Tsundere Akuyaku Reijou Liselotte to Jikkyou no Endou-kun to Kaisetsu no Kobayashi-san

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

episodi 11

Doncs sí que han ventilat la bruixa ràpid i resulta que és la diosa.

Queda un capítol en què en Kuon a segrestat a la germana de na Kobayashi i l'hauran de salvar, ja em veig que sortirà algú del videojoc per ajudar-los.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 11

Ok. Realment no m’esperava que es ventilessin la bruixa en literalment 5 minuts (cronometrat) lol No ha estat malament com han anat lligant els punts que han anat deixant al llarg de la temporada. Ara que resumir tota la calamitat a una punyetera infidelitat té la seva gràcia xd En fi, en Kuon és bàsicament un maleït assetjador incapaç d’acceptar que la noia no l’estima. Si us plau, Lirenna, no intentis recuperar-lo, un tio així no val la pena...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Final

Quina gracia Liselotte dins el ninot, molt kawai xDDD

Molt bon punt que la Deessa al final es fiqui dins del joc-mon per assistir a la boda, un bon final :siii:
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi final

En general ha estat prou bé. Potser no m'ha agradat gaire com ha anat tot això de la part final amb en Kuon però trobo que han lligat força bé la resta de la història. En fi, diria que m'estic aficionant a la temàtica d'aquest tipus d'isekai. Com en segueixi sortint un cada temporada tindré un bon catàleg XD M'alegro que hagin pogut assistir al casament, hauria estat molt trist no fer un petit viatge al món del videojoc :)
Imatge Imatge
Respon