[Anime de Temporada] Shokugeki no Soma

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

S'ha acabat la millor saga de Shokugeky :plorar: :depre:
Com era d'esperar ha sigut una batalla espectacular al final de Erina/Yukihira vs Eishi/Rindou <3 <3 quan en Yukihira va desafiar a la Erina fent una speciallite va ser boníssim sobretot perquè el plat que prepara es divertit i te pinta a deliciós que flipes però encara així es veu superat pel de la Erina fent que el seu pare provoqui que Totsuki hagi de pagar el vestuari de un munt d'alumnes!
També m'encanta com després d'acabar tercer la Rindou s'emporta a l'Eishi a les seves expedicions es un àngel aquesta noia...

Però han fet una cosa que em desagrada bastant (realment tampoc molt perquè la pròxima temporada es meh en general però bueno) i es que durant la carta que fa la Megumi a la seva mare ens han colat l'inici de la següent saga en 20 segons (la part on la Megumi surt cuinant un menú infantil) lo qual de normal hauria durat mínim dos capítols i ens presenten a l'enemic principal entrant al despatx de la Erina i apa a pastar sense explicar res.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs quarta temporada acabada.

Sincerament, m'ha deixat un gust amarg. Per què? Perquè si bé és cert que és prou interessant i que les batalles són putament èpiques, la veritat és que tot té lloc a la mateixa sala, que sí, que hi ha un poc d'espai entre una batalla i una altra, però que quasi no es nota, és quasi tota l'estona el mateix i si bé és interessant, cansa.


Era necessari per fer fora el Nakiri, però bah, se m'ha fet llarg. També he de dir que el fanservice total i desmesurat del final: el Soma primer conseller i l'Erina directora?? De veres?? Venga jaaaaaaaaaaaaaa! De veres, és com molt wtf? Però res, ara tocarà una nova saga amb el Soma com a primer conseller i només em sap greu perquè el Tsukasa era husbandasso i la Rindo super waifu i jo vull que tornin i ens facin desnudos cute. 


En fi, li poso un 6 a la temporada i espero que la cinquena tingui un poc més d'acció i que, no sé, el Hayama es despulli com a mínim. Que jo, miro aquest anime per això, no sé vosaltres xDDD
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Shokugeki no Souma: Gou no Sara


Se suposa que els que seguíeu la temporada anterior esteu veient aquesta final no? xD

Acaba de començar però no veig gaire per on va. No m'acaba de generar la sensació de les altres i ho trobo bastant gratuït tot. El profe nou aquest se suposa que és el que ha vençut al pare d'en Soma? I per 3 - 0 ?

Sorry però no ho puc comprar després de dir-nos que el pare es top i perd donant una imatge lamentable i penosa contra un tio que ni sabíem que existia. Al menys haver-ho fet més ajustat... però ja ha passat altres vegades, que quan se la vol flipar l'autor fa que el que ha de perdre contra el villano perdi 3 - 0 i pa tu casa perquè quedi clar qui mana i pel dramatisme, i que diguem "oooh que fort que es aquest... qui serà?" Doncs no sé, a mi no me mola.

Si anem escalant i hi ha tanta diferència entre uns i d'altres dins del propi nivell top, algo no quadra.

En fi ja es nota que la temporada serà fluixeta en comparació amb la resta d'història, i ja ho sabíem però no esperava que fos tant exagerat. Tot i així suposo que continua sent més entretingut que d'altres animes random això sí. xD
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Bé, s'acabao.

Segurament la temporada més fluixa, es nota que hi ha hagut rush en moltes parts i que al mangaka li faltava l'ajudant que pensava els plats i tal.

Tot i així en la dinàmica de sempre, per això l'he gaudit prou. El final amb la concessió rara de la roba ha sigut molt wtf que destrueixi el castell i tot.

M'ha faltat potser un tancament més enllà del que hi ha hagut. Ja no em sorprèn perquè moltes acaben aixi, però bé que esperava més concreció amb com acaben les coses. Algun ship sempre està bé per acabar, tot i que es deixen entreveure sentiments de l'Erina per en Soma.

En fi a la temporada li poso un 7,8 / 10
I a tota la obra en general li posaré un 8.3 / 10
Respon