Pel·lícules Ghibli: Kiki, l'aprenent de Bruixa

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

KIKI, L'APRENENT DE BRUIXA

Imatge


NOM JAPONÈS: Majo no takkyūbin

DIRECTOR: Hayao Miyasaki

GÈNRES: Aventura, Comèdia, Coses de la Vida, Fantasia, Màgia, Romàntic

SINOPSIS: La Kiki és una jove bruixa de tretze anys que està a punt de començar la seva formació. Com totes les bruixes de la seva edat, passarà un any sencer fora de casa en un lloc on pugui ajudar la gent amb els seus poders màgics. Volant amb la seva escombra i acompanyada del seu bon i inseparable amic Jiji, un gat negre molt savi, la Kiki començarà un viatge ple d'aventures i diversió, on farà grans amics, com en Tonbo, i on descobrirà el veritable poder de la màgia.

DURACIÓ: 103 minuts

TRAILER:
Text amagat.
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:52, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ueeee, vaig avançant amb les pelis Ghibli, em fa moltes ganes veure-les totes! Ara mateix acabo d'acabar aquesta i la veritat és que m'ha encantat!!

No tenia idea preconcebuda de com seria (cosa que m'ha anat molt bé) i en general m'ha encantat: un argument simple però entretingut i una història entranyable, molt ben contada, amb grans personatges i on tot està molt ben lligat i cada cosa té relació amb una altra. I el que més m'ha agradat: els colors! El poble on va a viure la Kiki, a mi m'ha recordat moltíssim a Itàlia! (No sé si es van inspirar en les coses italianes) però en si m'ho ha recordat moltíssim i com ja he dit, els colors una autèntica passada!

En general molt bona, ha acabat un poc precipitadament, però de totes maneres una pel·lícula entranyable, amb uns escenaris privilegiats i amb un ambient i personatges molt agradables! :uki:

Imatge
Respon