Rainbow: Nisha Rokubou sin Shichinin

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Ayako
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mata amb la mirada!
Entrades: 49
Membre des de: 30 nov. 2015, 14:11
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

Imatge

Anime basat en un manga

Manga escrit per: George Abe
ilustrat per Masasumi Kakizaki.
Direcció: Hiroshi Kōjina
Estudis: Madhouse
Episodis: 26
Estat: Finalizat
Duració: 22 min. per ep
Gènere: drama , històric , Seinen , Suspens
Transmisió: Abr 2 de 2010 al 29 de Sep, 2010
Productors: VAP , Nippon Television Network Corporation


ImatgeAquest animé/post conté escenes fortes, jo el recomano però està sota el teu criteri veure'l o no Imatge


ImatgeSINOPSIS


Japó 1955, desprès de la segona guerra mundial: Mario Minakami acaba d'arribar al Reformatori Especial de Shounan juntament amb sis adolescents més que han sigut detinguts per càrrecs penals diferents, on viuran un gran infern entre aquestes quatre parets. Un lloc on la corrupció, les injustícies i l'avarícia és el plat de cada dia. Dins de la perdició, la única guia que troben allí dins és el Rokuruota Sakuragi ex-boxejador amb qui compartiran cel·la,i qui tindrà una gran influència per aquests joves on les esperances d'aquests han sigut trepitjades i els hi han arrabassat el seu futur.

Els set companys lluiten contra el brutal sofriment i la humiliació infligits sobretot per l'Ishihara, un guàrdia sàdic obsessionat amb el Sakuragi, i el metge del reformatori que es dedica a violar els presos. Davant d'aquesta situació els set companys han de sobreviure per poder sortir, i si arriben a sortir s'hauran d'enfrontar a les injustícies d'aquest món.

Sota el seu guia, i amb la promesa de que es tornaran a trobar-se a l'exterior desprès de complir amb les seves sentències, els delinqüents comencen a veure la llum dins de les penombres del reformatori.

És una època on les oportunitats són tan escasses com la humilitat humana i la injustícia tan abundant com una nit inesgotable de pluja.


Imatge



ImatgePERSONATGES

Rokurouta Sakuragi

Text amagat.
Imatge

És el més gran de tots (18 anys al principi), més fort i té una gran tècnica de boxeig, que ens ho mostra en els primers capítols. Es apodat "An-chan" (germà). Malgrat és una víctima constant dels abusos de Ishihara (el guardia), és el únic que no li te por i li planta clara.


Noboru Maeda

Text amagat.
Imatge

Tot i semblar més petit, té setze anys i es apodat "Tortuga", ja que té molta força al mossegar (és la seva arma). És un noi molt simpàtic el qual li encanten els diners. Al igual que tots els personatges, donaria la vida pels seus amics.


Minakami Mario

ImatgeAquesta imatge pot ferir la sensibilitat
Text amagat.
Imatge

És el líder del grup abans de trobar-se amb en Sakuragi, amb ajuda d'aquest comença a entrenar per poder ser boxejador un cop pugui sortir del reformatori.


Ryuuji Nomoto

Text amagat.
Imatge

Apodat "descubierto", és el més intel·ligent del grup, no té les habilitats físiques dels demès però ho compensa amb els seus grans plans.


Mansaku Matsuura

Text amagat.
Imatge

Apodat "repollo", és una persona molt amable i això el porta en més d'un embolic, és de gran constitució i li encanta menjar.


Tadayoshi Tooyama

Text amagat.
Imatge

És alt i fort, i el seu gran somni és ser militar. És un gran amic del Matsuura.


Jou Yokosuka

Text amagat.
Imatge

És molt tímid i callat. És mig europeu i mig japonès, aquest aspecte fa que sigui el més atractiu i el centre dels intents de violació. El seu somni és ser cantant i trobar a la seva germana.


ImatgeANTAGONISTES


Ishihara

Text amagat.
Imatge

És el guàrdia del reformatori, no sent respecte per ningú tret del Dr. Sasaki amb qui manté tractes. És un sàdic que maltracta a tots els presoners però que es centra i s'obsessiona amb en Sakuragi.


Gisuke Sasaki

És el metge del reformatori, és un pedòfil insaciable, on escullles víctimes del mateix reformatori gràcies a l'ajuda del Ishihara.


ImatgeOPENING

Text amagat.


ImatgeENDING

Text amagat.



ImatgeOPINIÓ PERSONAL

És un anime, sense ecchi, ni fan service, bon guió, bons girs argumentatius, una bona trama i amb un desenllaç satisfactori, tot i que els capítols finals són una mica més fluixets comparats amb els dels principi..
La trama s'enfoca amb serietat, realisme, cruesa, i ens fa plorar contínuament. Rainbow és, sobretot, un anime dedicat a plasmar el valor de l'amistat i la lleialtat malgrat la crueltat d'un entorn injust. És un drama en tota regla, que no escatima a l'hora de degradar als seus personatges física i emocionalment fent ús de la tortura, la pederàstia i la crueltat explícita.

En la part d’animació i bso em deixa completament satisfeta, on podem veure un gran treball en els blancs i negres que encaixen molt bé en la història, també podem apreciar el canvi de tonalitat a colors més càlids ens els moments idonis. (Tot s’ha de dir que d’animació no n’entenc massa per no dir gens.)


Imatge
Imatge
"Qui controla el rebot controla el partit" Takenori Akagi
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Doncs fa poc el vaig acabar de veure, però a mi no em va semblar tan bo com hauria pogut ser. L'anime no és dolent però hi ha moltes falles de sentit comú terrorífiques. A més que la segona part és molt menys interessant que la primera. Més que drama en alguns moment eren per descollonar-se o cabrejar-se. El millor de l'anime? Sens dubte l'animació i la música (Galneryus i Coldrain :lloa: :lloa: ). Alguns plans els hi queden preciosos amb la il·luminació i distribució de tot plegat. En molts moments he sentit molta frustració, però no per la crueltat, sinó perquè no tenia cap sentit. Per mi un 6/10

Al principi em pensava que havia fet una troballa, però a mesura que passava el temps vaig trobar que res del que passava tenia sentit, no m'ho podia prendre seriosament perquè em semblava massa irreal. Tenint en ment que se suposa que l'anime pretenia prendre's seriosament a si mateix hi havia massa fets sense lògica. Apuntaré els que recordo i així m'ho trec de sobre XD Segurament n'hi deu haver més, però allà va (SPOILERS):

Text amagat.
1. En principi en Sakuragi no semblava estúpid, llavors per què quan el seu company es va suïcidar, en comptes d'esperar un parell de mesos per sortir i denunciar els fets, els va explicar el que sabia als perpetradors perquè li poguessin fer la vida impossible? No ho vaig entendre.

2. Quan arriben al reformatori sembla que els nois ja es coneixien d'abans, però no es menciona en cap moment (potser és una percepció errònia per part meva...?). A més, quan entren a la cel·la, ¿per què en Sakuragi els apallissa? Ho vaig trobar innecessari i, coneixent a posteriori el seu caràcter, no tenia puto sentit (potser se salten l'explicació...?). I a sobre després es fan súper col·legues... de veritat, qui coi es fa amic d'una persona que t'acaba de fotre una pallissa sense cap motiu?

3. Quan en Joe s'escapa i l'enxampen per tornar al reformatori diu clarament davant la policia que aquella dona repugnant el va violar quan era un nen i ningú fa res. I el més sorprenent de tot és que quan es posa violenta i li estampa el gerro al cap ningú mou un dit!! WTF!?

4. Durant l'incendi ningú sembla interessat en investigar com ni perquè va començar ni tampoc perquè 7 persones quasi moren cremades vives...

5. Per què sembla que ningú supervisa el reformatori a banda del metge? A més que per ser només el "metge" ostenta un poder d'autoritat màxima... la qual cosa és estranya si pensem que segueix en el càrrec després de dos accidents letals i quasi set víctimes en un incendi. Normalment això no s'investigaria? Si no recordo malament el director surt en els primers capítols però després no se'l torna a mencionar.

6. Després de l'incendi en Sakuragi vol tornar de pressa a la cel·la sense raó aparent, on uns companys dements el volen apallissar fins la mort i ho suporta. Després però, quan li fan mal a en Mario s'emprenya i els hi fot la pallissa de la seva vida, els amenaça perquè no l'incriminin i el problema se soluciona... -_- Per què coi no ho va fer des del principi?

7. Quan decideixen que en Sakuragi mori de gana apareix un guarda decent, però en lloc de parlar amb els altres guardes o reportar-ho va directament contra l'Ishihara i el metge i... l'assassinen (altra vegada sense conseqüències perquè, segons sembla, és més senzill matar un policia que un presoner... -_-) Haurien d'haver matat l'Ishihara sota la pluja amb la pala i haver-lo enterrat allà mateix... segur que no ho hauria notat ningú. Per cert, el pobre policia acaba morint per ajudar-los i ningú el recorda mai més... :/

8. La mort d'en Sakuragi. Ridícul. Va ser tan lamentable que més que plorar el que havies de fer era riure. L'Ishihara el dispara AL COSTAT D'UNA BASE MILITAR!! Per què no va sortir ningú corrent a veure què passava? Bé, van aparèixer després per conveniència del guió -_- Per altra banda, en Sakuragi en cap moment intenta noquejar l'imbècil de l'Ishihara. WTF?! T'ha apunyalat, t'ha disparat, t'ha retingut més temps al reformatori, ha fet que t'apallissessin... necessites més motius?? O_O I abans que l'afusellin... si tornar a veure el combat era tan important perquè no treure's de sobre l'Ishihara i tornar tranquil·lament en comptes de passar olímpicament dels militars amb metralletes? És encara més estúpid quan penses que "morir" és el pitjor que pots fer als teus companys... I els policies que anaven de part d'en Sakuragi?? Què passa amb la investigació del seu assassinat?? Evidentment tot conduiria a l'Ishihara, però ningú el va interrogar ni res per l'estil i el mateix va pel metge. I el més acollonant de tot, per què després postula per alcalde?? Té algun sentit tot això??!!

9. Després de tot això la venjança contra el metge es molt bona però... tampoc té cap puto sentit que no hi hagi més investigació i simplement no es pugui presentar a alcalde quan bàsicament va confessar que era un pedòfil i un assassí en públic.

10. En Mario treballa en un bar i abans de pegar al client per imbècil deixa que li foti un parell de cops de puny. Havent-hi tres testimonis de l'assalt perquè no exposa que ho va fer en defensa pròpia? Seria tres contra un!! Per què tothom decideix que en Mario en té la culpa??

11. El problema amb en Joe és immens quan parlem de l'últim concert. Després de quasi ser tots assassinats, la dona que li feia d'sponsor (que no havien descrit com a "mala persona" dins de tot fins el moment) decideix just després de ser incapaç de protegir-lo i ser salvada pels amics d'en Joe que, de sobte, en comptes d'ajudar-lo amb el seu somni ja no hi ha motiu per continuar amb la seva carrera en la música perquè és un perdedor i és culpa seva per arribar tard... -_- JUST WHAAAAAAAAAAAAT?????????

12. Després del primer incident en Baremoto aprèn a confiar en els seus amics i que aquests són el més important del món... excepte en el cas que t'enamoris d'una prostituta, llavors ella passa a davant de tothom i un s'oblida fins i tot de la família.

13. Mmmmmmm.... la saga d'en Turtle... tothom comença a pensar que pot estar molt malalt pel tema de la bomba atòmica però resulta que al final no era això i tothom se n'oblida per sempre més -_-

14. I la saga del Soldat?? No hi és.

Crec que més o menys això és tot. Almenys tot el que jo recordo ara mateix i... fent recompte no és poc XDDDD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ayako
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mata amb la mirada!
Entrades: 49
Membre des de: 30 nov. 2015, 14:11
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

Skuld ha escrit:
Doncs fa poc el vaig acabar de veure, però a mi no em va semblar tan bo com hauria pogut ser. L'anime no és dolent però hi ha moltes falles de sentit comú terrorífiques. A més que la segona part és molt menys interessant que la primera. Més que drama en alguns moment eren per descollonar-se o cabrejar-se. El millor de l'anime? Sens dubte l'animació i la música (Galneryus i Coldrain :lloa: :lloa: ). Alguns plans els hi queden preciosos amb la il·luminació i distribució de tot plegat. En molts moments he sentit molta frustració, però no per la crueltat, sinó perquè no tenia cap sentit. Per mi un 6/10

Al principi em pensava que havia fet una troballa, però a mesura que passava el temps vaig trobar que res del que passava tenia sentit, no m'ho podia prendre seriosament perquè em semblava massa irreal. Tenint en ment que se suposa que l'anime pretenia prendre's seriosament a si mateix hi havia massa fets sense lògica. Apuntaré els que recordo i així m'ho trec de sobre XD Segurament n'hi deu haver més, però allà va (SPOILERS):

Text amagat.
1. En principi en Sakuragi no semblava estúpid, llavors per què quan el seu company es va suïcidar, en comptes d'esperar un parell de mesos per sortir i denunciar els fets, els va explicar el que sabia als perpetradors perquè li poguessin fer la vida impossible? No ho vaig entendre.

2. Quan arriben al reformatori sembla que els nois ja es coneixien d'abans, però no es menciona en cap moment (potser és una percepció errònia per part meva...?). A més, quan entren a la cel·la, ¿per què en Sakuragi els apallissa? Ho vaig trobar innecessari i, coneixent a posteriori el seu caràcter, no tenia puto sentit (potser se salten l'explicació...?). I a sobre després es fan súper col·legues... de veritat, qui coi es fa amic d'una persona que t'acaba de fotre una pallissa sense cap motiu?

3. Quan en Joe s'escapa i l'enxampen per tornar al reformatori diu clarament davant la policia que aquella dona repugnant el va violar quan era un nen i ningú fa res. I el més sorprenent de tot és que quan es posa violenta i li estampa el gerro al cap ningú mou un dit!! WTF!?

4. Durant l'incendi ningú sembla interessat en investigar com ni perquè va començar ni tampoc perquè 7 persones quasi moren cremades vives...

5. Per què sembla que ningú supervisa el reformatori a banda del metge? A més que per ser només el "metge" ostenta un poder d'autoritat màxima... la qual cosa és estranya si pensem que segueix en el càrrec després de dos accidents letals i quasi set víctimes en un incendi. Normalment això no s'investigaria? Si no recordo malament el director surt en els primers capítols però després no se'l torna a mencionar.

6. Després de l'incendi en Sakuragi vol tornar de pressa a la cel·la sense raó aparent, on uns companys dements el volen apallissar fins la mort i ho suporta. Després però, quan li fan mal a en Mario s'emprenya i els hi fot la pallissa de la seva vida, els amenaça perquè no l'incriminin i el problema se soluciona... -_- Per què coi no ho va fer des del principi?

7. Quan decideixen que en Sakuragi mori de gana apareix un guarda decent, però en lloc de parlar amb els altres guardes o reportar-ho va directament contra l'Ishihara i el metge i... l'assassinen (altra vegada sense conseqüències perquè, segons sembla, és més senzill matar un policia que un presoner... -_-) Haurien d'haver matat l'Ishihara sota la pluja amb la pala i haver-lo enterrat allà mateix... segur que no ho hauria notat ningú. Per cert, el pobre policia acaba morint per ajudar-los i ningú el recorda mai més... :/

8. La mort d'en Sakuragi. Ridícul. Va ser tan lamentable que més que plorar el que havies de fer era riure. L'Ishihara el dispara AL COSTAT D'UNA BASE MILITAR!! Per què no va sortir ningú corrent a veure què passava? Bé, van aparèixer després per conveniència del guió -_- Per altra banda, en Sakuragi en cap moment intenta noquejar l'imbècil de l'Ishihara. WTF?! T'ha apunyalat, t'ha disparat, t'ha retingut més temps al reformatori, ha fet que t'apallissessin... necessites més motius?? O_O I abans que l'afusellin... si tornar a veure el combat era tan important perquè no treure's de sobre l'Ishihara i tornar tranquil·lament en comptes de passar olímpicament dels militars amb metralletes? És encara més estúpid quan penses que "morir" és el pitjor que pots fer als teus companys... I els policies que anaven de part d'en Sakuragi?? Què passa amb la investigació del seu assassinat?? Evidentment tot conduiria a l'Ishihara, però ningú el va interrogar ni res per l'estil i el mateix va pel metge. I el més acollonant de tot, per què després postula per alcalde?? Té algun sentit tot això??!!

9. Després de tot això la venjança contra el metge es molt bona però... tampoc té cap puto sentit que no hi hagi més investigació i simplement no es pugui presentar a alcalde quan bàsicament va confessar que era un pedòfil i un assassí en públic.

10. En Mario treballa en un bar i abans de pegar al client per imbècil deixa que li foti un parell de cops de puny. Havent-hi tres testimonis de l'assalt perquè no exposa que ho va fer en defensa pròpia? Seria tres contra un!! Per què tothom decideix que en Mario en té la culpa??

11. El problema amb en Joe és immens quan parlem de l'últim concert. Després de quasi ser tots assassinats, la dona que li feia d'sponsor (que no havien descrit com a "mala persona" dins de tot fins el moment) decideix just després de ser incapaç de protegir-lo i ser salvada pels amics d'en Joe que, de sobte, en comptes d'ajudar-lo amb el seu somni ja no hi ha motiu per continuar amb la seva carrera en la música perquè és un perdedor i és culpa seva per arribar tard... -_- JUST WHAAAAAAAAAAAAT?????????

12. Després del primer incident en Baremoto aprèn a confiar en els seus amics i que aquests són el més important del món... excepte en el cas que t'enamoris d'una prostituta, llavors ella passa a davant de tothom i un s'oblida fins i tot de la família.

13. Mmmmmmm.... la saga d'en Turtle... tothom comença a pensar que pot estar molt malalt pel tema de la bomba atòmica però resulta que al final no era això i tothom se n'oblida per sempre més -_-

14. I la saga del Soldat?? No hi és.

Crec que més o menys això és tot. Almenys tot el que jo recordo ara mateix i... fent recompte no és poc XDDDD

Has de pensar que no interessa investigar a un centre de menors, pel govern seria millor que morissin, sinó investiguen les coses es perquè no interessa, seria la veu d'uns condemnats contra la veu d'un oficial del govern, està perdut. Els presos no deixen de ser uns objectes, per molt que els violin i etc. A part en aquella època no hi havien prous diners per investigar les coses, i la corrupció està a l'ordre del dia. La gent enlloc de denunciar les coses mira cap un altre costat per si acàs no els perjudiquin a ells.

Text amagat.
la primera lluita contra el Sakuragi van començar els altres, és una simple lluita perq saber qui mana, desprès es fan amics perquè es menjen el seu orgull i li demanen que els hi ensenyi a lluitar, i això el Sakuragi ho veu amb bons ulls. Lo del gerro al Joe es pero lo mateix, els interessa més el benestar d'una persona poderosa (la dona del orfanat aquell) que un simple pres.
Lo de la representant del Joe es lo mateix, pels diners, en veure que el nom del Joe està vinculat en el retard (per molt que hagués culpa seva) i en veure que per culpa d'això casi ningú li donaria una oportunitat es baixa pel carro, no li interessa, no li pot donar diners.
Lo de la venjança suposo que no va interessar investigar perquè suposo que ho van amagar, no interessava remoure tanta caca per un corrupte, simplement passen "un tupido velo"
Lo de la prostituta... hi ha molta gent que ha abandonat els amics de la seva vida pel seu suposat amor, bàsicament l'amor és cec
La mort del Sakuragi si que em va caure als peus.... s'ho podrien haver montat d'alguna altra manera
La mort del policia bo es veia vindre... no se ben bé a qui ho podria haver reportat, ja que quan veus que els teus jefes estan corruptes no saps amb qui confiar, llavors abans que pugués fer algo el van matar i perjudica'ls el van matar, en aquest sentit era un noi molt dèbil.


Tens raó que la segona part perd molt i també em vaig quedar amb les ganes de veure la trama del Soldat. NO és el millor anime que he vist, suposo perquè tampoc em vaig preguntar tantes coses jajajaja però entenc el que dius.
Imatge
"Qui controla el rebot controla el partit" Takenori Akagi
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Sempre li dono massa voltes a les coses, em passa tot sovint XD Però de debò que en aquesta sèrie em va saber greu que algunes coses no em quadressin. Hauria pogut ser molt més dramàtic i realista muntant les coses d'una altra manera, potser en el meu cas se m'ha fet massa exagerat per creure-m'ho. També és que m'agrada pensar i compartir opinions de temes com aquests per entendre-ho millor i tenir altres punts de vista ^^ De fet, gràcies al teu comentari tinc més coses per anar pensant que no se m'havien acudit :)

Entenc fins a cert punt que al Govern no li interessi una investigació, però se'm fa difícil de creure que TOTHOM fos corrupte. Aplicant al realisme hi hauria d'haver una mica de tot, no pot ser que només passin coses dolentes una rere l'altra. Sobretot tenint en ment que després de passar per un infern del que no sabien si se'n sortirien tots tenen el seu final feliç, per més forçat que sigui. Tornant al tema del reformatori, tenint en compte els altres guardes, semblava que només hi havia problemes amb els presos on treballaven l'Ishihara i en Sasaki, de manera que dubto que fos l'únic a qui poguessin recórrer en casos d'emergència. No puc dir si podia reportar els fets a algú o no per tema de corrupció pel simple fet que no van presentar ningú més com a responsable. Potser no fins el nivell de poder fer res greu contra ells dos, però si més no fer possible algun canvi per evitar que morissin persones que havien entrat al reformatori per robar un tros de pa per menjar. Se'm fa molt difícil de creure que ningú tingués interès en saber què estava passant i tots es fessin policies perquè no tenien res millor a què dedicar el temps. Per altra banda, si es tracta de presos (que ni tan sols això, perquè era un reformatori per menors, no sé si realment es podrien considerar "presos") puc entendre que no s'hi intervingui, però quan mata al policia de manera tan descuidada (com tot el que fa l'Ishihara) no entenc com ningú faci preguntes. A un treballador incompetent, psicòpata i toxicòman se'l despatxa i punt, sobretot si és un perill pels seus companys. A més que la reputació d'en Sasaki en algun moment ja hauria d'estar pels terres i probablement només per això l'haurien fotut fora del càrrec per mala imatge i per incompetent, i molt menys podria presentar-se a alcalde. El 1955 era una època de transició, de manera que l'opinió pública era important i crec que escàndols del tipus no eren una cosa que poguessin deixar passar així com així.

Del que em queixava del policia "bo" i en general de tots els personatges és que són massa "blancs" o "negres". És a dir, no hi ha un terme mig per l'Ishihara i en Sasaki ni tampoc pels presos, que són uns angelets que no faran mai mal a ningú i lluitaran per la justícia fins i tot si vol dir quedar-se més temps a la presó on no tenen poder per fer res i ni ho intenten en comptes de preparar el seu pla des de fora. De tan bons a vegades semblen tontos, massa innocents (sobretot tenint en compte que estan al reformatori XD). A en Sakuragi li quedaven pocs mesos per sortir però va decidir avisar que sabia què havien fet... no té sentit, era evident que aquells dos no confessarien. El més intel•ligent hauria estat sortir de la presó passant desapercebut i llavors planejar la venjança com fan més endavant els nois quan surten (tot i que jo l'hauria deixat a la platja perquè s'ofegués i tindríem un problema menys). Pel tema d'en Baremoto més que la situació d'enamorament, el meu problema està en que s'oblida completament del que havia après i el personatge fa una involució momentània i es torna idiota com al principi; entenc que l'amor és cec, però tot i així crec que almenys hauria hagut d'entendre que només es preocupaven per ell.

Pel que fa en Joe... segueixo sense estar convençuda. En cas de ser com tu dius em semblaria bé en cas que haguessin fet una millor feina. A l'anime no s'entén el canvi del personatge perquè fins feia uns segons semblava que el recolzaria passés el que passés però després fa un canvi de 180º per tot el morro que fins i tot sorprèn en Joe. Les condicions haurien d'haver estat molt clares des del principi però no ho estaven i, encara que el deixés penjat això no explicaria el seu comportament; si et salven la vida el mínim és tenir-ho en consideració. Els fan semblar personatges sense sentit, ja que el podria rebutjar de totes maneres però donant l'explicació o almenys acceptar que la culpa era seva. Potser hi dono massa voltes, però donava la impressió que realment li agradava el noi i l'apreciava per després simplement tractar-lo molt malament. Em va semblar un canvi estrany perquè si només estava actuant no ho van deixar entreveure i va ser molt WTF?
Imatge Imatge
Respon