Bungou Stray Dogs

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Bungou Stray Dogs




Us animo a que anem comentant el capítol setmanalment d'aquesta segona temporada!!!


Bungou Stray Dogs #1


Sincerament, no m'esperava que fos tan bo i em va sorprendre moltíssim! Ho vaig flipar molt mentre m'havia quedat completament enganxada a la pantalla i no m'hi podia desferrar perquè la història del Dazai em va deixar hipnotitzada.

Del primer capítol m'esperava alguna cosa un poc més de recapitulació, en pla "aquests són els personatges per si no te'n recordes i aquests són els malotes", típic primer capítol de segona temporada, però no. El capítol que varen emetre em va sorprendre enormement, una manera de començar la temporada absolutament bestial.

I què dir del Dazai del passat... em va encantar!! El Dazai detectiu també m'agrada molt, el seu sentit de l'humor és únic però el Dazai de la Port Mafia em va deixar al·lucinada: un paio responsable, seriós en la seva feina, que pareixia que s'ho prenia tot molt seriosament, un puto fucker vaja i a més amb unes capacitats brutals com ens ha demostrat fins ara.

El moment del bar, que està mig deprimit i demanar insistentment que es facin una foto em va impactar molt, el Dazai estava molt ficat a la feina, molt meticulós, amb unes grans dots d'observació... Pareixia que el paio sabia que no es tornarien a veure els tres d'aquella manera.

Altra escena que m'ha encantat ha estat al final del capítol, quan es posa just al davant de la pistola de l'enemic, que el tio pareix que no li té absolutament por de res (tret del seu desig insistent de morir i tal...) i després explica que sabia que no dispararia i vaja, que ho tenia tot controlat en tot moment...

Sincerament, espero que el pròxim capítol segueixi per aquí perquè a mi el primer em va deixar sense paraules! Si la temporada va per aquest camí i no com l'anterior que només va ser introduir personatges (tot i que a mi em va agradar molt, la veritat xD) pot arribar a molar una barbaritat!!
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Aquesta temporada ha començat molt, molt pro!! Veure el passat d'en Dazai és interessant i força intens ^^ Tot i que hagin tallat completament amb el que s'intuïa del final de la primera part no he pogut evitar flipar en colors tota l'estona durant els dos primers capítols!! Aquesta setmana ha aparegut l'Akutagawa!! Segons sembla no van començar amb massa bon peu, normal que no es portin gens bé...

El que sí m'ha posat dels nervis ha estat quan ha aparegut la piloteta dels nassos... de debò apareix del no res i el primer que fa és agafar-la? Ets de la màfia, hòstia, si alguna cosa sospitosa apareix de sobte i no saps que és ¡¡no es toca a la primera de canvi!! Això sí, el final del capítol va deixar una sensació molt desoladora... dos amics acomiadant-se d'aquella manera i amb aquella animació... m'encanta!! Que s'acabés d'aquesta manera em va deixar molt depre XD Si al final era un espia doble de la Port Mafia llavors perquè va marxar amb aquells homes? I en cas que fos de Mimic... realment l'haurien fet explotar? M'he quedat amb un dubte horrible i hauré d'esperar una setmana!! Què n'heu entès vosaltres del tema?

PD: Per queixar-me d'alguna cosa seria que m'agradaven més l'opening/ending de la temporada passada... :focus:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo sincerament no sé què dir, estic tan sorpresa i m'està encantant tant que m'he quedat sense paraules!

Realment no m'esperava aquesta qualité als dos primers capítols, ni que la trama fos tan intensa... D'aquest segon només puc dir que quan es va acabar vaig tenir la sensació que havia durat 5 minuts, se'm va passar volant!

A mi em va agradar bastant el moment tendre dels nens (qualsevol li diu a uns nens que curres per la Mafia, però bé) i quan el Dazai li intenta pegar pallissa inhumana a l'Akutagawa (jujujujujuju) i bé, en general tot el tema de com es varen conèixer els tres, com varen començar a anar junts al Lupin i tot això m'ha encantat. El moment de "vaig a rescatar el nostre amic a una casa abandonada al cim d'una muntanya mentre el carrego i vaig esquivant bombes" també em va impressionar bastant, sobretot l'animació d'aquell moment.

Amb el tema de la pilota he pensat exactament igual que tu, jo en haver-la vist li hauria fotut una puntada de peu i que se n'anés a prendre per cul però el tio és super gilipolles i va i l'agafa. En canvi, jo el que no entenc és com que el deixen allà estirat al terra i no el rematen amb quatre trets perquè suposo que ara arribarà el Dazai i el salvarà, no? Si la palma pel verí serà un poc insubstancial, a mi m'agradaria veure'l en pla assassí brutal com ha insinuat el Dazai mentre advertia l'Akutagawa...

Esperem que el pròxim estigui a l'alçada i que ens vagin explicant com el Dazai va deixar la Port Mafia per ser el gandul que és avui en dia a l'Agència xD
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bungou Stray Dogs #3 i #4

Gràcies al Shancks que em va avisar vaig veure el capítol 4 i no sé què dir-vos, em va quedar un nus a la gola i des d'aquell moment que no em surten les paraules per dir que, en la meva opinió, ha estat el millor puto capítol d'aquest anime des que va començar i que dificilment podrà ser superat!!

En si, la saga del passat del Dazai m'ha encantat! Com bé ja hem dit, a mi aquesta saga m'ha agradat molt més que tota la temporada passada! La lluita del lider de Mimic contra l'Odasaku em va deixar en tensió davant la pantalla i amb els ulls molt oberts! Realment és una llàstima però pareixia que no havia cap altre desenllaç possible que el fet que es matessin l'un a l'altre... I quan arriba el Dazai, que li diu que es canvii de bàndol (quina llàstima aquell moment per favooor).

Ara haurem de veure cap a on tiraran! Realment del que tinc ganes ara és de veure al Dazai de sempre, al Kunikida i a l'Atsushi, que els enyoro, però segurament ja no serà tan putament èpic com fins ara... Aaaaah, sentiments contradictoris xDD
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bungou Stray Dogs #5

EH! EEEH! EEEEEEEEEEEEEH! Que han canviat l'opening i ens fa spoilers de la hòstia! Què és la part final aquella de l'Atsushi canviant amb l'Akutagawa mentre intenta fotre-li un cop de puny al pavo aquell?? So spooked...


El capítol en si MOLT INTERESSANT! Al principi amb la infiltració ha estat bastant divertit veure com la Kyouka és una bèstia xDD però quan apareix la dona que també té una Yasha (oooh, m'ha encantat el kimono per favor, que bonic!) i li fot pallisa a l'Atsushi la cosa encara ha millorat molt més!

La veritat és que em pensava que després de l'èpica saga del Dazai costaria remuntar però aquest capítol m'ha agradat molt! L'aparició de nous membres del Guild també ha tingut el seu punt, sobretot amb l'escabetxina que han fotut xD I bé, l'agència ha fet un pla per resistir però no li veig massa futur al pla aquest... en fi, ja tenim les bases del conflicte, esperem que el ritme segueixi pujant perquè està sent MOLT ÈPIC!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Temporada acabada!!

Dir que així en general m'ha agradat molt més que la primera temporada, moltíssim més! La primera temporada va estar bé però al cap i a la fi només va servir per introduir els personatges i per preparar els ciments per la segona temporada.

La segona pel meu gust va començar de la millor manera possible, amb el fantàstic passat del Dazai a la Port Mafia! Increïble, espectacular!! Una passada, per a mi els millors capítols de la temporada!! :lloa:

Em pensava que després decauria un poc però la veritat és que tret del penúltim capítol que se'm va fer un poc avorrit, tots els capítols m'han semblat molt entretinguts i sempre em deixaven amb molt de hype! A part del passat del Dazai, quan va unir forces amb el Chuuya per derrotar el Lovecraft ho va petar moltíssim! Quin fill de puta que després el deixa allà tirat :lloa: En general també va ser un gran capítol i tot un detall deixar-li el protagonisme final a l'Atsushi i l'Akutagawa tot i que després sabem com va la cosa i que realment el fantàstic Dazai ho tenia tot planejat.

Pel meu gust es varen escabetxar molt ràpidament al líder dels dolentot que, per cert, vaja una habilitat cutre: pagar per fer-te el cos més fort? En sèrio? No tenia res millor pensat? Cutre de collons... Però bé, tot i així els hi va costar bastant derrotar-lo i salvar Yokohama de la destrucció del Moby Dick...

I el final amb la Kyouka doncs molt bonic, ella i l'Atsushi fan una parella molt bonica <3 I de tot el que em va agradar més va ser el fet que ho varen deixar molt emocionant tot preparat per una tercera temporada que espero que no estiguin massa a anunciar plisu!!

I bé, un poc el resum de les meves impressions d'aquesta segona temporada.

Vosaltres què en penseu? Ja l'heu acabat??
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Una nova peli per Bungou, espero que no sigui recopilatoria de la 1ra i 2na temporada.
http://www.blogiswar.net/2017/02/19/anu ... tray-dogs/
Imatge
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Pels qui els hi agradi Bungo Stray Dogs fa cosa de dies que han anunciat oficialment una tercera temporada! Ja era hora després de com van acabar la segona. Em falta veure la peli. De moment es desconeix tot: trama, núm de capitols i quan s'emetrà. S'haurà d'està atents!!
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Estava fent un post d'aquest anime perquè ahir quan vaig mira si n'hi havia algun no em sortia cap sort que ho he comprovat XD

Doncs m'he vist les dos temporades, la OVA i la pel·lícula així de cop i la veritat és que m'ha encantat, el que menys m'agrada són els flashbacks constants de l'orfenat de l'Atsushi que joder sembla el Shinji d'Evangelion tota la serie plorant XD, per altre banda el que m'agrada més és el Dazai amb les seves suposicions i la seva forma d'actuar mola molt igual que el seu passat i com va fugir d'ell i va acabar a l'agencia. En quant als enemics principals la Port Màfia tinc moltes ganes de veure un enfrontament entre el seu jefaso i el de l'agencia, també el Chuuya em mola molt com fa servir el seu poder gravitatori i el seu mode "super sayan" :D

En resum, que molt bon anime amb una banda sonora i animació que li queda divina, recomano a qui no l'hagi vist que li doni una oportunitat.

PD: a veure si treuen ja la tercera temporada!
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Veig que aquest fil és de la segona temporada, però jo només n'he vist la primera. Comentaré què m'ha semblat fins ara aquí:

He de dir que m'ha parescut bastant bona. Tot i que és cert que és bastant episòdica i introductòria, aquesta primera temporada, té certa xixa desenvolupant n'Atsushi, que passa de molt-pussy a pussy-però-no-gaire-i-aconseguesc-salvar-algú-altre.

Tots els personatges tenen alguna cosa que els fa interessants, sobretot en Dazai, però també en Kunikida. Crec que alguna cosa passarà entre aquests dos. Ara bé, qui em té més intrigat (amb diferència) és el cap. En Ranpo m'ha semblat bastant estúpid.

Quant a la Port Mafia, no acab de tenir molt clar quin és el seu propòsit. N'Akutagawa m'ha parescut un personatge que és dolent perquè sí. No sé. A veure si li donen un poc més de profunditat al tema.

Ara a veure la segona temporada!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon