[Anime Temporada] Doctor Stone New World

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 7

No sé què esperava però suposo que no pensava que petrifiquessin a tots els del vaixell, això vol dir que en aquesta illa probablement hi ha més informació del que em pensava. De totes maneres, el que més em sorprèn i amb diferència és que el tal Soyuz recordi alguna cosa si realment va sortir de l’illa tan petit. És digne d'estudi XD I ja deia jo que em faltava la Suika... feia dies que no se la veia enlloc.
Les reaccions tan diferents d’en Senku i la Kohaku a la notícia XD Sort que en Gen es veia a venir que sortiria corrent en la direcció equivocada. Resumint, acaben d’arribar a l’illa i ja han perdut a la majoria de la tripulació però aconsegueixen l’aliança que volien.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 7

La veritat és que fins ara m'havia avorrit un poc, però això s'ha posat SUPER interessant de cop.

A veure... no crec que la sèrie comenci a acabar ara, però... si troben el platí i descobreixen el misteri de la petrificació... ja està, no?

Llavors, sí, pareix que hi ha un dolent (que potser és en Whyman o potser no) i uns que hi estan enfrontats, amb els qui s'aliaran. Not bad, sincerament!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 8

No ha passat gaire cosa més que que necessiten el LABO... Un poc fanservice gratuït de na Kohaku, però bé, se acepta pulpo, i el pobre Ginro que ningú confia en ell... xD

El que sí que pareix que han mig confirmat és que, tot i que els dos petrifiquen, no ha estat exactament el mateix que el que va passar fa milers d'anys, no? És a dir, potser la ciència és la mateixa, però no crec que fossin aquesta gent que petrifiqués tot el món...

mmmm
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Sabeu per què he entrat a contestar en aquest fil? Perquè al bànner lateral posa "Doctor St" i em pensava que era Doctor Strange. Res més a dir, aquest anime no m'agrada gaire, ho dic cada setmana, simplement el miro perquè no tinc força de voluntat per cercar les meves coses per mirar a la televisió i miro aquesta cosa i em quedo adormida. És bo per adormir-se. Ho recomano.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 9

I bé, ja tenen el LABO i segueix el fanservice més o manco gratuït.

Al final, mira, ja haurà estat bé que en Ginro vengués al vaixell.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 9

Com a lector del manga nomes diré: SE VIENEEEE
Text amagat.
Espero que adaptin fins el moment en que es veu que el Cabecilla en realitat li esta prenent el lloc a Soyuz i ell mana des de l'ombra fent veure que hi ha algú (la estatua del pare d'en Soyuz) per sobre d'ell.
El disseny de Kirisame es GOD, Mozu es generic com tots els nois.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 11

Doncs s'ha acabat.

La veritat és que el tros del platí ha estat emotiu: primer que en Senku podria fer-ho funcionar amb només un granet i, que en trobés més, mentre ens mostren en Byakuya... sí, m'ha tocat un poc la fibra.

I res, pareix que els enemics ara saben que alguna cosa passa. El que és més curiós és que uns personatges actuen de manera correcta a partir d'un raonament incorrecte (troben la botella del platí i l'associen amb el vidre del vaixell, però la botella del platí és d'en Byakuya)! És bastant curiós, no ho trobau?

Així en global de tota la temporada he trobat que aquesta ha estat un poc més fluixa, la veritat. Però bé, m'ha agradat.

Crec que continua a la tardor.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 11

Sí... no sabria dir exactament el motiu però també se m’ha fet una mica més fluixeta que les anteriors. No sé si és perquè ha deixat una mica més de banda les explicacions i ha anat a tot drap o no m'ha interessat prou la direcció que ha agafat, però igualment ha estat bé. Simplement no esperava cada episodi amb tant de hype com m'havia passat amb Stone Wars; tot i això ha tingut els seus moments.
Sort que no han enganxat la Kohaku, em tenia una mica preocupada que fes més soroll del compte i li passés alguna cosa abans de trobar l’or i el platí i llavors hauria d’esperar a l’octubre per saber què passa. Menció especial al look de la Kohaku aquests últims episodis perquè m'encanta <3
I potser no compartiran la mateixa sang, però que ningú s’atreveixi a discutir-me que són pare i fill XD Un comptant els segons i l’altre recollint el platí fins exhalar pràcticament el seu últim alè, són tenaços a més no poder aquest parell. No negarem tampoc que m’ha tocat una mica la fibra sensible veure’l treballar tants anys perquè confiava en què li seria útil al seu nen en el futur i reviuria la civilització. Byakuya T-T
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Helloooooooooooooow, aquí arribo jo, a amollar hate, poseu-vos còmodes


Imatge


No m'agrada aquest anime. Em sap greu que no m'agradi i mirar-lo, la veritat, és com perdre el temps. No m'agrada perquè els personatges són imbècils, del primer al darrer i estereotips amb una frase cliché (o sinó, quantes putes vegades ha repetit el puto mariner allò de "soc l'home més avariciós del món? quin pesat, tanta sort que l'han petrificat i tant de bo es quedi així la resta de la seva putíssima vida i no l'haguem de sofrir més). I ja per flipar dels estereotips desperta la seva xef que és francesa i duu una bandera francesa que li creua el pit, com si en poguessis estar orgullós de ser francès, saps?

Imatge


I a més en aquesta temporada a tot drap, vinga córrer a asfaltar la muntanya i a inventar quatre-centes coses per capítol. I després perden el temps construint xorrades com ara maquillatge és que res té putíssim sentit. L'únic personatge que em cau bé és na Suika, que trist.

Doncs això, no m'ha agradat gens. Soc una hater, què volieu?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

L'altre dia vaig recordar que feien això i m'hi vaig posar, amb la manteta.

:pandasick1:

Part 2, episodis 1 i 2

Quan van dir que volien reviure primer en Ryusui vaig replantejar-me si volia seguir mirant això, perquè el tio no és aguantador. Però, he de dir, que no se m'està fent ni la meitat de pesat. Supòs que és culpa del context slice-of-life dels episodis quan construïen el vaixell, que es comportava com un idiota.

La cosa, hi ha dos fronts clars: la cova i el poble. A la cova van fent coses, sobretot ara que tenen "tots els importants" (xD, foteu-vos, personatges de farciment). Però al poble, la cosa s'ha liat parda. La veritat és que és molt convenient que ens mostrin que a en Kaseki se li ha curat la vellura amb la petrificació i just després na Kohaku la faci servir per salvar en Ginro.

El que vaig trobar que va ser massa... explícit va ser que ens diguessin "oh, mira, s'assembla a en Soyuz". No aporta gens d'informació nova (ja sabíem que en Soyuz ve d'aquesta gent) i l'únic que fa és deixar-nos ben clar, com si fossim nens de cinc anys, com (pot) acabar la història. I si no acaba així, serà un poc cutre, la veritat.

Però bé, ja hem vist com és el trasto petrificador... però... com funciona i per què existeix?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon