[Anime K3] One Piece

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ahir 28/01/2021 vaig acabar Alabasta (inclós el relleno de después), sincerament els primers arcs (quan es van coneixent tots els de la tripulació) se'm van fer pesadets com Arlong Park, que tothom en parla maravelles se'm va fer etern...

Tot i així vaig aconseguir superar els arcs introductoris i arribar a Alabasta, no pensava que entressin tan rápid a la Grand Line, em var arribar molt a la patata l'història de la balena Laboon, només espero que en Luffy no se'n olvidi em trencaría el cor.

Contra tot pronòstic m'ha encantat en Mr 2 espero que durant els pròxims 900 capítols torni a sortir ni que sigui un cop. Vaig acabar una mica farta de la Vivi, ho sento molt però els últims capítols de l'arc en que només cridava em va acabant tocant la moral.
Text amagat.
Estic una mica decepcionada perquè amb la tonteria no ha mort ningú, al principi ens venien que el senyor dels xurros al cap la dinyava i no. Después el colom i tampoc...
M'he enamorat molt d'en Crocodile, sexy daddy. I de l'Smoker també, l'Oda té bona mà per dibuixar DILFS. Igualment lo millor de tot és que per fi s'ha unit la Nico Robin a la festa i ara comença un arc del que (crec que) no en se res.

Seguirem informant.
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Joder, sí que vas de pressa!
A mi Alabasta és un dels arcs que m'agrada més, però perquè li tinc un carinyo especial.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Alabasta es una bona saga sep!

Les primeres com dius son introductòries per anar muntant la banda i els tripulants però no deixen de fer referència a problemes i moralejas de fons com el racisme, la mentida, el menjar... I a més ja hi posa base per a coses futures.

I bueno lo de les morts/no morts, one piece és bastant famós per aquest tema però no direm res més... xDD

Sobre la següent saga gran no tinc ni idea de si t'agradarà o se't farà pesada perquè hi ha opinions de tots colors. Jo la recordava més més fluixeta que Alabasta, però quan la vaig tornar a veure la vaig trobar de les més divertides en quan a comèdia.

No es cap spoiler però ho poso en spoiler:
Text amagat.
Es molt important entendre el capítol 151
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Bueno bueno bueno, ha sigut complicat però per fi he aconseguit acabar Skypiea. Com podeu veure m'ha costat molt mñes que Arabastra, la història m'ha semblat molt fluixeta i tampoc hi havia en sexy Crocodile.

Lo que més m'ha agradat es poder veure per fi la Nico Robin amb la tripulació d'en Luffy i com van creixent les relacions entre els companys de la tripulació. Tot lo demés bastant meh.

L'Eneru comparat amb en Crocodile ha sigut un dolent bastant de pacotilla, m'ha tocat molt la moral veure que no moria no tinc ganes de tornar-lo a veure.

També m'ha agradat bastant el flashback del final de l'arc, m'ha arribat molt al kokoro.

Altre cop no ha mort ningú, Oda em decepciones.

En fi, ara se suposa que arriba un arc molt potent, espero que cumpleixi amb les expectatives.

Nico Robin best girl

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Bé, Skypie és considerat un arc més de "comèdia". Com ja vaig avisar hi ha opinions de tots colors. A mi no em va desagradar però és cert que la primera vegada que el vaig veure no em va agradar tant, sobretot perquè passa fora de l'òrbita del mar blau i sembla com una història aïllada. Però en els rewatch que he fet de la saga m'ha agradat més.

El punt fort argumentalment és el rerefons, amb els Montblanc i la història de Jaya. La resta és desenvolupament que pot ser més o menys entretingut segons la persona.

El següent arc, realment és un mini-arc que sembla farciment però l'Oda el va fer per "descansar" entre història i història.

Per molt que diguin dels arcs, jo no aniria amb expectatives perquè al final és més fàcil sortir-ne decebut. Hypejar és dolent però bé també és inevitable. xD
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

El dimecres 02/06/2021 vaig acabar l'arc de Water 7 (tot, inclós Enies Lobby i tal). Després de Skypiea ha sigut com una brisa d'aire marina. Al principi estava molt confusa amb tot lo de la Nico Robin ajudant als dolents, a més barrejta amb el drama del Merry la veritat és que el meu kokoro va sufrir bastant. Lo millor de tot amb diferència tota la part d'Enies Lobby, primer perquè per fi expliquen el passat de la Nico Robin, després perquè coneixem el gran Sogeking i al final perquè la batalla Luffy vs Pucci ÉS BRUTAL.

Sobretot Enies Lobby se m'ha fet molt curta, després la tornada a Water 7 ja és més chill cosa que s'agraeix després de tants feels a Enies Lobby. El nou vaixell és increible i tot i que al principi em queia gordo en Franky li he acabat agafant carinyo durant Enies Lobby.

He plorat molt amb aquest arc, espero que el que vingui ara sigui més chill perquè sino no ho explico.

Per ara els rellenos me'ls estic saltant i he tirat directament a Thriller Bark, si n'hi ha algun que us agradi i que creieu que hauria de veure aviseu-me!

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Menys mal. xD

W7 - Ennies Lobby és la saga que referma l'espectador si abans tenia dubte sobre la sèrie.

De rellenos no n'hi ha cap destacable. Del que més se'n parla és el del G-8 que és més entretingut que de costum per un relleno però ja és passat, just de quan tornen d'Skypiea.

Raro que no hagis comentat els episodis d'entre-saga. O encara no els has vist? Per què passen cosetes importants. :scared:
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Grimmy ha escrit: 04 juny 2021, 19:23 De rellenos no n'hi ha cap destacable. Del que més se'n parla és el del G-8 que és més entretingut que de costum per un relleno però ja és passat, just de quan tornen d'Skypiea.
Justament aquest relleno el vaig veure perquè me'l van recomanar, no va estar del tot malament em va caure molt bé el jefe de la base militar i la seva dona.
Grimmy ha escrit: 04 juny 2021, 19:23 Raro que no hagis comentat els episodis d'entre-saga. O encara no els has vist? Per què passen cosetes importants. :scared:
Suposo que et refereixes als capitols on surten en Shanks amb el Barbablanca i l'Ace amb el Barbanegra, són els dos capítols entre-saga que recordo jo vamos. Estan bé perquè expliquen una mica més que passa al món dels pirates i com funciona però per a mi son personatges bastant desconeguts i és com oc.

Mola molt el poder d'en Barbanegra tot i que el senyor em cau bastant malament, en Shanks és el típic personatge guay i molón que a tothom li agrada perquè és perfecte nose, ni fu ni fa.

Suposo que quan expliquin més coses m'enganxarà més tot això però si surten només un cop cada 50 capítols me la bufen una mica.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Home perfecte en Shanks no crec tampoc, al principi quan en Luffy es petit es mostra molt imperfecte. xD Suposo que és aquest contrast amb el poder que demostra davant l'home més fort del món, el que fa que agradi tant.

Bé és que un dels elements diferencials entre One Piece i la resta de mangues, que a part del que passa a la trama dels protagonistes es mostra també que la resta del món es va movent i van passant coses (normalment entre-sagues o arcs per no tallar el ritme), és un món viu on no només existeixen els barret de palla ni molt menys.

Per això l’Oda és considerat el gran del worldbuilding, i que acaba essent el que la gent més valora de la sèrie. És molt tipic veure opinions de que al final acabes volent més veure capítols d'informació que no batalletes. xdd

El problema és que el primer cop segurament no recordis el que passa durant tant poc temps i entre tants capis de diferència però també és la gracia de que sigui capaç de fer-ho.

Per exemple la trama del Barbanegra i l’Ace va començar al Regne de Drum quan coneixen en Chopper i s’ha anat desenvolupant molt fins ara, sense casi donar-te compte.

Però en fi que es revela moltissima informació important de cop que també entenc que és difícil retenir el primer cop.
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Que guai! :ilu:

One Piece era el meu anime preferit, segueix sent la meva sèrie preferida, però Toei l'ha destrossat. No suporto l'anime i m'encanta el manga.
Però la veritat és que One Piece també va ser l'anime que em va portar més cap aquí al món Otaku. Ja que al no poder esperar que continuessin els capítols pel K3 em va tocar buscar-los per internet subtitulats, i ja vaig descobrir que hi havia un gran món amb milions d'animes per veure.

Jo ara estic llegint només el manga, tot i que en algun punt també se m'ha arribat a fer pesat per veure setmanalment, però quan miro les sagues de cop ja no em passa, però no sé esperar :facepalm:

Recomanaria a tothom que llegís el manga, però si sou més d'anime, vaig llegir un cop que hi ha una web de fans que agafen l'anime de Toei i retallen el relleno (que n'hi ha moltíssim) per fer els capítols amb més bon ritme, es diu "One Pace", però jo mai ho he vist així no sé què tal serà.
Respon