin com el Yukio. El Rin és el típic protagonista de shonen descerebrat però amb un cor molt gran i valent, per l'altre costat el Yukio és el tranquil i intel·ligent. La part que més m'ha agradat ha sigut quan el Yukio que vol superar al seu germà escolta com el Rin li diu que aviat li superarà a ell, molt epíc.

Els companys del Rin m'han decebut força, no recordava com va anar la temporada anterior, però gracies als flashbacks he anat recordant i veure com el trataven m'ha molestat molt, excepte la cejona, ella era la única que si m'ha agradat. Com diu la Skuld, no és culpa del Rin.

A veure com va i espero que no sigui una temporda de 12 capítols.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Un altre episodi en què segueixen molt bé el manga ^^ Abans que comenci l'acció és necessària una mica de posada en escena i per fi ens presenten alguns dels familiars dels protagonistes. Ens presenten el passat d'en Suguro i es veu que també té una relació complicada amb el seu pare. Tenint en compte com l'admirava de petit i veient que ho va deixar perdre tot és normal que sigui una persona tan seriosa i estricta amb ella mateixa.

Diran el que vulguin d'en Rin, però és una bona persona i s'està esforçant molt per tornar a guanyar-se la confiança dels seus "amics"; ho poso d'aquesta manera perquè realment em va decebre molt saber com el tractaven. Certament es va descontrolar una vegada, però això no el fa el dolent de la pel•lícula, només volia ajudar. Realment vol reconciliar-se amb tots, però tampoc és que s'hagin barallat explícitament i veure'l patir per com el tracten no m'agrada gens... és la part que menys m'agrada d'aquesta saga. Sort que hi ha en Kuro i no està tan sol <3

En fi, que sembla que en aquest episodi s'ha guanyat en Shima!! Tot i que el pobre no entra ni a la llista de la genialitat d'en Rin, és agradable saber que almenys ja no l'ignorarà ^^ Ànims! Ja en queda un de menys! Per cert, de debò no s'ha adonat que s'estava bevent una cervesa? La Shura ho ha notat de seguida xDDD

M'agrada el ritme que porten, és tranquil però estan posant bé les bases per assentar el misteri i que després l'acció tingui molt més impacte.

PD: M'encanta el disseny de les serps, la Mamushi és com molt mona (encara que la seva personalitat sigui més aviat complicada xD)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ao no Exorcist #2

He tardat bastant en veure'l aquesta setmana, però ha valgut la pena l'espera!! Dir que m'ha agradat molt més el segon capítol que el primer! Li ha faltat un poc més de Yukio perquè fos perfecte xDDD

Però bé, en general molt bé, m'ha agradat molt que li hagi donat protagonisme al Bon i als altres, especialment emotiu el passat del Bon i la relació amb el seu pare que com bé ha dit l'Skuld l'han tractat molt bé, veient com el respectava i l'admirava i com, tot i que em el fons es nota que l'estima moltíssim, vol continuar un camí diferent del seu.

Pel que fa al tema que la resta de companys el deixen de banda, em fa especial llàstima que s'hagi "enfadat" amb la Shiemi, ella sempre havia estat molt amable amb ell i l'havia estat ajudant i que ara no es parlin em fa moltíssima llàstima.

I bé, el final molt xulo amb l'home misteriós que porta l'ull robat... suposo que pròximament tindrem ja un poc d'emoció i que l'acció vindrà de per si sola!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ao no Exorcist #3

Bé, no ha estat gens malament però no ha passat tampoc gaire cosa... el pare del Bon trama alguna cosa (o no, ja ho veurem al pròxim capítol) i hi ha un traïdor entre els Sacerdots que ja veurem qui és també al pròxim capítol (no m'atreveixo a intentar endevinar qui és perquè fallaria seguríssim xDD)

Per altra banda el Konekomaru (en serio, en fa moltíssima gràcia aquest nom, a vosaltres no??) se n'adona que el Rin no és mal tipo (potser un poc inútil si perquè omplirà la puta teulada de cera d'espelmes...) i d'altra banda tenim la bonica de la Shiemi que he trobat com molt random el moment que té amb la celluda que li diu que és una mala herba i la tia somriu super feliç i li dóna les gràcies... Molt random xD A veure, que t'acaba de dir mala herba tia, no somriguis i t'ho prenguis com un compliment!! I a més la celluda va i diu "joder, és super forta, és com una pedra" i jo penso "no, és més feble que un caragolet, que no ho veus??"

Flipant xDD Però bé, com ja us he dit el capítol bé però amb poca chicha, pareix que el següent serà interessant (esperem!!).
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Rin is love! Com pot ser taaaaaaaaaaaan kawaii!! Certament el motiu pel qual l'evitaven és subtilment diferent en cada cas, però tenint en compte que en Rin no és massa... com dir-ho... "observador" per certes coses no estaria malament parar-se i deixar clar almenys el motiu pel qual l'eviten i l'ignoren xDD Ja estem a camí de recuperar en Konekomaru i la Shiemi. Tot i que la Shiemi l'ignora per una estupidesa molt gran... si realment el que vol és estar a l'altura potser seria millor esforçar-se com fa en Rin i estar al seu costat ara que la necessita? Ho trobo una mica contradictori, però coneixent la Shiemi i les seves inseguretats (tot i que, com diu la Izumo, sigui tan resistent) és normal que no s'atreveixi a donar la cara després d'haver-los fallat en un principi. Almenys és conscient que només volia ajudar i sap que en Rin s'està esforçant per controlar les flames (tot i que al pas que va abans es queden sense veles i sense teulada, la clau està en el "poh" xDDD).

De debò que a partir d'aquesta saga cada vegada vaig adorar més la Izumo <3 És súper mona!! Tot i que ho intenta, potser no se li acaba de donar del tot bé trobar les paraules adequades; però el que importa és que dóna el millor de si mateixa i que aconsegueix l'objectiu de fer arribar el missatge, que a última hora és el que compta. No li ha dit "mala herba" de manera despectiva, però la seva naturalesa tsundere no li permet ser amable del tot xD A la primera temporada la Izumo va tractar força malament la Shiemi, però ella no es va rendir mai i sempre va ser un suport i va intentar ajudar en tot el possible, per aquest motiu crec que la considera tan forta i resistent, no perquè sigui molt poderosa (que de moment no ho és), sinó que per més que la "maltractin" o li facin passar malament no es rendeix i lluita pel que vol; vulguis que no "mala herba" és força encertat... Certament li falta encara enfortir el caràcter i entrenar bastant per ser d'ajuda, però em sembla que la Izumo anava per un altre camí quan li ha dit això. Tot i que també em sembla que li diu "com una pedra" perquè és curteta i, com no s'empana, aquestes coses li rellisquen xDDD

I en Shima tan natural com sempre, es nota que no vol pensar de més xDD Però suposo que es diverteix seguint els girs dels esdeveniments, sigui en la direcció que sigui.... m'encanta!

A aquestes alçades ja tots semblen sospitosos, sobretot el pare d'en Suguro... i no m'estranya perquè realment el seu comportament és molt misteriós. En aquesta situació trobo que hi ha una falta comunicació i respecte brutal per poder parlar les coses com cal; sé que és una situació tensa i no es porten precisament bé, però és per aquest motiu que no s'haurien de deixar endur per diferències personals i pensar seriosament en què han de fer. En el pròxim sembla que en Rin li fotrà bronca a en Suguro per desconfiar del seu pare... però ambdós costats tenen els seus motius per fer el que fan, cadascú amb la seva experiència; tot i que segurament en Rin no deu voler que en Suguro cometi el mateix error que ell T_T A veure si després d'escridassar-se es reconcilien; més que res perquè sempre han tingut aquest tipus de relació ^^

PD: A mi també em fa gràcia el nom d'en Konekomaru xDD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ao no Exorcist #5

Wiiiiiiiiiiiii, a la fi ha sortit el Yukioooo, ja era hora que algú li posés un poc de seny a aquest anime!! M'encanta perquè li diuen al Rin "no facis això o t'executarem" i però el Rin mola massa com per obeir les normes, ell amb les normes es fa un entrepà doble de mortadel·la... Em posa molt nerviosa, hòstia!

Preferències a part de personatges, reconec que se m'està fent un poc pesat... Pareix que la cosa no acaba d'avançar i tot i que és cert que a cada capítol ens van contant coses noves (que si ara el profe aquell xungo és el malote, que si l'espasa del Rin és del Myohda aquest...) l'acció pareix que no acaba d'arribar i que tot passa molt leeeeeent.

Però bé, de totes maneres la cosa va avançant tot i que lentament. Saber més coses del Tatsuma jefe m'ha agradat i sobretot ara tinc ganes que ens contin un poquet més del papa del Rin i de l'espasa, a veure què hi ha al darrere (que segurament serà que només l'espasa podrà contenir el dimoni dels dos ulls aquests malignes i el Rin passarà de ser un puto marginat a ser un heroi i tal)...

I res, esperem que el de la setmana vinent ens porti un flashback de putis i molt més Yukio sensual!


(PD: No m'ho tingueu massa en compte si no m'ha acabat d'agradar gaire, he vist abans Rakugo que ha estat brutal i m'estava sobant molt mentre mirava el capítol...)
Respon