Anime Tardor 2016

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Tinc una proposta, com ja he comentat anteriorment molaria fer un Chart en catala, actualment no existeix cap i crec que seria una molt bona publicitat pel forum de pas.

Voldria saber la vostre opinio, si ho farieu com a imatge o en format guia amb trailers, etc.
----------------------------------

Tambe aprofito per posar la versio 2 de Neregate que encara no la he posat i una versio en castella, hi han algunes coses noves, dates, etc.

Imatge
Mes gran: https://static.neregate.com/2016/08/ner ... art-v2.jpg

Guia en Esp: http://www.animenet3.com/2015/11/estren ... -2016.html


Soul Buster no te mala pinta, que sigui basat en una obra no japonesa es un plus de que sigui diferent al de sempre. Mentres no s'asembli molt a Yu-Gi-Oh! em conformo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ayako
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Mata amb la mirada!
Entrades: 49
Membre des de: 30 nov. 2015, 14:11
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 5 cops

Els que veuré segur són:
-Haikyuu
-Kuroko no Basuke (les pel•lícules)
- Ajin

Ajin... No m'acaba de convèncer l'animació 3D! Però la història em té enganxada! És un sentiment contradictori jjajajajaja

Els altres suposo que aniré veient sobre la marxa! Els de temàtica spokon els començaré a veure segur jajajaja a veure si els acabo també XD
Imatge
"Qui controla el rebot controla el partit" Takenori Akagi
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Text amagat.

Després del vídeo ja puc dir més o menys els anime que miraré, però com sempre suposo que en deixaré molts abans d'acabar la temporada...

Aquests més o menys segur que els seguiré:

- Drifters
- Bungou Stray Dogs
- Fune wo amu
- Haikyuu
- Luger Code 1951
- Watashi ga motete dousunda

I a aquests els hi donaré una oportunitat:

- Bloodivores
- Idol memories
- Occultic; Nine
- Trickster
- Soul Buster
- Shuumatsu no Izetta
- Touken Ranbu: Hanamaru
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo també ja tinc la llista feta!!

La majoria dels que trio suposo que els seguiré fins el final, espero que no es quedi cap pel camí... la que veig que perilla més és Watashi ga Motete Dousunda, espero que l'humor no sigui massa tonto, però les altres les miraré segur! En total son 4 animes nous, dues segones temporades, una tercera temporada i una cinquena temporada xDDD

-Haikyuu III
-Touken Ranbu Hanamaru
-Sangatsu no Lion
-Natsume Yuuninchou V
-Hibike Euphonium II
-Watashi ga Motete Dousunda
-Fune wo Amu
-Bungou Stray Dogs II
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

La meva llista:
Trickster
Soul Buster
Bloodivores (super recomendada, segueixo el comic xines)
Bungou Stray Dogs 2
Udon no Kuni no Kiniro Kemari
Sangatsu no Lion
Nanbaka
Drifters
Occultic;Nine
Fune wo amu
Watashi ga motete dousunda
Shuumatsu no Izetta

Ara amb el Cicle Superior no se jo si podre seguir tantes, es posible que alguna acabi caient de la llista si no m'agrada massa i la veure al nadal.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Com porteu la temporada??

Jo de moment n'he començat dos dels que volia veure segur i intentaré convèncer-vos perquè els hi pegueu una ullada!!

TOUKEN RANBU HANAMARU

Em va sorprendre moltíssim perquè em pensava que seria simplement fanservice per la gent que ha jugat al joc però tot i tenir moltíssims guinyos al joc, s'han currat un argument bastant decent i crec que us pot agradar tot i no haver-hi jugat!! La història se centra en que els revisionistes històrics volen canviar el passat i envien monstres per canviar els fets històrics que varen succeir. Per tal d'impedir-ho han donat forma humana a grans katanes del passat claus en la història. A mi el primer capítol em va agradar molt més del que em pensava i als personatges segur que no tardareu massa en agafar-los carinyo!


NATSUME YUUJINCHOU GO

Realment crec que el fet que no hagueu vist les cinc temporades anteriors no té tampoc massa importància perquè a cada temporada que comença que el propi Natsume t'explica de que va la història.

El Natsume és un nen orfre (com tots els personatges d'anime del món mundial) i que com si fos un caramel se l'han anat passant de parents a parents fins que ha trobat un matrimoni afable que el cuida com si fos fill seu. Peeeerò aquí no acaba tot, perquè el Natsume és un nen rarito ja que té l'habilitat de veure yokais que sempre l'acaben enmarronant. De fet, el gat que porta sempre amb ell, el Nyanko-sensei també és un yokai molt poderós.

A més, per si això no fos suficientment difícil pel Natsume, la seva àvia també podia veure yokais, però era una matona de cuidao i el que feia era enfrontar-se a ells i derrotar-los i a canvi ells li havien de donar el seu nom. Així que per a colmo el Natsume té el Llibre dels Amics on estan tots els noms dels yokais que la seva àvia la catxonda va derrotar i rep continuament visites de youkais (alguns més amables que d'altres) perquè els hi torni el nom. Mola, oi?

Realment és un anime molt bonic, entranyable, us el recomano moltíssim perquè totes les històries que conta són precioses, molt boniques i molt humanes (tot i que estan protagonitzades per youkais). De veritat, no us penedireu de veure-la, és una joia d'anime!



I vosaltres quines heu començat??
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

De moment no tinc massa res a dir, però de les que he vist comentaré alguna coseta ^^

BLOODIVORES

Meh... Els personatges em molen bastant i el disseny està força guai, però el primer episodi m'ha donat la impressió de voler donar molta informació en poc temps i s'ha sentit que anava molt de pressa. A banda d'això l'animació és meh... No obstant m'ha molat que introduïssin el "misteri" i m'ha deixat amb ganes de saber què ha passat i totes les intrigues entre personatges. No està malament, esperava més (sé que només és el primer capítol XD), però aquest de moment el seguiré.

Per cert Shancks, d'on llegeixes el còmic?? És que m'han entrat moltes ganes de donar-hi un cop d'ull però no ho trobo T_T

TRICKSTER

M'ha molat! L'animació en aquest cas m'ha encantat! Es nota molt quines sèries tenen pressupost XDD La fluïdesa i els contrastos m'ha enamorat ^^ Disseny de personatges agradable de Peach Pitt i un bon opening de Gackt (aprovat amb nota). Per altra banda els personatges es veuen interessants. No he entès massa res del cas que estaven explicant però la situació en si ja és interessant. Espero el pròxim amb ganes!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Skuld ha escrit:Per cert Shancks, d'on llegeixes el còmic?? És que m'han entrat moltes ganes de donar-hi un cop d'ull però no ho trobo T_T
El llegeixo a TuMangaOnline pero esta sota el nom original Xines Space-Time Prisoner, Bloodivores es el nom que s'ha inventat l'estudi japones.

Veient
Trickster: Edogawa Ranpo (Dilluns) --> 01/24
Nanbaka (Dimarts) --> 01/?? (el tinc carregant-se perque va sortir ahir molt tard)
Bloodivores (Dissabte) --> 01/12
Bubuki Buranki 2 (Dissabte)--> 01/12
Shuumatsu no Izetta (Dissabte) --> 01/12
Mahou Shoujo Isukei Keikaku (Dissabte) --> 01/??
Okusama 2 (Diumenge) --> 01/??
Touken Ranbu: Hanamaru (Diumenge) --> 01/12

De moment dels que miro nomes recomano Bloodivores i Mahou Shoujo Isukei Keikaku.
Touken Ranbu: Hanamaru no m'ha agradat pero li donare una oportunitat al proxim cap, dependen d'ell si cau de la llista o no.

Dels que surten avui nomes m'interesa Cheating Craft(que el veure segurament dema), la resta ni fu ni fa.

PD: Ja esta disponible el Chart en Catala! gracies pel genial diseny Minato!!!!
anime-temporada
(Si trobeu faltes ortografiques, es cosa meva sorry)
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Shancks ha escrit:El llegeixo a TuMangaOnline pero esta sota el nom original Xines Space-Time Prisoner, Bloodivores es el nom que s'ha inventat l'estudi japones.
Moltes gràcies!! M'acabo de llegir els dos primers capítols i m'està encantant ^^ Aquesta mania de canviar els noms a tot... m'hauria tornat boja buscant XDD


Aprofito per afegir dos més dels que he vist ^^

YURI!!! ON ICE

Aquesta no tenia pensada veure-la de moment, però ahir no tenia gaire res per mirar i em va picar la curiositat. La veritat és que no me'n penedeixo, ha estat molt bé. Segurament hi haurà una mica fanservice, però si se centren en el que cal (que sembla que serà així) definitivament no em queixaré gens ni mica. M'ha agradat moltíssim i estic segura que l'estudi farà una bona feina. Els personatges són trets de Parasyte i potser no m'encaixa gaire amb el tema de patinatge artístic, però és qüestió de temps acostumar-me ^^ El primer capítol promet!!

BUNGOU STRAY DOGS

No sé si és perquè jo en tenia moltes ganes o què, però el primer capítol m'ha agradat moltíssim!! Uaaahhhh!! Com ha començat la temporada!! Veure en Dazai de mafiós pro ha estat una passada <3 El to de la primera temporada ha canviat completament en aquest capítol, però no m'ha desagradat. Fins i tot m'ha semblat que han aconseguit incloure millor els moments puntuals de comèdia (tot i que evidentment el capítol ha estat més seriós en tots els aspectes). Tinc moltes ganes de veure el següent!! :ilu:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs al final també m'he vist Yuri on Ice i m'ha agradat bastant! És diferent del que em pensava, l'argument està ben plantejat, els personatges em varen agradar... és com el que diu l'Skuld, segurament hi hagi fanservice però per sort no és tot fanservice i l'argument està bastant bé!

Més animes!!

Watashi ga Motete Dousunda.

EM VA ENCANTAR!! Va ser molt, molt divertit com varen retratar les fujoshi a l'anime! Reconec que em vaig sentir molt identificada quan la noia estava mirant l'anime que li agradava i ho anava comentant a twitter xDDD En general em va fer riure moltíssim, que si no li agradaven els nois en 3D, quan surt amb ells i està molt ocupada intentant que no notin que és otaku i al final confessant-ho... pot arribar a ser molt divertit! A mi el senpai em va encantar, espero que es quedi amb ell (tot i que realment no ho sembla...)

A veure, realment si ho penses és massa cliché, la típica noia grassa a qui ningú presta atenció i de sobte es deprimeix i s'aprima a saco, quan generalment quan estàs deprimit el que fas és engreixar xDDDD i de sobte tothom l'estima un munt i tots volen sortir amb ella. A mi aquesta premisa no em va agradar, una noia pot ser grassa i pot ser una bellesa i pot estar molt prima i fer puto asco, però bé, m'ho vaig passar bé mirant l'anime i ja està.

Sangatsu no Lion

Era una de les que més esperava i el primer capítol em va decebre un poc... Vaig estar investigar un poc de què va el Shogi per no perdre'm perquè suposo que d'ara en endavant em mamarem moltíssim, com si amb el Karuta de Chihayafuru no n'haguessim tingut prou. Del capítol em va encantar l'ambientació, els colors... una passada i a més amb moments molt divertits, però pel que fa l'argument em va decebre un poc. Va ser molt japonès en el sentit que hi va haver moltes imatges, totes elles precioses, però en general va passar molt poca cosa... Espero que d'aquí res comenci l'acció o que ens vagin contant més coses perquè realment l'animació val moltíssim la pena!



I bé, també he vist Haikyuu i Bungou Stray Dogs (he fet un post perquè, si no m'equivoco els veiem tots, no?) Si coincidim amb altres animes podem començar altres pots i comentar-los setmanalment, si us fa ganes!! :happy:
Respon