Golden Kamuy Temporada 4

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Es va començar a emetre l'octubre de 2022 però se'n va interrompre l'emissió, que torna a començar dia 3 d'abril de 2023.

Continua de la tercera temporada.

Vos animau a mirar-la ara que la tornaran a emetre?

Primers sis episodis

En el seu moment no vaig posar-m'hi perquè mirava massa coses, però fa poc vaig tenir un horabaixa lliure i me'ls vaig ventilar en dues hores.

La veritat és que aquesta sèrie peca un poc (com moltes altres) del fenòmen Cardcaptor Sakura: van apareixent enemics nous (cada vegada més poderosos) que els fan la punyeta. Quants presoners hi ha? Ho han dit mai? Perquè pareix que no s'acaben mai!

Ara bé, tenim un poc de rerefons de la història d'en Koito amb en Tsurumi, i ja no m'acab de creure aquesta "admiració cega" que li té si veu que l'han fet servir.

En Tsurumi fa por, la veritat. Així com ha fet servir tothom, segur que si pot, farà servir n'Asirpa i llestos.

L'episodi en què graven pel·lícules va ser un poc... avorrit? Fins que al final es mostra que JUSTAMENT havien gravat son pares de n'Asirpa. BAAAM. Que ho diuen, eh? Que uns anys abans havien gravat uns altres Ainu, però clar, no vaig caure que potser haurien estat els pares de n'Asirpa.

I res, Cikapasi MVP.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

No l'he seguit gaire, només que el Minato la va posar, jo vaig anar a jugar al Hogwarts Legacy i quan em vaig frustrar perquè tots els estudiants són molt imbècils i em demanen coses que, "tio, puja les escales i aconsegueix tu els globertroters dels collons" doncs res, que em vaig fer una bola a sofà amb el Minato i en vaig veure uns capítols i WAIT...

Jo recordava un anime seriós, de recerca de l'or i gent que menjava coses que semblaven caca però soc jo o aquest anime de cada vegada s'ha tornat més i més... salvatge. Hi havia un senyor que gaudia de rebre una cascada al cul, no sé, tot molt pertorbador. I persones amb tatuatges que els fan la cara com molt rara, aquí tothom estava com una cabra.

Eh, el final bé, no vaig entendre res però va valer la pena........ crec.
Respon