Vinland Saga Season 2

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 13

La història de l’Arnheid m’ha passat una mica sense pensa ni glòria, però és un personatge que fins ara tampoc havia tingut una importància extrema. Un exemple més del fet que, efectivament, els ha tocat viure en un lloc i època terribles. La veritat és que amb el que està a punt d’arribar, no crec que sigui el millor moment per quedar-se embarassada...

Episodi 16

Sembla que finalment en Thorfinn haurà de recuperar l'instint de lluita per sortir d'aquest embolic. Sempre que aparegui l'Askeladd és un bon episodi. La veritat és que tinc forces ganes de tornar a veure'l en acció, i més si és per un motiu totalment diferent a la venjança.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 16

(un poc endarrerits: no n'han tret més?)

La veritat és que el personatge d'en Hebi m'agrada, eh? El tio és molt intel·ligent. El vell té la seva gràcia xD

@Skuld sí, pareix que sí que Askeladd = epicitat, però vaja, és normal perquè el fan servir un poc de "dominiet de l'espatlla" per fer-lo actuar.

Bé, veurem com va la cosa, perquè el que diu n'Askeladd és totalment cert: en Thorfinn pot tenir motius per defensar aquesta gent, però en Hebi també en té per fer el que fa.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 17

Doncs al final la part interessant ha durat poquet... Total, per allargar terriblement el moment de la mort d’en Gardar; era una conclusió que tots sabíem que arribaria. Si m’haguessin interessat una mica més aquests personatges hauria estat bé, però no era el cas. Això sí, els hi he de reconèixer que l’escena final ha quedat brutal, molt emotiu.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Skuld ha escrit: 07 maig 2023, 17:35
Episodi 17

Doncs al final la part interessant ha durat poquet... Total, per allargar terriblement el moment de la mort d’en Gardar; era una conclusió que tots sabíem que arribaria. Si m’haguessin interessat una mica més aquests personatges hauria estat bé, però no era el cas. Això sí, els hi he de reconèixer que l’escena final ha quedat brutal, molt emotiu.
No ho podria haver dit d'altra manera.

Al final, pareix que aquesta sèrie és drama per drama.

Però bé, hem tengut el moment en què en Thorfinn i en Hebi han vist que els dos eren molt hàbils, però pel que ha durat...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodis 18 & 19

La veritat és que era d’esperar perquè mai havia tingut massa clar que en Ketil sentís alguna cosa més per l’Arnheid que obsessió, però l’escena de la pallissa va ser frustrant i realment incòmoda de veure. L’únic motiu per no voler alliberar-la és clarament que la veia com una possessió que el feia sentir bé. En fi, una escena que no dista de la realitat actual de moltes persones. No em faig massa il·lusions perquè segurament no sobreviurà.
Per altra banda finalment arriba el rei i en Ketil, el molt imbècil, s’hi vol enfrontar perquè creuen que guanyaran XD L’únic que demano d’aquesta confrontació és que em deixin viure en Hebi perquè és l’únic personatge d’aquesta granja que m’importa i vull que sobrevisqui (a banda d’en Thorfinn i l’Einar, òbviament). En Thorgil en canvi sembla una mica més espavilat que el seu pare i per algun motiu el voldria veure lluitar contra en Thorkell. Com serà el retrobament d’en Thorfinn i en Canute?
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 18 i 19

A mi m'ha agradat molt l'explicació que ha fet en Hebi a la seva colla. Aquest home és molt interessant la veritat.

I sí, en Ketil és un imbècil, i el fill petit també, però en Thorgil és molt interessant. No crec que vagi bé això que volen fer des de l'aigua, però m'imagin que sí, que en Thorfinn d'alguna manera ha d'entrar en aquest conflicte!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 20

El drama constant, eh? Està bé, però, perquè ha tornat a sortir el tema de Vinland. A veure si tenim un poc més de Vinland i un poc menys de Saga. Heheh.

Al final pareix que en Hebi se salvarà i... no sé què farà ara en Thorfinn, esper que no el tornin a capturar, que ja seria meme.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

hOLA AMIGUS

Doncs el drama de n'Anerheid (o com s'escrigui) si us soc sincera m'ha estat... molt igual. És a dir, jo miro aquest anime per fumar-me un bon Canute, per res més i que hi hagi aquí drama que no sigui reial doncs me la bufa una mica. I no sé, ara en Thorffin es posa en mode salvador del món, no sé chaval, relaxa la raxa.

Aquesta és la meva opinió, que és bastant cacota, però l'he escrit amb una mà al cor. No, realment no. Jo què sé!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 21

Un altre episodi amb més drama, més llàgrimes i més Thorfinn fent el tonto.

A veure, anem a dir la veritat, trob que és lloable el que fa el fill jove i crec que és lògic que en Ketil hagi volgut nomenar-lo successor.

He trobat també poètic que "això ha estat culpa meva, ho arreglaré jo" i m'ha agradat l'arc que ha fet.

Ara veurem què passa amb ell i en Hebi, que cada vegada m'està agradant més.

En Thorfinn, doncs fent el tonto. Supòs que aguantarà els cops fins que arribi el jove.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 21

Doncs bé, sembla que per tenir una audiència amb el rei en Thorfinn haurà de fer de pinyata. Li deixaran la cara feta un cromo però tinc ganes de veure què passa quan per fi es vegin de nou cara a cara.
En Hebi de moment me’l deixen tranquil i amb això ja estic contenta. Encara sort perquè era l’únic que m’agradava d’aquesta granja... Trobo que almenys això ha servit perquè l’Olmar tingués la seva evolució de personatge. Sembla que finalment ha crescut i pot acceptar que no li agrada lluitar i que no vol morir i que tampoc ho facin els altres al seu voltant. Mira, qui ho hauria de dir, estic orgullosa del nano. Malgrat la pressió no s’ha fet enrere.
Imatge Imatge
Respon