Quins animes heu remirat més?

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Remirar també és un art. Tornar-se a mirar un anime que ja has vist, sense presses, sense ànsies i ja coneixent el final també acostuma a ser molt gratificant, especialment quan et tornes a veure un anime que en el seu moment et va agradar molt.

Així doncs, vosaltres quins animes heu remirat més vegades??

Jo ara mateix tinc unes ganes boges de tornar-me a mirar un anime que ja he remirat: FullMetal Alchemist Brotherhood. El vaig mirar jo tota soleta i a l'any següent el Minato el va voler mirar i me'l vaig tornar a mirar encantada i ara que ja han passat uns anyets tinc ganes de tornar-me'l a posar!!

Un altre anime que m'he mirat moltíssimes vegades ha estat Bleach. Crec que sencer, tot sencer, unes 3 vegades i sagues o capítols així sense mirar-ho tot seguit... un nombre de vegades incomptable. Hi ha capítols que estic segura d'haver-los vist més de 50 vegades i no em quedo pas curta, però valia la pena, és un anime que sempre portaré al cor.


D'altre que també em vaig mirar com a mínim dues vegades va ser Fushigi Yugi. A la seva època el vaig veure al 3xl i me'l gravava en un invent del segle passat anomenat "cintes de video" i el vaig mirar moltíssimes vegades! Va ser un dels animes que més em varen marcar en aquella època xDD

I per acabar crec que Hakuouki també l'he vist, la primera saga com a mínim, 3 o 4 vegades. La vaig mirar fa molts d'anys i em sona que la vaig remirar pel meu compte un poc després i més tard la vaig tornar a remirar acompanyada. La veritat és que potser faig un pensament i la torno a mirar un dia d'aquests, és un anime que m'encanta i que val molt la pena si no l'heu vist!

Quins són els vostres??

Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Normalment no solo tornar a mirar un anime, en tot cas torno a llegir-lo en manga, i ho solo fer per temporades. Em rellegeixo molt les de One Piece, la saga arrancar de Bleach i fa poc em vaig tornar a llegir D.Gray-man per fer memoria per la nova temporada de l'anime.

Nomes em torno a mirar un anime si estic amb la novia, i de fet m'adapto al seu ritme. Ens vam mirar junts Death Note, Psycho-Pass i One Piece (si, sencera, no em pregunteu com la vaig convencer), i ara estem mirant Code Geass.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Jo els animes que m'he remirat són:

Imatge


L'anime que m'he mirat més de cinc cops, que sempre m'ajuda a alegrar-me i que realment m'agrada molt és Lovely Complex.

Hetalia també es un anime que m'he remirat i de tant en tant en miro algun capítol suelto. Al ser un anime de 5 min per capítol son ràpids de veure i en qualsevol moment els pots mirar.

Un anime que sempre em porta molts bons records de la meva infància i que per aixo m'he vist més d'un cop és La Màgica Doremi, un anime amb el que de petita disfrutava moltissim i ara encara quan el miro m'agrada molt!

I l'ultim anime que posaré aquí, és un que te una història tant complexa, o a vegades difícil d'entendre, que me'l he hagut de mirar uns quants cops per estar segura del que la història vol transmetre (que ni aixi estic segura que la manera com l'he entes jo sigui com ens ho vol dir l'autora) i és Utena
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo diria que l'anime que mes he repetit a sigut Bola de Drac a TV3, seguit de Detectiu Conan i One Piece (que he vist tot en japones i en catala de nou repetint xDDD).
Tambe he vist 3 o 4 cops Death Note amb ex's o amics que s'inicien al anime i el mateix amb Hunter x Hunter, ja que he vist la primera versio, la segona i alguns cops repetit per veure'l amb la meva cosina, etc.

Dels 5 aquest (no compto Doraemon perque triplica o mes les repeticions de Bola de Drac), el que mes disfruto repetint-lo es One Piece (obviament) ja que sempre te algun detall que has oblidat o no vas saber veure de petit.
En cambi amb Detectiu Conan es tot el contrari, sents que els nous casos son els mateixos pero cambiant els elements i ja.
----

En quant a dificultat, mai he repetit una serie sencera per entendre-la pero si que he repetit un capitol 3 o 4 cops, com per exemple l'ultim de Puella Magi o un de Tengen Toppa Gurren Lagann que tenia molts cambis i molt frenetic per veure-ho tot.

L'anime mes recent que he repetit a sigut ReLIFE, el vaig veure sencer i 2 o 3 dies despres amb una amiga vam veure els 3 primers.
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

No acostumo a repetir masses animes, principalment perquè n'he vist pocs i tinc una llaaarga llista per veure'n de nous :')

Però si que a vegades per x motius em ve de gust repetir-ne algun.

El primer que he remirat ha estat Bleach, però diria que no tot sencer, sinó que vaig tornar a mirar els episodis en català i ja està.
Després, quan el Minatoni va presentar l'opening de FullMetal Alchemist Brotherhood a un Animesong no em vaig poder resistir i el vaig mirar sencer altre cop :D

I bé, també estic remirant animes que de petit veia al K3 i no em van quedar massa clars, com Yu Yu Hakusho, Slam Dunk, Bola de Drac i actualment Inuyasha.

I Shin Chan he vist alguns episodis un munt de cops, ja que quan dino el fan!!
Text amagat.
TROOOOOOOOOOOOMPA
Imatge
Avatar de l’usuari
Kagome
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Shinjitsu no uta
Entrades: 44
Membre des de: 11 feb. 2016, 23:05
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 12 cops
Gràcies rebudes: 18 cops

Jo també soc partidària d'això de remirar animes, especialment els que has vist de petit. Quan els tornes a mirar ja de gran entens coses que abans no entenies o t'havien passat per alt. Apart que no hi ha res com repetir aquells moments especials que certs animes et fan passar quan els mires *-*

En el meu cas, com no podia ser d'altra manera, l'anime que més he mirat i remirat és Inuyasha. Quan el feien a la tele no me'l perdia casi mai, i el trist dia en que va acabar i no el van tornar a emetre vaig remirar-lo pel meu compte vàries vegades. Sencer l'hauré vist uns 3 cops, però he remirat capítols incomptables cops. Els feels... :')

Els altres que més he remirat son:
La màgica Doremi! és l'altre joia de la meva infància, m'encantava i m'encantarà sempre, mai me'n canso. El seguiré mirant tota la vida, ho tinc clar.
Suzumiya Haruhi no Yuutsu, per dos raons: la primera, que em va agradar molt, i la segona que vaig necessitar més d'una mirada per entendre certes coses que eren bastant lio.
Ouran Host High School Club, aquest anime el vaig començar amb una amiga i al principi no em va agradar gens, pero al anar avançant cada cop m'anava enganxant més, i l'he acabat remirant força cops. Molt recomanable.

I diria que ja està, ja que en tinc bastants a mitges o pendents que tenen prioritat :3
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Perdoneu-me per reviure aquest tema, però és que el bot del xat me l'ha recomanat i no me n'he pogut estar. I és que jo més que mirar anime el que més faig és remirar (així tenim el repte, eh atir). M'he remirat un munt d'animes i alguns moltes vegades. És que així sé exactament què hi trobaré i em resulta més senzill saber que és el que estic buscant en aquell moment més que no pas començar un anime que ves a saber si m'agradarà.

Imatge


Doncs això m'ha passat moltes vegades amb Hachimitsu to Clover i per això l'he mirat tantes vegades. És una història que des del primer moment em va agradar molt i va ser el primer josei que vaig mirar. Això hi va fer molt perquè fins llavors estava acostumada a que els slice of life fossin històries més simples. I la veritat és que en Takemoto és un dels meus personatges preferits de tot el món animanga.

A part, m'he remirat quasi tots els animes que vaig seguir pel K3. Els que més vegades he remirat són Utena perquè em va costar molt d'entendre el que entenien els que l'explicaven, La Màgica Doremi, perquè és una obra mestra (i si no l'heu vist mireu-lo ja perquè us farà plorar) i Maison Ikkoku, perquè el gènere de la vida quotidiana és el que m'agrada més de tots i aquest anime és una al·legoria al dia a dia.

Imatge


I el que s'emporta la primera posició són les pel·lícules de Ghibli que les he vist totes segur dos cops i n'hi ha que me les miro cada any. La que he mirat més vegades que són moltes perquè és la meva pel·lícula preferida i la que em fa més feliç és Omoide Poroporo.

Imatge


I aquests són els que més, però quasi tots els animes que he vist els he remirat almenys una vegada perquè no sóc una otacu exemplar.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Oh, jo ho he remirat tot infinites vegades! Si sóc una mala otaku, llegeixo molt manga, no em dutxo i no surto de casa, però d'anime res de res. Clar, de jove, quan sortia per la tele doblat, m'ho menjava tot amb patates per molt que ho repetissin (i per molt que m'ho sabés de memòria). Ja de més gran em vaig descarregar vaig aconseguir molt legalment alguns animes, i els vaig tornar a remirar.


El primer que mencionaré és una mica trampa, perque mai l'he acabat. Tothom em xinxa per això, i mira que tinc tots els episodis doblats a l'ordinador! Però ves, mai s'ha donat el cas. I és, One Piece! Els primers 250 episodis me'ls he camelat del dret i del revers, sobretot Drum i Alabasta. I és que l'arc de Drum sempre el duré dins el cor.

Imatge


El no anime (?) que més he remirat de la història és probablement Avatar: L'últim mestre de l'aire. Tant el doblatge en català com l'original en anglès (va ser una temporada de la meva vida que no sabia navegar per internet i només el vaig poder aconseguir en VO en una pàgina sospitosa). Per alguna raó m'he alimentat molt més del tercer llibre, Foc (no em podeu culpar, és el súmmum de la magnificència). Fa temps que no la remiro, i ja va tocant, tot sencer per ordre, i així Avatar és, innegablement, una obra mestra.

Imatge


I el definitiu, és clar, és Doraemon. Porto 21 anys mirant Doraemon gairebé cada dia, i tinc 21 anys (sí sí, com sentiu. Quan era un pet ma mare ja me'l posava, juntament amb els Teletubbies, perque em mengés la papilla sense marranejar). Fins i tot avui en dia, no hi ha un dinar digne si no tenim posat el Doraemon! (Sí, els meus pares es penedeixen d'haver-nos posat mai el Doraemon, estan fartíssims :p )

Imatge

Mun pare fart (Nobita) i jo patint-ne les conseqüències (Doraemon).


Bé, que en conclusió no he posat res que no sigui trampa. One Piece no l'he acabat, Avatar no és anime, i de Doraemon sempre he mirat episodis inconnexos. :xiular:
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Quins animes he remirat més vegades.... Faré un Tier per numero de vegades, evitaré dir series que he vist 152376512 vegades pel fet de que estan a la tele des de petit i les he anat remirant

vist més de 20 vegades


Text amagat.

Toradora - vista 22 vegades


El meu primer shojo, em va enamorar des del capítol 1, la vaig veure 4 vegades seguides en un mes.
Imatge

Sakurasou no Pet na Kanojo - vista 25 vegades


Aquest anime és un slice-of-life centrat en xiquets d'institut que són una mica especials i viuen en una residencia separada del campus principal de l'institut i la gent "normal", té tocs dramàtics, molta emoció i molt d'amor! mirau-la si no ho heu fet!
Imatge

Tengen Toppa Gurren-Lagann- vista 25 vegades


Un dels mechas més coneguts i el meu preferit amb diferencia, si per sobre de Evangelion i Gundam, cada vegada que la veig m'emociona tant com la primera vegada i m'enganxa molt fortament, recomenada a qualsevol persona que vulgui accio, epicitat, animació i música feta per déus i grans personatges!
Imatge

Guilty Crown - vista 28 vegades


Bé és el meu anime preferit i per tant el que més vegades he vist, la última vegada va ser fa 1 mes aproximadament, l'anime passa anys després del "Lost Christmas", és un moment en el qual Japó cau després de una explosió i apareix un nou cancer el qual es reparteix per tot el país a una velocitat alarmant, aleshores un grup militar pren el poder de Japó per tal de poder controlar la situació i en la actualitat (moment en el que es desenvolupa la historia) hi ha un grup terrorista que lluita contra aquest grup militar que domina el país i fa el que vol amb els ciutadans. Té una animació i banda sonora molt bones també així que si teniu temps i no sabeu que veure doneu-li una oportunitat que són només 22 capítols i una OVA.
Imatge


vist més de 10 vegades


Text amagat.


Haikyuu - vista 11 vegades


Un spokon dels millors i més emocionants que he vist, et fa conèixer a tots els personatges de l'equip i molts dels altres equips també, tots ells tenen una forma de ser i acabes estimant-te tots els jugadors. En quant a la historia no te res de especial realment és un spokon en el que el prota és un noi baixet que vol arriba a volar i ser un gran rematador!! té una animació increïble i la banda sonora acompanya molt be en tots els moments.
Imatge

Puella Magi Madoka Magica - vista 13 vegades


Madoka magica en el seu moment va ser un gran boom perquè va canviar de forma bestia la temàtica de les magical girls, a més de que la seva historia esta força bé i no arriba a burrir-te en cap moment (o aquest és el meu cas clar)
Imatge

Fate Zero - Vista 13 vegades


La saga fate és molt coneguda i molt ben valorada per la comunitat otako en general, jo la vaig veure per primera vegada quan ja hi havia 3 series diferents de la saga i encara que totes em van encantar la que em va agradar més amb diferencia va ser Fate Zero. mot recomanable a tothom!
Imatge

Golden Time - vista 15 vegades


Shojo escolar però aquesta vegada a la universitat i amb una historia una mica més enrevessada del que ens tenen acostumats aquests animes, la historia te moments molt divertits i altres molt tristos i d'altres òbviament de amorosos fins la mort.
Imatge

Karakai Jouzo no Takagi-san - vista 15 vegades


Aquest anime es de historietes sobre el dia a dia de la Takagi i el Nishikata, la Takagi sempre li pren el pel al Nishikata i estan fent sempre competicions de jocs i coses així i clarament hi ha molt d'amor entre ells encara que ell encara no ho se n'adona ;)
Imatge



vist més de 5 vegades


Text amagat.


Hunter x Hunter - vista 6 vegades


Un dels meus animes preferits i el que per a mi és el millor shonen, tota la historia, tots els personatges la forma en que es desenvolupa tot, la animació i la música són increïbles, si no l'he vista més vegades es perquè dura 148 capítols i clar esta difícil veure-la 25 vegades com un anime de 26 capítols XD.
De veritat que si no l'has vist et recomano que li donguis una oportunitat i segur que la gaudiràs!
Imatge

Ben-To - vista 6 vegades


Un anime curtet de 12 capítols sobre estudiants que lluiten en un super per tal de poder aconseguir ben-to's barats i així poder menjar alguna cosa que no siguin fideus instantanis! sona estúpid i possiblement ho sigui però es molt entretingut i divertit!
Imatge

Angel Beats! - vista 7 vegades


Historia super bonica que no se molt be com explicar sense fer spoiler, però es un dels animes que ha fet plorar a més otakos 100% real no fake.
Imatge

Bakuman - vista 8 vegades


Anime sobre com dos xiquets de institut decideixen que volen ser mangakas i tot el que han de fer per poder arribar a ser uns mangakas de renom, brutal l'anime, encara que es salta algunes coses del manga lo qual no mola massa pero encara així segueix sent molt bon anime el manga en el que esta basat és dels mateixos autors que Death Note així que ja tenen bon CV :P
Imatge


Bé hi ha bastants més animes que he vist varies vegades però crec que pel moment ja estan bé <3 <3 <3
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Només podriem coincidir en el de la Takagi-san.
El de l'obento està bé però no té prou ecchi i (al contrari que el de la burxadora professional) a la seva història li escauria.

Sèries que he remirat entre dos i tres cops... doncs probablement més de 50.

Les que porto en plan obssessiu són:

Imatge
Ni idea... 2O i pico vegades, potser, incloent-hi els Ova i els muntatges fandom que despleguen l'arc final del manga que no es va adaptar a anime (no entenc els qui no els inclouen i compten la saga com a mirada o remirada).
Imatge
Admeto que no hi afegeixin el 10 Days After de les pissarres de la Uni però jo sí ho faig.
Imatge
------------------------------------------------------------------------------------


Imatge
No sé si compten els films... potser unes 30 repeticions.

------------------------------------------------------------------------------------
ImatgeImatge
El primer film, entre 10 i 12 cops, els altres dos unes sis o set repeticions.
Imatge
La primera sèrie d'Ovas, 4 vegades. Les altres sèries de la saga, entre 3 y 2.

Tinc pendent el reebot.
----------------------------------------------------------------------------------
Imatge
Nomès 4 vegades fins ara.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon