Anime Hivern 2016/17

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Aquesta temporada bé fluixa de nassos, i que ho digui jo és que no deu estar gaire bé... Normalment tinc una llista entre 15-20 per donar una oportunitat (tot i que després es quedin en 5 xDD) i aquesta vegada n'he apuntat poquíssimes :facepalm:

Completament segures només en miraré tres i totes són segones temporades, la qual cosa em sembla molt trist :/

Ao no exorcist: la primera meitat de la primera temporada mola, la segona part és relleno. A veure si ara A1 Pictures fa una bona adaptació i no passa el mateix...
Gintama: li tinc més que moltes ganes. Després de veure les OVA necessito aquesta temporada!! No sé si serà l'última o no, però no m'importaria que seguissin! ^^
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu: òbviament que veuré la segona temporada! La primera va ser més que molt bona i tinc moltes ganes de veure com continua la història.

Les que tindran una petita oportunitat:
- Acca: 13-ku kansatsu-ka
- CHAOS;CHILD
-Hand Shakers
-Kuzu no Honkai
-Little witch academia (només perquè és Trigger)
- Masamune kun no revenge
- Onihei
-Youjo Senki

PD: No ets l'única a qui posa nerviosa, jo tampoc ho puc suportar!! Ho fa tan malament que sembla que ho faci expressament...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei!

Doncs de les segones parts només podré veure Gintama, perquè la resta no he vist el començament... Vaig sentir dir al Kalathras (m'uneixo a la crítica xD (per cert, diu Jintama, amb hac aspirada, o m'ho he imaginat?)) que era el final de la sèrie?

Però podríem posar-nos d'acord per seguir algun(s) animes plegats, no? Tant en directe (AnimeTime) com cadascú pel seu compte i comentar-ho per aquí! Jo m'hi apunto, i segur que més gent també! :3 Això sí, pot ser haurien de ser primeres parts i no continuacions...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Nice idea, Minato!

De moment pel que veig, els animes on coincidirem més són: Ao no Exorcist que la mirarem tots els que hem comentat de moment, igual que Rakugo (que si us sembla bé, Skuld i Shancks, podríem fer un post per anar-les comentant com fem sempre, no?)

Però pel que fa a la idea del Minato, cap d'aquestes dues ens serveixen perquè són segones parts, per tant, hauríem de triar una que fos prou interessant i que fos una primera part (aquesta temporada pareix difícil...)

Pel que veig l'Skuld i jo hem coincidit en Kuzu no Honkai (i Gintama, però torna a ser cinquena part), a més d'Onihei i ACCA: 13-ku kansatsu-ka però com a possibles i l'Skuld i el Shancks han coincidit en Chaos;Child i Masamune-kun no Revenge, així que d'entrada us proposaria algun d'aquests que pareix que tindran més acceptació!

A partir d'aquí, podem votar pel que us faci més ganes o proposar-ne de nous!
.
.
.
.
.
.
Paguem-li entre tots un curs de japonès intensiu al Kala... I mira que al Japó feia classes el molt cabró, no entenc com així no ho sap dir mínimament bé!
Avatar de l’usuari
Saphirox
Sense cara
Sense cara
:3
Entrades: 5
Membre des de: 04 nov. 2016, 23:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 3 cops

Hola :3
Déu meu, ja pensava que AnE no tindria mai continuació, definitivament s'haurà de mirar. I Gintama sempre és una guanyadora, així que també és un must. De les altres no n'havia sentit a parlar mai, així que se'ls hi haurà de donar una oportunitat.
Com funciona això de veure'ls en directe? És com una video-reacció grupal?
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

[quote="Saphirox" Com funciona això de veure'ls en directe? És com una video-reacció grupal?[/quote]

El que solem fer és obrir un post i en acabar de veure el capítol cadascú escriu què n'ha trobat, si li ha agradat o no i com espera que vagin els següents. Et deixo uns quants exemples!!

haikyuu-second-season-t62.html

arslan-senki-fuujin-ranbu-t463.html

shokugeki-no-soma-ni-no-sara-t461.html
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Youjo Senki te molt bona pintaa! avui han sortit 2 trailers nous per presentar l'opening, paseu-vos a mirar-los: http://www.blogiswar.net/2016/12/20/el- ... ocionales/

La cara de sadica de Tanya mola moltisim xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs la temporada comença aviat i pareix que la idea del Minato ha quedat un poc oblidada... Així que us animo a dir la vostra a veure si ho podem començar! Què us sembla si triem un anime de temporada entre tots, que no sigui segona part i l'anime comentant cada setmana?

A un dels posts anteriors vaig proposar-ne unes quantes en les que quasi tots coincidíem: Kuzu no Honkai, Onihei, ACCA: 13-ku kansatsu-ka, Chaos;Child o Masamune-kun no Revenge. Quin us fa més ganes d'aquests? (per a més info, aneu a l'apartat d'anime de temporada).

I altre tema: a part de l'anime que triem entre tots, quins animes comentareu setmana a setmana? Gintama? Rakugo? Ao no Exorcist?
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Per mi escolliria Masamune-kun no Revenge per comentar cada setmana.

Jo veure aixo:

Masamune-kun no Revenge --> 05/01/17
Youjo Senki --> 06/01/17
Showa Genroku Rakugo 2 --> 07/01/17
Ao no Exorcist 2 --> 07/01/17
Demi-chan wa Kataritai --> 08/01/17
Reikenzan 2 --> 08/01/17
Yowamushi Pedal 3 --> 10/01/17
Kono Subarashii 2 --> 12/01/17
Rewrite 2--> 14/01/17

D'aquest, els que hi hagi tema obert, anire comentant al cap de setmana quan tingui un moment.
Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Al final ja m'he decidit quins animes miraré (millor dit: els que li donaré una oportunitat, sinó m'agraden bye bye xD). Sort que aquesta temporada és veu millor que l'anterior, vaig acabant mirant uns 12 animes quan acostumo a mirar-me 18.

Llistat d'animes d'hivern dignes de veure by Victor:

Text amagat.
- ACCA: 13-ku Kansatsu-ka: En un primer moment em va semblar un shojo o un BL però amb deteniment vaig veure que no, a sobre de que està fet per Madhouse, segur que surt algo digne de veure.
- Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen: Ja he donat la meva opinió al post d'Anime de Temporda :P
- Chaos;Child: De la mateixa saga de visuals novels de Steins;Gate, res més a dir.
- Demi-chan wa Kataritai: No pinta malament.
- Fuuka: Els animes musicals no m'acostumen a cridar a més, que fa olor de triangulo amoroso, però només per la noia de cabells blaus val la pena.
- Gabriel DropOut: Dels creadors de Umaru-chan, ens farem unes bones rises.
- Hand Shakers: Als trailers he vist l'animació i m'ha agradat, també la prota de cabell blanc. Penso que tindrà bones lluites.
- Kobayashi-san Chi no Maidragon: Més comedia! Qui no vol un drac com a maid?
- Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 2: La primera temporada va ser molt bona, vaig riure molt, he estat esperant aquesta amb ganes.
- Kuzu no Honkai: No soc fan del drama però presento que tindrà una història molt bonica.
- Little Witch Academia (TV): He escoltat forçes coses positives sobre aquest anime, a veure que tal.
- Masamune-kun no Revenge: M'agrada l'argument, un noi que li fan bullying per estar gordo i que en comptes de marginar-se per acabar sent un neet, fa un acte de superació posant-se en forma i acabant sent popular. Això si, té força pinta de cregut xD
- Onihei: No ha sortit cap trailer així que em preocupa una mica com serà la animació, però samurais a l'epoca d'Edo sempre està bé de veure.
- Rewrite / 2nd Season Moon-Hen/Terra-Hen: La primera temporada vaig escoltar que és va desviar força, sobretot el final, però li donaré una oportunitat igualment.
- Seiren: És com el típic joc on cada noia és una ruta, fa temps vaig veure un anime semblant i va estar bé.
- Tales of Zestiria the X 2: L'animació és brutal, ufotable mai decepciona i la primera temporada va molar molt i això que no tenia ni idea del joc.
- Youjo Senki: Loli nazi, s'ha de veure si o si, serà molt lol tot. Però segur que haurà una bona trama.

En negre poso les que considero que seràn millors
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Aquesta temporada he decidit que si o si seguiré algun anime ja que últimament ho tinc molt oblidati i no pot ser shame on me, i com les bones tradicions marquen m'encantaria comentar-los amb vosaltres cada setmana. Dels que ha dit la @UkiHana jo pensava seguir Chaos;Child, ACCA: 13 i Kuzu no Honkai. Obviament si acaben sent cacota doncs els abandonaré i si n'aconselleu algun que és la hostia també m'hi enganxaré. He vist que alguns ja han començat així que que comenci la festa :happy:
Edit: És necessari veure Chaos;Head per veure Chaos;Child? No havia vist que tenia una precuela... :focus:
Imatge
Respon