Noragami Aragoto

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

La segona temporada de Noragami, titulada Noragami Aragoto començarà a emetre's a la propera tardor, concretament al mes d'octubre.

L'estudi Bones ha emès el trailer de la propera temporada, que adaptarà la saga de Bishamon del manga.

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ja m'he vist el primer capítol!! I a continuació, spoilers del que m'ha semblat (i molt de hype)

Text amagat.
L'OPENING!! MARE MEVA AMB L'OPENING QUE BO!!

I a part de l'opening que m'ha encantat, el capítol en si molt bo!! M'ha servit per recordar molt de què anava un poc la cosa (si, no he tingut temps de reminar-me-la tan sols...) i per ser la introducció una passada!! Només els primers moments, amb el malson de la Bishamon ja els he trobat èpics!!

A veure si van donant més protagonisme a la Bishamon, que pareix que ara és un encant de persona que salva tothom. I la tia aquella dels cabells rosa que està dins la mansionarra de la Bishamon? Aquella tia fa malrollo. I parlant de cabells roses, ADORO A LA KOFUKU!!

En fi, que ha deixat el llistó molt alt aquest primer capítol!! Si el Yato va estar tan k.o només pel Yukine, no em vull imaginar com ho deu passar la Bishamon...


En resum: Kofuku approves Noragami Aragoto #1!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Per fi ha sortit el capítol i l'he pogut veure! Tenia molt de hype amb aquesta segona temporada i el primer capítol m'ha deixat encara amb més hype...!

Text amagat.
Primer de tot l'opening és de 10, tot i que és difícil superar Hello Sleepwalkers però s'ho han currat. Sobre el capítol es veritat que han començant intentant recordar com anava la historia però la veritat segueixo sense enrecordar-me'n perque estava picada la Bishamon amb en Yato (començo a sospitar que no ho han explicat encara) i no recordo perque en canvi el de les olleres "li devia una" o algo així.
Tinc ganes que surti ja la Nora i la lii una mica, sembla que el que està amb la Bishamon dels cabells blancs treballa per la Nora o algo així ja que duia la màscara aquesta, ho han deixat en plan suspense... Que cabrons!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

No recordo exactament perquè però crec que la Bishamon està picada amb el Yato perquè...

Text amagat.
li va matar uns companys, no? Però em penso que només s'ha intuït, que no ho han explicat encara... Apareixen molt els dos en el passat, així que suposem que el Yato va fer de Déu de la fatalitat i va putejar molt la Bishamon. I pel que fa al de les ulleres, tampoc ho han explicat i tinc un mono de saber-ho... xDDD
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Noragami Aragoto #2

Text amagat.
El millor del capítol ha estat la Kofuku dient "kawaii" i, definitivament el pitjor amb diferència ha estat el Yukine i el seu nou tomodachi.

Eh, a mi el dolentot dels cabells blancs m'agrada (oh, quina sorpresa!). Pobreta Bishamon, que té ara dos fronts oberts de lliuta i no ho sap...

El capítol se m'ha fet tan curt... En vull més! :visca:
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Enganxadissima

Text amagat.
M'ha agradat el capítol, la cosa es comença a posar interessant. A vera si expliquen ja quin trauma té el tio aquest dels cabells vermells.
Quan vaig veure que la Bishamon tenia tants tesors sagrats vaig pensar que acabaria malament, és impossible que tots estiguin feliços i contents.
Ja tinc ganes de veure el següent capítoool~
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Noragami Aragoto #3

Text amagat.
UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, Però pobre Kazuma!! Que exagerada que ets, Bishamon! M'ha fet molta llàstima (i a la vegada repelús pel moment shojo del Yukine del "ooooh, el meu amic és mort i tu Bishamon ets una mala mare bla bla bla")

I què dir del final... COM S'ATREVEIXEN A DEIXAR-HO AIXÍ?? Jolin, què faran ara amb la Hiyori? :plorar: Espero que aquesta situació faci que la Kofuku surti més xDDDDD
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Tercer capítol (per fi)

Text amagat.
La cosa s'està posant MOLT INTERESSANT! Perque el senyor dels cabells blancs pot controlar en Kazuma? És un deu que es fa passar per tesoro per poder trollejar a gust? QUI ÉS AQUELL HOME?
A mi m'ha agradat molt que en Yukine posés a parir a la Bishamon, cada cop em cau més gorda, i amb tots els tropecientos tesors sagrats allà ficats que al 99% no els hi fot ni puto cas, després es queixa que es trova malament. No em cau gens bé la tia.
Des de que ha començat la temporada que en Yato surt ben poc espero que ara que la cosa ja s'ha començat a liar surti més i veiem la seva part de malote sensual que en tinc moltes ganes.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Text amagat.
Esta començant molt ve aquesta segona temporada, epic el discurs de Yukine al palau de Bishamon xDD


Per cert, Selecta Visio publica cada Divendres el capitol a 1080p al seu canal, l'unic dolent es que la lletra es una mica petita.
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... S4gi6vd22R
Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 oct. 2015, 23:01, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Moltes gràcies per l'enllaç Shancks!! Ho acabem de veure per la tele directament des d'aquest canal i s'ha vist de puta mare!! :visca:

Noragami Aragoto #4
Text amagat.
Bé, el capítol bastant emocionant, han passat moltes coses! No em pensava que en un sol capítol el Yato pujaria cap al palau de la Bishamon i acabarien pegant-se d'hòsties fins que el Yukine fes de tontu i es posés pel mig... Mare meva, què farà el Yato ara, sense ell?

I què dir de la història de l'odi entre la Bishamon i el Yato, m'ha encantat!! El Kazuma de cada capítol que passa m'agrada més, pareixia un secundari més i mira, poc a poc s'ha tornat un personatge molt, molt important!

Ah, i que són uns cabrons, que cada setmana ho deixen en la part més interessant!!
Respon