Anime Estiu 2016

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ueeeeeeeeee, Kala-samaaa!! A la fiiii, aquesta temporada abundaran els buenorroooos :happy:

Vinga, aniré comentant el video! El trailer de 91 days m'ha agradat bastant, però clar, sense saber massa cosa més no sé jo si li donaré l'oportunitat. Arslan Senki vaaaaaaaaaaa, em fa massa ganes :love:

Battery no pareix dolenta pel que fa a l'argument, potser s'acabarà convertint en el spokon de l'any. També està Days però aquí coincideixo amb el Kala, a mi el futbol no em fa massa i l'argument em pareix molt Haikyuu xDDD A veure, el del noi que li agrada el yaoi.... crec que li donaré una oportunitat com a mínim al primer capítol per si la comèdia està bé. El dels youkais si que intentaré mirar-me'l, ara estic amb la segona temporada de Kamisama Hajimemashita i tinc mono de youkais sensualosos. Y daaaale amb Handa-kun, tot i que em fa por que sense la Naru decaigui molt.

Hatsukoi pareix xula, però joder, segur que la protagonista és com bleda a saco i només per això ja fa peresa. Love Live les primeres temporades em van agradar, no sé si aquesta serà massa plagi de les dues primeres, però també intentaré mirar-la. Orange és un must, això no es discuteix xDDD Re-LIFe m'ha encantat pel comentari de "no es ni un salari-man que no se puede emborrachar y ponerse una corbata en la cabeza".

Just quan pensava "estic apuntant massa per veure" va i apareix Shokugeki no Soma xD De totes maneres, com que suposo que anirem dient "he començat aquesta i mola" us aniré fent cas del que aneu dient que està xulo.

PD: D.GRAY-MAN HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW :sang: :sang: De totes maneres, aquí s'ha equivocat, són 13 i no 12 capítols i, personalment, no crec que en 13 capítols facin la saga del Timothy i Alma Karma...
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

No te mala pinta Taboo Tattoo
Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Aqui teniu el meu llistat d'animes que veure per aquesta temporada :visca:

Text amagat.
Segurs que veure:
- 91 days: L'altre dia vaig acabar de reveure Black Lagoon i tinc ganes de veure un anime com aquest, mafia, trets, violencia gratuita a una época interessant.
- ACTIVE RAID: Kidou Kyoushuushitsu Dai Hakkei 2: Ja vaig veure la primera temporada i no va estar del tot malament.
- Amaama to Inazuma!: Esperava aquest anime, la nena sembla la Naru de Barakamon. Segur que hi haurà molt comèdia i moments entranyables.
- Arslan Senki: Fuujin Ranbu: Que puc dir d'Arslan? Tinc moltes ganes, llastima que només tindrà 8 capítols...
- BATTERY!: Vaig veure Diamond no Ace que també tracta de beisbol i em vaig quedar amb ganes de més, espero que aquest nou anime de beisbol pugui satisfer les meves ganes.
- DANGANRONPA 3: The End of Kibougamine Gakuen - Mirai-Hen/Zetsubou-hen: Un altre anime que esperava amb ganes, ja que fa poc vaig passar-me el primer videojoc i el hype em va augmentar. El que no entenc és perquè no han fet primer l'anime del segón joc.
- DAYS: Com a persona amant del futbol estic obligat a veure-ho, que fa molt que no n'hi ha cap anime sobre aquest increïble esport.
- Handa-kun: No estarà la Naru però serà divertit de veure, Handa-sensei!
- Kono Bijutsu-bu ni wa Mondai ga Aru!: Últimament els animes de comèdia estan fent bona feina, ja que fins fa poc els animes de comèdia només feien els mateixos clixés típics i situacións que sortien a animes algo més antics.
- Mob Psycho 100: Del creador de One Punch Man, s'ha de veure si o si. SAITAMA CON PELOO.
- Nejimaki Seirei Senki: Tenkyou no Alderamin: Sembla una mica lo de sempre, però al trailer dona un aire algo diferent.
- New game!: Més comèdia amb videojocs!
- ReLIFE!: Aquest anime té un argument interessant així que a veure que tal. Recordeu nois diue no a les drogues #Stopdrugs
- Rewrite: M'encanten els animes adaptats de les noveles de Key; Little Busters; Clannad; Angel Beats.
- Saiki Kusuo no ? Nan (TV): Comèdia amb superpoders, no pinta malament.
- SHOKUGEKI NO SOUMA: Ni no Sara: Segona temporada de Shokugeki no Souma, GO ON!
- TABOO TATTOO: Poders sobrenaturals, un argument interessant, moltes lluites i un protagonista que sap arts marcials, tot sona épic.


Dubtant de veure:

- Hitori no Shita: the outcast: L'argument no es que sigui res de l'altre món però al veure el trailer he pensat que podria ser interessant a més, que no està basat en un manga o una novel·la sino en un webcomic xinès. Ja veurem que tal.
- Masou Gakuen HxH: Una mica d'ecchi no fa mal a ningú ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- QUALIDEA CODE: També una mica lo de sempre, un món fet una ruïna on els adolescents amb poders lluitaràn.
- SERVAMP: No pinta malament peeerò els animes sobre vampirs em deixen algo decebut.
- Tales of Zestiria the X: No he pogut jugar a la saga de videojocs però em fan ganes, encara que quan es tracta d'un anime sobre un videojoc no acostuma a sortir bé...


He de dir que el nou anime de Berserk i D-Gray Man també els vull veure, però com encara no he començat cap dels dos doncs no puc.

De pel·lícules en tinc ganes de veure sobretot la nova de One Piece. També la de Pokemon, Accel Word, Digimon, Kimi no na wa, Planetarian (més Key) i potser Koe no Katachi (que serà molt triste).
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Et recomano Orange, he llegit el manga que va finalizar fa temps i es molt bo.
Jo tambe tinc la llista quasibe llesta.

Segurs:
Text amagat.
- Shokugeki no Souma 2 (2 de Juliol) --> Moltes ganes de veure que pasa a la competicio.
- ReLIFE (2 de Juliol) --> Llegeixo el manga cada dilluns i m'encanta, hype total
- Arslan Senki 2 (3 de Julioll) --> Un altra que esperaba molt com Souma
- Amaama to Inazuma (4 de Julio) --> La veu de la prota es la mateixa que Hina (Barakamon) i el trailer m'encanta.
- Orange (4 de Juliol) --> Simplement GENIAL, el manga esta finalitzat aixi que espero que sigui anime de tot sencer.
- New Game! (4 de Juliol) --> Llegeixo el manga desde fa temps (la traduccio de Btoom Fansub es la que val) i te molta comedia i conceptes de l'industria del videojocs interesants.
- Handa-kun (8 de Juliol) --> A vera que porten, sense Naru no sera el mateix, espero que no sigui massa escolar i surti ell escribint, les bronques del pare per que escrigui, etc.
- Nejimaki Seirei Senki (9 de Juliol) --> Es un anime de Madhouse, amb aixo ja tinc prou xDDDD
- Danganronpa 2* ( 11 de Juliol) --> Ja era hora d'un anime de Danganronpa i en surten 2 de cop, pero podrien haber seguit la linia historica.
- Mob Psycho 100 (12 de Juliol) --> Ja el coneixia perque vaig començar el manga (pendent de continuar) i el trailer no decepciona.
- Danganronpa 3* (14 de Juliol) --> El dit al altre xDDD
-Nanatsu no Taizai (Especiales-28 de Agost) --> 4 capitols per obrir boca per la 2na temp :p

*La numeracio de Danganronpa es per no liarme jo XDD


Posibles (veure 2 o 3 cap i ja decidire):
Text amagat.
- Taboo Tattoo (5 de Juliol) --> El trailer mostra que es dels tipics pero la banda sonora, etc. esta bastant lograt
- Hitori no Shita (9 de Juliol) --> Si surt un anime d'un Manwha tinc que veure'l, tot i que l'argument no convenç massa
- Qualidea Code --> Com Taboo Tattoo, mes del mateix en academies especials, sobrenatural, etc.
- Rewrite --> No soc molt fant dels animes de Viual Art's, Angel Beats caca i Charlotte una decepcio.
- Masou Gakuen HxH --> Si amb l'ecchi i la trama ve una mica de moviment l'acabare veient, depen dels personatjes
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Els que segur veuré (almenys de bon principi):

Text amagat.
- Berserk
- Arslan Senki
- D Gray Man
- Danganronpa
- Shokugeki no Soma
- 91 Days
- Days
- Orange
- Battery
- ReLife
- Servamp



Als que probablement donaré una oportunitat:

Text amagat.
- Tales of Zestiria
- Fukigen no mononokean
- Taboo Tatoo
- Mob Psycho
- Amanchu
- Fudanshi Koukou Seikatsu
- Hatsukoi Monster
- Cheer Danshi
- B Project
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imitaré el vostre estil (que fins i tot m'anirà bé per decidir-me) i faré dues llistes! Veig que la majoria coincidim en com a mínim Shokugeki no Soma i Arslan Senki a més de Orange, Handa-kun i ReLife!

Imatge
(Com per no tenir hype!!) :uki:

Segur seguríssim de la mort que em miraré
Text amagat.
D.Gray-Man Hallow
Arslan Senki
Shokugeki no Soma
Orange
Handa-kun
ReLife
Love Live!! Sunshine



Potser em miro, si em ve de gust, que al final serà que no, però sóc optimista i em penso que si
Text amagat.
Fukigen no Mononokean (la dels youkais, vaja xD)
ReWrite (idem del que diu el Shancks, però li vull donar l'oportunitat...)
Fundashi Koukou Seikatsu (com a mínim el primer capítol el vull veure per si és risas...)
Hatsukoi Monster (m'agrada el disseny però si la prota ha de ser bleda...)
Battery (em va cridar l'atenció l'argument però no sé si m'acabarà de fer...)
91 days (aquesta està en la mateixa situació que Battery, l'argument em crida l'atenció però no sé jo si després m'agradarà)


De totes maneres, si algú de vosaltres em diu "aquest és la hòstia, mira'l" us faré cas :besitu:
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Victor Kudo ha escrit: He de dir que el nou anime de Berserk i D-Gray Man també els vull veure, però com encara no he començat cap dels dos doncs no puc.
Oks, ho acabo de veure i no puc evitar comentar. Si algú vol començar amb Berserk que llegeixi el manga!!! No l'anime, l'anime ben lluny... Si no hi ha temps per llegir es miren les pelis!! XD I si us agrada després podeu passar al manga directament cough cough http://tadaima.cat/berserk-t411.html cough cough
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

:uki: :uki: A cada nou trailer que va sortint d'ultima hora, tinc mes hype per la temporada.

Pel que he vist al trailer, New Game esta molt ben adaptat respecte al manga :p
http://www.koi-nya.net/2016/06/27/anime ... o-trailer/

Segueix sense atraurem Rewrite i amb 13 cap per una novela visual, nomes sera un tasts d'alguna de les rutes i ja...
http://www.koi-nya.net/2016/06/25/anime ... episodios/

Els 2 primers surten dissabte!!! (Shokugeki no Soma i ReLIFE) i diumenge Arslan Senki.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Es veu que serà una temporada de pocs capítols. No només Arslan Senki (8) i DGM-Hallow (13) sinó que també Shokugeki no Soma: Ni no Sara tindrà també només 13 capítols. El més divertit és que de 13 capítols treuran un total de 7 DVD's, pareix que ja no saben què fer per vendre més!

La sèrie s'estrenarà a les 22h (hora japonesa) així que segurament ens arribarà el mateix dia 2 pel vespre o ja dia 3 al matí. De totes maneres, encara que només siguin 13 capítols... benvinguts siguin!!
Avatar de l’usuari
Gruay
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Afluixa la maduixa
Entrades: 48
Membre des de: 19 abr. 2016, 20:11
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

UkiHana ha escrit:El més divertit és que de 13 capítols treuran un total de 7 DVD's, pareix que ja no saben què fer per vendre més!
Però com ho faran per fer servir 7 DVD's per a 13 capítols? et surt a menys de dos capítols per DVD, això vol dir que hi haurà un DVD amb només un capítol? WTF Potser hi posaran OVAs o algo :boig:
Respon