Chihayafuru

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Des d'avui, ja som un més.

Estic ara posant-me el primer episodi de tots els d'aquesta temporada en marathó abans que no finalitzi, que faig tard... la proporció de drops està éssent esfereïdora.
Sempre que apareix una temporada de continuitat d'un anime que no coneixia (la 3, en aquest cas, em penso), per principis me'n vaig a la temporada 1 a veure quin pà s'hi dona.

Aquesta tarda m'he posat l'episodi 1 de la 1ª temporada.

D'entrada m'he enamorat de la Chihaya (més de la flaixbac-loli que de l'actual JK però us juro que no hi ha motiu per a denuncia... per sota del 30 anys, totes i tots em sembleu igualment pre-púbers ).

L'art deixa una sensació extranya; sembla un Hentai d'alt pressupost.
La música és de primera qualitat... no tant OP i ED, em refereixo als tocs de piano que fan la BSO dels episodis. Encara no sé si són part d'una simfonia o simples línies aïllades pensades expressament per a cada escena però ho claven: gairebé no n'ests conscient que hi ha música i et marquen el to emocional molt més enllà del que ho pot fer l'animació.

No sé què redimonis és això del Karuta i em sembla molt que no en tinc pas ganes d'aprendre... però tampoc suporto el baseball i em trencaria la cara amb el meu pare per a defensar Touch i Mix, o sigui que tant se val.

Interpreto que és un anime d'aquests tipus Soul Healing... dels que va bé de mirar quan estàs deprimit i amb el núvol negre al cap.

Espero que no tirin per la via spokon-competitiva... no em quadraria gens amb l'ambient que s'estableix a l'inici.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! som un munt que ho mirem (aka més de 2) :uki: després de veure l'episodi 8 de l'anime m'he rellegit tot el manga altre cop hahahahahahaha
M'agrada molt aquesta temporada perquè al final de cada episodi et donen unes ganes de posar-te a fer coses que dóna just.
És molt divertit que la gent s'emocioni més pel fet que el Tiachi vagi a la competició que per la competició en si :riu:
A mi no em sembla malament que la Chihaya no es salti l'excursió, que si que se la passa pensant en el Karuta, però l'havia de fer XD
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 10


QUINA TENSIÓ, MARE MEVA, em semblava que em pegaria un atac hard mentre mirava l'episodi, amb l'Arata cagant-se pata pa'bajo :riu: :riu: En realitat el combat entre l'Arata i el Murao se m'ha fet pesao, no sé, podria haver anat més ràpidament. Al final el que em sap greu és que l'Arata s'obsessioni tant que el Taichi és el seu rival i que el subestimi, em sap greu, el Taichi s'ha esforçat molt per arribar on és amb el karuta.

I bé, doncs ara serà un Harada-sensei VS. Arata. Us he dit ja que li han canviat la veu al Harada-sensei, que ara és la de l'All Might de Boku no Hero i em molesta? xDDD I bé, el Taichi finalment va al viatge i sembla que el drama s'acabava. Que per cert, vull recordar-vos que odio la Megumu Osaka amb tota la meva ànima i que em molesta que no hagi quedat com a personatge secundari etern. No sé per què em cau malament, només recordo que no la suporto, que estava sempre mirant la Chihaya com si fos una merda i em molesta.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 11

M'encanta la Chihaya intentant ser el mestre Suo xDDDD Super fan, de veres, allà parlant amb la veu baixa, i super fan també quan crida l'Arata i li diu cridant com un boig que el Mestre Harada el guanyarà. Està puta boja, de veritat, és com el millor personatge femení de la puta història.

I bé, finalment hem arribat a la final. Sabeu una cosa que em desagrada profundament del tema de la que abans era reina i que ara és mare? Que se senti malament per jugar i no estar amb els fills. Mireu, sé que és un gran avançament que una societat de merda com la japonesa posi això sobre la taula i que ens demostri que ser mare no vol dir que s'acaba la teva vida, però joder, així com tracten el tema, la fan quedar com si fos super dolenta, que el fill té febre i està allà la mare enfora perquè ha anat a jugar al karuta. Doncs sí collons, que tenen pare els fills, que no s'acaba el puto món perquè ella se senti realitzada. És a dir, sóc plenament conscient que tracten el tema el millor que poden i que ja és molt, però encara li queda aquest regust arcaic de "sóc mare i només puc estar amb els meus fills i estic anteposant el meu somni als meus fills i, per això, m'he de sentir malament tota l'estona". No tio, que estan amb el pare, no estan sols a casa morint-se de gana. En fi, perdoneu el haterisme, com ja he dit, sé que ho fan el millor possible tenint en compte que són molt tancats de ment.

Entre Arata i el mestre Harada... qui voleu que guanyi?
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 14


BUAH CHAVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALS!!

És a dir, els darrers tres capítols m'havien semblat pesats, la veritat. No dic que no m'importi qui reti el mestre i la queen, però donar-li tants capítols... he de dir que ha estat llarg. Però bé, a la fi ha passat el que havia de passar i ha guanyat el Harada-sensei. Sorry Arata, però havia d'anar així! I sincerament, la Chihaya anant a donar-li consells a l'Arata és lleig una estona xDDD

Del duel de les dues aspirants a reina doncs res, ja sabeu que no puc sofrir la Megumu, així que estic contenta amb el resultat. I si us dic que m'encanta el mestre Suo intentant lligar amb la Chihaya? xDDD I res, mireu estic feta un lio ENORME! Perquè a mi sempre m'ha agradat molt l'Arata i sempre he notat que a la Chihaya li agrada l'Arata, però amb el temps no vull que el Taichi perdi. La veritat és que sempre havia pensat que el Taichi jugava a karuta per motius egoistes, només per estar al costat de la Chihaya, però ara he vist com s'esforça, com vol millorar i he deixat de pensar d'aquesta manera.

Tinc el cor dividit entre Arata i Taichi, la veritat... Sempre havia pensat que la Chihaya acabaria amb el Taichi i l'Arata amb la reina xDDD Però bé, ara l'Arata ha fet una passa al davant i la Chihaya s'ha quedat en shock!! I a més, just quan això ha passat, el Taichi ha anat a reclamar la Chihaya com a seva davant el mestre!!!!!!

És a dir, jo ara només tinc ganes d'anar a cercar el manga, jo no puc esperar fins dimarts que ve per saber com continua això. Què faràs, Chihaya? Sempre has estat colada de l'Arata, fins i tot crec que una vegada ho va reconèixer a un torneig, no? (dins el seu cap, això que el personatge et parla i diu que sempre li havia agradat...) I ara ell li diu que ella li agrada i el Taichi? A veure, la Kanade era allà, imagino que anirà a pel Taichi i l'estirarà de les orelles, espavila chaval, que et roben la noia!!!

Buah, vull que passin moltes coses... estic molt confosa xDDD
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Sincerament, em ralla molt la Inokuma, sorry, ho havia de dir, és que no la suporto. Si el Harada guanya el mestre Suo, sincerament, me la pela, però no vull que la mami perfecta guanyi la Shinobu. Ni parlar-ne!!

I res, a la fi sembla que la Sakurazawa ha descobert la manera com juga la Shinobu... Però no sé si això ajudarà gaire la Chihaya per derrotar-la, perquè és més aviat una dada anecdòtica. De totes maneres, la Shinobu és especialeta, eh? Em va molestar que destrossés els pastissos de la Chihaya només perquè ella va anar a l'excursió en comptes d'anar al torneig de la reina... Doncs no sé, cadascú a la vida té les seves circumstàncies i fa el que li surt del toto, bàsicament.

No sé quant li queda al torneig (pressumiblement molt, perquè el mestre Suo vol anar a cinc partides) però jo vull love Chihaya-Taichi-Arata abans no acabi la temporada.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Here me again, comentant això alone. Doncs res, que jo em pensava que el nou mestre seria el Harada, però el Suo es posa seriós i podem parlar del Suo amb cua, per favor? Que buenorro que està, quin sex appeal que desprèn el jodio. No, de veres, em sap greu que el Harada, que ho ha donat tot, no hagi guanyat. Ja us ho vaig dir, a mi que no guanyés la Inokuma em va encantar (per favor, que no torni a sortir, és que no la suporto), tenia super clar que volia que la Shinobu continués sent Queen -bàsicament perquè volia que que Shinobu i la Chihaya juguessin juntes el torneig de la reina-, però en el torneig del Meijin ja no ho tenia tan clar… A més, tenint en compte que el Suo havia dit que es retirava, pensava que hi havia un poc d’opció que el Harada guanyés. Doncs res, així ha estat i l’Arata i la Chihaya s’han trobat i no han estat capaços de parlar dels seus sentiments… Són tots uns bojos del karuta xDD Queden 4 capítols, no sé com acabarà la cosa, només sé que vull quarta temporada xDDD
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Chihayafuru, tercera temporada, capítol 23


ESTIC ROMPUDA PER DINS. Hem passat tota la temporada enfocats al karuta (a veure, no em queixo tampoc, l'anime a d'això) i de sobte al penúltim capítol ens donen tot el drama junt, I QUIN DRAMA SENYORES!!

És molt heavy això, molt bèstia el que passa amb el Taichi. Que ja tardava a passar, sabeu? És a dir, el pobre noi ha aguantat moltíssim, ha aguantat molt per la Chihaya, la pressió de l'Arata al darrere, la pressió de sa mare perquè ho deixi i es dediqui al 100% a estudiar, la pressió que sent perquè per molt que entreni i ho intenti, nota que continua sempre al mateix punt.

Resta un capítol i jo tinc el cor rompudíssim... Per favor, quarta temporada ja.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Darrer capítol de la tercera temporada.


Doncs no esperava gens que fos un capítol centrat en l'Arata i com va creant el seu propi club de karuta. Ha estat com a "woooooow", és a dir, no m'ho esperava, però a la vegada crec que també ha estat com una pinzellada i que ens han volgut mostrar com l'Arata s'esforçava per tenir un club, però ens ho han mostrat molt ràpidament. La Chihaya i l'Arata van estar un munt de temps, però l'Arata amb mig capítol n'ha tengut prou... I de fet, ha aconseguit pràctiques per al seu club molt ràpidament també. No sé, m'ha agradat però m'hauria agradat una mica més de profunditat.

I pel que fa a la Chihaya, m'ha fet moltíssima llàstima... una mala manera d'acabar la temporada per a la nostra heroïna preferida. I el Taichi no podia tenir pitjor sort!!! Justament se'n va a una acadèmia i puf, es troba el mestre Suo xDDD (Que com és que és mestre si encara no ha acabat la universitat??? O finalment l'ha acabat i està de becari cobrant una merda? xDD)

Res, espero que anunciïn ben aviat la quarta temporada, em fa moltíssima il·lusió saber com acabarà la cosa (crec que al manga ho vaig deixar amb el Harada-sensei retant el mestre, així que ara ni puta idea de com continua la cosa...)
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Txan txan txan! L'altre dia no sé com, estava fent una cosa que no faig absolutament mai, que és fer un cop d'ull a les recomanacions de youtube. I hi havia aquest video súper random que estava tot en japojapo i hi havien les dues dones aquestes a sobre una espècie de joc de cartes i jo en plan wtf, youtube vale que m'espies i saps que sóc otaku però què cony és això? En plan què fan? No ho pillo. I l'home aquell cantant en japojapo així com súper omniós i llavors les dones pataplan. Súper random. Total que vaig llegir els comentaris (terrible lloc, els comentaris de youtube, però de vegades hi ha info de valor) i tots els que no estaven escrits en runes lunars eren del plan "haha jo també he arribat aquí per chihayafuru". I jo en plan: wut això és el nom d'un anime que tinc a pendents de fa com 10000 anys no? crec? (sí, hi era). Llavors vaig buscar en què consistia el joc, cosa que vaig trobar evidentment en una wikia de chihayafuru perquè on més vols que t'expliquin una cosa tan friki. I no ho vaig pillar. Però vaig dir tet això s'ha de mirar, potser així ho entendré.
I 12 capis després, aquí em teniu, enganxadíssim. @UkiHana mira que un dia em vas recomanar un anime i en comptes de Chihayafuru em vas fer mirar aquell de l'harem de husbandos eh?
Bueno el cas, que ja escriuré una opinió més ben formada a final de temporada, suposo, però de moment estic encantadíssim de la vida, la Chihaya és amor.

PD: warning, el capítol 16 és recap saltejat amb omake.


Afegit en 19 hores 24 minuts 51 segons:
Doncs res que aquesta nit passada me l'he passat mirant dibujitos chinos de gent que tira cartes per l'aire, i amb això fem la temporada 1 sencera. I collons he quedat molt content.
UkiHana ha escrit: 15 des. 2015, 19:08A més, és un anime que sap perfectament com deixar-te amb el hype en el moment perfecte (és a dir, quan s'acaba el capítol)
No hi estic d'acord (com a mínim amb la temporada 1)! Crec que una cosa que fa extremadament bé aquest anime, és que generalment no fa cliffhangers. El capítol, no l'acaba en suspens, no l'acaba en tensió, no et fa la putada de deixar-te sempre a mitja partida ni res de l'estil com tants altres animes. Ben al contrari, els finals de capítol són força conclusius, i generalment acaben bé. Acabes el capítol amb un enorme somriure a la cara!
Bé, quasi menteixo: hi ha un parell d'excepcions, la partida contra la Queen (ep. 14), el doble kana-empo/porky-taichi (ep. 18), i la final del Meijin (ep. 24). En el primer cas, acaba l'episodi just quan la Chihaya li ha aconseguit guanyar dues cartes a la Queen (semi final feliç, ha d'acabar el joc). En el segon cas, perquè ens fem una idea, és un capítol en què ha sortit una partida sencera, d'inici a fi, de la Chihaya! O sigui, juga la prota, perd, i després se'n va a mirar els col·legues. Ensenya una estona de partida, i llavors talla el capítol. Probablement és el cliffhanger més fort de la sèrie. I en l'últim cas, no és ni una partida, és una carnisseria - Meijin OP. El cas, que de 25 capítols, n'acabes 3 en tensió, i la resta doncs com súper feliç de la vida.

Però no m'ha calgut tensió per voler posar el següent capítol, clarament. Al final he fet una marató bastant bèstia. De gran vull ser com la Chihaya. Potser em cal una mica de descans, ara, però la segona temporada la miraré ben aviat.
Respon