RE: ZERO KARA HAJIMERU ISEKAI SEIKATSU

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

RE: ZERO KARA HAJIMERU ISEKAI SEIKATSU



Imatge


Director: Watanabe Masaharu
Estudi: White Fox
Basat en: novel·la lleugera creada per Nagatsuki Tappei (història) i Otsuka Shinichiro (dibuix)
Primera emissió: 4 abril 2016
Episodis: 25
Estat: En emissió. El manga i novel·les en publicació
Gènere: Seinen. Acció, Aventura, Drama, Fantasia, Romàntic, Thriller, Psicològic


Sinopsis:
L'última cosa que esperava en Natsuki Subaru en posar un peu al carrer era que el traguessin de la seva vida diària per trobar-se immers en un món de fantasia. Poc després de la seva arribada al nou lloc és atacat per un grup d'assaltants i es troba en què els hi ha de fer front armat només amb una bossa de la botiga on acabava d'estar i un telèfon mòbil. Afortunadament per ell, una noia misteriosa anomenada Satella, que està en busca d'una insígnia que li han robat, se'l troba i el salva. Per agrair-li el favor, en Subaru s'ofereix a ajudar-la en la seva cerca, arribant al lloc indicat en fer-se fosc. Malgrat tot, encara no són conscients de la força obscura que els assetja des de les ombres i, minuts després, els dos són brutalment assassinats. En aquell moment però, en Subaru obre els ulls davant el mateix lloc on hores abans havia començat la seva aventura.


Imatge


Valoració personal:
Segons la meva experiència, aquest anime és un d'aquells casos en què amb els dos primers minuts vaig saber que seria diferent a la resta. És dels millors que s'han estrenat últimament, molt ben fet i ben adaptat per l'estudi White Fox; no he trobat la novel·la, però no he pogut evitar la temptació de començar a llegir el manga ^^ La llàstima és que tardin tant a actualitzar-lo ¬¬.
En un principi pot semblar un shonen de fantasia qualsevol amb uns personatges prototípics plens d'estereotips, però res més lluny del que he pogut observar, ja que és un seinen ben pensat a nivell d'història i caracterització.

És un anime en què el missatge arriba perfectament i en el meu cas ha aconseguit absorbir tota la meva atenció i que m'impliqui en cada un dels capítols, tots són emocionants i esperar el següent és un suplici. No recordo un capítol que no se m'hagi passat volant o m'hagi despertat alguna emoció; tant els aspectes més durs com aquells més tendres arriben i s'escenifiquen perfectament. El thriller és un altra part molt important de la sèrie, ja que hi ha misteris a resoldre en els diferents casos i també com a font argumental principal.

A banda d'això el disseny dels personatges és visualment atractiu i tots ells són encantadors, misteriosos i interessants a la seva manera. El protagonista probablement no té el disseny que més destaca però és precisament per això que s'emporta tots els meus elogis. En Subaru és un personatge que acabes estimant i és digne d'admiració. Les seves reaccions són tan humanes i tan naturals que un no pot evitar sentir empatia. I precisament és el que fa interessant la sèrie, ja que cada esdeveniment és com una punyalada al pobre kokoro dels espectadors :dolor: A més de l'excel·lent feina dels seiyuu, que les veus i la interpretació són excepcionals i molt emotives.

Un altre aspecte a ressaltar és que la història permet reflexionar a nivell més psicològic sobre els efectes que té el "renaixement" en el protagonista i no només el dolor de cada una de les morts, sinó tots els records, motius, sacrificis... que ha de suportar una vegada rere l'altra. En principi la mort és una experiència que només es viu una vegada, però en Subaru té la oportunitat de tornar. En un primer moment podria semblar un do o un miracle, però també es pot considerar una arma de doble fil que comporta el pes d'una maledicció.


Imatge


A banda d'això, el món de fantasia té la seva pròpia història i llegendes que ajuden a la creació d'una ambientació realista. En el meu cas, la construcció del món és un punt a favor de la sèrie. Els colors i escenaris també deixen clar que és un món de fantasia típic, amb colors llampants i alegres. Els escenaris són preciosos, a més que cada ubicació és completament diferent a les altres i és evident que s'han currat molt els diferents espais per crear una ambientació especial en cada moment. El treball d'animació és força bo i aconsegueixen que amb el canvi de colors i tonalitats canviï completament la sensació que transmet un mateix lloc, ja sigui calma i calidesa com horror i desesperació.

MANGA VS ANIME
Pel que fa al manga destacaria la informació més detallada que a l'anime no es pot donar per manca de temps; tot i això l'adaptació és molt bona (almenys les dues primeres sagues, que són les que he llegit) i la informació és abundant. I una altra cosa que destacaria del manga és la part del gore, que evidentment és més explícit i deixa veure millor el patiment i el dolor que ha de suportar el protagonista.
Per altra banda, de l'anime destacaria una banda sonora increïble i uns seiyuu que posen la pell de gallina, a més d'unes expressions facials que, en part, poden suplir el gore implícit a les escenes. La simple interpretació dels actors és suficient com per entrar en situació.

En fi, estic molt contenta d'haver començat aquest anime perquè feia molt que no m'emocionava tant o patia tant pel hype ^^ En el meu cas, possiblement un dels millors anime de l'any.

Fins i tot els openings i endings encaixen perfectament amb la història <3 Són genials!! A més que musicalment parlant el ritme enganxa de seguida. M'encanta ^^ De totes maneres, un altre punt a favor de l'anime és que moltes vegades no hi posen opening i fan encaixar l'ending amb les escenes finals per no perdre temps i poder aprofitar al màxim el temps per a explicar la història el millor possible. A més que l'animació dels temes també és genial amb la combinació de colors i imatges, simple però potent i efectiva.


OPENINGS I ENDINGS:

KONOMI SUZUKI - REDO (OP 1)
Text amagat.


MYTH&ROID - STYX HELIX (ED 1)
Text amagat.


MYTH&ROID - PARADISUS- PARADOXUM (OP 2)
Text amagat.


ED 2 (No l'he trobat sense l'escena, però així us feu una idea del que volia dir dels seiyuu XD No hi ha subs i no es veu gaire res, o sigui que no crec que es pugui considerar spoiler)
Text amagat.


Puntuació: 8.85

Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Estic d'acord amb Skuld, jo el manga el coneixia de molt avanç que sortis l'anime i ja vaig dir a la temporada de primavera que era un dels mes destacables, porta la meitat de la serie i millora a mesura que pasa.

No se que mes afegir, ja ho ha dit tot Skuld XDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Text amagat.


Vaig veure la reaction que va fer en Kala i la veritat és que vaig riure molt XDD Em sembla que fins el moment tothom ha fet la gràcia amb Dark Souls, però és que s'hi assembla taaaaaaaaaaaaaant!!! ^^ Ja sé que ho fa molt, però jo defenso que el protagonista sigui tan cridaner, pobret, ja que es mor tantes vegades deixeu que es desfogui :3 Tot i això m'ha molat molt el remix XDDD Per cert, què és això de recomanar l'anime després d'spoilejar fins el capítol 18-19 aprox. ??? Sempre fa igual XDD Sort que al TOP de rages els vaig veure tots, però em vaig haver de saltar el número 1 perquè encara no he arribat a aquell capítol de HxH!! De totes maneres no em crec que sigui més fort que el d'en Guts, o sigui que quan arribi al 116 (em sembla que als comentaris posava que era aquest capítol) ja podré dir si és veritat o no sap de què parla. Si que he vist en Gon enfadat però igualment... Me n'he anat del tema... tornant a Re: Zero, al reaction s'ha deixat l'arma més important que es va endur del seu món, el ¡¡MÒBIL!! Com és possible?? I que jo sàpiga en Subaru no és hikikomori... no sé perquè ho diuen... Algú m'ho explica??

Els últims capítols estant essent al·lucinants!! L'únic que potser em sobrava una mica era la història d'en Wilhelm... però com que de jove era kawaii ho deixaré passar :urahara: Encara no he pogut mirar el que va sortir ahir, però avui al vespre segur que el miro!! Com en Subaru rebutja la Rem després de tal declaració encara no m'entra al cap O_O (no és que els shippeji, però és que fins i tot jo li hauria dit que sí XDD). Ja sé que està enamorat de l'Emilia, però tot i així... aquesta ha sortit tan poquet que tota la glòria se l'ha emportada la dimoni ^^
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ahir va acabar l'anime i quin final.... Em va faltar un peto i que sortis Rem-Ram, Betty i/o Roswaal pero en general prou be i un final obert per la 2na temporada (que amb l'exit de la primera si la novela es dona presa no trigara molt).

Quan he vist el principi del titol quasibe salto d'alegira fins que esmenta les noveles xD
https://www.koi-nya.net/2016/09/19/anun ... s-novelas/
"Noi, vols saber mes de la historia? Doncs compra les noveles xDDDD"

-------
Episodi #25
Text amagat.
Per mi va sobrar bastant el sac de pedres magiques dels ultims minuts i el tornar a vencer Petelgius (un altre cop sense cremar el llibre...) pero la part de la lluita de Julios va ser brutal.

Subaru la veritat es que es una mica exageradet pero al final ha sapigut utilitzar la seva maldicio de no poder parlar sobre reviure a favor seu.

Llastima que no es veura lluitar al del casca medieval, almenys fins la 2na temporada.


Recomano molt aquest anime i ara que ha acabat el podreu veure tot sencer de cop.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Veient la teva crítica i la quantitat de gent aficionada a aquest anime, li haurem de donar una oportunitat... :p
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Tants anys i no se m'ha acudit mai d'escriure res sobre Re:Zero, un dels meus animes preferits d'odiar?
L'altre dia un amic em va estar donant la xapa amb com li agradava, per això que ha sortit la segona temporada. I com que tinc el punt aquest masoquista, doncs avui me n'he posat un parell de capítols. Ah, re:zero, per on començar?

ATENCIÓ AQUEST COMENTARI TÉ SPOLIERS I HATE

És un anime amb un argument de dèficit d'atenció. És a dir, sempre està passant alguna cosa terriblement important i èpica, però al cap de tres capítols ja te'n pots oblidar perquè n'està passant una altra també igualment important i èpica. Faig un resum de l'argument, a veure si no m'oblido res: Tenim, primer de tot, el misteri de l'isekai i la bruixa Stella. Ja arribarà, suposo. Segon, n'Elsa, del primer arc, assassina temible que mata en Subi un parell de cops i s'escapa i jura que tornarà buscant venjança. Encara l'esperem, jo crec que ni en Puck se'n recorda d'ella. Llavors, ens n'anem a la mansió dels bojos, amb la Loli màxima, la parella fanservice (atenció, atenció, la data de caducitat pels cosplays de Ram i Rem és 2025, encara teniu temps!) i OH dos problemes alhora, primer que na Rem té el gallet molt fàcil i segon que hi ha un gos posseït o nosequè. Llavors després d'acabar amb la història del gos que és com tot liada però suposo que en aquest món és allò típic que passa cada dijous de lluna plena i reconciliar-se amb la dels cabells blaus, toca anar a la gran ciutat per les super Eleccions Reials. Ah per cert, hi ha com el rollo aquell super pedofílic de l'home de la casa i la Ram molt misteriós, però com que l'home aquest no el tornem a olorar (wait crec que ara sortirà a la 2a temporada) doncs ens en podem anar oblidant. Au, cap al castell.
*agafa aire*
Com anava dient, eleccions reials, ho heu sentit bé. Llavors com que en Subaru és putament retardat doncs s'acaba fent apallissar per un caballer, i torna a sortir la que anava de lladre al primer arc, però que surt només per dir fuck the police i tal. Aquí tenim gran presentació de personatges, destaquem la nena de les hamburgueses:
Imatge
I en Felix. O na Felix. Ah. Tensió sexual. Li menja tota l'orella a en Subi. Lo millor de l'anime:
Imatge
Com anava dient, hi ha unes eleccions reials, però la cosa està que en realitat ENS LA SUEN perquè ens assabentem que hi ha problemes a casa. Total que agafem el carrito i llavors hi ha el problema dels cultistes to malos que estan súper OP i quan arribes ja és massa tard. Però! Podem fer camí curt o nosequè. Però pel camí curt hi ha una balena to guapa voladora que si se't menja tothom s'oblida de tu i és pitjor que morir-se, vaja. Total que després de multiples intents i veure n'Impreza fracassar moltes vegades (que és el que se li dóna millor de tot) i aconseguir ajuda (no sé què faríem sinó) es peten la balena. I llavors van a pels cultistes però estan putament OP i si mates el jefe es passa a un altre cos dels deixebles, i si no, a en Subidubi, i després hi ha assassins amb els carros, i després, una bomba. I fin. Ah i m'he descuidat de dir que hi ha l'escena aquella de la barca de rems que li diu al cotxe de rallies, T'ASTIMU i llavors el monstre de tracció a les quatre rodes li diu PERÒ ÉS QUE M'AGRADA L'EMILIA i dura com un capi sencer el puto drama i és per fotre's un tret però ens va donar un meme, crec. A veure el busco. Aquest:
https://www.youtube.com/watch?v=UpkOrvXeY-E

Total. Que és un anime estúpid i que no sap ni on va, i a més el protagonista té un retard mental FLIPANT i és que té cara de tonto i tot el pavo. I na Emilia també. Total que li dono un 6/10 i no entenc com ho va petar de la manera que ho va petar perquè l'únic que té de bo és que en Felix posa nerviós el personal. Oh, i cosplays. Va fer molt fàcil fer cosplays. Potser massa i tot. Bueno en resum, que Re:zero, no li poso un zero però de vegades s'ho busca.
I res, més en la 2a temporada concretament, aquests dos capis doncs han seguit molt en la línia de la primera tbh. Ara sembla que es liarà que flipes una altra vegada evidentment, perquè ha sortit una bruja piruja que lo mínim li fa muerte por quiqui al prota. Ja diré. Si m'encanta rallar de les coses, segur que continuo.


Afegit en 1 hora 58 minuts 39 segons:
Fua el capi aquest de la xerrada pare-fill sota els cirerers florits entra al meu top 10 pitjors moments de l'anime, tot i que la mare pirada del subaru m'ha caigut bé. Hola vols menjar maionesa? Què prefereixes, maionesa o el món? Però igualment la seva part s'ha fet com infinitament llarga també, m'he distret força.
Per sort la bruja piruja aquesta del te porta la veu de la Maaya Sakamoto, cosa que em fa pensar en temps millors i em dóna pau interior.


Afegit en 39 minuts 34 segons:
Per una banda el toyota tot ratllat perquè en puto DIO BRANDO els ha fet passar per tota la merda de la secta de les bruixes i tal (amb l'excusa de "és que tenia fe que ús en sortiríeu") i per l'altra fa que n'emilia faci el coi de proves de superar el passat perquè "té fe que se'n sortirà". Es pot ser més incoherent? Sort que el garfield li fa notar que és subnormal. No acabo de pillar què fan les pedres blaves, potser no he estat prou atent.
Però UOOOOOOOOO ha tornat n'Elsa joder ja era hora! Això m'ha alegrat força, la trobava a faltar tu. Espero que no decebi.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Mmmh...

Jo trobo que els primers episodis de la primera temporada (amb tot el cicle de morts i re inicis) van ser del milloret que mai he vist en un Isekai.
El guió funcionava com un rellotge i hi havia legítims moments de tensió i mal rotllo que vorejaven el Thriller.

A partir de llavors, tot ha estat rodolar cap a vall prement l'accelerador com si no hi hagués un demà.

Em segueix pagant la pena de seguir-lo, però.
Alguns personatges secundaris resulten interessants (en Subaru i la Emília no, pobrets meu... Déu no els ha cridat pas per aquest camí, no) i algunes escenes d'acció i màgia estan executades amb prou bon pols.

Shoutout a l'OVA de l'origen de na Puck i na Emília. No entenc gairebé res del que hi passa però traspua dramatisme i intensitat.

L'OVA dels ninots de neu és inaguantable.

La BSO és boníssima.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Vale escolteu un moment: conills-unicorns assassins. CONILLS AMB BANYA D'UNICORN PERÒ MEGA MORTALS. En plan que no saps com i t'ha arrencat la cama el bitxito menja-fulles. Nuse, jo m'he partit el cul, cosa que potser no toca perquè l'escena és tope gore, però és lo que hay. Us imagineu si l'Echidna fos un pavo com canviaria l'escena aquesta del te? "No ho sé tot, només sé el que sé" [is this a monogatari reference????]
No es deixa prendre seriosament de cap manera, però és curiós fins a quin punt se'ls hi arriba a ennar la flapa en aquesta gent per mantenir el poble entretingut.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Capítol... 34 amb la numeració ajuntada, jo què sé.
Després de quasi tot el capítol a l'ambientació del fons de pantalla del windows XP, amb l'aparició de la nena sàdica, la otaku amb complexe de sailor moon i la loli bsdm del sarcòfag amb potes (sincerament què collons), el món està ple de boira negra densa amb una espècie de flashback al final de la princesa mononoke. Passa que en comptes d'un deu xungo és una bruja piruja que diu unes coses maquíssimes. Sincerament jo volia saber què hauria passat si l'abraçada teletubie hagués continuat, però el nen furro té una tècnica per separar gent abraçant-se que ni l'amic més gelós del món. M'adoooormo :(
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Capítol 35. He començat a escriure el post a mig capítol perquè m'avorreixo. Després de xerrar amb la loli de 400 anys, ara aparentment esclava a les ordres del nostre estimat All-wheel drive, tenim una conversa mig críptica amb l'altre retardat del grup, el nen tigre, i pim pum chim pam, pau al món i fi del capítol.
Fa molt mal eh, un mal protagonista? Les reaccions que té a les coses, la manera de fer, de parlar, de tot. Cansa.
Respon