[Anime Temporada] "Oshi no Ko"

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 7

Tot l'episodi ha estat bastant wholesome però el final... el final!

No només això que dius @Shancks, que sí, esfereïdor, sinó el que ha passat just abans amb la "detective Akane": ha començat que si havia tengut algun romanç i tal... Potser serà útil per saber coses de son pare dels germans?

HMMM

I sí, amb ganes de més hahaha
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Veient els vostres comentaris m'he animat a veure el capítol 1 i... uau, quina trama més xunga xD
No sé què més dir, al primer capítol ja han passat tantes coses... Només espero que trobin l'assassí (si com diuen és el pare) i a veure què passa...
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Oishi no Ko és un anime molt guai que va sobre com menjar-se el pàncrees d'algú. Que no, m'he confòs, em passa sovint.

A veure, tot bé saps? És a dir, en un altre moment de la meva vida hauria considerat que n'Aqua és husbandasso però la veritat és que he perdut bastant la passió per viure i les coses ja no m'emocionen i ho deixo en, simplement, bon personatge. Vaja, que carrega ell tot sol amb l'anime perquè pesadíssima la germana, que només vol ser idol però que la xavala no té ni puta idea de com funciona la vida.

I res, doncs la cosa de la suichidachionne ni tan mal, és a dir, es veia a venir, però ho han salvat passant per sobre de la companyia (ha estat com molt fàcils convèncer-los perquè fessin el que tocava) i amb el poder de l'amor, l'amistat i la superació. Com odio l'amor, l'amistat i la superació. Em fa la sensació que vol ser tot molt realista però després la caguen amb coses com aquestes forçant un happy ending i tots els actors del programa de cites amb super bon rollo entre ells que és com... no t'ho creus ni tu, tete. Però bé, no sé, en general m'ho passo bé mirant això i l'opening està guapot.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 8

Uff L'espera llarga a valgut totalment la pena, Aqua es tot un trenca cors sense adonar-se i esta perdudament enamorat del record per l'Ai.

Com ha vist l'Ai dins d'en Akane a tal punt de deixar-lo empanat i com descobreix que per fer un millor perfil ha d'usar l'Akane i per tant la besa al final del programa per poder usar-la mes endavant, gran Deus ex Machina :lloa:

Pobre Arima Kana, l'usa per pensar i quan sembla que connecten al parc, pam la fa plorar, ella mateixa ha dit que l'avorria l'espectacle, no s'hauria d'haver vist el capítol final...

El final del capitol reclutant a la Youtuber, brutal l'animacio de la seva cara ilusionada.

En vull messssss :uki: :uki:

Per mi dels millors animes de la temporada, es cert que Aqua es qui porta el pes gran de la serie però val la pena.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 8

La veritat és que estic molt gratament sorprès amb aquesta sèrie.

Na Kana és la millor. Em sap greu que la pobra es faci il·lusions i, quan diu que no vol mirar més la sèrie, està claríssim que ho diu perquè està gelosa, i tanmateix la segueix mirant.

En el tema Aqua i Akane, crec que està clar que n'Akane ha utilitzat el que sabia de n'Aqua per quedar bé al show. També està clar que n'Aqua la vol fer servir per saber més coses de sa mare. La veritat és que les dues coses escarrufen un poc.

Per sort, però, pareix que deixen clar que la seva relació és purament laboral, però no sé. M'ha... escarrufat un poc, sí.

I la cara que fa na Mem és molt divertida, hehehe. Crec que és el personatge que més m'ha agradat de la sèrie aquesta.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Jo el vaig començar l'altre dia, que feia temps que volia però no tenia temps.

L'únic que sabia és que s'havia tornat molt popular i que era del creador de Kaguya-sama, no necessitava més motius per veure'l, sí que veia algo rara la sinopsi, però l'havia de començar per veure que tal.

I wow, quin plot twist a l'acabar el primer capítol, està clar que necessitava més episodis després d'això. Sort que no m'havia fet cap mena de spoiler
Text amagat.
De fet, com ell havia estat doctor per un moment vaig pensar que es posaria a salvar-la, no m'ho esperava per res del món la mort de l'Ai
Avui ja m'he acabat de posar al dia, els següents episodis tot i que m'han agradat, no m'han enganxat tant, suposo que fins al programa de cites no m'he tornat a enganxar a tope, i joder pobre Kana, si es veu que és un amor de persona, no es mereixia tot això.

Però m'agrada, m'agrada, ara tinc ganes de que formin ja el grup amb totes les integrants d'una vegada, que suposo que no quedarà massa (?)

Per cert, si jo ho he vist, vosaltres també... gaudiu...
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 9

Buff, l'opening es boníssim pero la canço d'avui al final del capitol es :top: :top: , quina veu te la Seiyuu. Quin treball esta fent estudi, produir tot el videoclip, canço, etc per 2 min de capítol no es gens fàcil/barat.


Ja tenen cantant i al mig na Ruby, es una Ai 2.0 i qui mes brillara.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 9

Com s'ha atrevit a fer-me pensar que no sabia cantar? XD Per un moment m'ha preocupat que decidissin formar un grup d'idols amb tot de noies que no enganxaven ni una sola nota... Necessito que la Kana sigui el centre i li surtin bé les coses d'una vegada, si us plau.
Pel que fa a parelles de moment no veig gens clar que l'Aqua acabi amb ningú perquè zero compromès amb res que no sigui la seva causa de trobar el seu pare biològic. De totes maneres, com que m'agraden tant l'Akane com la Kana i de moment no em decanto per cap m'agraden els dos ships.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Aquí, comentant Oishii no Ko.


Doncs a veure, A VEURE.

Jo vaig entendre amb el final del capítol que estava decididíssim que na Kana seria el centre, vosaltres no? És a dir, jo ho veig ja fet. (i si no ho voleu saber, no mireu l'opening, perquè si vas al fotograma exacte et surt la formació del grup).

Si us he de dir la veritat, na Kana em desperta molta simpatia. És un poc tsundere però també és que n'Aqua es passa mil pobles aprofitant-se una mica de la gent i na Kana és feble als seus encants. M'agradaria que n'Aqua pogués ser sincer amb algú, que pogués contar el que està fent i confiar en una persona perquè l'ajudés i m'agradaria que confiés amb na Kana, però no sé jo si amb aquest gir que ara resulta que n'Ai estava ficada en el teatre potser n'Aqua tirarà més cap a n'Akane.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 9

Està bé perquè al final seguirem amb els dos personatges que han estat mínimament interessants de la sèrie de cites: na Mem (perquè es fica a b-komachi) i n'Akane, per això del teatre.

Quant a les noies, doncs mira, l'argument s'ha relaxat un poc, que tampoc està malament. I sí, na Kana és una tsundere de manual. M'ha agradat, però, com se n'han adonat de lo bé que canta.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon