[Anime de Temporada ]Haikyuu!! To The Top

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

I tambeeeeeeeee ara estic al dia. Que sí, que no anava al dia DE RES. He fet marató, ja està xDD

A la fi s'ha acabat el maleït campament al qual NO VAS SER CONVIDAT, HINATA. I no ha passat res, jo li hauria fotut una pallissa, però el puto nen s'ha sortit amb la seva i nothing happened. Sad... Sincerament, m'interessava molt més la part del Kageyama que ha estat com molt marginat en pantalla i ara té un trauma perquè un tio amb la veu del Mamoru Miyano ha dit que és santurrón, doncs no sé tete, m'interessava més això que veure el Hinata recollint pilotes.

I ja està, és que què més voleu que us digui? Que intentaré anar al dia? Difícil, sóc vaga, però no sé, espero que el partit aquest m'entretengui una mica com a mínim i a veure si el Hinata aprèn a saltar.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Us comento el capítol 7, perquè sé que ja ha sortit el 8 però aquesta temporada no m'està agradant gaire i vaig endarrerida...

Doncs no m'acaba de fer el Kageyama queixant-se i donant ordres a tothom i encara m'agrada menys que tothom ho accepti amb un somriure a la cara, em pareix estúpid. És a dir, ens havien estat venent en temporades anteriors que el tio començava a confiar en els altres i havia après a comunicar-se amb la gent perquè ara, amb un comentari de merda, el tio torni a ser un gilipolles absolut. Doncs no sé, és un drama que me la bufa com molt, és un maleducat parlant així als seus companys d'equip.

I ja... Us està agradant la temporada?
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Mare meva com estan molant els últims capítols, la animació i la forma en la que fan cada acció es molt sexy!!!!!
Com van animar en Kagueyama acostumant-se a les dimensions de l'estadi va ser 10/10 i avui hem pogut veure com en Hoshiumi (el noi baixet de pel blanc) jugava i la veritat es que és espectacular, i lo fort que això ha motivat al Hinata dona molt de hype!
I òbviament tampoc podem ignorar el Bokuto quan s'ha posat a jugar seriament, quina forma de rebentar la pilota contra la pista.
I per últim però no per això menys important l'estil de joc de Nekoma aguantant a l'as de l'equip rival per cansar-lo fins l'infinit i després guanyar de forma aplastant, 1000 ganes de veure els combats entre els equips protagonistes!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo em pensava que això ja acabava i encara li queda un capítol més!!

I això que el darrer ha tingut poca chicha més que el Hinata motivat perquè ha trobat algú enano i matón com ell. Per a mi, com diu el Blacky, la part del Bokuto ha estat la més graciosa, quan arriba el Hinata tot emocionat amb la camiseta i li diuen "ha vengut el teu deixeble" i es motiva tot sol xDDD

I bé, ara queda un capítol i jo no crec que en un capítol poca cosa més faran, perquè no començaran un partit nou per deixar-lo a mitges, imagino. Potser miraran els partits dels altres?
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ja s'ha acabat la primera part de la temporada i estic molt enfadada perquè ho deixen en lo millor... ens hem hagut de tragar 8 capítols de relleno veient com en Hinata feia el tonto només per justificar els seus power-ups i ara que comença la chica de veritat s'acaba. Molt disappointed.

El partit contra els mindundis aquells ha sigut bastant meh, lo pitjor és la horrible animació que ha tingut, en Hinata tenia cada cara que aixo semblava Pain vs Naruto...

M'ha fet molta il·lusió tornar a veure en Bokuto i n'Akaashi, no recordava lo meravellosos que eren espero que els hi toqui jugar contra ells aviat. No se que en penseu del nen albí però a mi per ara em cau bastant cordo la veritat.

Tinc moltes expectatives amb la pròxima temporada sobretot amb els germans bessons aquells que tots els lectors del manga en parlen maravelles, això si no se si estic preparada per un altre partit de 10 capítols la veritat... a veure que ens espera al juliol.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

La romanç del Ryuu hauria tingut zero interès en un altre moment, però com a "relleno" del darrer capítol m'ha semblat molt entretingut xDD

I com és que ens fan això de començar un partit i deixar-ho així?? Ens han dit "continuarà" però de veritat que no hauria valgut més la pena esperar i deixar aquesta temporada amb només 12 capítols? Quan comenci la cinquena temporada, no recordaré res dels oponents, ni tan sols on eren!! :nopotser:

En fi, un poc més fluixeta que les temporades anteriors, el campament se'm va fer un poc pesat i ara que es posa emocionant acaba... >o<U
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Ja he m'he vist la temporada sencera de cop.

Doncs per mi segueix en la línea de sempre, bona línea. És a dir no podem demanar que a cada capítol es facin partits super emocionants perquè no pot ser. xD

Crec que s'està portant de la millor manera que es pot portar o si més no, ho està portant bé. La evolució d'en Hinata ha de sortir d'algun lloc perquè estava clar que realment com a jugador era més aviat dolentot, i després si no ens ho mostressin ens enfadariem perquè no sabríem d'on ha sortit la millora i no tindria cap sentit.

Per mi es totalment necessari i m'ha entretingut. Jo realment gaudeixo totes i cadascuna de les facetes d'aquest anime, no només els partits grans sinó els moments slice-of-life, i altres situacions. Crec que no es amb l'única obra que em passa, que deixar respirar entre arcs emocionants "adrenalinics" i veure moments de calma, em fa valorar-los molt més, m'agrada.

L'única pega és veure l'anime a temporadas després de passar mesos i anys. xD
Respon