[Anime Temporada] Kimetsu no Yaiba 3: La Vila dels Ferrers

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

@Oriol ni idea d'en Genya, jo només sé el que veiem i pareix que és un dimoni, no? Potser s'ha injectat sang demoníaca per així ser més fort i regenerar-se, no ho sé.

Episodi 7

Com era allò? On n'hi caben cinc n'hi caben sis? Bé, en aquest cas, s'han tornat a ajuntar. La cosa és que no en sabem gaire cosa més perquè hem tornat a canviar d'enemic.

I bé, quant al pilar de la boira, al final ha fet el gir de l'ajudar al nen. Ja està bé. I en Haganezuka està a tope.

La cosa és... aquí tothom està emparentat amb en Tanjiro?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hola soc en Tanjiro i soc super especial i canvio la vida de les persones que es relacionen amb mi amb la meva amabilitat i somriure suprem. Hòstia nens, no dec ser normal perquè jo a en Tanjiro li fotria amb la mà oberta, que pim que pam, a callar nen.

Però no sé, així en general aquest anime m'és bastant igual, el miro perquè té subtítols en català, que sinó me n'hauria cansat. Però bé, dono gràcies que a aquesta saga no surti el nen ploramiques d'en Zenitsu, això ho millora bastant. I mireu, una cosa que em va agradar el capítol va ser que es va trencar la màscara del mestre i tanta sort, perquè les putes màscares em semblen ridícules.

Ala, una cosa bona.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 8

No ha tornat a passar gaire cosa, no? Ens han contat la història del passat d'en Muichiro, així que supòs que se li ha acabat l'amnèsia, i l'hi donen una espasa nova. Ara està OP pel poder de l'amor, l'amistat i la superació (i l'espasa nova).

Li ha sortit el foc a la cara, com a en Tanjiro, però no ha fet cap atac de foc, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 9

Sempre fan servir la mateixa dinàmica narrativa, o sigui que ja estic acostumada a la presentació dels flashback dels pilars quan els toca lluir-se; mentre es faci ben fet no hi tinc massa problema. L’animació d’Ufotable fa que sigui tan entretingut de veure que la resta és una mica igual. La veritat és que sembla que en Muichiro realment és un geni perquè s’ha carregat la cinquena lluna en un moment. Si no els mata en Tanjiro no tenim el passat del dimoni o és que sortirà més endavant? No és que em queixi, però és al que ens tenen acostumats i es fa estrany XD L'altra opció per a no tenir flashback que se m'acudeix és que no sigui mort :idea:
Algú m’explica per què les entrades de les pilars molen tant? M’ha recordat a la Shinobu quan entra en acció per salvar en Zenitsu. També és curiós que siguin les seves dues espases que siguin tan diferents a la resta.
I a veure si en Haganezuka acaba l’espasa i li pot donar a en Tanjiro, mare meva la concentració d’aquest home. El podrien haver matat que no s’hauria mogut de lloc... No em torneu a treure en Rengoku, si us plau, que em pensava que estava superat però encara em toca la fibra.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 9

A veure... jo crec que fins ara han intentat humanitzar un poc els dimonis, però aquest del gerro ha estat TAN dolent que ni ho han intentat.

I sí, l'animació fa carry total de la sèrie. Això mateix amb una animació més normal... seria... bastant normal tirant a cutre.

Tornant al dels tambors, no hi va haver un altre dimoni que també feia servir tambors? S'ha quedat sense idees, l'autora?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 9

Obviament que els humanitzen, son Ex-humans al final de comptes. Potser ho intenten massa en aixo tens rao. Tot i aixi l'historia del boss final (Muzan), l'han de fer si o si.

@Minatoni Si, hi ha el dimoni dels tambors que mou l'espai a voluntat. Li deuen agradar a l'autora xDD

El manga ja va acabar fa temps, al ritme que estan adaptant, tindrem un parell mes de temporades/peli, estan adaptant 1 capítol o fins i tot 3/4 de capítol per episodi, lentíssim.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs a veure, T'ho kito o no t'ho kito, aquesta és la qüestió. L'acudit és tan dolent que m'haurien de ficar a la garjola, de veres.

Doncs a mi m'ha agradat l'evolució d'en Tokito, àlies l'home que xiuxiuejava als cucs del cadàver del seu germà. De veres, aquesta sèrie de vegades vol ser tan dramàtica i que els personatges facin taaanta pena que de vegades aconsegueix l'efecte contrari i a mi em fa rialles.

Res, Tokito mazao, se lo ha cargao. I ara doncs res, en Tanjiro cridant i fent la bona persona imagino. Tot i que ha aparegut un personatge molt guai: na Tetes. A veure si les remena bé (hòstia tu, que censurable que soc, sorry...)
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Em cansen una mica alguns arguments d'aquest anime... em flipa que això ho hagi escrit una senyora, de veres.

La Nezuko que tot són tetas i na Kanroji traumada perquè no es podia casar perquè menja molt i té els cabells de colors? Hòstia xaval, curra't una mica el transfons del personatge, per l'amor de déu, quins tòpics més passats de moda. Cada vegada que miro un anime i em surt la dona obsessionada amb casar-se flipo massa. En fi, tot i que sé que els japonesos en aquestes qüestions van molt endarrerits, no puc evitar que em causi rebuig.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 10

Com diu Uki, el transfons de Matsuri es pobre i es pot agafar amb pinces, a mes no se sap (i al manga tampoc) com es que acaba lligada als Caçadimonis, nomes es veu com li diuen "es el teu lloc", Happy ever after.

Ufotable Animation GOD, l'animacio es el que porta tot el pes del anime, mare meva quina manera de fluir els talls de les espases.....
El moviment de l'espasa de Kanroji no te ni cap ni peus.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 10

Doncs a mi tampoc m'ha desagradat tant la història de na Matsuri. És a dir, superficialment (que és el que sabíem fins ara), sí, és un poc cutre: "l'únic que vull és un espòs".

Però el que ens ha mostrat aquest episodi és que cerca algú que la vulgui així com és i que, fins i tot, va intentar canviar per agradar i no va voler fer-ho.

Trob que el missatge de fons és lloable.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon