Link Click

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

LINK CLICK


Imatge
Ve d'un manga? No. Ni de cap novela.
Gènere: Drama, Time travel, supernatural, misteri
Any: 2021 (D'AQUI POC LA SEGONA TEMPORADA, 2023)
Idioma: Original, cxines, pero tambe la podeu trobar doblada al japones.
Sinopsi:
Text amagat.
Es diu que una imatge val més que mil paraules. En aquest cas, guarda una quantitat infinita de secrets. Aquests són secrets que només Cheng Xiaoshi i Lu Guang són capaços de trobar. En una petita botiga anomenada "Time Photo Studio", els dos amics ofereixen un servei especial: fent servir els seus poders extraordinaris que els permeten introduir-se en fotografies, salten a les imatges que els porten els clients per tal de complir els seus desitjos. A través dels ulls del fotògraf, viuen els esdeveniments que envolten la imatge i intenten desxifrar com resoldre la sol·licitud del seu client.

Però cada vegada que salten a una foto, corren un gran risc. Un moviment equivocat i podrien alterar el futur de la persona que va fer la foto... i possiblement també molts altres esdeveniments. Així, quan els esdeveniments que es veuen obligats a viure en aquestes imatges comencen a ser personals, caldrà la màxima força per apartar els seus sentiments i centrar-se a complir la tasca per la qual se'ls va pagar. (ROBADA DE MAL, PASSADA PER TRADUCTOR DE GOOGLE)
OP I ENDING:
Text amagat.



Imatge

Bones, perque absolutament ningú ha comentat aquesta joia? La vaig veure lany passat PER CASUALITAT i m'atreviria a dir que es de les millors coses que vaig veure. O la millor.
Es un concepte puto increiblissim i MOLT MOLT MOLT ben fet i portat. Alguns episodis et desgarren per dins, el cheng porta una carrega a sobre que no es ni mig normal(per culpa del seu poder) i mencanta perque mencanta patir.
Recomano veurela en xnes, se que a molta gent li tira enrere el xino pero els actors de doblatje ho fan tan MARAVELLOS QUE VAL LA PENA.
Es un anime algo durillo i desgarrador en molts sentits, es una passada, una plorera increible.
A SOBRE A LA PRIMERA TEMPORADA ET DEIXEN AMB UN CLIFFHANGER BRUTALISSIM!?!?!?!?!??!?!!?


Perque faig el post ara i no quan la vaig veure fa segles? PERQUE SUPOSADAMENT EN POTSER UNS DIES???? TREUEN LA SEGONA TEMPORADA I NECESSITO QUE ALGU MES LA MIRI.
manolini l’ha editat per darrera vegada el dia: 14 jul. 2023, 19:30, en total s’ha editat 3 vegades.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

oh ma gah una rolleiflex
Imatge

Vinga va potser li faig un cop d'ull :P
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Ei doncs m'he mirat ara el 1r capítol, i 10/10 m'ha encantat. Espero que continuï així d'alt el nivell, està SÚPER BEN FET, tant l'animació, com la música, com la manera com el ritme de les escenes, excel·lent. M'he emocionat una mica i tot cap al final del capítol, i mira que a mi em costa emocionar-me. L'he posat amb l'audio en xinès, són guais els actors.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

manolini ha escrit: 14 jul. 2023, 18:54 Brutal, sense paraules, pell de gallina.

LINK CLICK II OPENING



JA HA SORTIT LA SEGONA TEMPORADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA puto increible com sempre. Aquesta vegada s'estan passant d'increibilitat amb tot.
ESCOLTO I MIRO EL OPENING UNES 50 VEGADES AL DIA religiosament.

Imatge

AQUI TENIU EL OPENING REVERSED, que sona tan putissimament increible com del dret. S'han passat la vida.

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon