[Anime de Temporada ]Haikyuu!! To The Top

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A mi em va passar el mateix, Ayako!! El capítol del Tsuki se'm va fer molt, molt curt i em va encantar!! La història estava tan ben contada i el Tsuki de petit era tan monoooooooooo!! En canvi, el d'aquesta setmana se m'ha fet molt llarg, no passava reeeeess...

Estic molt contenta de veure que també segueixes Haikyuu!! :hug: Ara podrem fangirlejar juntes cada setmana :visca:

PD: El meu preferit és el Suga, és tan... mono :coret:
Avatar de l’usuari
Ayako
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mata amb la mirada!
Entrades: 49
Membre des de: 30 nov. 2015, 14:11
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

UkiHana ha escrit:A mi em va passar el mateix, Ayako!! El capítol del Tsuki se'm va fer molt, molt curt i em va encantar!! La història estava tan ben contada i el Tsuki de petit era tan monoooooooooo!! En canvi, el d'aquesta setmana se m'ha fet molt llarg, no passava reeeeess...

Estic molt contenta de veure que també segueixes Haikyuu!! :hug: Ara podrem fangirlejar juntes cada setmana :visca:

PD: El meu preferit és el Suga, és tan... mono :coret:
A mi de moment m'agrada Kageyama i la forma que té de voler guanyar i aprendre sempre!!! com dissimula el que es preocupa pels altres de l'equip!!! Però la inteligència i la sang freda de Tsukishima m'encanta!! Espero que no espatllin el personatge!!!

I és veritat que ultimament fan els capítols més curts! a veure si solament és per aquesta acampada i a partir d'ara posen menys palla més acció!!!
Imatge
"Qui controla el rebot controla el partit" Takenori Akagi
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Haikyuu #10!

Doncs el capítol d'aquesta setmana, altra vegada un poc "myaaaaaaaaaa". Al final resultarà que han perdut quasi tot durant aquest entrenament, però ara guanyaran a l'escola forta, claaaaaaaaaaaaaaaar... :boig: Realment no tinc gaire cosa a comentar d'aquest capítol tret que m'ha agradat quan el Suga diu "vull provar una cosa"... Espero que surti a jugar al proper partit, seria massa perfecte! :coret:
Avatar de l’usuari
Ayako
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mata amb la mirada!
Entrades: 49
Membre des de: 30 nov. 2015, 14:11
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

Text amagat.
No crec que guanyin aquest partit s'han d'acabar de polir els engranatges! Però ja tinc ganes que arribin els partits oficials!!! :kawaii:
Per cert m'ha encantat el mode deprimit de Bokuto! :riu: jajajajaja Vull que jugo en Suga i ens ensenyi la ideea o estratègia que ha pensat! :urahara: A A veure si juga en aquest partit o ho reserven per un altre partit :uki:
Imatge
"Qui controla el rebot controla el partit" Takenori Akagi
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Haikyuu #11

QUÈ? A veure, que no ha passat res, collons! Tota la setmana amb un hype increïble pensant que el Suga anava a entrar a jugar i al final tot el que volia provar era colpejar la puta pilota? Heu jugat amb els meus sentiments, maleïts!! :plorar:

M'ha encantat el moment de la manager menjant-se la carn super feta i quasi morint entre un exèrcit d'homes alts (i cap d'ells sensualós fins que ha aparegut l'Asahi). O el moment cotilla de les managers, la Kyoko desacreditant l'Asahi "és molt indecís" i la resta en pla cotilla "oooh, no ho pareix, jo li faria 3 fills..." (això no ho han subtitulat perquè estava dintre de la ment de les noies)

Res, que molta "niku, niku" però aquí la puta trama no avança i el Suga segueix sense tenir plànols que contentin la fangirl que porto a dintre.
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Text amagat.
Bé amb ganes ja que comenci el maleït campionat :visca:

Però dedicar un episodi sencer a una barbacoa doncs meh... Això si, les cares dels 3 superfans de la mànager allà impedint que s'acostés ningú, molt èpiques, em recorden a bobobo hahaha

i pobreta la noia mànager (avuí estic fatal per recordar noms xD) que se la mengen entre tots els tios de 2 metres (una orgia veia jo allà :pervertmoon)
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Text amagat.
Doncs sí, no ha passat gaire res... però el que rigut amb la barbacoa!! :urahara: Al final del capítol sembla que ja ens posem amb el que toca i comencen els partits oficials! Ja tinc ganes que guanyin alguna cosa perquè en aquest entrenament no han fet més que perdre una vegada rere l'altra... ja sabia que era improbable que guanyessin aquest últim joc, però encara hi havia un mínim d'esperança. I al final jo he perdut l'esperança i ells el set xDD
En fi, trobaré a faltar en Kuro i en Kenma :nopotser: Em feia gràcia com en Kuro i en Bokuto es ficaven amb en Tsukki i companyia :hurra: Però hem de començar amb els partits!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Haikyuu 12

Text amagat.
BUEEEEEEENU! Partit de volley (tot i que m'ha sobrat la història de l'equip rival, podrien haver estalviat el temps en que es vegin més les jugades del Karasuno) i bananes. Les bananes salven l'episodi. :banana:
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Text amagat.
Sembla que els entrenaments han donat resultat i ara poden llegir millor els moviments del rival!! D'alguna cosa havia de servir perdre quasi 70 partits xD M'ha encantat la primera jugada d'en Kageyama i en Hinata, una passada d'animació!!
Però per què sempre han de posar la història de l'altre equip quan està a punt de perdre? Que sí, que està molt bé i tot el que vulguin, però... per mi també s'ho podrien estalviar si total no han de sortir més.
El primer partit ha estat fàcil, com era d'esperar, a veure si en el pròxim el gegant de dos metres dóna més guerra!! Només de pensar en el pobre Hinata imaginant combinar-se amb un peix xDD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Haikyuu 12!

Hahahahaha, he pensat en tu Bank quan menjaven bananes amb cara d'entusiasme!!

I si, completament d'acord amb vosaltres, la història de l'equip rival sobrava moltíssim... Era necessari perdre uns minuts amb això i amb el discurset del seu ex-capità?? Bah, i amb el paio de dos metres, suposo que alguna cosa tramaran i acabaran guanyant. No us vull dir que guanyin el campionat, però... segurament arribaran a la final, no? Sino, vaja uns protagonistes més patètics xDD

Però per a mi el que ha salvat l'episodi ha estat veure el Suga de jove, que és completament igual igual al Suga d'ara, però amb una samarreta diferent xDDD

PD: Suga, surt a jugar please!
Respon