Les nostres OTP

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge


Parlant ara al xat (després d'una estona d'endevinar imatges) se m'acaba d'ocórrer aquest post perquè ens presenteu les vostres parelles preferides, també anomenades OTP (One True Pairing). Així doncs, quines són les vostres parelles preferides del món de l'anime i el manga?


La meva OTP preferida és...

Text amagat.
Em sap greu començar amb yaoi XDDD Que no serveixi de percedent i ho empleneu tot de amor entre hombres (tot i que podeu fer el que vulgueu) xDDD Bé, l'anime Bleach i els personatges són l'Ukitake i el Kyoraku.

El motiu no sé què dir-vos, no sé per què els shippejo, sincerament xD Crec que m'agradaren els dos personatges per separat i la meva ment perversa va dir, vinga, anem a juntar-los i que facin yaoi xDDD No em jutgeu, la culpa la té tumblr. En realitat, sense yaoi per si els personatges ja m'agraden prou...

Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Com que al xat parlavem d'això i justament deia aquesta parella a aquí la deixo.

A mi m'agrada moltissim la parella de Seshomaru X Kagura del manga/anime d'Inuyasha

Imatge


M'encanta aquesta parella, ja que la seva relació es una que va abançant al llarg del anime i tot i que mai s'arriba a confirmar es entre ells, es veu massa que algo hi ha <3
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Moltes de les que m'agraden no sé si es podrien considerar OTP, però com que m'agraden igual les deixaré XDDD En tinc moltes més, però de moment deixo aquestes perquè sinó això em quedaria massa llarg ^^

OK! La primera es podria considerar un spoiler important de Baccano!!, o sigui que per si de cas algú vol mirar la sèrie ho deixo en spoiler i així no li aixafo la sorpresa XDDD Sempre que vull de parlar d'aquest pesonatge és un spoiler... :')


Text amagat.
Claire x Chane (Baccano!!)
I després de tant dir començo amb una OTP de les de debò XD M'encanten junts!!
Imatge


Sougo x Kagura (Gintama)
Tenen una relació complicada, però seguiré creient que estan fets l'un per l'altra XDD

Imatge


Saber x Gilgamesh (Fate/Zero)
Segons el dia m'agrada més amb en Diarmuid o en Gilgamesh, però normalment em tira més en Gilgamesh. No ho puc evitar, emparello persones que s'odien XDDD

Imatge


Hakuryuu x Morgiana (Magi)
No sé què passarà al manga més endavant perquè me'ls estic llegint a mesura que van sortint els volums i encara no hi he arribat, però m'és igual, els seguiré shippejant a mort!! A més que l'Alibaba m'agrada més amb la Kougyoku :P


Imatge


Text amagat.
Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Oh my gaaaaaad, aquí si que faré un mega post increïble té dimensions ultrallegendaries (vale no me motivat so sorry :p ). Al que vaig que començaré a fer un piló de parelles... començem doncs!

Sakura Kinomoto i Sahoran Li (Cardcaptor Sakura i derivats de la Clam)

Difícil que ningú no li hagi agradat aquesta parella quan erem ben petits, la Sakura era adorable i en Shaoran... bé era en Shaoran i aixó ja t'ho diu tot, realment la seva relació es molt maca al anime, pero es que amb el manga ja es un altre història. Amb la seva continuació i el seu esperat retrobament, més d'un espera coses molt interesants d'aquests dos.

Imatge
Tsubaki Sakura i Takefumi Tonami (Karekano!)

Una parella que apareix en els capítols finals de la serie, es una parella que realment em va colpir més que l'original i protagonista. Potser es una de les relacions més complexes i tendres que he pogut tenir el plaer de veure, aquests dos deixen moments molt tendres... per aixó es colen en aquest post!
Imatge
Kenji Seki i Natsuki (Newareta Gakuen)

Sóc molt fan d'aquesta obra d'art feta pelicula, si no l'heu vista us la recomano molt pero molt. Es una parella amb moments molt clichés pero que puc dir es un amorrrrr.

Imatge
Koskuke Ueki i Ai Mori (The Law of Ueki)

Ho reconec, mai o acaben de fer oficial pero tothom sap que aquests dos tenien molt més que una simple amistad i com no la noia es qui dona sempre el pas a falta d'un tío més espavilat (cosa dubtosa en el gènere dels Shonen). Al final hem de esperar a la segona i desconeguda part "La llei de Ueki Plus, perqué es confirmi discretament que si, que són parella!

Imatge
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Kagome
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Shinjitsu no uta
Entrades: 44
Membre des de: 11 feb. 2016, 23:05
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 12 cops
Gràcies rebudes: 18 cops

Crec que l'anime està pleee de parelles adorables i shippejables però jo, contra tot pronòstic, he de quedar-me amb els meus estimats, bonics, preciosos....

Kagome-and-Inuyasha-inuyasha-and-kagome-forever-27936108-751-574.jpg
Kagome-and-Inuyasha-inuyasha-and-kagome-forever-27936108-751-574.jpg (119.59 KiB) Visualitzat 3233 cops
InuYasha & Kagome :love:

Simplement m'encanten. Des que veia l'anime de petita fins ara sempre que els veig junts m'agafa un "dkfhidufhiudhfdhfdh" inexplicable. M'encanta com la seva relació va evolucionant i passen de no suportar-se l'un a l'altre a adonar-se que es necessiten, que es complementen, que junts són més forts. A pesar dels problemes que hi ha entre els dos i els arranques exagerats de gelosia que els hi agafen, per mi són la parella perfecta. ^.^
Avatar de l’usuari
NeKKa
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 30
Membre des de: 13 ago. 2016, 02:06
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 7 cops

Normalmente totes les meves OTP'S son yaoi :pervertmoon: , però també hi ha parelletes que encara, que no siguin tan potents per mi com un otp m'agraden moltissim. Començem! Imatge

No se si moltes persones els conèixen. Són del anime "Dance in the vampire bund" personalment, el anime no em va agradar gaire, per això vaig anar directament cap al manga, i encara que a vegades s'hem fes una mica pesat, em va agradar força! I l'amor i adoración que es tenen l'un per l'altre em va enamorar. Akira i Mina Tepes

Imatge

Continuem amb més vampirs! Com em passa amb la parella anterior, prefereixo mil vegades el manga que l'anime, estic parlant de Rosario to vampire. El manga em va fascinar, impactar i emocionar molt, i sobretot no puc evitar, veure aquests dos ven juntets <3
Tsukune Aono i Moka Akashiya. Que si recomano el manga? Tindrieu, que estar-lo llegint ara mateix! XD

Imatge

Seria ximpleta, si m'oblides de la parella que més m'estimo de la meva infancia! si! si! us parlo de l'inuyasha i la Kagome, no va ser el primer anime que vaig veure, però ja de petitona suspirava, quan veia una escena bonica entre els dos, que voleu que us digui m'encanten.

Imatge

Un manga shojo que em va agradar moltissim, i em va sorprendre que m'agrades, sobretot venint de mi. (No m'agraden els shojos exepte, algunes excepcions) Em refereixo a Anatolia Story, segurament ningú sàpiga quin es, ja que es força antic, pero te un estil de dibuix preciós. Princep Kail i la Yuuri. Senzillament fantàstics.

Imatge

Text amagat.
I ara una menció especial a una parella que també m'agrada molt, i son En Shuya i la Noriko de Battle Royale. Hora de la classe de la Nekka :visca: -En un principi en Shuya mai es va interesar per la Noriko, però el millor amic d'en Shuya, en Yoshitoki va confesar-li que estaba enamorat d'ella, i una vegada arribat el moment on tenen que sobreviure en el programa de supervivencia en Shuya decideix protegir a la Noriko (ella si que n'esta enamorada d'ell) i a poc a poc en Shuya s'enamora d'ella. Potser es una mica "Damisela en perill" la noia, però te una fortalesa mental increíble en les condicions en que estan, i crec que no molta gent, valora això.

Imatge


I algunes dignes de parlar també son: Naruto x hinata, Maka x Soul, Shinichi x Ran, Hanamichi x haruko, Kawada x Keiko (Battle royale) etc
Si podem plorar, també podem riure
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

NeKKa ha escrit:No se si moltes persones els conèixen. Són del anime "Dance in the vampire bund" personalment, el anime no em va agradar gaire, per això vaig anar directament cap al manga, i encara que a vegades s'hem fes una mica pesat, em va agradar força! I l'amor i adoración que es tenen l'un per l'altre em va enamorar. Akira i Mina Tepes

Imatge
Jo tinc un poster gegant (1 metre d'alt) de Mina Tepes a la meva pared, a mi l'anime si que em va agradar bastant. D'acord amb aquesta parella :3 :3
Text amagat.
Es molt curiosa una relacio entre un home-llop i una vampiresa.
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 16 ago. 2016, 23:45, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Alma x Kanda (D Gray Man)

No és que siguin una de les meves parelles preferides, però és que després de l'episodi d'ahir els havia de posar T_T

Imatge


Text amagat.
Imatge


I per aprofitar que m'hi he posat en deixo alguna altra ^^

Saru x Misaki (K Project)

Em sembla que un està un pèl obsessionat amb l'altre i aquest segon està empanat i ni tan sols ho veu a venir, però m'és igual, per mi és cànon XD

Imatge


Text amagat.
Imatge


Satoru x Kayo (Boku Dake ga Inai Machi)

Fuck you anime! Aquesta sempre serà la parella triomfadora, no sé què merda hi pintava en Hiromi ni d'on va sortir però ja et val autor, ja et val... ¬¬

Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Doncs com que ja heu dit Inuyasha + Kagome, hi afegiré:

Aka + Matsumaru (de REC)
Imatge

Un cúmul de casualitats fa que els dos acabin junts, i tot i tenir els seus alts i baixos, al final crec que aprenen a adaptar-se l'un a l'altre i acaben fent força bona parella. Això en el poc temps que dura l'anime, és clar xD

Patema + Age (de Patema invertida)
Imatge

Tot i venir de dos mons diferents, els dos tenen la ment oberta i no els fa por desafiar l'ordre establert, i crec que tenen moltes coses en comú tot i estar al revés xD A part... que la pel·li em va agradar molt, coi! :D
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Em feia gràcia contestar en aquest post però en veritat no tinc cap OTP en particular però posaré aquesta parella yuri, que després de tant yaoi ja en falta xD

Parlo ni més ni menys que de la Yoruichi i la Soi Fon de Bleach
Text amagat.
Imatge

Haters gonna hate, potser no us agraden, però a mi si. No se perquè tant pel seu caràcter com per la historieta de sempai i kouhai que tenen a mi m'agrada ajuntar-les xD
A més, no m'agrada gens Yoruichi x Urahara :enfadat:

I bé, el post queda molt soso així que poso una altra parella que se m'acaba d'acudir que sempre m'ha fet molta gràcia.
Krillin x A18
Text amagat.
Imatge

El Krilin sempre m'ha agradat a Bola de Drac, malgrat que sigui dèbil, penós i prescindible i tot i que sembla molt forçat com l'ajunten amb l'androide 18 sempre em va fer gràcia aquesta parella, no se perquè :)

I una banana :banana:
Imatge
Respon