[Anime Temporada] Kimetsu no Yaiba 3: La Vila dels Ferrers

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops


Vale nanos ARA SÍ! Ja tenim tràiler una mica més complet del que vindrà de Kimetsu!
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops



Ja tenim data bois: 9 d'abril!! Let's gooooo
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Buffa quina animacio, Ufotable ens te mal acostumats, després ve qualsevol altre estudi d'animació i li veiem sempre pegues xDDD

Com a lector del manga nomes diré, aixo ho gaudirem força :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 1

Quin bon capítol i quina animació mes brutal, Ufotable GOD :lloa:

La primera part super creepy al castell que es mou en totes direccions i les Llunes, Muzan esta pirat.
La segona tranquila, Tanjiro ja s'esta recuperant del combat al Barri Vermell i toca recuperar l'espasa.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 1!
Súper guai el castell infinit (però quin mareig tanta sala xD), coincideixo que és molt creepy @Shancks
Buah, fanservice de la Mitsuri, com me la pinten pobrissona. però IMAGINA'T ESTAR TANT DESESPERADA PER CASAR-TE QUE ET FAS PILAR XDDDD És com en Zenitsu però posant-hi coratge xD Tinc moltes ganes de veure-la lluitar amb l'espassa flexible, segur que és súper guai i ho animaran fantàsticament :D
També tinc ganes de saber més coses d'aquell tio que s'arranca les dents... és molt misteriós O-O
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 1

No esperava un episodi de 50 minuts, per què em fan aquestes coses? Ara que ens han presentat totes les llunes, em criden molt l'atenció l'Akaza i en Douma (no negaré que també sumen punts perquè m'encanten els seiyuu que els interpreten ^^). I en Muzan molt dir que no avancen en la cerca però què ha estat fent ell a part de criticar?
En fi, ha estat bé tornar a veure als protagonistes. De debò que no puc amb l'Inosuke, és especial i se l'ha d'estimar tal com és XD Amb ganes de veure què més veurem a la vila dels ferrers!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ens hi hem posat un poc tard, que aquestes vacances de Pasqua no hem aturat.

Episodi 1

A veure, el castell. S'han tirat cinc minuts bons d'animació de castell amunt castell avall (en total). Que eh, sí, eren xules, però després dels primers 10 segons ja cansa.

Llavors... això són totes les llunes? Pareix que li donen molt de protagonisme a la tercera, no recordava d'on sortia (he hagut de mirar la wiki, amb el perill que això té), la segona està pirada i la primera... heh... Els altres dos pareix que seran els antagonistes d'aquest arc i pareixen poca cosa, tot i que haurien de ser més poderosos que els de l'arc passat, no?

Quant a la primera, era molt sospitós que no ens en mostressin la cara, però el misteri no ha durat gaire. Llavors... pareix que és el creador de la dansa de foc o una cosa així? I... més endavant... què hi fa a la vila dels ferrers? HMMM

N'Inosuke és mal d'aguantar, però l'harem que envolta en Tanjiro també. Entre les tres lolis, la criada que l'únic que sap fer és rentar i cuinar, na Kocho que... no ha fet res? I ara na Mitsuri que la pobra també l'han caracteritzada com el cul... soc jo o TOTS els personatges femenins d'aquesta sèrie (excepte na Nezuko) són molt tristos?

Bé, han recuperat el malcarat dels collons, hem après que el problema de l'espasa és potser el ferrer (heh!) i hi ha això del "tresor" aquest que pareix que també cerca el pilar de la boira aquella.

Güeno. Veurem com va la cosa. Pareix, però, que de moment val la pena encara que només sigui per la part artística.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

La part de les llunes ha estat un poc llauna. Hehe. No, en realitat no, però volia fer la rima. Ni tan mal, ha estat interessant. Un poc típic no, que els dolents siguin terriblement competitius i que es matin entre ells així entre hihi haha. Cansa. Però bé, aquest anime destaca per la part artística i no per l'argument i, encara menys, pels personatges, que són botifarra florida.

I la part d'en Tangiro m'ha contagiat una nova variant de la covid que serà única en mi i que ningú més tindrà. De veres, quanta tonteria. No tinc paciència amb les xorrades darrerament. En Tanjiro que és tan pur que em pareix gilipolles, un harem de noietes lolis plorant per ell. Mireu, és que em rebenta la vida. I després, a la vila dels ferrers, la pilar que li mostra les tetes i que només vol casar-se amb un home fort. De vegades flip que això ho hagi escrit una dona.

I jo em pensava que la primera lluna seria el pare d'en Tanjiro, que hauria, no sé, a la fi posat una mica d'emoció. Perquè l'únic argument que hi ha hagut en aquest episodi han estat les tetes de la pilar aquella. Prove I'm wrong.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 2

Ok, ja hem entès per què la primera lluna estava allà... hmmmm és interessant.

Al final, pareix que el resultat de tot això serà que en Tanjiro s'haurà entrenat un poc i que tendrà una nova espasa. És la tercera, ja?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 2

(sense fer spoiler, que jo ho se del manga)

Dire que mola molt com han animat el ninot amb 6(5) braços, l'art d' Ufotable per la fluïdesa de moviments es d'un altre mon.

De moment estan adaptant el manga paraula per paraula, a veure si ens animen tot l'arc sencer.
Imatge
Respon