Tsundere Akuyaku Reijou Liselotte to Jikkyou no Endou-kun to Kaisetsu no Kobayashi-san

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Tsundere Akuyaku Reijou Liselotte to Jikkyou no Endou-kun to Kaisetsu no Kobayashi-san



Imatge

Fitxa tècnica
Any: 2023
Autor: Suzu Enoshima
Director: Fumihiro Yoshimura
Estudi: Tezuka Productions
Edat: Majors de 13 anys
Durada: 24 min per capítol
Puntuació a MyAnimeList: 7,27/10
Gèneres: Amor, Comèdia, Fantasia, Videojocs


Sinopsi: Shihono Kobayashi, membre del club de radiodifusió, sempre li dona la tabarra al seu amic Aoto Endo amb MagiKoi, un joc otome on la protagonista Fiene acudeix a l'Acadèmia Reial de Màgia. Però a pesar de tots els personatges, Kobayashi està obsessionada amb la vilana Lieselotte Riefenstahl. Al contrari de la seua actitud dura amb Fiene, Lieselotte vol ser la seua amiga. Lieselotte també està bojament enamorada del seu promés, el príncep Siegwald Fitzenhagen, el principal interés amorós del joc. Malauradament, en tots els camins del joc, Lieselotte està condemnada a un final tràgic.

Kobayashi aconsegueix convéncer Endo a jugar a MagiKoi per a practicar les seues habilitats de comunicació. El que comença com una partida normal es torna extraordinària quan Siegwald de sobte sent les veus dels jugadors en el joc. Ara com Déus, Endo i Kobayashi usen els seus comentaris i anàlisis per a salvar la seua estimada vilana tsundere del seu tràgic destí.


Opinió


Vaig veure el primer capítol a animefansubs i em va agradar bastant! La idea de tenir dos locutors comentant la jugada d'un otome m'ha semblat que tindria molta salsa i que podria riure molt xD Espero que explotin molt la part de comèdia. De moment, la Liseliotte Lieselotte (com costa escriure aquest nom), és molt kawaii uwu Algú més s'apunta a veure-la?
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Com que últimament necessito certa dosi de comèdia jo m'apunto. He vist els primers episodis i sembla que és el que busco. També és veritat que he mirat totes les variants d'aquest argument les últimes temporades, sembla que està de moda XD Només espero que mantingui el to lleuger al llarg dels episodis.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo l'estic seguint tambe, el pobre Endo-kun molt ajudar els personatges del "joc" pero poc a si mateix amb Kobayashi.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Vist el capítol 2 i 3!
Text amagat.
No m'esperava el salt aquest de temps en que no ens presenten tots els personatges del joc, però bé!

Pobre Endo (el tio), ha de ser molt dur haver de renunciar a una passió com la de ser jugador de beisbol :psad:

El mag aquell ros lligón em fa mal rotllo, ugh. I no m'esperava que la prota (la noia de cabells roses) fos tant John Cena, en plan, que reparteix mastegots amunt i avall tal qual xD

Té pinta que la seva mare serà la dolenta?! I si ella és la bruixa aquella que posseeix a la Liseliotte? :O

Moar salseo, pliz!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 7

Comença el reclutament per derrotar a la Bruixa.

Han canviat el primer de contacte entre Liselotte i Fabian, al manga es coneixen a casa de Fabian, quan el príncep va de "inspecció" i Lise l'acompanya. Al anime el coneixen directament a l'Acadèmia.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 8

Ha molat l'evolució de personatge, de tsundere a tsungire XD Total, que entre una cosa i altra finalment ens han dut a una declaració com cal i per fi s'ha aclarit la situació de la parelleta.
De totes maneres, òbviament no podia ser que derrotessin la bruixa tan fàcilment.
Fins ara només s'ha intuït lleugerament, però si els efectes fossin bidireccionals i es pogués anar del joc al món real es podria embolicar molt la cosa :scared:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 9

Doncs ja s'apropa la Bruixa, molt empalagos l'amor de Sieg per la Lise pero be, ho compro perquè es un anime romantic.

Han canviat diverses coses respecte al manga, com per exemple l'interaccio amb Fabian i l'enamorament de la germana petita. A mes les germanes mitjanes aquí no parlen res i son molt divertides al manga.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

@Skuld @Estel La seguiu mirant al dia?

Episodi 10

Ja tenim aqui la Bruixa i obviament li ha parat un parany a na Liese per poder posseir-la, queden 2 capitols de batalla i el "van viure feliços per sempre".

Espero que en Endo doni el pas amb la Kobayashi com ha fet en Sieg, que ell tem el final del joc i el seu temps amb ella s'acabi però no fa res per arreglar-ho.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 10

Sí!! Encara el vaig seguint!! Tot i que aquest últim potser no m'ha fet tant el pes... Entenc que havien de trobar la manera d'arribar a aquesta situació, però és que TOTS sabien que havien de lluitar junts i la molt estúpida cau a la trampa de quatre potes. I tampoc és que fos un parany súper elaborat. Més que drama he pensat que ja li estava bé. Mira que l'han avisada... *sigh*
Suposo que en un parell d'episodis més se soluciona i tenim el final feliç.

I de l'Endo ja ni en parlem tampoc. Espero que quan es passin el joc li digui alguna cosa :/

Sento que avui estic una mica hater, però és que el final m'ha fet enfadar xd
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Ai nois, jo m'he de posar al dia perquè estic amb feineta, però espero no arribar tard a el final xD sinó ja comentaré quan us hagi atrapat :visillo:
Respon