Sailor Moon Crystal

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge


Aquests dies s'ha anunciat que la tercera temporada de Sailor Moon Crystal s'estrenarà a la pròxima primavera! :uki: Segur que a molts us fa ganes aquesta notícia, ja que molts miràvem l'anime de Sailor Moon en català al 3xl!!

Pel que pareix canviaran (no sé per què el motiu) la direcció que passarà a estar en mans de Chiaki Kon i el disseny de personatges que la responsable serà Akira Takahashi.

Aquesta tercera temporada adaptarà l'arc Death Busters, en el qual es reuniran els 10 Senshi: Sailor Uranà, Sailor Neptú i Sailor Saturn. A més, dia 27 faran un nou anunci: qui seran les seiyuus pels nous personatges!
Avatar de l’usuari
blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Sailor moon Crystal
Imatge

Com veure l'ànime de forma legal?

Per veure els episodis de forma legal primer cal instal·lar Crunchyroll Unblocker a Google Crhome

Després entrant a Crunchyroll podreu anar veient els episodis que van sortint en qualitat 480p i subtitulats de forma gratuita.

*És important veure els episodis per Crunchyroll  per tal de donar suport al projecte, cal instal·lar l'Unblocker perquè Crunchyroll denega l'accés d'usuaris espanyols alguns dels seus productes per raons desconegudes*


IMPORTANT! FIRMA PER DEMANAR AL SUPER3 QUE DOBLIN SAILOR MOON CRYSTAL EN CATALÀ AQUÍ
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat
Avatar de l’usuari
blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

No sé si havieu sentit a parlar d'aquest nou anime de Sailor Moon, es tracta de la història de sempre però més fidel al manga i adaptat poder a un públic més adult. Això de que segueixin al 100% el manga treu molta palla innecessària que teniem a l'anterior anime i canvia completament la trama -ja que el manga era molt diferent a l'anime dels 90-.

A nivell personal aquest nou anime m'ha agradat i no m'ha agradat, durant les dos primeres temporades les marinedes estaven dibuixades exactament igual que al manga i això poder feia que no s'adaptessin al moviment de l'anime i que quedessin molt estàtiques
Imatge
A més hi van haver uns errors greus, com per exemple aquest en l'opening XD
Imatge
Les dues primeres temporades no em van desagradar però sens dubte la tercera temporada que emeten cada dilluns li dona mil voltes en tot, en la trama, en el dibuix, en la banda sonora... és impresionant!


En fi, ja em direu que us sembla aquest nou anime de Sailor Moon. Per mi ha estat un regal que feia molt de temps que esperava, ara només em falta tenir-la en català
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs a mi em va passar un poc com a tu amb la primera temporada, em va agradar però no em va agradar i al final tot plegat em sembla que em va desagradar. Tenia molts bons records de l'anime que havia vist de petita i no em vaig voler fer cap idea preconcebuda del nou, així que no vaig mirar ni trailers ni quasi res i quan el vaig mirar em va sorprendre l'animació però en si no em desagradava.

Em va sorprendre molt el 3D a les transformacions, pel meu gust no eren gaire necessàries, quedava molt lleig i "irreal??" No sé quin adjectiu posar-li però no m'agradava gens, quedava molt dissonant amb la resta de l'anime. El que crec que en si no em va agradar va ser l'argument, vés per on i no m'ho esperava gens.

És un manga collonut, però ja té uns "quants anyets" i havia moltes coses que les veia i pensava "però què dius/fas?" En general, que el manga en si està ja un poc vellet i això em feia pensar que la podien haver adaptat mínimament als nous temps. Per exemple, recordo quan la Usagi es mira els vestits de nuvia a un capitol i diu "el somni de tota dona és casar-se". Fa 20 anys sí, però avui en dia ni tan sols al Japó que van endarrerits en aquest sentit les noies somnien en casar-se com a princeses.

El que vull dir és que per a mi el problema amb Sailor Moon Crystal és que ja que el feien de nou, podien haver pensat que el públic d'avui en dia no és el mateix que el públic de fa 20 anys i podien haver suprimit aquestes coses que li donen aquesta sensació de viejuno, no sé si m'explico, així com coses de "serem amigues fins la mort" que també és molt noventero i avui en dia ja no es porta i queda com molt fals.

Suposo que haurà moltíssima gent a la qual el fet que hagin incorporat també aquests tocs antics els haurà agradat, però jo no sé perquè m'esperava un Sailor Moon més modern en argument tot i que fidel al manga i no només modern en animació, però bé, el manga és el que és i no es pot canviar per molt que ara siguem al 2016.
Avatar de l’usuari
blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

El 3D vca ser horroros i estic d'acord amb això que dius, de totes formes penso que s'han escoltat les critiques i han millorat el disseny anterior. Que en penses tu dels nous episodis (d'aqui un parell d'hores surt un nou episodi)
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

De moment encara no m'he posat amb la nova temporada :nopotser: Com que la primera no em va acabar d'agradar de moment havia deixat aparcada aquesta, però amb els canvis que m'has dit crec que li donaré una oportunitat!! :uki:
Avatar de l’usuari
blastilonic
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Seu gosset!
Entrades: 30
Membre des de: 27 des. 2015, 16:58
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 3 cops

Sisiii donali, jo feia temps que no memocionava tant amb Sailor Moon *-*
Imatge
Aquesta flaire se l'endurà
i això de fet tant me fa
per la galàxia me l'he trobat
aquest amor desitjat
Respon