[Anime Temporada] Kimetsu no Yaiba 3: La Vila dels Ferrers

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3

Es veia a venir tant que, quan aquell ferrer estava baixant la muntanya tan tranquil, alguna cosa li passaria... xD

Quant a la dent... no és perquè les fonts termals són curatives? Doncs se li ha curat la dent. Potser algú perdrà un braç i allà el recuperarà? ... oh, wait :new_moon_with_face:

I res, de moment, no en sabem gaire cosa del dimoni aquest, però feia molta grima al començament i ara pareix un husbandasso (bé, 5, si no n'he perdut el compte: 1 -> 2 -> 4 -> 5). M'imagin que no són infinits perquè tenen alguna cosa escrita a la llengua.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo miro aquest anime només pels subtítols d'en @victor_v perquè la resta me la pela com molt. A qui podríem pelar és al Tanjiro perquè és com molt inútil i a veure si la lluna aquesta se'l cruspeix i canviem de protagonista. Na Nezuko de protagonista m'agradaria més. O un corb fins i tot. Qualsevol cosa excepte en Tanjiro.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 3

De moment amb el primer episodi ens van posar una mica en context i ara les llunes ja comencen a treballar. El que em té intrigada és com aquest dimoni ha trobat l'ubicació de la vila, sobretot després de veure el munt de molèsties que s'han pres perquè ningú sàpiga on para. No sé si sortirà el tema, però m'agradaria saber com ha passat xD
El pobre ferrer estava condemnat des del moment en què baixa les escales a aquelles hores de la nit... El primer que he pensat en veure el gerro ha sigut que millor que no s'hi acostés i trobar una altra manera de baixar :suspect:

Suposo que sí que les fonts deuen ser curatives, seria l'explicació més senzilla pel tema de la dent. No seria la primera vegada que es tira aquesta fitxa de les aigües curatives.

Sempre feliç de veure participar la Nezuko, m'encanta la forma de dimoni versió adulta rebentant caps <3 Ara serà qüestió d'esbrinar com els poden derrotar, perquè decapitant-los un per un està clar que no funciona.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4

Llavors és un poc el que vaig dir? Pareix que n'hi ha quatre perquè hi ha quatre noms a les llengües i que a partir d'allà, la divisió no surt rendible.

A banda d'això, en Genya aquest té alguna cosa xunga que el fa mig immortal i... no ha passat gaire cosa més, no?

La cosa serà trobar els gerros d'aquests quatre, que ves a saber on els tenen.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 4

@Minatoni
Els 4 dimonis dividits no surten d'un gerro, son una Lluna Creixent en si mateix(el miedica) i el dimoni del gerros(un altre Lluna Creixent) crea els dimonis-peix. Vull dir que no fa falta trobar o derrotara-los matant un gerro com els dimonis-peix.

Mola com han fet els flashbacks del Pilar de la Boira, al manga va quedar un poc malament contat i no s'entenia prou be.

En Genya no es Immortal, sinó que te un GRAN control de la seva respiració fent servir els Sutres Budistes com a "guia" i contrau els músculs on es la ferida per evitar pèrdues de sang, etc. però res de superpoders curatius ni res.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 4

El fet que es preocupi tant per la Nezuko quan evidentment es pot protegir ella mateixa (i m’atreviria a dir que és tant o més forta que ell) és curiós. Però també és cert que havien de lidiar amb més dimonis i no era un 1 vs 1 o sigui que s'entén. En definitiva, m’encanta que li donin més escenes a la Nezuko. De totes maneres ara que estan tots inconscients suposo que seria un bon moment perquè arribessin els pilars. Tinc ganes de veure la Mitsuri en acció.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

No sé per quin capítol vaig però sincerament em sap greu que els peixos-gerra es morin com tan fàcilment perquè són cuquis. De fet, són els personatges que em desperten més simpatia, perquè en Tanjiro té el cul tan apretat sempre per no cagar-se a sobre que se'm fa pesat, a veure si fa un pet d'una vegada i deixa de ser tan estiradet.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 5

Justament, un que és amnèsic i no recorda el passat... justament ha de venir el dimoni que li degué fer alguna injustícia... Cliché.

Llavors... el tio de les arracades feia servir sang de dimoni per lluitar amb l'espasa... i quasi mata en Muzan... però ara és el seu millor soldat... HMMM???

A veure, en Tanjiro diu alguna cosa que ell ha fet servir la sang de sa germana, però que el de les arracades deuria hagut fer servir una altra manera... Potser ja feia temps que ell mateix era dimoni i va fer servir la seva sang? -- Ja ho veurem!

Ah sí, @Shancks, tens raó que m'he colat de dimoni i els he confós xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6

Ok, es veu que no ho havia pensat a dir la setmana passada... En Genya és un dimoni, no? Llavors és com el cas de na Nezuko? Entenc que va ser per això que li va tornar a sortir la dent i no per res de les fonts termals.

Llavors... no ha passat gaire cosa més que el passat d'en Genya, no? La veritat és que ja no recordava que tengués un germà que fos Pilar.

Quant al cinquè dimoni, supòs que així com ho han deixat, alguna cosa passarà al començament de l'episodi que ve que no el podran decapitar tan fàcilment, però m'imagin que això s'acaba al següent episodi.

Quant al dels gerros, doncs no ha passat res.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

No seria raro que en Genya fos un dimoni? Ja que ell pot sortir a la llum del sol. Tot és super raroo amb en Genya, però el seu passat m'ha agradat encara que hem de saber perquè es trenca la relació amb el seu germà.

Per altre banda he de dir que estic gaudint molt de la temporada, molt bona acció i m'està agradant molt el dimoni que es divideix en quatre emocions. Ara ens falta saber si en Tanjiro donarà un pas més amb la seva respiració solar.
Respon