[Anime de Temporada ]Haikyuu!! To The Top

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bé, la temporada ja s'ha acabat, quina llàstima, ha estat massa curta...

Imatge

En general dir que m'ha agradat bastant, potser fins i tot m'ha agradat més que la segona temporada que era tota l'estona partits un darrere l'altre, escoltant el passat de personatges que no tornaríem a veure mai més i equip darrere equip, que pareixia que no s'acabava mai.

En canvi, aquesta temporada ha estat curta i déu n'hi do 10 capítols per un sol partit xDD En general però m'ha agradat, el partit ha estat bastant equilibrat i ha servit per veure que l'equip també té altres jugadors que valen la pena, com el Tsuki que, per a mi, ha estat definitivament el millor jugador del partit.

He de dir també que m'hauria agradat que l'Asahi fos el que rematés i fes el punt que els va portar a la victòria. Vull dir, ell és l'estrella de l'equip i que al final guanyin gràcies al remat del Hinata ho entenc perquè és el protagonista però no sé què dir-vos, no em convenç...

En general ja us dic, bastant bé, pareixia que l'Ushi era invencible i amb un esforç de la hòstia l'han aconseguit derrotar. Em fa patir que d'ara en endavant els rivals siguin encara més forts i encara més difícils de vèncer perquè han guanyat al Shiratorizawa molt de refilón i pels pèls...

Pel que fa al final que diuen que el Kageyama ha estat seleccionat per anar a un campament d'entrenament que deu ser la hòstia, doncs la veritat és que no m'ha dit gaire cosa, ja sabíem que era una màquina, el que m'estranya és que no hagin cridat també el Hinata...

Sincerament, la gent s'ha queixat molt que només fossin 10 capítols i a mi no m'ha desagradat, tot i que he tingut la sensació que no se n'ha parlat gaire i que aquesta temporada de Haikyuu ha quedat eclipsada per Yuri on Ice que està sent un gran fenomen...

Haurem d'esperar per veure si ens donen un poquet més de Haikyuu en breus!
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Moment de comentar impressions de Haikyuu!! En general m'ha agradat bastant ^^ Ha estat un bon partit: complicat i ajustat, amb tensió i moltes emocions! M'ha agradat com han animat en general cada capítol, ja que aprofiten molt bé els recursos que tenen i els moviments de càmera per tot el camp són com molt brutals i donen una bona perspectiva de tot el que està passant; com sempre, bona feina Production I.G!

En aquest últim capítol però, el que més em va encantar va ser el moment en què sembla que una sola persona els ha d'aixafar però després s'imposa l'esforç conjunt!! Va ser una gran metàfora, fins i tot jo vaig notar la tensió XD També em va agradar molt l'escena "corbs vs àguila", en general m'encanta quan posen representacions més simbòliques d'aquest estil. En un contra un importa la força i el poder, però quan implica més persones s'imposa el treball en equip!!

I no vull semblar que em contradigui però... tot i treballar en equip sempre tinc la impressió que uns sempre es llueixen molt i d'altres queden més apartats... Tots han tingut més o menys el seu moment de glòria, però en aquest partit l'estrella ha estat de llaaaaaaarg en Kei. La veritat és que després que expliquessin una mica del seu passat i que sempre hagués estat més en segon pla ha estat bé poder veure una mica d'interès i motivació real per guanyar ^^ Ha estat una faceta que fins ara no havia mostrat i m'ha agradat l'evolució de personatge que li han donat; molt agraïda als senpai Bokuto i Kuro <3

Després del final cliffhanger del penúltim capítol va ser un patiment haver d'esperar tota una setmana, però va valer la pena ^^ El final però, va ser un cop molt dur... no em pots ensenyar en Kenma i en Kuro i deixar-me amb les ganes T_T Ara necessito amb urgència veure el partit del Nekoma!!! En Kenma és tan súper mono quan li contesta el missatge a en Hinata <3 Maleït sigui... per què sempre m'agraden els personatges que no surten >_<

Ja sé que potser és més important a nivell d'història i desenvolupament el fet que en Kageyama vagi a practicar pel seu compte amb persones de "nivell nacional" però... és el Nekoma (amb això sento que traeixo una miqueta al Karasuno, però no ho puc evitar XD)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs reobro el tema (i canvio el títol per evitar confussione) per anar comentant, si us sembla, l'esperada quarta temporada de Haikyuu!!


Haikyuu To The Top



#Capítol 1

Doncs no m'ha acabat de fer el pes, sorry. No recordava el Hinata tan putament pesat i egocentrista, la veritat, el recordava com un bon personatge, algú que sempre s'està esforçant i amb un somriure als llavis i, fins i tot, amb sentit d'equip i companyonia, però el Hinata pesat que no és capaç d'alegrar-se pel Kageyama (entenc que en fessin conya de la rivalitat, però em pensava que a poc a poc aquesta rivalitat havia quedat un poc diluïda, potser recordo malament, que fa molt de temps) i que es coli a l'entrenament del Tsukki, doncs no sé, no m'acaba de fer, no sé per què... Tenia ganes de dir-li "vols fer el puto favor de fer el que et toca fer i no causar problemes als altres?" Típic de prota shonen xDDDD

Eh, que en general bé, no em va desagradar del tot el capítol... tenc ganes de saber més sobre el Kageyama amb la sub-19, és el que m'interessa més, la veritat xDD

A vosaltres què us ha semblat??
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

No se si és pel hype que s'ha creat a twitter però he disfrutat molt amb el primer capítol. Durant aquesta setmana he acabat la temporada anterior així que tampoc ha sigut perquè els trobés a faltar però tenia ganes de cambiar una mica d'història després de veure 10 capítols només sobre un mateix partit. També tenia ganes de veure la resta d'equips i conèixer nous personatges. Tenen bona pinta els nous personatges ja tinc ganes de veure com van els entrenaments d'en Kageyama i en Tsukki. M'ha semblat molt lleig que en Hinata es presentés allà sense ser invitat, que coi i pintes? Tot i que és cert que l'entrenador no l'ha invitat simplement per la seva alçada, sino segur que ho hagués fet.

Haikyuu!!: Riku vs. Kuu


Imatge

Gràcies a Selecta Visión també he pogut veure la OVA dels partits del Nekoma, no sabia com trobava a faltar en Kenma i en Kuro fins que els he tornat a veure. Ha sigut un gust veure partits que no durin 10 capítols.

Ja no recordava la bona parella que feien en Kuro i en Kenma, és fantàstic veure com treballen junts i m'ha fet molta pena que perdessin contra el Fukurodani tot i que està clar que el rus que acaba d'arribar no pot competir contra en Bokuto. No me'n recordava de tots els detalles dels altres equips i això ha fet que encara ho disfrutés més. N'Aakashi es sap tots els defectes d'en Bokuto, els té enumerats i sap perfectament com fer-ne front, osigui són com un matrimoni.

El segon equip contra el que juga els Nekoma (ni recordo el nom) la veritat és que em sembla molt lleig que facin tot el possible perquè ens caiguin malament i així fer-los perdre sense sentirse malament. El capità (o el que es comporta com a tal) és insoportablement cabró però en plan mal, no com en Satori. Lo únic bo d'aquest equip ha sigut l'escena post-partit on torna amb la novia i tots es comporten com a persones normals d'institut i se n'enfoten.

Molt recomanable l'OVA, sobretot per coneixer millor els Nakoma i els jugadors que tenen de primer com en Lev.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo també he vist l'OVA, Riku vs. Kuu!!

Jo feia bastant que havia vist l'anime i, sincerament, del Nekoma només recordava al Kenma perquè és com qui té més relació amb el Hinata i va apareixent més, m'ha sabut super fatal de greu no recordar que el Kuro existia xDD Del Lev l'he recordat quan l'he vist, perquè hi ha un ova dedicada únicament i exclusivament a la seva persona i ha estat un "aaaaah, sí, aquest era important". Però els altres dos equips, de veres, que no els recordava... sorry xDD

Imatge
De tu sí que me'n recordava, niño bonito


El que no vaig entendre del tot (no sé si és perquè estava concentrada intentant ubicar tots els personatges) va ser per què a la primera meitat del capítol ens canvien de partit. És a dir, no sé si em vaig perdre alguna cinemàtica o què, però de sobte estaven jugant contra un altre equip i va ser en pla "no fuck, que tot just havia acabat de recordar qui era qui" xDDD

És a dir, a la fi entenc que el Bokuto aquell és tonto a matar i començo a passar-m'ho bé i em posen els Nohebi aquells, super mala gent. Em va recordar a cert capítol de Kuroko no Basket on passa exactament el mateix, que juguen contra uns tramposos de merda que tota l'estona estan donant pel cul, però que ho fan de puta mare perquè l'àrbitre no se n'adoni xDD I bé, com sempre als animes d'esport, l'amistat, l'amor i la superació pot contra qualsevol adversitat i, evidentment, el Nekoma mola!

Res, per ser un ova ha estat força entretingut, no esperava tant :ilu:
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'importen ben poc els drames d'en Hinata sincerament, s'ho mereix per ser tan jeta, que es pensava que el rebrien amb els braços oberts? Si no t'hi han invitat és per algo! Tot i que ja va sent hora que l'entrenador aquell comenci a superar els seus traumites de l'adolescència, no et van deixar jugar per ser baixet però ha plogut bastant des de aleshores eh? Supera-ho.

Ha sigut un capitol en que no ha passat res però com que en Tsukishima s'ha ficat amb en Hinata i ha sortit el meu bebé no em queixaré <3

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Haikyuu to the top, Capítol #2

No puc coincidir més amb la @Nafi, el drama del Hinata és ara mateix el que m'importa menys de tot, és com que me la suda molt intensament, és més, jo l'hauria castigat en pla severament a no jugar en el pròxim partit o alguna cosa així, a veure si aprèn d'una puta vegada a fer cas. Que si no et conviden és perquè no et volen, posa la neurona a treballar, joder. Però bé, imagino que d'aquesta experiència traumàtica del Hinata apareixerà ara una nova tàctica invencible, un power up suprem que farà que sigui el millor del món en vòlei i eltrucarà el mateix president en persona per donar-li l'enhorabona i demanar-li que li enviï un pèl dels ous de record.

No ha sortit el Kageyama i aquest drama m'interessa un poc més, a veure com torna de la concentració dels sub-19. Per cert, quan el Hinata es fa un sandvitx a dins les colxonetes del gimnàs el primer que he pensat és que fijo que feien pudor i que li sortirien grans per tota la cara perquè deuen estar plenes de merda que no pot ser bona com per ficar-hi allà la jeta. Sí, sóc imbècil, tampoc us ve de nou.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #3

No ha passat res emocionant, la veritat. Sí, el Hinata ara és més endeví que l'Akinator i endevina on anirà la pilota (tampoc em sembla a mi que sigui tan difícil, passa que el tio no pensa en els altres, només en si mateix i no s'ha aturat a mirar com juguen al seu equip...). El moment top va ser quan li va rebotar als collons, no podeu dir que no.

I ja està. Aquesta és la preciosa aventura del Hinata recollint pilotes al tercer capítol. Al següent agafarà una pilota amb afecte? Farà alguna cosa de profit? Es menjarà un entrepà? Només el destí sap la resposta...
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #4

Per què no està passant res? No us passen els capítols molt lent sense que hi passi mai res? El Hinata continua al campament d'acoplat observant la gent i el Kageyama coneix els companys... Se m'està començant a fer pesat, la veritat. Em pensava que la xorrada del Hinata d'acoplat duraria màxim un dos capítols, en portem quatre i... ja està bé, no? Una altra cosa, per favor xDDD
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

També se m'estan fent pesats els capítols, no pensava que seria tan rollo l'entrenament. Lo únic que es salva es veure nous personatges amb en Kageyama i poc més.

Hinata pesao ves-te'n ja a casa que sobres.
Imatge
Respon