Another

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Aprofitant que la Michi en va parlar en el seu post de presentació, a aquí us porto:

Another

Imatge

Títol: Another
Títol original: アナザー (Anazā)
Creador:Ayatsuji Yukito
Gènere: Drama, Horror, Misteri, Gore, Terror psicológic, Thriller psicológic
Capítols: 12 + OVA
Estudi: P.A. Works

Argument: A la primavera de 1998, l'estudiant de novè any Kōichi Sakakibara, es trasllada de Tòquio a Yomiyama, la ciutat natal de la seva mare, perquè el seu pare havia anat a treballar en una investigació a l'Índia. El seu trasllat va ser a l'escola Yomiyamakita del nord a la classe 3-3. A causa d'un pneumotòrax en Kōichi va haver de ser hospitalitzat just quan van començar les classes. Durant la seva hospitalització els representants de la classe en Tomohiko Kazami i la Yukari Sakuragi li van fer una visita.

En Kōichi finalment arriba a assistir a les classes i tracta d'adaptar-s'hi, però no pot deixar de notar l'estrany comportament dels seus companys. La Mei, una noia que va conèixer a l'hospital pertany a la seva mateixa classe, però la taula que utilitza és bastant vella i diferent al de la resta la classe. Ella sempre està sola i ningú sembla preocupar-se per la seva presència o tractar de parlar amb ella. Inicialment, en Kōichi creu que és un cas d'assetjament escolar, però s'adona que fins i tot els empleats i professors de l'escola actuen de la mateixa manera. L'ambient una mica aterridor en la seva nova classe, sembla tenir un fosc secret que cap dels seus companys de classe vol revelar.

Imatge

Opinió personal: Jo en realitat no he vist l'anime, sino que em vaig llegir el manga, però crec que no hi han masses canvis d'un al altre. A mi em va agradar moltissim, tot hi que han alguns moments que et deixen sense respiració del impacte que et donen. La recomano molt!!

Nota: 8,5/10

Imatge
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:37, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

La vaig veure no fa gaire perque me la vas recomanar!!

Al contrari que la Meina, jo nomes je vist l'anime i em va sorprendre moltíssim! Des del primer moment la història em va atrapar, em va enganxar moltíssim... Recordo que ja al primer capítol em va deixar amb una intriga brutal.

Sense fer spoiler diré que està molt ben contada, perquè al principi penses que les coses són d'una manera i al final no són així i estàs uns quants capítols on fire pensant d'una manera perquè està tan ben plantejada que et fan pensar així.

A més, per ser un anime de terror l'argument està molt ben pensat, no és el típic de susto i gore gratuït perquè si, sino que hi ha un misteri darrere que fa que vulguis veure més!

Per acabar, a mi em van agradar molt els colors de l'anime, molt foscos i que creen un escenari adient i perfecte!

En definitiva, que segur que no us decebrà, fins i tot als que no us acaba de fer el gènere! Jo no sóc massa ni de gore ni d'animes de terror, però Another em va agradar molt!!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Another


Imatge


Estudi: P.A. Works
Any: 2012
Episodis: cap 0 + 12 capítols
Gènere: Escolar, Horror, Misteri, Psicologic, Sobrenatural, Terror
Basat: Novela de 21 capitols (finalitzada)


Sinopsis:
Text amagat.
A la primavera de 1998, l'estudiant de novè any Kōichi Sakakibara, es trasllada de Tokyo a Yomiyama, la ciutat natal de la seva mare, perquè el seu pare havia anat a treballar en una investigació a l'Índia. El seu trasllat va anar a escola Yomiyamakita del nord a la classe 3-3. A causa d'un pneumotòrax Kōichi va haver de ser hospitalitzat just quan van començar les classes. Durant la seva hospitalització els representants de la classe Tomohiko Kazami i Yukari Sakuragi li van fer una visita un tant sospitosa.

Kōichi finalment arriba a assistir a les classes i tracta d'adaptar-se, però no pot deixar de notar l'estrany comportament dels seus companys. Mei, la noia que va conèixer a l'hospital pertany a la mateixa classe, però la taula que utilitza és bastant vella i diferent al de la resta la classe. Ella sempre està sola i ningú sembla preocupar-se per la seva presència o tractar de parlar amb ella. Inicialment, Kōichi creu que és un cas d'assetjament escolar, però s'adona que fins i tot els empleats i professors de l'escola actuen de la mateixa manera. L'ambient una mica aterridor en la seva nova classe, sembla tenir un fosc secret que cap dels seus companys de classe vol revelar.

Valoració personal:
Ahir a la nit vaig acabarla (no podia anar a dormir nomes quedant-me el 11 i 12 xDD), vaig veure el 0 dimarts i la resta ahir. Esta molt be i m'ha agradat molt, al igual que Madoka Magica lamento no haberla vist abans.

Aquesta imatge la recordare tota la vida:
Imatge

Trailer:
Text amagat.

Opening:
Text amagat.

(la frase final dle opening es molt creepy)
Ending:
Text amagat.

(no m'agrada, l'opening l'escoltaba cuasibe tots els capitols pero l'ending l'he pasat a tots xDD)
Puntuació: 8,5/10

PD: Recomano la versio de BackBeard Fansub, la tipologia de lletra i colors esta molt ben escollida.
Imatge
Respon