Bungou Stray Dogs

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo com en Minato només m'he vist la primera temporada (per ara). El que he vist fins ara m'ha agradat bastant, és cert que és una temporada bastant introductoria (12 capítols no donen per gaire) però és interessant anar coneixent els diferents personatges.

L'Atsushi em sembla bastant fleuma, tot i que em fa peneta per la vida que ha tingut trobo que és bastant figa-flor i no acabo d'entendre com ha pogut sobreviure fins aleshores sense adonar-se de res. En Dazai evidentment és molt husbando però em treu una mica de pulleguera que sigui tant perfecte i tot li surti tant bé, no te cap defecte o que? Això si em moro de ganes de saber més del seu passat. La resta dels personatges només els hem pogut veure un o dos capítols així que hauré d'esperar a veure la segona temporada per poder opinar-ne millor, per ara en Ranpo em sembla adorable.

Imatge


Respecte a la història poc en puc dir ja que no passa gaire res en aquesta primera temporada, estic igual que en Minato i no entenc gaire bé que és el que volen els de Port Mafia...

Text amagat.
però em va semblar molt maco el capítol en que la Ichiyou va a salvar l'Akutagawa que el secuestren mentre està en coma

Com em sol passar per ara em criden més l'atenció els dolens que els bons, esperaré a veure que passa a la segona temporada per acabar de decantar-me.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Oh, ara he acabat la primera part de la segona temporada...

Carai, sí que és important, no, el permís aquest per a gent amb poders? Primer ens mostren que els ianquis volen el de l'agència i ara ens han mostrat que la port màfia també en té un...

En Dazai és un tio mooolt estrany.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs aquests dies el Minato ha estat mirant la segona temporada i algun capitulet he mirat jo també per anar recordant de què anava aquesta pesca abans de la tercera temporada.

El que sí que no havia vist fins ara era l'ova, Hitori Ayumu, així que ara que el Minato ha acabat la segona temporada m'he posat mans a l'obra.

Imatge

La veritat és que no és que no l'hagués vist per peresa o altres motius otakístics, bàsicament el que m'ha passat és que no sabia que Bungo tingués una ova xDDD I res, per aquest motiu no l'havia vist i dir que, en general, no m'ha desagradat.

És un dia més dins la vida del Kunikida, podria ser perfectament un capítol de la primera temporada, amb tots els elements típics que té un capítol de BSD. Sí, he de reconèixer que m'ha agradat bastant, té el seu humor (i el Dazai amb el cul en pompa, com toca), moments d'acció, moments de tensió i el final prou bo. Realment com us he dit, si no fos una ova i fos un capítol més de la primera temporada m'hauria deixat amb ganes de veure el següent i és ara mateix aquest el problema que tinc... que necessito més Bungo Stray Dogs!!

Queda molt poc per a la tercera temporada senyores i senyors! Poseu-vos les piles!!!


PD: He de dir que recordava bo l'opening de la segona temporada, però no tan bo, OMG!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Idò ja he acabat la segona temporada (i l'OVA)!

A veure... quant a la segona temporada... he de dir que els de Guild pareixien en primera instància massa forts i al final han estat uns merdetes. El poder del jefasso m'ha parescut tristíssim. Ara bé, no m'acaba de quadrar que hagin deixat el seu drama personal pendent de solució. No és l'habitual.

Interessant el merda-poder del jefasso de l'agència.

Interessants les relacions entre personatges, sobretot entre els líders de l'agència i de la port mafia i d'en Dazai amb tota la port mafia.

I res, Kyoka waifu i tal.

Quant a l'OVA, m'ha parescut un poc fluixeta, i el final un poc... contradictori i tot (no crec que funcioni així el poder de la metgessa). Però la veritat és que en Kunikida ho peta bastant (visca les llistes!).

Res, amb ganes de veure la pel·lícula i la tercera temporada!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

He acabat la segona temporada i ha sigut bastant més emocionant que la primera, diria que la primera era més per presentar els personatges i la segona arriba la bona xixa. Per fi hem conegut més com és la Port Mafia, especialment el seu jefe (tot i que encara no han explicat quina relació té amb aquella loli). A més la primera part ens ha ensenyat el passat d'en Dazai, i resulta que allà també feia el que li rotava com a l'Agencia, quina sorpresa.

La Guild semblava molt forta pel que al final ha resultat ser, hi han molts personatges qu ehan aparegut deu minuts en tota la temporada i ja està. Bastant disappointing però tinc la sensació que alguns els tornarem a veure. No m'ha quedat clar si al final en Ranpo porta al detectiu de la Guild perquè entre a l'Agencia, és així o m'ho he flipat jo?

Ha sigut preciós veure com la relació de parella de l'Akutagawa i l'Atsushi, els dos intensitos discutint sobre els seus problemes de parelles en plena batalla, que oportuns no? Ara a veure com van a viure junts a la següent temporada.

Ara només falta veure l'OVA i la película, a veure si és relleno del bueno que la Hanako m'ha vengut molt bé la película.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #3

Confesso que al principi em vaig quedar en pla "tornem a estar a la saga del passat amb el Chuuya i el Dazai allà liant-la a la Port Mafia because yes" o què? Però bé, després vaig entendre que és una introducció a la nova saga (imagino) i com a introducció m'ha agradat bastant. També em va pertorbar el ros aquell capo de la Port Mafia (podem escriure Porto Mafia a partir d'ara? gràcies) doncs això, el ros de la Porto Mafia que tenia el Dovstoievski tancat, que no sabia qui era i em va pertorbar durant una bona estona.

Però al final el capítol us puc prometre que em va enganxar la vida, em tenia molt intrigada com seria el poder del Dovstoievski (Dov a partir d'ara, que és massa llarg) i no em va decebre GENS!! És a dir, TOP! El que em preocupa és que ara diu que anirà per la Porto Mafia i l'agència de detectius i una altra aliança entre aquests dos se'm faria repetitiu. Però vull veure més Chuuya. Imagino que ens hauran contat la saga del seu passat per alguna raó...

Dov, regala'ns una bona temporada!! Per cert, sé que ja ho vaig dir, però ho torno a dir: l'opening brutal.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doooncs aquest darrer capítol no sé què dir-vos, perquè ha estat un poc com a de relleno, no trobeu? Coneixem el pavo aquell que abans estava a l'agència i que li posa nom al seu futon, tot per descobrir que la pava aquella tota embenada de la Port Mafia era la germana de l'Akutagawa...

Gratuït i no avança gaire la trama (tot i que suposo que ara la petita Akutagawa tindrà un poc de protagonisme, perquè si no vaja una xorrada de capítol per introduir-nos el personatge i tal). Espero que el Dovsto actuï aviat, perquè la temporada de moment pareix que no acaba d'avançar.

Vull més Chuuya.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hmmmm... a veure, els primers tres capítols van estar mínimament bé, amb l'origen d'en Chuya i tal.

El capítol següent, amb en Dov, va estar molt xulo! Pareix que comença una nova trama... però no...

Llavors, el capítol passat, on primer intenten fotre l'agència i se'ls carreguen en un no-res, ok, bé; però llavors, amb lo de na Gin... Em va sobrar un poc.

I aquest darrer... tot això de na Lucy m'ha sobrat un poc. Sóc jo o ens estan intentant ficar amb calçador un triangle amorós? I el tema del director de l'orfenat... M'ha sobrat molt.

Bé... a veure què fan perquè de moment no estan entrant en acció.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Anàvem tres capítols endarrerits i ahir els vàrem veure tots seguits. És a dir, el capítol del Francis i tot el rollo del Guild, la veritat, és que em va fer nosa. Un capítol tudat per això, com si no haguessin obert prou fronts de lluita aquesta temporada...

Però els dos capítols següents em varen encantar!! El Dovsto és toh listo i al final quin peasso de pla que ha fet perquè Port Mafia i l'agència s'eliminin els uns als altres! Sincerament, em cauen bé els jefassos, però quasi que sabem més coses d'en Mori que del director de l'agència. Per no saber, jo ni em sé el seu nom.

Realment em va agradar que li donessin un poc de protagonisme al Tanizaki, que el pobre havia tengut el seu moment de glòria a un dels primers capítols i mai més havia tornat a lluitar. Ara ens han deixat entreveure que està tot xetat, cosa que s'agraeix perquè al final tot es redueix al Dazai salvant el món.

Vull més Chuuya.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, a la fi es posa interessant!

Pareix que el senyor rus és un crac, no? EL tio pim pam deixa fora de combat els dos jefassos, fa que es barallin les dues organitzacions i contrarresta en Ranpo. Quasi res!

I estan sonats aquests... Tot això dels nens-bomba i tal... Uf. M'ha agradat però que mostressin aquest detall de l'OVA.

Res... a veure com segueix...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon