RE: ZERO KARA HAJIMERU ISEKAI SEIKATSU

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Tens amb aquesta sèrie una relació d'odi-odi ben interessant, Cosarara.
I know that feel bro.

Capítol 36:

Subaru demostrant per que és exactament la mena de persona que mai no vols tenir al teu costat en una baralla a mort amb ganivets.

La mena de persona que no es conforma simplement amb resultar més inútil que el cendrer d'un parapent si no que fins i tot, t'agafa del braç per a que no pugis defensar-te i en general es posa a fer i dir el tipus de mono neuronalitats Disney pròpies de tuitstar políticament correcte i moralment superior quan no toca pas.

No sortiu mai de nit amb gent així. Us podria costar la vida.

Jo he arribat a la conclusió que l'autor està tan obsessivament enamorat de l'Emilia (ves a saber per què... hi ha gustos pertot) que li té una gelosia terrible a en Subaru i fa tot el que pot per a fer-lo patir com a un client amb targeta VIP de Las Cuevas Del Sado, alhora que el fa quedar com a un imbècil insuportable per a assegurar-se que ningú li pugui mostrar mai cap empatia pel seu patiment.

Malaltís, tot plegat.

Però nosaltres som pitjors, que encara no li fem drop.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Ara m'adono que a l'últim missatge vaig ser molt imprecís. La loli de 400 anys, vaig dir. Passa que n'hi ha DUES, la de la biblioteca i la dels clons. I l'altre dia era la dels clons, i avui la de la biblioteca.
Està bé perquè ens han lligat finalment el fil de la maledicció xunga dels gossos de la 1a temporada. O sigui, no s'havien molestat en buscar el bruixot de la maledicció, però era un dels vilatans I COM NO PODIA SER D'ALTRA MANERA és una nena que no aixeca un pam de terra.
Passa que, o sigui, potser estic jo boig, però l'Emilia aquesta que es troba en subidubi és l'Emilia que li falta un cargol o és la bruja piruja que fa de llop de la caputxeta? M'ha agradat que en rosssssssssvvvvvvaldo s'aixequés d'una vegada del puto llit i fes algo, tot i que absolutament sobredramàtic. O sigui, amb la ma a través de dos persones, vaia tela.
Però tu, cada dia em costa més aguantar els canvis d'humor del subi eh? Ara tot li és igual, ara ràbia infinita i cridant com un boig, ara shock i depressió, tot en rotació continua. Però em sembla que ara queda només un capi i després continuen al gener.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Hmmm estic a mig capítol 37, i em trobo que sento una espècie de plaer sàdic, veient els minuts aquests de després que en subidubi es mori, amb la resta de personatges en plan "wew està mort" i ell en plan "oh no *xiscle*". Llàstima quan s'ha accelerat en plan "bueno, espectador, ja ho pilles oi?"
I llavors ha passat una cosa molt rara. O sigui, quan en subidubi s'adona que la rem no rema i s'aixeca, dius wtf què ha passat amb l'animació?
Text amagat.
Imatge

O sigui és com supersmooth 30fps cgi, jo què sé. (vale sí, més tard quan es veu l'echidna girant es veu claríssim que estan abusant del cgi. happens).
I llavors la bruixa de la luxúria és aparent molt jove cosa que em preocupa, tot i que segurament té 400 anys. Sort que immediatament ens tornen amb l'Echidna que em cau bé. I evidentment les coses que li diu a en Subi per animar-lo són ximpleries sense solta ni volta, però eh, a l'hora de manipular imbècils tot s'hi val.
Cal dir que concordo molt amb ella, no entenc quin problema hi ha amb el contracte aquest. És ajuda mútua. "Oh, m'utliltzaràs?" (i tu no te n'estàs aprofitant, quan li vens a plorar?) "No tens sentiments!" (i? mentre t'ajudi?).
Ainx. I ara ve la Tella que de moment només ha demostrat ser el personatge més pla del món, o sigui, pinta avorrit.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Vale emm doncs res que avui he recordat que jo estava mirant aquest anime, i clar resulta que faltava un capi per acabar la temporada. El 38. Ah, i a més m'he trobat que han xapat horriblesups. DEP.
La primera meitat del capítol ha sigut putament horrorosa, o sigui, un pal? Ni uns ho imagineu. Tots allà parlant de lo imbècil que és el subaru i de lo lleig que és el seu puto xandall negre i groc. I buenu al final doncs ni tan mal perquè l'otto és mig majo i li fot un cop de puny cosa que m'ha satisfet força. I ara sí, fin. Fins a la temporada 3, suposo.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

cosarara ha escrit: 24 oct. 2020, 22:52Fins a la temporada 3, suposo.
I em vaig equivocar, era fins la temporada 2: segona part.

Doncs dos capítols endins, a lo que seria el capítol 40, estic com força decebut perquè jo em pensava que el puto otto seria mig normal però no, també té poders sayan raros. No s'hi val. Al 39 hi havia un yaoi bait otto-subi heavy eh. I res al 40 l'emilia cada dia és més bleda. En subidubi no, simplement es manté al seu nivell de sempre d'imbècil insofrible. Però hosti l'emilia, "doshte doshe blablalba vas trencar la promesa" és que sincerament ni me'n recordo de lo de la promesa - però com que està sempre amb la merda aquesta que no pot explicar els seus poders màgics de resuscitació :bah: i buenu re, el petó més tonto de la història de l'anime. Està bé perquè representa que amb l'energia màgica que el vol fer fora que l'envolta el nano està a punt de vomitar tota l'estona pro buenu detall sense importància que poc romàntic que sóc.

Drop?
Respon