[Anime Temporada] Doctor Stone New World

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Imatge

La tercera temporada de Dr. Stone, titulada Dr. Stone: New World, ens portarà a una nova aventura plena de ciència i descobertes. Després de guanyar la guerra contra l'imperi de Tsukasa, Senku i els seus amics decideixen navegar pel món per trobar l'origen del fenomen que va convertir la humanitat en pedra fa 3700 anys. Amb l'ajuda de Ryusui, el millor navegant del regne de la ciència, i Francois, el majordom perfecte, el grup es prepara per explorar continents desconeguts i cultures diverses. Quins secrets els esperen en el nou món? Quins perills hauran d'afrontar? Quines meravelles podran crear amb el poder de la ciència? No et perdis aquesta emocionant temporada que s'estrenarà a l'abril de 2023 a Crunchyroll.

Episodi 1 i 2

En la línia d'innovacions, ja tenen càmera de fer fotos, han trobat el petroli, tenen millor menjar gracies al ordi i una nova integrant del grup.

Tot molt guai fins que arriba l'interferencia del home del Why, brutal com l'han caracteritzat al anime, molt similar al manga, no dona tant creepy pero de igual forma dona malt rotllo.

Ja vull que surtin a la mar amb el vaixell, havent llegit el manga, el que s'ens ve sera prou divertit

@UkiHana @Minatoni l'esteu seguint?
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Yeah @Shancks, ahir en vam mirar els dos primers.

La veritat és que en Ryusui aquest és bastant mal d'aguantar, però.

I sí, en aquests dos darrers episodis han fet un salt bestial, només amb l'agricultura i la ramaderia, brutal (i un poc increïble).

No sé, crec que la sèrie és molt un "món d'en beackman" però la veritat és que la caracterització d'alguns personatges... uf. En Ryusui aquest mateix o fins i tot en Senku... la fan un poc mala de seguir, sobretot ara que no hi ha un... objectiu "vital" (com era en Tsukasa).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

@Shancks, la miro a desgana perquè el Minato em diu que si la miro amb ell després em farà crispetes però mai fa crispetes, és un criminal de la paraula.

Doncs res, tots els personatges em cauen malament i no, @Minatoni, no és com el món d'en Beackman perquè en aquell programa tenien una rata i això li donava un catxé infinitament superior al programa.

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3

Doncs m'ha agradat bastant aquest episodi. Crec que l'únic moment en què un personatge ha fet un comentari ridícul ha estat amb allò del menjar de gourmets, però la resta ha estat bastant bé, sense gaire cringe.

I, a la fi, la cosa es posa interessant amb el WHY.

:3

Ostres @Shancks, no havia entès el teu missatge d'abans... surt a l'episodi 2 el WHY ja? No, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 4

Després del final de l'episodi anterior la veritat és que em va deixar amb el hype de saber qui coi va enviar el missatge, li va donar un toc d'intriga a tot plegat i el nom de "Why - man" té la seva gràcia.
El que potser no m'agrada tant és l'speedrun que li han enxufat a les creacions científiques. Entenc que necessiten preparar un munt de coses si necessiten anar a l'altra punta de món, però trobo a faltar el temps que dedicaven inicialment a explicar més amb detall la feina i que se sentís un pas significatiu. Fins ara ho trobava tolerable, però amb aquest últim episodi crec que s'han passat una mica; ja tenim radar, sònar, carreteres asfaltades i una mina de ferro xD Això sí, en Chrome fent la seva aportació ha sigut maco de veure, que content que estava <3 Els personatges nous de moment no em diuen gaire res, però tampoc és que em molestin exageradament.

PD: El "Why" és al final de l'episodi 3, sí.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 5

A la fi el Perseo esta complert!!!! M'ha agradat molt l'escena del passat de Ryusui, François es una crack.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 5

Bufff… ja ha passat un any i al final el senyor Why-man no ha tornat a fer acte de presència. A veure si ara que finalment tenim el vaixell acabat aprenem alguna cosa més sobre què ha pogut passar. Es divideixen en dos grups i s’enduen la Homura i en Hyouga, ja em començava a preguntar què se n’havia fet d’aquest parell XD
En Ginro volia quedar bé i al final li surt el tret per la culata i s’acaba unint al grup d’aventurers; ja li està bé. Tot i que si he de ser sincera no m’hauria dolgut massa que s’hagués quedat a terra ferma.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Episodi 5

No sé, continuo amb un problema molt gros amb aquest anime i és que NINGÚ EM CAU BÉ. No sé el capità és com el pitjor de tots amb una diferència del hyaku pasento. Quin imbècil. La veritat és que si jo fos algú del poblat aquest gitano estaria ben contenta que fugissin tots amb el vaixell, així una mica de pau.

I res, ara se'n van a cercar un tresor que m'importa, la veritat, una merda. A veure si els pica una serp verinosament mortal i s'acaba aquest patiment.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 5

No sé, ha passat un timeskip d'un any sencer sense pena ni glòria i es pensen que el Whyman aquest els seguirà esperant?

:worry:

No sé, veig ben clar que no serà "dolent".

I res, al final s'han endut tots els protagonistes, més alguns que no feien falta, excepte na Ruri? I no s'han dit ni adéu aquests dos? :broken_heart:

I sí, molts dels personatges fan un poc d'hostiera, però crec que el premi se l'endu en Ginro...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6

Com s'han tret de la màniga en Soyuz, eh? hehehe...

Però bé, ja està bé. Soc jo o no havien dit fins ara que la nau havia caigut a una altra banda? Potser ja no ho record. Tampoc té gaire sentit, perquè si en Byakuya va crear la cultura d'Ishigami, com pot ser diferent de la de la illa si en Byakuya i companyia no van deixar-la, aparentment?

:worrypensa:

La cosa és que quan han començat a parlar de la nau... s'ha vist bastant clar que en Whyman la fa servir. I sí, just després, en Chrome ho ha dit.

I jo que em pensava que aquests personatges nous que sortien a l'opening que em feien una sensació com a asteca serien de Centreamèrica...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon