[Anime de Temporada] Shokugeki no Soma

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Shokugeki no Soma, Shin no Sara



Imatge




Doncs reobro el fil per parlar de la quarta temporada de Shokugeki no Soma, si us sembla!


Capítol #1


No recordava GENS on havia quedat l'anime i com a primer capítol amb un poc de recopilació m'ha encantat!! La veritat és que està molt emocionant l'argument aquí, amb els rebels sediciosos contra els 10 fantàstics. Tinc moltes ganes de veure com acaba la batalla amb la Shindo, que és waifu total i que espero que guanyi perquè el cocodrilu es mereix un lloc al nostre cor (que per cert, molt bèstia quan el mata i tal xDDD).

I bé, no us mentiré, que el combat que espero amb més ganes és el del que cuina xinès amb el Tsukasaaaaa! Esperava que fos el Soma qui lluités contra ell, per venjança contra la darrera vegada que el va apallissar, però veig que aquest duel encara es farà esperar...
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

SUUUU ja ha començat la millor part de Shokugeky!!!!

I no podia començar millor amb el combat entre la Rindo (best personatge by far) i en Megishima un altre ex conseller dels més poderosos i guais!
Tenia moltes ganes de veure aquesta temporada animada i pel que veig la espera no ha sigut dolenta ja que l'animació, la direcció i la música són del millor que hi ha (i les escenes de la Rindo són simplement brutals, si en sóc molt fan-boy XD)

Moltes ganes de veure el pròxim capítol!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Aquest serà un dels que aniré seguint setmana a setmana.

Com la @UkiHana jo tampoc recordava gens on ens haviem quedat. De fet he estat confós la primera meitat del capítol perquè no sabia situar-me. Ara ja més o menys sí, però no acabo de recordar amb exactitud com va acabar l'anterior. xD

Doncs tornem al de sempre. Batalles culinaries super exagerades i amb bons cliffhangers pels següents episodis. Poc més es pot dir. Només que tinc gana.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Shokugeki no Soma, Shin no Sara #2


Bé, doncs dues derrotes consecutives. Vaja por dios! Ara tot resta en mans del Kuga que ha de guanyar, ni més ni menys, que el Tsukasa! No sé com anirà la cosa, però ens ho podem imaginar, no? (o com a mínim jo m'imagino com anirà... vosaltres creieu que el Kuga pot guanyar?).

Els capítols se'm fan molt, molt curts... i m'encanten! Necessito que el Soma cuini aviat!!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs al final pobret el Kuga que, previsiblement, ha perdut xDDD El capítol en si ha estat molt de transició, amb el final de l'anterior batalla i l'inici de la següent, així que poca cosa a destacar.

Doncs res, tocarà ara veure com s'ensurten els tres de primer! Voto molt fort per l'Aldini, no sé per què però crec que pegarà pallissa al seu rival. La Megumi ho veig més complicat i el Soma... espero que li vagi bé, per ell no hem de patir XDDD
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

estan sent molt emocionants les lluites culinàries amb molt de sentiments i passió en cada una d'elles i cada vegada anirà a millor buff quins nervis i quines ganes de veure l'Aldini vs ricachon que tothom odia XD
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Algú l'està mirant també?


Doncs ahir vaig aprofitar el matí lliure i vaig mirar-me els tres capítols que tenia pendents de cop, tota la sensualitat en vena. I bé, molt divertit tot, la veritat. El primer que vaig veure va ser quan el Nakiri pare diu que a partir d'aquell moment jutjarà ell la batalla culinària col·lectiva i tal.

I bé, a partir d'aquí la cosa molt emocionant!! El bo de l'Aldini no té prou power per guanyar la consellera, igual que el conseller que sempre es despulla, que tampoc pot amb el sensualós del Tsukasa (tots els tios buenorros d'aquesta temporada es diuen Tsukasa, jo no ho entenc!!).

I bé, ara jutgen el plat del Soma (que ha estat super xulo, amb l'os i tal) però falta el de l'Erina, de fet, el plat de l'Erina ho decideix tot i, de moment, el plat del Soma va per darrere perquè s'ha passat pel forro el fet de fer una aperitiu. Ah, no puc deixar de dir que el passat del Tsukasa és com la cosa més bonica del món, el meu nene preciós, tot corromput pel Nakiri, és com el bé i el mal, un tan blanquet i l'altre tan negre...

Res, bons capítols, i ara mateix molt emocionant!! Espero que al pròxim capítol sapiguem si els expulsen definitivament o no (no sé, espero que sí, per donar emoció a la cosa)
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Sep també la segueixo i m'està agradant. Si que la trobo menys dinàmica que les anteriors i em va costar recuperar la motivació, però al cap de 2 capítols ja estava altre cop amb el mood.

És inevitable ja que estem en aquest període de batalles culinàries a saco i sense temps de fer res més, suposo que ara ja s'acabarà i entrarem en una nova etapa. Tot depèn de si guanyen els rebels o els de Central.

La veritat es que guanyi qui guanyi no veig per on poden anar els tiros, gens, i això potser es bo perquè dona oportunitat a les sorpreses, que sempre molen.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ja ha acabat tota la història amb el capítol 11!!

A partir d'aquí poso spoilers, oju cuidao!


Doncs bé, la cosa ha acabat com havia d'acabar, però ho he dubtat fins al darrer moment... És a dir, el Tsukasa i la Rindo estaven super ben compenetrats i van fer un menú de primera, jo no tenia tan clar que l'Erina pugués fer res per deixar el plat del Soma enrere, però sí.

La veritat és que tots els plats han estat molt originals i tinc ganes de tastar el de l'Erina sobretot. Que hagi pogut aprofitar els calamars amb mantega... és brutal, de veritat que no ho esperava xDDDD

I bé, ara només queda un capítol d'aquesta temporada i espero que ens mostrin com el director se'n va a prendre pel cul i ja ho deixin tot a punt per a una nova temporada que s'estrena a la tardor que ve...

Al final la temporada haurà estat tota la batalla conjunta... M'ha agradat, però un poc meh, si voleu la meva opinió.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Bé doncs ja està. S'ha acabat i tot i que ha sigut bastant curt i només ha abastat les batalles, sense una trama massa diversa m'ha acabat agradant bastant.

Tots han passat al segon curs, han canviat de look i s'han convertit en consellers, en Soma el 1r ja de cop. Estava acostumat als looks anteriors i ara em costa veure'ls així però bé. I bueno, l'Erina és la nova directora, cosa que no m'esperava sincerament.

A l'últim moment sens mostra un nou personatge que farà d'enllaç per la següent saga i última entenc, encara que tothom diu que és una merda. xD

En fi li poso un 7,6 / 10 a la temporada aquesta, potser la que menys ha molat per el que he comentat però necessària i complint el que havia de fer.
Respon