Vinland Saga Season 2

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

@Estel n'Askeladd és un poc psicòpata, sí. Pensa que tenia un pla de venjança de feia dècades. S'ha d'estar un poc pirat per això.

Episodi 10

Heh... "sereu lliures quan torni..." OK, NO TORNARÀS :rofl:

Aquests dos desprenen un aire de bromance over 9000 que és mal de no veure, eh?

I en Canute... sí, comença a estar pirat també. Jo ja he perdut el compte dels reis que s'ha carregat. Son pare: el rei Sweyn, el rei anterior i posterior d'Anglaterra (AEthelred) i el seu fill (Edmund), i ara, pareix, el seu germà (Harald)... quina escabetxina!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Fins on jo vaig entendre en Thorfinn no ha matat la família de l'Einar. Senzillament li va dir que havia fet allò a altres persones i que li hauria pogut fer a ell en algun moment amb tota tranquil·litat. Vaig tard amb els episodis, es nota, eh? XD

Episodi 10

Ai!!! Això m'encanta!!! L'evolució en direccions completament oposades d'en Thorfinn i en Canute mola molt, m'encanta el paral·lelisme. L'Askeladd sempre al mig, movent la trama <3 ( ja em sap greu pels que no el tragueu però és que no ho puc evitar xd). A veure... potser de pare com a tal no, però ha sigut una part molt important de la infantesa/adolescència d'en Thorfinn i millor o pitjor l'ha "criat" durant uns quants anys i òbviament ha estat una persona important.
Si m'agradava molt com presentaven la transformació d'en Thorfinn la d'en Canute tres quartes parts del mateix. Tot i que diria que el nou rei ho passarà molt malament entre la paranoia i el brot psicòtic amb al·lucinacions veient i parlant amb el cap del seu pare mort. Diga-li maledicció si vols, però això a nivell psicològic té molt mala pinta... De totes maneres he de reconèixer que ha estat trist que realment hagi enveritat al seu germà, semblava una persona a qui havia estimat molt i ja no li importa gens si és per un bé més gran. Ara, que bé li queda el canvi de look i la maledicció del poder.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 11

DRAMA incoming, però encara no.

La veritat és que m'he quedat bastant boig amb el "Thorfinn" aquest. Però bé, ja veiem que ha estat només un moment còmic i que realment el vell vol trobar en Thorfinn.

El fill jove d'en Ketil és inútil a més no poder, però m'ha ENCANTAT com en Canute i companyia el faran servir. Bé, encara no ens han mostrat com ho faran, però com ens ho han mostrat, m'ha encantat.

I bé, ja sabíem que en Ketil era tot aparença, ara caurà fort i els nostres protagonistes hauran d'actuar... a la fi, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ha estat un bon capítol. Per què? Perquè hi ha hagut un bon canuto i soc addicta a aquesta droga.

Podria fer més aportacions per a aquest darrer capítol? Evidentment que podria i, de fet, si vull fins i tot podria escriure una parrafada molt grossa sense dir gaire, sense aportar res per comentar aquesta temporada de reis i agricultors. De fet, en tinc certa traça en això de posar un munt de lletres una darrera de l'altra però, al final, no dir res, que em quedi un text força insubstancial...

Tanmateix, què voleu que digui si una imatge resumeix el capítol molt millor que jo?

Imatge :pandalick:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Vist el capítol 12! Què trames, Canut??
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ara que va acabant la temporada us he de dir que crec que és l'anime que més m'ha agradat en la temporada de l'estació que fos que sigui que és. Hivern crec.

Doncs que ni tan mal, que hi ha Canuts per fumar-se i un romanç gay encobert, perquè tothom sap que la plantació és una metàfora i que a mesura que el blat creix, també es fa més gran l'amor i els sentiments que tenen en Thorfin i n'Einar l'un per l'altre. I no només se'ls posa més fort i dur el blat, a veure si m'enteneu.

I el Canuto de torn, perquè toca cada setmana:
Imatge
:pandalick:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 12

Bé doncs, el drama està servit, no? Al final el fill gran d'en Ketil pareix que ho salvarà un poc, però si venen els Jomsvikings aquells la cosa estarà xunga, perquè eren l'elit de l'elit, no?

La cosa és que pareix que el vell es reunirà amb en Thorfinn a la fi. Ara veurem com va la cosa.

Que per cert, pel que he vist la temporada serà doble i tendrà 24 episodis! Per tant, això continua.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Sí, la temporada serà de 24 episodis! O sigui que tècnicament encara no se’ns acaba Vinland Saga.

Episodi 12

La diferència entre els dos germans no deixa de ser curiosa, un és un monstre que s’ha carregat a una dotzena d’homes en menys de dos minuts sense veure-hi cap problema i l’altre entra en crisi amb la seva primera víctima. Probablement no era la sensació que esperava tenir després de matar una persona, no sé fins a quin punt havia pensat en el que realment implica acabar amb una vida. El contrast entre un i altre ha estat interessant de veure, tot i que no inesperat. Des del principi es veia que l’Olmar no volia dedicar-se a això, s’assembla molt al seu pare. En Thorgil és més espavilat del que semblava a primera vista, ja ho trobo bé que el rei Canute no ho tingui tan fàcil.

I sembla que en Leif finalment es podrà retrobar amb en Thorfinn! Aquesta vegada veig al noi més sencer, o sigui que podria ser el moment de donar-nos l’escena emotiva. Tot i que amb el problema que els cau a sobre... ja ho veurem xd
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 13

Doncs enfadada perquè han canviat l'opening i el nou no és tan bo com l'anterior i això és com baixada de qualitat inesperada. I res doncs ara es morirà el vell i jo només miro aquest anime per veure en Canute sent mala gente i tenint alucinations amb el cap de son pare, una mica bizarro però mentre no tornin els jojos he de tenir bizarrisme per alguna banda.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 13

A veure, ho he dit moltes vegades en moltes sèries ja. Em sap molt de greu que es treguin de la màniga fils argumentals perquè sí. En cap moment ens havien dit que n'Arnheld estés casada o ens ho han deixat entreveure de cap manera; en cap moment ens han parlat d'aquest home. I ara, ens mostren un flashback gratuït i ale, el drama està servit. Trob que això és CUTRE. Però bé, ja ho tenim aquí i tenim... DRAAAMAAA (barat).

És a dir, no els bastava que vengués en Canute a rebentar-los, que a sobre es mor el vell i ve aquest boig. :riu:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon