[Anime K3] Bola de Drac

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uf, sí... mitiquíssim!

A veure, la música de Kai no està malament, però quan escoltes això és cert que te n'adones que emosido engañados un poc...

Gràcies!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, fa uns dies vam acabar de veure Bola de Drac Z Kai, els capítols finals (69 capítols).

Ha estat molt mala de seguir, la veritat. No sé per què, recordava aquesta part de l'argument molt més bona. Però molt.

Evidentment, m'ha agradat tornar a veure el que havia vist, i poder-ho fer de manera més resumida, sense tant de farciment, però és que... m'he hagut d'obligar a veure-ho.

Ara que puc fer un poc de retrospectiva, Bola de Drac, des del començament fins a en Cor Petit és una passada. A partir d'en Cor Petit, segueix sent bona, però els capítols es fan molt llargs (supòs que hi fiquen un poc de farciment). Llavors començam amb Kai, la saga d'en Freezer. Aquí recuperam el bon ritme sense farciment, però crec que és lleugerament menys interessant, tot i que el tros de Nàmek em va agradar. I a partir d'aquí, tant l'arc dels androides / Cèl·lula, com el d'en Bu m'han parescut bastant bastant més fluixos que el que havíem vist fins llavors.

Res, en concret, del que hem vist ara recentment, m'ha parescut que el gir de protagonisme cap a en Son Goku ha estat exagerat, com a insultant i tot. Sí, ens mostren en Goten i en Trunks, que al torneig tenen el seu protagonisme, i en Son Gohan que es suposa que serà tan fort (però ja a la nau d'en Babidi veiem que no), perquè tanmateix al final en Vegeta acabi sacrificant-se de manera inútil i en Son Goku es transformi en super guerrer de tercer nivell.

Després, els nens petits es fusionen, però no serveix de res; en Son Gohan fa la pardalada de l'espasa Z i no serveix de res; i en Goku i en Vegeta es fusionen... i podríem dir que tampoc hagués pogut vèncer en Bu.

Al final, la història acaba amb una redempció d'en Satan, que ara sí que aconsegueix salvar la Terra (tot i que tothom ho "oblida" poc després xD) gràcies a la genial idea de fer servir la Bola Genki, àlies la tècnica que només es va fer servir una vegada (contra en Vegeta) i no va servir de res... Vaja, quina aposta més temerària xD.

I no sé vosaltres, en Bu estava tan OP que no t'ho acabes de creure, que se'l carreguin.

Res... sí, m'ha agradat veure-ho, però... crec que pels estàndards d'avui dia, Bola de Drac Z / Kai ha envellit malament.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon