Hunter x Hunter

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Skuld ha escrit:Només deixaré la imatge aquí i amb això dic tot el que volia dir... sigh...
Imatge
Uoo Kite amb la guadanya, un amic va fer el cosplay d'ell pero amb el basto normal.
Text amagat.
Per quina part vas del arc de les formigues quimera?, mola molt el poder de Kite, pero depen la sort que tingui :riu: :riu:
De moment que t'esta semblant la serie?, si ja has conegut a Kite, portes bona part del anime vist.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

No volia parlar massa i per això només havia deixat la imatge, però ja que preguntes... :3

Imatge

Text amagat.
No sé si és massa bon moment per parlar de la sèrie perquè justament ahir van decapitar el meu segon personatge preferit després de només 10 capítols i estic una mica sensible XDD Hi havia un death flag molt evident per en Kite, però esperava que no fos just quan acabava de sortir, per favor!! El gat em va emprenyar moltíssim (li he agafat tírria) i m'he quedat justament quan ha nascut l'últim del trio de guardians... o sigui que ja he vist que estan jugant amb el seu cos i que probablement serà una quimera en els pròxims capítols; no em fa especial il·lusió... ¬¬ El seu disseny era simple però funcionava bé i també m'agradava molt el seu poder, el pallasso era graciós i la guadanya molava un munt. No em va agradar que caigués tan fàcilment i molt menys que el matessin fora d'escena, crec que es mereixia alguna cosa millor. Al final del capítol quan vaig veure'l decapitat em va frustrar molt, sobretot després de la gran estupidesa que comenta aquí el gran protagonista... Si hagués estat allà en aquell moment li hauria baixat una hòstia per ingenu; el contrast i la ironia de les escenes va ser impactant, però ja m'ho veia a venir.


Imatge


El que sí m'està semblant és que l'arc de les quimeres avança a pas de tortuga (sense eufemismes), s'està fent molt lent i ara sense en Kite ha perdut part del seu al·licient; només tinc ganes que surti en Meruem i que comenci l'acció. El que més recordo des que ha començat la saga ha estat comentar a cada capítol que anessin per feina i fessin alguna cosa perquè tot el dia caminaven inútilment XDD Mentre que les quimeres torturaven gent sense parar... no es pot dir que en Pokkle m'agradés gaire, però em va fer llàstima com va acabar. En serio que no suporto el gat... quan el matin ho gaudiré a més no poder, ho prometo.

Pel que fa la sèrie en general és correcta, el que es podria esperar d'un shonen. No està malament però tampoc ho considero l'obra mestra que diu molta gent, simplement està bé. La meva saga preferida ha estat sense cap mena de dubte la de York Shin amb les aranyes i en Kurapika. Em dóna la impressió que a vegades es perd la unió amb les diferents sagues. Sé que bàsicament segueixen l'aventura d'en Gon i en Killua, però fent-ho d'aquesta manera les diferents parts queden despenjades i falta molta informació dels altres personatges, o almenys, per posar un exemple, és la sensació que vaig tenir en sortir de York Shin i començar Greed Island, la saga que menys m'ha agradat fins el moment. El que sí destacaria per sobre dels altres shonen és l'amistat entre els dos protagonistes, que en aquest cas es veu completament sincera i pura, no és forçat sinó que simplement passa i és agradable veure com creixen.

Dels personatges res a destacar, el meu preferit segueix essent en Hisoka <3 I espero que segueixi essent intocable perquè sinó no responc XD El meu segon lloc acaba de morir, com ja és costum. I de moment en tercer i quart lloc, si no canvia res amb l'aparició d'en Meruem, en Kurapika i en Chrollo, que no crec que surtin en breu. Tot i que l'art no sigui tot del meu gust el que sí m'agrada molt és l'animació i la banda sonora, és impecable ^^


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Ahir el vaig acabar de veure i donaré la meva opinió al respecte, suposo que varia de la majoria, però és que he tingut els meus pros i contres mentre veia aquest anime. Algunes coses m'han agradat molt i d'altres no m'han agradat gaire. Aniré per parts perquè tinc moltes coses a dir (spoiler inclòs) i sinó em perdré amb tant de comentari XD

Imatge


HISTÒRIA (6/10)

Al principi de la sèrie s'explica el concepte de caçador, és una introducció interessant que em va cridar l'atenció. El meu problema però, és que després de l'examen proposen arcs que difereixen força del que es podia esperar en un principi i és una completa decepció. Es deixa completament de banda el que seria la "vida de caçador", la qual cosa tenia molt de potencial i hauria estat molt interessant de veure, per centrar-nos en les mini - aventures del protagonista. No obstant, més que això, el meu problema està en què són històries que segueixen el fil del viatge d'en Gon però que em donen la sensació de ser inconnexes unes amb altres i que no queden tancades, per altra banda, algunes són molt bones i d'altres no tant. Cap de les històries sembla encaixar amb la resta i per mi això es tradueix en una narració inconsistent i no m'agrada. Almenys al final tanquen el viatge d'en Gon per retrobar-se amb en Ging i això, vulguis que no, ha alleugerit aquesta sensació XD

En el meu cas, la que sembla la saga més aclamada de la sèrie (a.k.a Chimera Ants) va ser un continu de capítols per emplenar, un darrere l'altre; una decepció total. Tota la saga semblava un relleno infinit en què sempre et podies saltar el capítol i en el següent seguiries allà mateix... etern. Sumat a tot això hi tenim l'incansable narrador que descriu tots i cada un dels moviments i pensaments dels personatges, fins i tot quan no n'hi ha cap necessitat perquè tinc dos ulls i ho VEIG PERFECTAMENT!! El ritme en aquesta saga ha estat horriblement etern i, a banda dels enemics principals (sobretot en Meruem i la Pitou), la resta de personatges eren força difícils d'empassar. El que més em sorprèn de la saga però, és que cap dels que hi va és rellevant en res perquè ningú és capaç d'enfrontar-se a cap rival en condicions. Em sembla una falla en l'argument de tot plegat enviar a gent que clarament NO està preparada per afrontar la missió tenint en compte que n'hi ha molts de més forts que 1. No s'han assabentat o 2. A ningú li ha importat. Era una punyetera amenaça mundial i a tothom li era igual!! L'únic personatge rellevant que hi fa alguna funció és en Netero, tota la resta irrellevants i sense carisma. Per altra banda, el combat que esperava amb més ganes (Gon vs Neferpitou) va passar tan de pressa i va ser tan "pos ok" que no em va deixar satisfeta.

El millor de tota la sèrie és l'arc de YorkShin City, és una llàstima que sigui tan curtet perquè realment estava ben pensat i era molt entretingut de veure. Em sembla que m'hauria molat mil vegades més seguir la història d'en Kurapika que no pas el viatge d'en Gon i en Killua; sincerament, si no fos per la companyia d'en Killua hauria estat molt difícil de veure. Els primers arcs tenien a veure amb el món dels caçadors, es veien les interaccions entre els diferents personatges i hi havia un propòsit clar i que es conclou a la perfecció. Es veu com es coneixen els diferents personatges i quines relacions construiran en un futur (veient de llarg que la relació entre en Gon i en Killua és molt especial). Són sagues simples que deixaven entreveure el misteri dels caçadors i realment entraven ganes de mirar més episodis per saber com continuava. Ras i curt, no semblaven contingut per emplenar, les últimes sagues són molt random. Com a mínim la última és de les bones i ha acabat en un punt molt interessant. Els combats estan força bé (alguns m'agradaria que haguessin durat més), però tot el tema de l'entrenament amb el nen és massa complicat i fa que necessitin molta estona per explicar-ho tot.

ANIMACIÓ (9/10)

L'animació és espectacular, no tinc res a criticar ja que en els moments necessaris era fins i tot millor que l'animació habitual. Fluïdesa, color, escenes de combat etc. m'encanta! El disseny de personatges potser no és del tot del meu gust, però tot i així no és un aspecte a criticar i alguns (ex. Hisoka, Kite o Neferpitou) m'agraden moltíssim.

BANDA SONORA (9.5/10)

La banda sonora per mi és la part més brutal de tota la sèrie! M'encanta cada una de les OST que apareixen en aquest anime. Potser la varietat no és molt gran, però crec que és suficient i saben on posar cada tema perquè no se senti fora de lloc. En el que em vaig fixar va ser que feien sonar la guitarra espanyola sempre que sortia en Hisoka ¡¡character theme detected!! *-* Pel que fa els seiyuu tampoc tinc res a criticar, m'encanta!! Donen personalitat a cada un dels personatges i ho fan a la perfecció.



PERSONATGES (7/10)

En Gon realment no m'acaba de fer el pes. Té una personalitat simple amb diferents matisos, però la seva evolució és zero i vegades el trobo absurdament estúpid (ex. tot el tema amb en Kite). I el moment en què prem el botó de pausa de la cinta d'en Ging l'hauria estrangulat allà mateix...

En Killua. El preferit de tothom i s'entén! L'evolució del seu personatge és grandiosa, sobretot en comparació amb el protagonista, que és nul·la. La seva moral és més complexa, és intel·ligent, analític, molts traumes i una lluita interna per superar-se, cert punt d'innocència etc. A més que gaudeix de la dualitat nen normal/assassí fent-lo molt més interessant que el seu amic. És qui fa la seva relació dinàmica, fluïda i divertida.

Imatge


El problema amb què m'he trobat és que no hi ha més personatges, són ells dos i la resta és un conglomerat amorf. A primera vista pot semblar que hi ha un rosset i un llargarut amb ulleres, però us equivoqueu, d'ells se n'obliden ben de pressa XDDD Completament irrellevants... no calia fer l'esforç de presentar-los tan detalladament.

En Kurapika. És tot el que hauria volgut ser en Sasuke (Naruto). Un venjador cool i súper badass que no abandona els seus principis i no dubta a l'hora de complir amb el que creu sense deixar de banda les seves prioritats / responsabilitats / emocions i sense perdre el camí. És un gran personatge que, definitivament, m'hauria agradat veure més, sobretot després de l'últim capítol!!!!! Em vaig quedar amb les ganes i el hype de saber com havia anat tot, el qual és força depriment :( Tenia un poder i potencial al·lucinant.

Imatge


En Leorio és la vessant còmica, no és que m'agradi massa, però a mesura que passaven els capítols no feia tanta nosa i al final se'l trobava a faltar XDD

Pel que fa els "dolents"... són els personatges més interessants amb diferència i als que se'ls dóna menys protagonisme i temps en pantalla. La família Zoldyck, les Aranyes, en Hisoka etc. Són tots una passada però... quina sorpresa... tampoc són rellevants... El que li falta a aquesta sèrie és definitivament MÉS HISOKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge


OPINIÓ GENERAL

Suposo que no és el meu anime. Evidentment és un bon anime, però per mi ha estat impossible sentir-me identificada amb la història o amb els personatges; tots aquells que jo volia veure no han aparegut més que de passada. La manera d'explicar la història principal ha estat inconnexa i, en el meu cas, m'ha deixat amb l'emprenyada de dir que unes coses no tenien res a veure amb les altres. Ah.. sí.. i... falten personatges rellevants. A més que Hisoka no ha sortit prou!! (fangirl acèrrima). Cada vegada que sortia ell tot millorava considerablement així que... Bé, la sèrie tenia molt potencial però no l'ha acabat d'explotar tant com m'hauria agradat. Segurament acabaré de llegir els capítols que hi ha de manga perquè m'ha semblat que només n'hi havia uns 20 aprox. i així ja em poso al dia fins que surti el pròxim capítol d'aquí moooooooooolt de temps XD No té cap gràcia...

PUNTUACIÓ:

- Examen de caçadors: 7.5/10
- Família Zoldyck: 6.5/10
- Arena: 7/10
- YorkShin City: 9.5/10
- Greed Island: 5/10
- Formigues Quimera: 3/10
- Eleccions president: 8.5/10

- Global: 6.7/10
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ens hem decidit a mirar-la, després d'anys i anys i un munt d'anys de no posar-nos-hi perquè tenia massa capítols. Per fer el repte d'anime del 2020 hem d'anar comentant cada 12 capítols, així que us contaré que m'ha semblat la primera saga que abasta de l'1 al 26 i així no la torraré tant.

Arc de l'examen de caçador

Com a saga introductòria m'ha agradat bastant. Primerament ens van introduint els personatges, les proves per ser caçador però, per la meva banda, he trobat un poc a faltar que t'expliquin un poc més què fa un caçador: si, mata monstres, té molts permisos per viatjar per tot i molta pasta però... i què mes? M'hauria agradat que hi aprofundissin una mica més, però tampoc em queixo perquè m'imagino que més endavant ho veurem, però bé, dir-vos que he tengut aquesta sensació.

Dels personatges, doncs tinc el meu top, evidentment. El personatge que més m'ha agradat ha estat... el Hisoka. Sincerament, ho peta i ja està, no tinc més arguments per oferir-vos, és el puto amo i m'encanta.

Imatge

Després m'agrada el Kurapika, és també un noi ciclat i tinc ganes de saber més sobre la seva història, que ja veig que es desenvoluparà per això que s'ha d'anar a trobar amb el Hisoka. El Leorio fa gràcia, però de moment encara no té chicha més que la va cagant tota l'estona. I finalment el Killua (aquests darrers capítols que van a casa seva a rescatar-lo han estat un poc una decepció) i el Gon que, sincerament, ni fu ni fa, un altre protagonista més ple d'energia i poder de l'amistat.

I ara ens toca un arc d'un torneig d'arts marcials he vist, no falla, sempre n'hi ha un a cada anime. Quan l'acabi ja us vaig comentant!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Venga, també em toca fer això. Comentaris dels primers 26 episodis.

Jo... seré un poc més crític, em sap greu. Aquests tres primers episodis han passat tres coses: a) ens mostren les motivacions que en Gon té per ser un caçador, b) l'examen de chunin caçador i c) el rescat d'en Killua. Anem per parts.

a) les motivacions que en Gon té per ser un caçador

Son pare el va abandonar per ser-ho i per això ho vol saber ell.

UAU. Quina quantitat abismal de rerefons. Puc simpatitzar totalment amb el protagonista d'aquesta història. De veritat... wtf.

b) l'examen de chunin caçador

Es veu que ser caçador ho peta per un munt de coses que no interessen a tres dels quatre personatges principals. Personatges que desenvolupen una amistat profunda un poc per art de màgia, sobretot en Gon i en Killua.

Llavors, aquesta organització de caçadors, que aparentment té recursos infinits, fa un examen per impedir (literalment) que les persones dolentes puguin ser caçadors. Però compte: no només acaben aprovant els dolents sinó que els permeten assassinar a tots els que els dóna la gana. Aquí la gent la palma com si res i no passa res. És a dir, és més important que en Killua suspengui l'examen que no que algú hagi mort, wtf?

En Naruto Gon, sincerament, necessita una bona hòstia. Bé, la veritat és que ja se n'encarreguen de donar-la-hi. En Saske és interessant, la veritat. Però ostres, tu, algú es carrega la seva família per uns ulls poderosos que es tornen vermells i ell cerca revenja... És en Saske 2.0! En Iamxa Leorio és el "normal" del grup, a més del relleu còmic. No me'n queix gaire. I en Killua és molt random i està xetadíssim. Llavors podem xerrar d'en Hisoka, però crec que n'@UkiHana ja ha dit tot el que se'n pot dir, d'ell (fangiiiiiiiiiiiiiiiirl).

La primera prova em va parèixer una collonada, tot i que al bosc "salvatge-però que d'alguna manera hi té un túnel que hi va" la cosa es posa interessant amb en Hisoka. No entenc la reacció d'en Satotz quan en Hisoka es carrega el còmplice de l'examinador a mitjan prova...

La segona, encara més. Només va servir de res, imho. Per cert, el joc de la pilota amb en Netero va ser curiós.

Quant a la tercera, sí, la idea és original, i va servir per mostrar-nos l'enginy-infantil-però eficaç d'en Gon. Crec que aquí va començar a "subvert expectations" à la Game of Thrones, però millor.

Llavors, la quarta prova sí que trob que té més a veure amb "caçadors". La veritat, m'esperava que algú més a part d'en Hisoka optés per la ruta d'aconseguir les fitxes de tres altres. De fet, en Hisoka també ho va fer, però no li ha quedat més remei que aconseguir-ne tres més per haver perdut la seva... (ah, sí, i en Hanzo, que en Kilua tira la seva xD). La veritat, m'esperava que na Bulma Ponzu pasés, però bé.

Per acabar, la cinquena prova... no m'esperava que fos així, que només un perdés. Tampoc m'esperava que en el xungo aquell fos el germà d'en Kilua i fes que tot acabés així. Tampoc tenc clar que l'hipnotitzés. De fet, estic segur que no ho ha fet i que en Kilua tornarà a ser edgy.

c) el rescat d'en Killua

Vaja un engany. Només serveix per mostrar-nos un poc lo freaks que són la seva família i lo xetat que està en Killua (per això que va obrir dues portes ell tot solet).

I aquí estam. Com diu n'@UkiHana, després de l'examen de Chunin caçador, ara toca un Gran Torneig de les Arts Marcials... competició de lluita d'algun tipus (?).

De moment, sí, m'està agradant, però crec que tot és molt gratuït, tant la gent que la palma amb una facilitat, inutilitat i indiferència espantosa com la fantasia que els caçadors i la seva associació són omnipotents.

Bé, seguirem a veure com va...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Jo el que puc dir és que va ser un dels animes que vaig gaudir més. És una opinió que dono amb la sensació final després de veure tot l'anime, però recordo que a cada capítol tenia ganes de veure el següent. Crec que me la vaig veure en una setmana.

També entenc que hi ha gent per tot, a alguns no els hi agradarà el pacing/ritme per considerar-lo lent, i d'altres com jo ni hi van pensar en això.

Dit això, també vaig començar amb expectatives normals, sabía que tenia certa fama i bé l'autor era el que havia fet Yu Yu Hakusho, no me la podia perdre. I ja només començar em va introduir a un món gegant, amb una ambientació d'aventura, i coses interessants que no veia en altres animes.

Com sempre repeteixo, em moc per sensacions i en aquest cas va ser sempre molt bona i positiva. No em vaig parar a pensar en els detalls que comentes @Minatoni i ni em va importar que fos d'una manera o d'una altra. Al final si vas analitzant al detall un anime que al final és ficció, no seràs capaç de gaudir-lo tant. Una cosa és que sigui dolent directament o avorrit, l'altre que no ens creguem la història per X motius que no tenen a veure amb això.

Jo vaig sempre predisposat a creure'm el que em diu l'autor i crec que per això en general mai he sigut hater de cap obra famosa que pugui tenir certes critiques, sobretot d'aquest tipus.

Per tant i resumint, gaudiu de l'aventura i no penseu massa sobre lògica en petits detalls. Cosa diferent seria si perdés la lògica dins del propi marc que estableix l'autor i crec que això no és una cosa tant comuna com sembla.

A mi em va agradar molt i sobretot l'última saga va marcar un abans i un després en l'enfocament de com pot ser una saga en un anime.

PD: L'inici de Naruto és posterior a HxH. xD
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Arc de la Torre Celestial



Un nou arc, quina emoció, quina alegria, estic que no quepo en mi de gozo. Una saga per explicar-nos el rasengan, el chidori, el hamon, el kamehame d'aquest anime: el nen.

El KE PAXA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

Doncs això la saga va de treure el cani que tens dintre i pujar-te al cotxe mentre petes el subwöffer. Els més joves no pillareu la referència... Bé, ara de veres, el nen no ho peta tant com ho pot petar un bon stand, però li donaré l'oportunitat perquè why not?


FEU-HI CLIC, ÉS EL MEU MOMENT PREFERIT DE LA SAGA!!



Doncs chavals, aquesta saga ha tengut coses bones i dolentes. Ja sabeu que sóc més negativa que positiva, així que les coses dolentes abans: un poc lents en introduir tot això del nen i tal, però bé, ho perdono, al final la dominen i ja. Hi ha diferents tipus d'usuaris d'stand, vull dir de nen, i res, justament cadascú té un tipus diferent, k cosas, pero nais, no, no, no tinc cap pega, tutto correcto. El Zushi me l'ha suat però d'una manera molt magistral.

I després la cosa bona de la saga: HISOKA. I ja està. És a dir, si ell surt és orgasme assegurat i la lluita a la torre contra el Gon ho ha petat, i ja està, no es pot dir d'altra manera, no es pot ometre aquesta gran veritat suprema. És el Hisoka el motiu pel qual ara mateix entrego la meva vida, que consumeixo el meu temps vital mirant nens entrenant el nen? Efectivament.

Ara ja anem a York Shin City, a veure el Kurapika esclafant aranyes i, espero, al Hisoka emocionant-se i fent-nos poses sensuals mentre fa sorolls particularment bons de malentendre.

Ho estic gaudint? Seeee. El Hisoka em posa mil? També, no me n'amago.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Amb l'arc de la Torre Celestial, tot i els seus emperons, han sabut introduir-me un poc de lògica que necessitava. Ara veiem que l'examen de Caçador és una primera criba i que la llicència tota sola no serveix de gaire (cosa que es contradiu amb la paranoia que ens van contar a l'arc anterior). Els caçadors, per la seva feina misteriosa de la qual no en sabem gaire cosa però que pareix que es resumeix -si tenim en compte el poc que sabem de l'únic caçador del que sabem res, en Ging- en viure aventures, necessiten dominar l'energia dels seus cossos per fer actes sobrehumans. Sí, com diu n'@UkiHana, aquí ens han introduït el Ki d'aquest univers. De fet, m'ha agradat un poc la manera com ho han fet, amb un sensei que els ho ensenyés d'una manera un poc (massa) didàctica. M'agraden les categories, que hi hagi afinitats entre elles i poder aprendre un poc de tot, però el concepte dels "especialistes" no m'acaba d'agradar.

Imatge
El Nen a l'interior del cos d'en Gon.



Quant al gran torneig de les arts marcials, no m'ha fet gaire el pes. Totes les lluites han estat bastant cutres excepte les dues d'en Hisoka. El concepte del torneig en sí no s'agafa ni amb pinces, però bé. El trio d'esguerrats... és de lo més cutre que he vist mai; només se'n salva l'intent se segrest d'en Sushidegamba.

Veiem que en Hisoka és per allà (i pareix que només viu per això) per lluitar contra gent forta/interessant. Per un moment he pensat que potser tendria altres motius, ara que ens han mostrat que hi ha diferents tècniques de Nen, com aprendre robar les dels rivals poderosos; això explicaria per què vol lluitar només contra rivals "madurs". A la lluita d'en Hisoka contra en Kastro, veiem que va deixar-lo partir una vegada perquè considerava que encara no estava "en el seu punt". Després de mostrar-nos què pot fer el Nen, tant d'una banda com de l'altra, en Hisoka se'l carrega sense despentinar-se (ok, sí, perd els dos braços, però no es despentina). Just després aprenem que en Hisoka és (però no és, pareix que fa comptes deixar-los estar quan no s'ho passi bé) membre de la Brigada Fantasma! Així que tendrem diversió assegurada en el proper arc.

La lluita d'en Gon contra en Hisoka, tot i ser un poc més interessant que contra el trio d'esguerats, no està al nivell de la d'en Kastro. Sí, aconsegueix ferir-lo, però no ens demostren que hagi dominat gaire el Nen (cosa que seria increïble). El gest de la medalleta de l'examen m'ha agradat, però.

De fet, passava pena que en Hisoka només aparegués a aquest arc per fent-ros bait per fanservice i que no el veiéssim lluitar ni res. Doncs no, l'hem vist lluitar, hem vist (i entès) les seves tècniques, hem vist que és (però no) de la Brigada Fantasma i sí, hem tengut fanservice.

Imatge
Fanservice, versió Hunter x Hunter.



I res, sabem que en Kurapika està passant per un entrenament semblant, per sort no ens l'expliquen i en Leorio està estudiant medicina i no en sabem res més (inesperat).

Llavors, en Gon i en Kilua van a la illa Balena i troben el missatge d'en Ging. Em sona que Greed Island és el nom d'un arc futur, així que ja sabem de què anirà un poc. Per cert, xerrant d'aquests dos, ara sí que ja em començ a creure més la seva amistat. Ara hi ha hagut un poc de recorregut. De fet, començ a veure-hi més que amistat (ping @manolini). De fet, al segment del final dels episodis...

Imatge
Ship.


Aquest paraigües amb els seus noms no és una cosa que fan els enamorats? O també ho fan els amics?

Au! A veure com va York Shin.
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

M'he remirat tot el post buscant si alguna sola persona li habia donat una oportunitat al anime del 1999 amb les respectives i curtetes ovas. Pero veig que tots heu anat directament al nou del 2011, i ploro molt perque us heu perdut molt bona animació, molt bon relleno I MOLTS BONS OPENING I ENDINGS, NI PUNT DE COMPARACIO AMB ELS NOUS. (eh, reconec que el primer ending del 2011 hi vaig estar-hi viciada molt de temps) pero NI COMPARACIO AMB ELS ANTICS!!! Doneuli mes amorcito i oportunitats a les obres antigues(com feu amb los jojós.)

Els antincs son preciosós, tenien UN MUNT DE PERSONALITAT I NO SON DE SHONEN GENERIC COM ELS NOUS!!! I ESTAVEN PLENISSIMS DE FEELS i d'aquesta atmosfera tan unica i perfecte per HxH que nomes els animes antics podien aconseguir.... Ahh els bons vells temps.

Donelis una oportunitat i veieulos, ja que valen la pena.

OPENINGS


El primer i mes maravellos de tots
Text amagat.

COM PODEU COMPARAR LO GUAPISSIMS QUE ESTAN AQUI AMB EL NOU ANIME FASTIGOS? MARE MEVA!!!! :red:
Text amagat.

Greed Island
Text amagat.

Text amagat.



ENDINGS


pobreta
Text amagat.

VACACIONES EN LA PLAYITA NO HOMO BUENO SI UN POQUITO XDDD
Text amagat.

COM DIUEN ALS COMENTARIS: rare footage of Leorio on vacation with his wife and two kids

JOer esque no es pot comparar!!!!!!! TOOUNNAA NIIII KIREEIINIIIIIIi!!!!!
Text amagat.

SUPER EDGY ARANYESSS
Text amagat.

Greed Island SHIPEJANT A MORT PRECIOSA AMISTAT
Text amagat.

Text amagat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Estam avançant l'arc de York Shin, i mirant els Omakes aquests del final, hem trobat això que, potser tu, @manolini, en veure la versió del 1999, no hagis vist mai...

Imatge


Pa tu gosse y disfrute personal.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon